Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi Lieve meiden,

Hier ben ik weer, vandaag lekker dagje vrij!:D
    nou ja, ik heb wel iets voor het werk te doen, maar moet ik nog zin voor maken:p Is voor onze eindejaarsuitkering, moeten we een film maken (natuurlijk moet ik dat dan weer;)) anders krijgen we het niet....!

Ik heb gister dus heel veel geelzich, giga plakkerig afscheiding in me inlegkruistje gehad, schrok me dood:$
    Nu is het weer weg, (tot zover) kzou niet qweten wat het geweest kan zijn?????

Ja me buuf, pfff ik vind het heel erg spannend, lijkt wel alsof het voor mij is hihii.... Vandaag om 13.00uur weet ze meer! Zooo spannend!n Zoo dood eng:(

Daanquinty: Meid ik voel nog helemaal niks! vandaag alleen n verstopte neus dus ben heel hard aan het duimen ndat ik niet verkouden ga worden! Dit weekend geven we zelf 2 feestjes en hebben er ook nog eens 1! Ik ben amper verkouiden en als ik het wel ben dan word ik kei sjaggie;):)

2. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @ bb...een verstopte neus is ook 1 van de kwaaltjes toch?:D
    zooo veel feestje dan leuk hoor...

@blike...nee ik ga niet eerder testen of ik moet echt zwangerschapskwaaltjes krijgen zo als bv misselijk en eccht pijnlijke borsten dan wil ik miss. nog wel 2 of 3 dagen eerder gaan testen en anders echt pas na me nod.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

IS dat zo? Ik zou het niet weten.... voel nog totaal niks, dus ik denk dat het niet raak zal zijn deze ronde! Had er deze ronde ook niet op geteld, dus daarom zal het ook niet echte tegenvallen:)

Ook ik ga niet testen, ik zie het wel aan me temp...;)

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou ja ik lees vaak dat meiden erg verkouden zijn en dat normaal niet hebben zwanger zijn dus beetje hoop voor je...en ik ga deze maand ook nergens vanuit hoor dus zal ook niet echt teleurgesteld zijn maar het blijft toch spannend als je weer dichterbij je nod komt ook al weet ik dat de kans voor mij heel klein is...heb namelijk alleen geklust op de dag van de eisprong volgens de berekening he dus geen ovutesten gebruikt deze maand omdat we naar disney waren;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hoop mag je toch altijd hebben, en dat heeft iedereen indd volgens mij wel richting de NOD toch;) Gezond dus:D

Ik heb dat NU nog niet... maar we hebben nog 8 dagen te gaan:p

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ooh ennuh 1 dagje klussen rond je eisprong kan genoeg zijn hooor...;)

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ik had zelfs nog hoop toen ik een klein beetje ongesteld was geworden, terwijl het uiteindelijk gewoon doorzette ;)

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi, gekkie!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja ik weet het...
    Overal aan vastklampen hé? :)
    Ben vandaag ook vrij, lekker wat schoonmaken in huis :)
    Is wel nodig... zeg maar :p

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja idd 1 keer kan genoeg zijn...we zullen nog even geduld moeten hebben meiden....

en idd hoop houden is altijd goed...anders wordt je ook zo depri hahaha...

@blike pfff huishouden ik ben er ook mee bezig:) net gewassen en gestreken nu eerst maar ff wat eten en dan weer vrolijk verder met stofzuigen enzo bahhhh..maar ja het hoort erbij he.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oh my god.... Had net iets stoms!!!
    Ging boven stofzuigen, ik verschoof een staande spiegel op de grond en ineens klonk er een héél raar geluid... Alsof er nog een stofzuiger aanstond.
    Dus ikke de stofzuiger uitzetten en kijken waar het geluid vandaan kwam... nou bij de verwarming dus.
    Ik helemaal in de stress, het voelde ook alsof er warme lucht uit de verwarming kwam...
    Snel mijn vriend bellen, maar die nam natuurlijk net zijn telefoon niet op. @#@
    Toen half in paniek mijn vader maar gebeld dat mijn kachel leegstroomde.... Die wist het natuurlijk ook niet van zo'n afstand. Moest mijn oom maar even bellen, die is installateur.
    Ging voor de zekerheid nog even goed kijken waar het precies lekte zodat ik dat hem kon vertellen......
    En wat denk je??? Kwam ik er tot mijn verbazing achter dat mijn föhn achter de radiator was gevallen en aan gegaan... :):):)
    Oeps..... Hoe stom kun je zijn.....

Mijn vader in een deuk natuurlijk...... Dat zal ik nog lang aan moeten gaan horen ben ik bang.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

whhhahahhhahahhhahhahhhahhahhaa ik lig hier helemaal in een deuk, dat is wel een hele erge actie:p:p:p
    Zou ik ook zo kunnen hebben :):p

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hahhaaahh blike wat een giller...leuke actie...ben idd bang dat je dat nog ff aan moet horen de komende tijd:D

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ff tussendoor hoe is het met de andere meiden?? babbel,justme, twijfel, zonn, siri?? allemaal aan het werk? of ff geen zin om te forummen?

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Mama van 2, fijn joh dat ze jullie zo serieus nemen en prettig begeleiden. Je bent in goede handen!

BB mmm apart dat vliesje...hopelijk een teken van innesteling!!!
    Ahh wat zielig voor je buuf, hopelijk heeft ze t nog mis!

Siri, inderdaad met vruchtbare dagen vind ik het ook specialer want misschien verwek je dan wel een beebje
    Zit je alleen in een hotelletje of met collega's samen?

DaanQuinty, irri hè alles wat je voelt en niet weten wat het betekent, spannend nog een week voor nod!

16. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Whahahahhaahahaah blike wat een actie!!!:$:D zou mij ook kunnen overkomen. Dan schiet je in de paniek en dan zie je een fohn gewoon voor lekker cv aan hahahaahhaah:)

ik heb ook zoveeeeel erge blunders op mijn naam staan hihihi

ben trouwens vandaag ook lekker vrij, heerlijk!:D:D:D

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @blike, dat ga je nog jaaaaaren horen op verjaardagen!!:D:D:D:D wat een stunt!!!

het schijnt dat je weerstand iets vermindert als je zwanger bent, vandaar misschien dat vrouwen die zwanger zijn eerder verkouden worden. maar of het altijd zo is...... geen idee!

hier alles heerlijk rustig, de dagen voor je ei zijn toch stukken meer relaxed dan de dagen erna moet ik zeggen.

zijn er nog opkomende testers???

ik ben hier alleen maar 's avonds, overdag op mijn werk weet niemand dat ik hier mee bezig ben en bezoeken aan fora zijn ook verboden...

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Op mijn werk mag en kan ik het ook niet, maar ik werk maar 20uur dus kan er aardiag wat uurtjes zijn:D

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    wat dat betreft ben ik blij met inet op mijn telefoon, kan als ik wil de hele dag hier rond banjeren hihi

Blike deze ga je blijven horen wat en actie :D

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    pfff ik heb nu echt zoiets waarom duren die dagen zoooo langggg grrrr....valt me op dat er veel zwangere zijn in oktober hier op het forum...en als ik dat lees wil ik oookkkkkk....zooo dat is eruit :D:D hahahaha

Deel Deze Pagina