bedankt voor de tips Siri! Tis niet dat het nu niet meer uit te houden is, maar ben er alleen zo bang voor dat het erger gaat worden en dat ik straks niets meer kan....
@ Blike: oh balen zeg. Heb ik gelukkig geen last van.Zou wel zo snel mogelijk naar fysio gaan, zodat je oefeningen kan doen ervoor! Ik heb zw-gym van een bekkenfysiotherapeut en die heeft echt handige tips voor aantal meiden bij mij in de groep die er wel last van hebben.. @ DQ:vond het idd mooie deal.. Gelukkig staan er zat goede deals op mp @ Babbel: hoe is het met jou meid? @ twijfel: geeft niks dat je niet op de foto wilt hier... Daar is iedereen helemaal vrij in Verder weet ik niet meer wat ik wilde reageren...
@mamatien...jeetje meid je bent al 30 weken het aftellen gaat beginnen!!!! Ja ik kijk gewoon rustig verder op mp hoor..komt goed!!!
Ja DQ op marktplaats zijn ze niet allemaal even netjes..... ik heb gelukkig ook het tegenovergestelde meegemaakt. Maar ze zouden eigenlijk wat meer 'regels' moeten invoeren, zoals bij ebay. Blike, wees aljeblieft voorzichtig en kies voor de dingen die je leuk vind om te doen en laat al het andere aan anderen over.... ik wil niet doemdenken, maar als je je zelf NU overbelast blijf je er misschien na de ZS mee zitten..... Mamma van 3, ik zat zo te denken, jij gaat bijna bevallen en je hebt er 2! Dus kun je mooi het stokje overgeven aan Babbel en justme! Ik weet niet waar hier de energie vandaan komt..... bruis gewoon van de energie.... heb al ijs gemaakt en krentebollen, sta nu wat (bekken) oefeningen te doen en dan ga ik even licht zweten in de sportschool.....weet gewoon niet wat me overkomt---- een beetje vreemd, maar wel lekker! Nog even een buikfoto. ik heb er ook wat in mijn fotoalbum staan.
mooie buik Siri!!!!! Ja hopelijk ga ik snel bevallen want ben het nu echt zat. Kan geen schoenen meer aan mn voeten blijven dik. Mijn buik zit enorm in de weg en jeukt enorm! Maar we mogen niet klagen beter tot 36 weken blijven zitten dan al bij 26 weken bevallen.. Jeetje mamatien bij jou gaat het ook snel zeg! Blike: probeer een goede fysio te zoeken, dit kan je zonder verwijzing doen! Is belangrijk dat je nu oefeningen gaat doen. Siri: wanneer krijg jij een echo om te kijken wat het gaat worden, of willen jullie het niet weten??
oh mamavan3 wat zal jij het zwaar hebben meid...maar kom op he nog even volhouden...ze zitten zo lekker veilig bij mama in de buik....veel jeuk?? hahaha ik moet lachen..toen Quinty geboren werd had ze echt heel veel haar dat de vk zei heb jij geen jeuk aan je buik gehad?? ik uhh nee hahhaa dus wie weet hebben je meisjes veel haartje @hier...het gaat hier goed...heb wel ook al last van me bekken maar ja niks aan te doen...probeer lekker rustig aan te doen verder...afgelopen weekend hebben we die luiers gekocht van kruidvat...ik wilde die toch gaan gebruiken en was 2+1 gratis dus maar ff 3 pakken newborn gekocht
haha dq grappig!!! Nou het zijn meer de straie die nu open barsten door de druk die op mn buik staat. Lijkt wel een ballon die elk moment kan knappen... hihi jij ook al!! Wij hebben ook 6 pakken gekocht. 3 pakken voor zoonlief en 3 pakkken new born. Scheelde zoveel.. het is hier nu wel aan het rommelen. Veel harde buiken, geen zin in eten en krampen.. we zullen het zien.
ohh spannend meid...jeetje...ik denk dat het niet lang meer gaat duren voordat je je meisjes in je armen mag sluiten!! ben ernorm benieuwd naar de namen
Dag Dames, kom me ook weer even melden. mamavan3 , oef klinkt heftig hoor, sterkte nog met de laatste zware dagen/weken . Hoop dat het vol te houden is voor je. Het wordt nu wel spannend! DQ, lekker bezig met de voorbereiding dus en al een nieuwe advertentie op het oog op MP? Jammer dat je bekken ook al problemen gaan geven. Blike, hè balen meis van je bekken hopelijk heb je wat aan de tips van Siri. Siri, lekker toch dat je nu zo'n energie hebt! maakt er maar lekker gebruik van Oh en mooi buikje hoor Ja vind jou idee over mamavan3 wel een mooie gedachte, ons symbolisch nu het stokje doorgeven, ik hoop het! Twijfel, hoe gaat het met je glucosegehalte? gaat je dieet al werken? Ah lekker aan het opruimen lees ik? begin de nesteldrang nu al? haha Mamatien, ooh, je zit al stiekem over de 30wk wat gaat dat inderdaad hard zeg! dus nu nog 6weekjes werken voor je verlof in gaat? Justme, hoe gaat het me jou? al aan het rusten op het wachtbankje? Zonn, hoe is met jou? alweer aan vakantie toe? Hier begin ik weer wat hoop te krijgen, wil ik eigenlijk niet,want dan is de teleurstelling weer zo groot..moet deze week wel wat extra werken..dus wel wat afleiding. A.s zondag houd me mannetje zijn verjaardag, niet zo'n handige dag als me ongi komt..maar ja hij moet toch ook wel gewoon zijn verjaardag kunnen vieren, pfff we zien wel.
Blike: balen zeg van je bekken; rustig aan doen en oefeningen dan maar. DQ: da's balen dat jij er ook al zo vroeg last van hebt. En jammer van de k.wagen.Komt er vast een betere op je pad. Mv3: kan me voorstellen dat je het beu bent. Ik was het op het laatst ook beu en dat was er maar een (woog wel bijna net zoveel als een tweeling samen, maar toch) Siri: mooi buikje. Heerlijk dat je zoveel energie hebt, geniet ervan. Babbel: hopelijk kun jij een mooi kado'tje aan je man geven en komt 'oma' niet op verjaardags visite. (Alvast gefeliciteerd iig met je man) Ik bn bang dat het dieet niet echt aanslaat, morgen maar eens horen wat de gyn zegt. Ik wil eigenlijk het liefst een priksetje om thuis te kkunnen testen en ga dat denk ik ook vragen. Ik kan niet zo goed tegen onzekerheid.
Hi dames, heb bijgelezen maar ben ff te moe om op iedereen te reageren Na weekje portugal afgelopen weekend in Madrid geweest...achteraf iets teveel van het goede. Moesten maandag namelijk om 4.00u opstaan om terug te vliegen Ben nu echt kapot! En gisteravond ook nog kraamintake, was wel prettig en een aardige vrouw. Vanmiddag weer naar de gyn toe...hoop wel op een echo want ben benieuwd of alles goed gaat daarbinnen. Mama van drie...spannend dat het begint te rommelen!
Mv3: 6 juni heb ik een geslachtsbepaling in nederland en 8 juni een herkansing in noorwegen.... Is toevallig zo vlak bij elkaar! Noorwegen is standaard intake. Vandaag hier feestdag, dag van de constitutue, dus ik sta in mijn nette lange jurk een bbg voor te bereiden. Snikheet hier..... Maar wel mooi, lekker buiten eten. Vandaag een appartement op gran canaria geboekt van jan tot maart volgend jaar.... Lekker vooruitzicht... Verder op ebay nog wat assecoires gekocht om mijn buggaboo verder op te pimpen..... Mijn buik groeit zo anders dan de eerste keer..... Misschien is het deze keer wel een meisje.....Nu weer terug naar mijn bbø voorbereidingen....
Ff ego; sorry Vandaag bij de gyn niet echt veel wijzer geworden. Tjonge wat werkt dat langzaam zeg in dit zkh Ik kreeg een verwijsbrief om een afspraak te maken bij een dietiste (dat was dus nog niet gedaan ). Volgende week kan ik terecht (dat is 3 weken nadat ik het heb laten controleren!), dan moet ik nadat ik 1 week het dieet heb gevolgd een dagcurve maken (en nee ik krijg geen tester mee naar huis). De week erna moet ik op controle komen en krijg ik daar de uitslag van. Pardon! Dat is weer over 3 weken :x Nu snap ik dat ze zeggen dat een dieet geen zin meer heeft als je voorbij de 30 wk bent. Voordat alles geregeld en bekend is, ben je dan al lang en breed bevallen! Bij de 2e woonden we vlakbij BOZ en kreeg ik meteen alles mee naar huis zodat ik het iedere dag kon testen als ik wilde. Ik hou niet van die onzekerheid; het is al bijna een keer mis gegaan door die suiker en die ellende wil ik niet nog eens meemaken! Snappen ze dat nou echt niet, dat ik door dat niks weten veel onzekerder en gestressd wordt... Wat wel positief was is dat de gyn bevestigd heeft dat Wuppie giets tekort komt als ik het benauwd heb, want eerlijk gezegd vond ik dat ook geen prettig idee. (Moest wel een beetje om mezelf lachen dat ik dat nog niet wist, terwijl het de 4e zw-schap is )
Haai meiden, Wil even laten weten dat ik wel meelees en meeleef met jullie, maar weinig puf heb om te reageren.. Merk dat ik werken in combi met hoogzwanger zijn psychisch erg pittig vind.. Daardoor in weinig dingen zin en als ik iets gelezen heb weet ik vervolgens niet meer wat ik wilde reageren.. ben nu ruim 31 weken, moet na vandaag nog 15 dagen werken, = nog 3,5. Ik ben echt aan het aftellen. Gewoon geen zin meer. Wil gewoon thuis zijn en lekker relaxen... Dus excuses dat ik zo ego ben en weinig reageer!
Grrrrrrr heb weer eens een heel bericht geschreven en is weer verwijderd!:x Maarre ff in kort: Siri: Was de BBQ lekker? Ben benieuwd wat het wordt!!! Babbel, succes de laatste dagen. Ik duim voor je! Just me, hoe issie? Twijfel, wat balen dat het zo loopt joh. Misschien wel goed om morgen weer ff aan de bel te trekken en aan te geven dat je je hier echt niet goed bij voelt. Sterkte ermee! Mamatien, balen dat je er zo klaar mee bent, maar nog ff moet. Misschien minder uur per dag werken? Al overleg met je leidinggevende gehad? Bij mij op het werk is een collega ook 31 weken ofzo en zij werkt halve dagen omdat ze zo moe is. Zorg goed voor jezelf en voor jullie kleine meisje! Vandaag ff inkopen gedaan bij babydump,veel in de aanbieding Kinderwagen, van Phil en Teds, besteld. Eerst zou levertijd 11 weken zijn, ik schrok me rot Op de site stond 5 dagen als ik op bestellen klikte bij deze kinderwagen!!! Maar bleek algemene levertijd te zijn, zonder langere levertijd bij kinderwagens. Echt misleidend! Ennn beetje naief van mezelf Maar gelukkig krijgen we 'm nu over 5 weken, dan ben ik 32 weken dus het komt nog goed
@Zonn, oeh ja 11wk op een kinderwagen wachten, is ook wel erg lang! Heb je een plaatje ervan? ben nieuwsgierig Hoe was het bij de Gyn? Bedankt voor het duimen @Mamatien, heel begrijpelijk dat het je het nu allemaal niet meer kan bijwerken, doe inderdaad rustig aan en sterkte de komende 3.5wk. dikke knuffel. @Twijfel, nou dat schiet inderdaad niet op zo!!:x bij het ZH, je zou zeggen dat hoe eerder er wat gebeurd des te beter, maar blijkbaar denken ze zo niet. Erg balen meis Wel fijn dat je kleine meid er nu geen last van heeft. Ja , ik hoop dat 'óma' niet op visite komt zondag!! , wat heb je dat toch weer mooi verzonnen @Siri , wat houd die feestdag dan precies in? leuke dag gehad Oh cran canaria heerlijk vooruitzicht! Mamavan3 , hoe was het vandaag bij de gyn? afspraak voor KS gemaakt? Oh , ik vergeet zelf nog wat te melden, hier gaat het redelijk goed, af en toe wat krampjes. Mag misschien morgen,(van mezelf )een testje doen.. hou jullie op de hoogte!
Hee allemaal, @babbel, jij zit weer in de spannende periode zo te zien! Duim weer voor je meid! oooh zie dat je vandaag gaat testen?? en?? @zonn, wel lekker al dat reizen maar kan me voorstellen dat het nu allemaal wat zwaarder wordt. 11 weken wachten? hmm misschien wordt het tijd dat ik ook eens één ga bestellen dan. @twijfel, wat een onzin zeg... waaarom moet dat in zo'n ziekenhuis altijd zo tergend lang duren :S vreselijk!!! We fijn dat je nu in ieder geval weet dat jullie kleine niets tekort komt. @mamatien, geeft niet meid... nog 15 daagjes werken en dan kun je lekker van je welverdiende rust gaan genieten! Zet em op! Hier nog steeds last van mijn bekken, vanmorgen de verloskundige gebeld, die gaf ook aan dat er helaas niet veel is wat ik eraan kan doen. Rustig aan doen... Heb haar nog gevraagd over fysio, maar ze vertelde me dat rust eigenlijk het enige is waarmee het wat dragelijker kan worden.
@ Blike, ja dacht dat ik nog testjes in huis had, niet dus! wel urine net bewaard,maar twijfel nu of ik testjes moet gaan halen