Babbel: mijn man is ook heel erg handig, dat is het probleem niet. Het probleem is dat hij daardoor vaak geen tijd of zin meer heeft om thuis iets te doen omdat hij al zo vaak weg is. Klinkt idd erg vervelend en pijnlijk...en dan moet je maandag weer. Ik hoop dat ze dan wel groot genoeg zijn. Sterkte. Zonn: gelukkig werkt de creme. O, ik moet ook echt niet naar de winkel van Lief! Helemaal te lief en te verleidelijk daar. mamatien: wat vervelend dat je zo weinig energie over hebt. Gelukkig kun je bijna aan je verdiende zw-schapsverlof gaan genieten. Heb je al wat leuke dingen gepland? Mv3: wat een superschattige foto! Wat een bink is Timo. Volgens mij is hij heel trots op zijn zusjes. DQ: gelukkig dat alles weer goed was bij de vk en de echo. Balen dat je zolang moest wachten zeg, maar het heeft je wel mooie echo's opgeleverd zo te zien. Blike: wat goed dat de pup het gehaald heeft. Onze da is ook zo'n schat die helemaal meeleeft met het wel en wee van onze dieren. De vorige was veel zakelijker en daarom ben ik daar weggegaan. Hier gaat alles goed, maar ik merk wel dat ik sneller moe ben. Vandaag verjaardag van onze middelste gevierd (kinderfeestje, maar zo mag ik het natuurlijk niet meer noemen ) Dit keer wat meer uitgepakt omdat hij in groep 8 zit en de andere kinderen uit de klas geven allemaal een fuif. Dat zien wij niet zitten ivm drukte en we houden ook niet zo van dat soort feestjes. Hij mocht dus met een aantal gaan zwemmen en daarna hebben we hier frites gegeten, terwijl we anders altijd thuis iets deden. Hij vond het erg leuk en heeft ons wel 4x bedankt voor de leuke dag.
@ Twijfel, ja als je in groep 8 zit, voel je je al heel wat qua leeftijd , Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad, dan weet je wel dat je het goed gedaan hebt zo
bedankt meiden @twijfel...leuk he die kinderfeestjes hahaha....ik hoef pas in december weer @babbel...spannend zeg allemaal...nu maandag weer terug, hopelijk is die dan goed gegroeid! @blike...hoe gaat het met jou meid?? @mamatien...nog lekker wezen zonnen en zwemmen?? nog ff volhouden met werken dan wordt het genieten van je vrije tijd @zonn...heerlijk he zo'n lang weekend?? wij zijn met zijn alle al vanaf woensdag vrij tot maandag dus ook een lang weekend. @hier...maandag met me dochter mee op schoolreis hahaha waar begin ik aan we gaan naar chimpie champ in aalsmeer het is lekker binnen dus kan lekker zitten hahah...
Mooooie echo, dq! Mv3 superlieve foto weer en blijven spammen he! Zijn we nu allemaal extra gevoelig voor! Babbel.... Och, sorry...vergist, ik ben ook zo'n leek in de MMM.... Maar vind je uitleg fijn,want dan kan ik meeleven! Gisteren, aangekomen in NL en al lekker veel gedaan. Ook lekker naar babyspulletjes gekeken.... Als je niet meer in nedeland woont zijn die echte nl dingen zo leuk om te kopen..... HEMA, nijntje en zwitsal! Verder maxicosi, box, badje.... Nog een paar dagen tot de echo.... Iedereen is al druk aan het raden..... Iedereen denkt een meisje..... Mijn zoon hoopt op een broertje...... Ja, hij is ouder (8) en verheugd zich er enorm op! Hij is ook heel goed in de echo aflezen..... Hij kon bij de eerste echo's al precies vertellen waar alles zat... Voordeel van autisme he! Dus hij mag mee maandag! Ontzettend leuk om weer even in nl te zijn....heerlijk.....
Siri, ooh spannend vandaag geslachtsbepaling ben vandaag vrij ,dus hou het forum in de gaten! Leuk even hier zijn hè( alleen jammer van de regen) DQ, je bent nu al we naar schoolreisje, denk ik. Maar veel plezier en succes Hier weer terug van het zh, eitje was niet zo heel hard gegroeid,maar wel wat, dus mag ik woensdag weer komen.
Bijzondere dag vandaag... DQ: op schoolreis; veel plezier en succes Siri: geslachtsbepaling; leuk! Geniet ervan. Babbel: follikelmeting; heel veel succes; spannend hoor. Babbel: zie net dat je al geweest bent; jammer dat het nog niet groot genoeg was, maar iig wel gegroeid; dat is toch iets
DQ...cute!!! Siri, lekker aan het shoppen dus, veel plezier! Ben echt benieuwd wat het wordt bij jou! Twijfel, ja alles wordt steeds een beetje zwaarder hè, dat merk ik ook. Babbel, op naar woensdag: een mooi rijp super ei!
Zonn, ja ik hoop het zou alleen wel de IUI op vrijdag waarschijnlijk plaatsvinden en dat is op me werk niet zo handig...nou ja we zien het wel. Jaah, jij bent ook al bijna 30weekjes! zal je vast wel goed gaan merken nu. Probeer rustig aan te doen hè Twijfel, ja gelukkig wel genoeg gegroeid, ze kon hem eerst niet vinden dus ik dacht even dat hij al gesprongen was ,maar dat viel gelukkig mee Siri, en en en? , ben nieuwsgierig!!!
Goedemiddag! @ dq: Ach wat een qutie! Ga je nog een 3d echo doen als 'de' termijn er voor is? (tussen 24-28 weken ongeveer). Wel cool dat je gewoon 3d extra heb gekregen @ babbel: he balen dat je fm niet groot genoeg was, gelukkig wel gegroeid @ Siri: en en en en en? @ twijfel: Waarom is het een bijzondere dag vandaag? @ zonn: hoe is het met jou? Ook alweer bijna 30 weken he... Toch weer een mijlpaal vind ik.. @ Blike: heb je al uitslag van je suiker? Zo hier is mijn laatste werkweek begonnen! Echt een heerlijk gevoel Ben vandaag precies 34 weken! @ just me: al tijd niets van je gehoord.. Hoe is het met je? Waar zit je nu in je cyclus? @ mv3: lieve foto!
Ohhhh wat gaaf siri een meisje..... gefeliciteerd nou dan ben ik de enige tot nu toe die een jongen krijgt @mamatien...ohh heerlijk nog een weekje werken...en dan lekker uitrusten en genieten van je verlof. ik weet nog niet of wij een 3d echo gaan laten doen. @babbel....spannend meid de komende dagen...ik ga duimen dat het gelijk goed zit. @hier...pff gister op schoolreis geweest..jeetje ik was helemaal kapot en lag om 19:00 in me bed ik begin nu toch echt last te krijgen van me bekken dus van de week ff de fysio maar bellen, voordat ik dadelijk niet meer kan lopen.... @blike...jij al naar de fysio geweest??
Hee allemaal @twijfel, wat leuk dat je zoon zo'n leuk kinderfeestje gehad heeft. @daanquinty, oeh dus je hebt ook al zo'n last van je bekken? ben inderdaad bij de fysio geweest. schijn een holle rug te hebben waar die klachten uit voort komen, moet nu dus een hele andere houding aannemen en dat is behoorlijk wennen aangezien ik het schijnbaar dus mijn hele leven verkeerd heb gedaan... Heb ook zo'n verstevigende buikband gekocht, als ik dan weet dat ik een drukke dag krijg of iets inspannends ga doen kan ik die ook altijd nog extra om doen. @Siri, lekker zeg! even terug in Holland dat wordt dus een hele buslading spullen terug naar huis mee sjouwen Gefeliciteerd met jullie meisje @babbel, hopen dat je eitje morgen wel mooi groot is! @mamatien, suiker ben ik nog niet op getest, kon pas vanaf 25 weken geloof ik.. en ze weten ook nog niet helemaal zeker of ik wel getest moet worden. Gingen ze nog even met elkaar overleggen. Zaterdag een kinderwagen uitgezocht, dit is em geworden, helemaal happy Bekijk bijlage 157189
Leuke kinderwagen Blike, grijs is zo leuk met accessoires en leuk gekleurd dekentje te combineren! Siri, een meisje wat leuk!!! Een zoon en een dochter straks, super! Ben je meteen los gegaan op roze kleertjes? Inderdaad DQ, jij bent de enige met een zoon hihi DQ, zo das echt intensief met schooluitje mee. Goed dat je naar de fysio gaat, beter op tijd erbij zijn. Mamatien, heerlijk joh je laatste werkweek...daarna lekker rustig aan doen en voorbereiden op de bevalling. Ik heb heerlijk rustige dagen achter de rug, kan me nu ineens veel beter voorstellen dat die weken verlof straks helemaal geen vervelen worden maar alles lekker op een rustig tempo. 30 weken alweer inderdaad, gaat best snel nu! Vanmiddag weer naar de gyn. Zaterdag rondleiding bij de verlofkamer en kraamsuite gehad, ziet er mooi verzorgd uit! Badkamer met een knuffelmuur was er ook, toen dacht ik 'dat gaat te ver!!!' zul je zien dat ik straks tijdens bevalling tegen die warme knuffelmuur aansta Babbel, irri dat ed IUI dan vrijdag lastig met je werk uitkomt, zul je net zien. Maar neem aan dat je op je werk wat gaat regelen?! Mamatien, heb jij je ziekenhuistas al klaarstaan? Je gaat in ZKH bevallen toch, of heb ik t mis? Ik ga 'm klaarzetten als verlof begint denk ik. Moet nog ff shoppen voor bevalpyjama's en mega onderbroeken Bij de Zeeman denk ik Gooi ze daarna toch weg.
@zonn...wat en super schattig hoekje zeg in jullie kamer je bent er al helemaal klaar voor @blike...gave wagen joh lekker genieten van je nieuwe aankoop... @hier...ik heb volgens mij ook een holle rug dus ik zal ook wel me hoduing moeten aanpassen...heb je ook nog oefeningen meegekregen ofzo blike???
Zonn, aah wat lief en mooi! kan je er elke ochtend en avond alvast naar kijken. Haha, zie je al staan bij zo'n knuffelmuur Succes bij de gyn. Blike, leuke wagen hoe lang moet je er nog op wachten? Hopelijk gaan de fysio oefeningen wel werken. ( daar zie ik zelf ook wel tegenop, ik heb nu al een erg holle rug...maar ja dat is van latere zorg) DQ, logisch dat je gisteren kapot moe was, was het wel een leuk schoolreisje? SIRI, Jaaah!!! een meisje!!! wat leuk