jeetje spannend weer babbel...mijn duimpjes draaien Blike...vervelend he die bekken...ik weet wat het is meid...doe rustig aan!! Justme...hoe is het met jou??? mamavan3...en een datum voor de keizersnede?? spannend hoor jeetje...miss. ben je al in het ziekenhuis??
@ Babbel.. 9 DPO is wel erg vroeg om te testen.. Als ik jou was zou ik even wachten, voordat je miss onnodig teleurgesteld wordt... Mn duimen draaien wel voor je!!
@Mamatien, ja ik weet dat 9dpo nog te vroeg is, dat het dan met innesteling ook nog mis zou kunnen gaan. Maar zou zo graag willen weten of er wel een eventuele bevruchting plaats vind. ik heb er dus net eentje toch gedaan en er staat een heel smal licht pennenstreepje, nu had ik me ochtend-urine in een afgesloten bakje in de koelkast gezet, dus weet niet of dat nog betrouwbaar is? Hij is denk te licht voor een foto,maar ga het even proberen
volgens mij kun je die urine nog prima gebruiken hoor... maar een licht pennenstreepje! wow spannend! ben benieuwd naar de foto!!!
oeh ik zie wel wat babbel, hoef er niet eens voor te staren.. Maar het is wel een dun streepje... pfff spannend meid! Zou morgen nog eens proberen als ik jou was.
Nog eentje, staat hij in het negatief: Bekijk bijlage 152340 Ik heb voor mezelf wel de bevestiging dat er dus wel iets goed gaat en daar was het me om te doen , nu weer verder met afwachten en evt. zaterdag nog een testje wagen
Ja Blike zie je hem? ja morgen weer testen zou leuk zijn,maar ik wacht in ieder geval nog tot zaterdag
Toch maar wel voorzichtig aan me mannetje verteld en laten zien en die ziet ook iets dus we hebben nu wat meer hoop gekregen,maar snappen dat het nog te vroeg is.
Woehoe babbel ik zie ook een streepje! Ik he ook op 9dpo getest en de mijne was maar een slagje donkerder. Kijk maar in mijn foto album! Was de streep er binnen de afleestijd? Dan is er heel goede hoop! Zoooo spannend! Wat denk je zelf? Morgen weer testen!!! Oh meis het is jullie zo gegund! Blike, inderdaad vast bestellen als ik jou was! Oh ja babbel, zal komende dagen nog wel ff een foto van de kinderwagen plaatsen. En mijn buikje weer eens op de ftot zetten, is al weken geleden...oeps!
mamatien: geen sorry zeggen hoor. Het lijkt mij ook een erg zware combinatie. Nog even volhouden. Je zw-schap en werk zijn belangrijker dan zp. Siri: leuke feestdag gehad? Gran Canaria? Ik ben jaloers! Blike: hopelijk lukt het je om te rusten en helpt het. Wat bij mij helpt is benen op de bank en dan kussens onder mn knieen zodat mn benen bijna 90 graden gebogen zijn. En natuurlijk ook een kussentje in mn rug. Zonn: oei dat was even schrikken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zo naief zou zijn. Gelukkig komt de wagen toch eerder. Babbel: *stuiter, stuiter* ik zie het, ik zie het. O, wat zou dat geweldig, fanastisch, super vet cool (om in de stijl van mn tieners te blijven) zijn
babbel...heb je nog getest??? ben zo benieuwddd.....duim duim duim.... justme...meid hoe is het bij jou???
Oh Babbel wat super spannend meid!! Mijn duimen draaien volle bak voor je! Wanneer ga je weer testen? Hier vandaag ziek gemeld.. Gisteravond ontzettend overgegeven en mega buikkrampen, leken wel weeen.. Hierdoor zeer slecht geslapen en vanmorgen voelde ik me zo slap.... Nu voel ik me gelukkig alweer wat beter... @ Justme: hoe is het met jou meid?
Oei mamatien dat klinkt niet goed. Een teken van je lichaam dat het ff allemaal teveel is? Veel beterschap! Ik heb me ook ziek gemeld, ben helemaal op! Te druk geweest de afgelopen twee weken. Dus vandaag dagje bijkomen zoda ik me volgende week hopelijk weer fris en fruitig voel. En en en babbel???
Babbel, ik zie ook wat! Spannend hoor, het is je zO gegund. Ik heb bij 8 dagen positief getest en mijn streep zag er precies zo uit. En voor mij geld hetzelde als jij schrijft, het is fijn om te weten dat er ieys hoed gaat( mocht het toch niet zo zijn) en ik kon de teleurstelling beter en sneller verwerken..... Dus voor sommigen kan vroeg testen best fijn zijn.... Oh, ik kan haast niet wachten tot morgen, jij wel? Mammatien, ik zou even met je vk praten. Dit kan een teken zijn van Bijv zsvergiftiging, zou het even laten controlleren Ik lig op de bank met migraine aanval.... Eerste keer sinds ik zwanger ben.... Kan er alleen niets voor innemen.... Balen!