Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Blike: mooie wagen :)
    @ Zon: ohh super zeg, dat hoekje!! :)
    Ik wil thuis bevallen, niet in het ziekenhuis! Ga mn vluchtkoffer ook klaarzetten in mn verlof, maar hoop dat ik m niet nodig heb!

@ siri: leukkkk een meisje!!

@ dq: je jochie heeft t straks voor het uitkiezen hier, met welk meisje hij verkering wil hihi....

2. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Zit er inderdaad iedere avond bij weg te zwijmelen:):p:):)
    En dan ga ik met de kleertjes leuke combi's maken:D whahaha ik ben echt gestoord geloof ik;):D

Maar wat holle rug betreft, ik begreep van de manueel therapeute die de zwangerschapscursus geeft, dat een holle rug juist goed is bij zwangerschap! Dat dit de boel beter in balans houdt ofzo. Hoop in ieder geval dat je straks klachtenvrij blijft Babbel!
    En DQ en Blike, hopelijk trekt jullie pijnlijke rugje/ bekken ook bij.

Oh ja thuis bevallen mamatien, dat lijkt me ook erg bijzonder. Inderdaad hopen dat de vluchttas lekker ingepakt kan blijven;)

Oh ja kopen jullie maat 50 en 50/56 of vooral maat 56?
    Ik heb nu 1 pakje in 50, 3 in 50/56 en de rest van de pakjes in 56.
    Dus ga denk ik straks nog ff een pakje 50 bij de Hema kopen, die leuke roze met bloemetjes.

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ohh!
    Ik dacht net doe ook een ovutestje, van zw& kids..lijkt positief, wilde controle doen met digitale CB,maar houder is batterij van leeg.

Dan zou me ei morgen of overmorgen komen, dus dan zou die nu in een keer wel goed hard moeten gaan groeien, ben benieuwd morgen:D!.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @zonn, zoo het schiet bij jou ook al op zeg, alweer bijna 30 weken! Prachtig kamertje, vooral het wiegje vind ik echt prachtig!! mag ik vragen waar je die weg hebt?

@daanquinty, ik moet mijn onderste buikspieren gaan trainen door ze aan te spannen en weer los te laten. Verder moet ik erop letten dat mijn bekken altijd recht staan, dus niet scheef gaan zitten, niet de benen over elkaar doen etc... valt trouwens nog niet mee...

@babbel, nog zeven weekjes, komt tegelijk met de babykamer

Vanavond voorlichtingsavond over de bevalling van de Verloskundigepraktijk... ben benieuwd!

5. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Das een goed teken Babbel! Irri dat die batterij van die houder dan net leeg is...

Dames, uitverkoop bij de webshop van LIEF!:)
    Heb 2 leuke jurkjes gekocht die normaal 20 euro zijn, nu 14 euro...das een mooi prijsje!
    En lakentje voor in de kinderwagen:)
    Past leuk bij de Lief! wagenspanner die ik al heb.

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Daar ben ik weer:D
    Actief ZP.nl dagje vandaag hihi
    Net bij de gyn geweest en alles gaat goed, genoeg vruchtwater en de baby lag met hoofdje naar beneden.
    Hopelijk is dat haar favoriete houding;)
    Over twee weken groeiecho, heb zo'n zin om haar weer te zien...en hopelijk kunnen ze het geslacht nog een keer bevestigen.

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @Zonn , oh wat fijn dat je kleine meis het goed doet:)
    Oh en je bent goed bezig in de uitverkoop las ik:D leuk hoor!

Blike, succes bij de voorlichtingsavond! wil je ook graag in het zk bevallen?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @babbel, nee in principe zou ik graag thuis bevallen. Lijkt me gewoon lekker om in mijn eigen omgeving te zijn...

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hallo Dames.... Ik had jullie gisteren een lekker lange update gegeven vanuit de trein naar schiphol, maar die is op een of andere manier niet verstuurd. :(Dus maar even een korte samenvatting

Zonn, wat een lieve kamer en leuk he, die spulletjes van lief.....

Babbel, en????? ei gehad?

Echo in NL was een prachige ervaring. We zagen als ik zachtjes op mijn buik drukte dat we de baby als het ware over het hoofdje komden aaien! Zo mooi!:D

Daarna natuurlijk naar de HEMA geweest en even wat lieve kleertjes gekocht en heel veel spullen besteld en zoveel mogelijk meegenomen. De rest wordt door mijn ouders bij mij afgeleverd in augustus.

Net hier ook nog eens voor een echo geweest en ja hoor het is toch echt een meisje. Ze rekenen wel een beetje anders dus mijn uitgerekende datum is ineens een week later en ik ben 2 dagen teruggezet....:(
    Ach ja, onze dochter bepaald toch zelf wel wanneer ze komt.... en de datum is nu heel leuk 11-11-11 geworden...... mooi makkelijk te onthouden;)

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Siri: van harte met je meid!!! Wordt een meiden clubje hier!

Zonn: Wat een schattig hoekje heb je er zo van gemaakt!! Oww en ik denk dat alle mama's dat doen kledingcombinaties maken met de kleertjes;)

Dq: pff heftig schoolreisje! Helemaal al bijgekomen? Je zoon heeft straks genoeg dames om uit te kiezen;)

mamatien: spannend voor jou nu zo he!! Hopelijk kan je lekker thuis bevallen!!

Iemand vroeg naar kleertjes: hier zitten ze nog steeds in maatje 50/56 maarja die van mij waren ook wel iets kleiner. Maar zal niet te veel kopen hoor, meestal krijg je nog enorm veel kleding van kraambezoek en als je echt te kort komt is het ook zo bijgekocht!

Hier is het erg druk. Voedingen lukken nu beter en ze slapen wat beter door. Wel last van krampjes en dan merk ik wel dat ik handen te kort kom met 3 kids. Dus als gevolg zit ik met 1 op de arm en 2 huilende kids om mij heen. Dat vind ik nog het meest lastig.

Nog even een foto'tje (las dat iemand een hemapakje roze met bloemetjes wilde kopen, zie hier een voorbeeld, hij staat zo schattig!)
    Bekijk bijlage 157753

Lieke heeft dat hema pakje aan, en Fleur ligt rechts

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamav3 , oh wat een scheetjes zo:D ja kan me voorstellen dat het best druk zo is.

Blike, thuis in vertrouwde omgeving lijkt mijzelf ook wel het fijnste,als het zover is. Mijn mannetje denkt dat alleen wel anders over;)

Siri, hè mooie datum:D leuk dat de echo zo bijzonder was.

Nee eitje nog niet geweest, moet ook nog even wachten;) vandaag weer in ZH geweest voor 3e FM, eitje was nu mooi gegroeid, moet zo pregnyl inspuiten en dan is de IUI vrijdagochtend rond 09.15uur!!!
    Spannend:D

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    die van mij ook hoor babbel... maar dat is dan heel jammer voor hem ;) hij had het liever niet omdat het dan zo'n bende wordt.... noujaaa zeg :$

spannend meid, vrijdag! zal aan je denken!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @mamavan3...super lieve foto weer:D...en meid kan me zo voorstellen hoe druk jij het hebt nu...kan je nit wat hulp krijgen van familie ofzo??? let op jezelf ook he!

@babbel....ohh meid ik ga voor je duimen, erg spannend vrijdag...dat worden 2 spannende weekjes.

Ik wil juist in het ziekenhuis bevallen:D ik voel me daar het prettigst bij...bij me dochter ook gedaan en achteraf gelukkig want ze had in het vruchtwater gepoept dus het werd ineens medisch. daarbij ben ik na de bevalling 3 keer flauw gevallen dus was blij dat ik in het ziekenhuis was.. dus nu wil ik gewoon weer in het ziekenhuis bevallen:D

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    dq: jawel, maar heb het liever niet. Ze werken mij eigenlijk gigantisch op mn zenuwen. Willen de kids de heletijd vast houden, hebben een andere manier van opvoeden. En ze bemoeien telkens zich met Timo. De heletijd nee Timo dat mag niet enz. En merk aan mn mannetje dat die daar niet goed tegen kan! Dus los het liever lekker zelf op! En gaat opzich wel prima, alleen tijdens voedingsuren is het even schipperen!

Babbel: wat spannend vrijdag!!! Succes!!

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ahh wat een snoepjes samen op de wipstoel!
    Bedoelde een iets ander pakje, maar deze is ook super leuk! Heb ik nog niet gezien bij de Hema hier, in verlof ga ik weer shoppen...mag nu niet meer van mezelf.

Kan me voorstellen dat het lastig is met drie kiss die allemaal hun mama nodig hebben, dan stel je er eigenlijk altijd 1 of 2 teleur. Hoop dat het je met de tijd makkelijker af gaat om daarmee om te gaan. Vast wel.

Babbel spannend spannend! Nog twee nachtjes slapen en dan de bijzondere dag hopelijk een zwangerschap als resultaat heeft. Heb je nu ook het gevoel dat je veel meer kans hebt? Is eigenlijk wel zo toch, want zaad wordt geprepareerd en dan diep ingebracht. Begin vast met duimen voor jullie!

Blike, leuk dat je thuis wilt bevallen. Volgens mij vinden veel mannen thuis bevallen maar eng. Maar heb je de open dag al gehad? Want hoorde toevallig vandaag van een collega dat haar man juist wilde dat ze thuis zou bevallen toen hij het ziekenhuis gezien had. Wel sowieso goed om ff gezien te hebben natuurlijk.

Just me, hoe is het met jou? Waar zit je nu in je cyclus?
    Kunnen de duimen alweer gaan draaien?

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Blike, ja dat zegt mijn man dus ook: 'dan zit alles er onder';)... komt best goed, als ik eenmaal zwanger ben gaat hij me toch niet meer tegenspreken( hij weet wel beter, haha:D)

Zonn, ja het voelt wel of me meer kans maken, hoop dat het voldoende is. Wel bijzonder nu is dat we 26juni 2jr getrouwd zijn, hoop zo dat we een mooi kadootje krijgen:)

Haha, heb je jezelf een koop-stop opgezegt?:D

DQ, je moet doen wat jij het fijnste lijkt en logisch dat je na zo'n 1e bevalling weer graag naar het ziekenhuis wilt.

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Hier wilde mijn vriend eerst ook echt niet dat ik thuis zou bevallen! Maar hij begreep al snel dat t mijn beslissing is omdat t kind uit mij komt.. hihi..

@ DQ: als kindje in vruchtwater gepoept heb, moet je sowieso naar t ziekenhuis, of je nu wilt of niet...

@ babbel: oh morgen is echt spannend voor je zeg!!!! Ik duim voor je!!

@ mv3: ach lieve foto weer! Kan me voorstellen dat h et goed pittig is! Mijn broertje en zusje zijn ook tweeling..

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamatien, morgen laatste dag werken toch? fijn vooruitzicht:)? of vind je het nu toch wel spannend worden:p?

Ja morgen wordt heel spannend( en vooral ook de 2wk erna;):D )

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @babbel...meid heel veel succes vandaag..vandaag is een mooie dag hoor hahah is mijn trouwdag:D ik ga voor je duimen...laat je snel weten hoe het is gegaan???

@mamatien...laatste dag werken??? en dan lekker gaan genieten van je verlof hoor...het gaat nu echt opschieten voor jou:D

@hoe is het met de andere meiden??

@hier...voel de kleine nu echt heel goed en vaak schoppen:) ben vanmorgen wel opgestaan met hoofdpijn grrr...heb verkeerd gelegen denk ik want had ook last van me nek...hopelijk zakt het zo anders ga ik ff met een molletje op bed liggen en dan zal het wel afzakken...

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Een belangrijke dag dus vor jullie, Babbel, Mammatien en DQ! Veel plezier.

Ik heb een hele drukke week gehad en ben mezelf denk ik een klein beetje voorbij gelopen..... heel vervelend, want dit weekend hebben we een salsacongress, het hele weekend lekker dansen en 'feesten'. Ik heb me hier al maanden op verheugd, maar vandaag voel ik me echt brak. Keelpijn, hoofdpijn moe...... maar goed, maar het beste ervan maken. heb net 2 paracetamolletjes genomen en mijn dagdosis vitaminen wat uitgebreid (als het kalf verdronken is dempt men de put) dus ik hoop dat ik er in ieder geval nog wat van meekrijg......

Deel Deze Pagina