Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik had ook al in de gaten gehad dat justme wel ergens anders mee schrijft nog...dus ze zal ons niet meer zo leuk vinden denk ik:)

@siri...hopelijk ben je wat opgeknapt meid en kan je lekker genieten van het concert:D

@babbel...spannend he meid...mijn duimpjes draaien hoor...

@zonn.....kookbeurten is dan idd wel handig hahahha....ik mag echt niet klagen met mijn mannetje die kookt heel veel om mij een beetje te ontzien en dan werk ik nog niet eens hahaha...maar komt vast goed meid...ook aangeven aan je mannetje he als je het even niet meer trekt...en hoelang moet jij nog werken voor je verlof in gaat??

@blike...en hoe gaat het met de billetjes van je mannetje??? wat een tijd zeg 12 uur pffff...ik heb na 5 minuten al last van me kont hahaha

@mamavan3...hoe gaat het bij jou mied..trek je het een beetje met 3 kids??

@hier...gaat het wel goed...nu een spiertje in me rug/bil die pijnlijk is denk dat ik iets verrekt heb dus ff opletten maar verder mag ik niet klagen op dit moment..

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Oh, nog net zo ziek als gisteren.... Maar probeer NIETS te doen..... Op de spaarstand dus.... Hopelijk heb ik vanmiddag genoeg energie om van ons VIP arranement te genieten......

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Beterschap Siri! Inderdaad hopen dat je vanavond alsnog kunt gaan!

Ja kan me ergens ook wel voorstellen dat het voor just me ook best frustrerend kan zijn dat de meesten hier zwanger zijn en eentje zelfs al bevallen...geen idee of dat de reden is maar zou kunnen.

Dq haha dan bof jij met je mannetje! Normaal vind ik het geen probleem om te koken, ik verzorg ons graag goed hihi maar nu is het ff te zwaar.
    Ik moet nog drie weekjes werken, tijd vliegt!

Ik zit te denken om toch maar een buikbank te kopen ter ondersteuning, de spieren onderin mijn buik doen zo'n zeer, ik draag nogal naar voren dus denk dat ik de boel best een beetje mag ontlasten.
    Straks maar ff naar de prenatal.
    Blike jij hebt toch ook zo'n band, helpt het?

Babbel...hoe is het met je verrekte heup?
    Ben zo benieuwd wat er zich in jouw buikje afspeelt! Hoop iets heeeeel moois!

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Woow even snel hoor want er huilen er weer een paar;)

mooie wagen!!!!

Babbel: hoe gaat het met jou?

Dq: nog gefeliciteerd met je trouwdag! En je buik is niet dik, maar moooi!!!!!

Mamatien: heerlijk verlof!! En straks je kindje!! Ben benieuwd!

Hier echt druk en nog niet alles bijgelezen sorry!!!

Wel even spammen

Lieke Links en Fleur rechts!

Bekijk bijlage 159566

5. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    DQ...oh zag je buik nu pas...mooi rond juist!

Mamavan3: wat een poppetjes! Leuk dat je steeds erbij zet wie, wie is...wat ze lijken zoveel op elkaar!
    Lukt het je goed om ze uit elkaar te houden?

En mamatien, wat heb je vandaag op gedaan? Heeeerlijk zeker om gewoon niets te MOETEN maar lekker rustig aan.
    Babykamer is helemaal klaar bij jullie toch?
    Heb je zelf het idee dat de baby eerder of juist na 40 weken gaat komen? Of geen idee?!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonn, bij je vorige berichtje stond: Ik zit te denken om toch maar een buikbank te kopen ter ondersteuning , ik dacht wat is dat dan weer? iets nieuws zeker ...,maar je bedoelde een buikband!!! hahah:D en die opmerking over verkeerde houding met je heup..proest:D! Ik hoop dat wij net zo'n mooi resultaat krijgen als jullie!:)

Mamavan3 , wat een leuke foto weer [​IMG]

Siri, en weer beetje opgeknapt? hoop dat je wel naar het concert bent geweest. Wat was het voor soort concert?

DQ, ah jij looopt dus ook een beetje kreupel;) hoop dat het snel weer over is!

Hier gisteren erg veel last gehad van kramp in me buik en me temp heeft een innestelingsdip( dus ben nu weer helemaal zenuwachtig:p ) moet nog zo lang wachten!
    heb me temp.kaartje weer in me handtekening staan, dus jullie kunnen meegluren;):)
    Oh en me heup is nog steeds pijnlijk,trekt af en toe richting me linkerbil:(

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Whahaha Babbel ik hoop voor je mee! Dan is de pijn in je heup het achteraf dubbel en dwars waard geweest;)

Ik zie de super mooie tempdip met mega stijging ook!!!:) Kan een heel goed teken zijn, ff afwachten of dat het inderdaad is.
    Buikkrampjes erbij is ook een goed teken...dus snap je zenuwen helemaal!

whahaha had ik buikBANK geschreven?! Oepsie...bedoel inderdaad buikband. En ja, in de wereld van zwangerschap sta ik ook vaak met mijn oren te flapperen over wat er wel niet allemaal te koop is rondom moeder en kind:$. Dus misschien bestaat er ook wel een buikBANK hihi;)

Heb 'm toch niet gekocht, vond het helemaal niet lekker zitten en toch wel duur, 40 euro, terwijl ik 'm misschien amper ga dragen vanwege het weinige comfort.
    Dan maar rustiger aan doen met lopen, zodat ik de bandenpijn minder voel.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morning ladies,

Siri:
    Voel je je alweer wat beter? was het concert leuk?

Daanquinty:
    Ja hij heeft aardig rode billetjes :p maar was vandaag alweer een stuk beter gelukkig!

Vind het ook wel jammer dat justme niet meer meeschrijft hier :(

Zonn:
    Ja heb inderdaad ook zo'n buikband gekocht, maar nog maar één keer gedragen. Geloof wel dat het helpt... het zit alleen erg strak en dat gaat na een hele dag wel irriteren. Maar qua ondersteuning is het wel lekker.

mamavan3:
    Zal wel reuze druk zijn, met drie van die kleine hummeltjes.. mooie foto weer :)

Babbel:
    Wauw! mooie dip en nog mooiere stijging daarna!! spannend!!!!

Jeetje, kwam vanmorgen moe uit bed en heb echt nergens energie voor... ff een wasje opgezet maar naar zolder lopen was eigenlijk al te veel voor me... echt even zo'n energiedip... pfff
    Zou vanalles in huis doen vanmorgen, maar het is me even allemaal te veel. Vanmiddag werken, hopenlijk is mijn energielevel dan wat gestegen ;)

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    whoohooo zie net dat ik onder de 100 dagen zit :D

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Wat spannend, babbel...... En het idee dat er misschien wel iets moois gaande is bij jou..... Ik heb vanacht over je gedroomd.... erg he.... Ik had ook al eens over mammavan3 gedroomd......

Ben gisteren inderdaad naar het concert geweest.... Was erg moeilijk om mezelf op te peppen. Een hete douche, 2 paracetamol, neusspray, oogdruppels en camouflagestift zorden voor dat ik me een klein beetje mens voelde en Bon Jovi deed de rest! Was helemaal stuk nadien, en vandaag ook nog maar het was het wel waard! We stonden in de diamond circel, dus echt tegen het podium aan. Mooi hoor.

Vandaag even uit bed geweest om boodschappen te doen en te ontbijten.... Verder de hele dag in bed gelegen......

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Siri, oh wauw Jon Bon Jovi:D ja daar zou ik me ook voor oppeppen!
    fijn dat het toch wel geluk is en jammer dat je je nu weer beroerd voelt,maar je bent wel geweest:)! als je niet was gegaan, had je je nog beroerd gevoelt , denk ik.
    Beterschap en dikke knuffel.

Oh en wat heb je dan over me gedroomd? was ik zwanger?! dan hoop ik dat hij uitkomt:D

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Blike, en energieniveau weer wat gestegen?
    Ja vind het zelf ook erug spannend:)

ik kom Justme wel in een ander forum tegen, ze is nu op vakantie, dus kan ze nu niet reageren. helaas gaat ze vanaf volgende maand naar de kliniek, want ze is ook helaas nog niet zwanger.

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    In mijn droom mocht ik helpen met de IVU (hoe stom:() en toen was je gelijk zwanger, zo simple was het;) Ja, ik hoop dat dat uitkomt, ookal heb ik niet geholpen

Ja het was het oppeppen dubbel en dwars waard! Als je zo dichtbij staat (een paar meter) dan krijg je echt alles mee, gezichtsuitdrukkingen emotie! zelfs een beetje bon jovi zweet!
    En bon jovo zelf kreeg ook veel mee! Er was een meisje achter mij dat flauw viel (alcohol) en hij zag het en gebaarde naar de security dat ze haar moesten ophalen. Later was er een jongen die zijn vriendin ten huwelijk vroeg, vrij onopvallend. Maar hij zag het en vroeg, midden in een liedje of ze ja zei en na het liedje vroeg hij of ze de camera even op hun wilde richten. Die twee hebben wel een mooie herinnering denk ik!

14. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Gaaf joh zo dicht bij het podium Siri, grappig ook dat Bonnie:D zo interactief was!

Ohw wat balen voor Just me dat ze de mmm ingaat nu.
    Hopelijk kan ze net zo snel als jou starten met een behandeling.
    Nog 7 daagjes Babbel, zo spannend!

Blike, ja die 'off-days' heb ik er ook tussenzitten. En natuurlijk net als je bedacht hebt lekker veel te doen;). Geef er maar lekker aan toe, je lichaam heeft het ff nodig.

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

haha ik ging net even mn oude spijkerbroek passen, om te kijken of ik, naast mn buik, nog veel ben aangekomen. Bij mn benen zit de broek nog goed, maar mn billen zijn wel iets dikker denk hihi... Hier de foto:

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wauuwww mooie buik hoor mamatien.....en die broeken ga je vanzelf weer passen dadelijk:D:D

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    mooie buik meid!!!

Hier pas ik ook alweer in mn oude broeken! heeft 3 weken geduurd maar toen ik ze ook weer aan.. Maar gaf borstvoeding aan 2 dus gaat dan redelijk snel!

hier inmiddels gestopt met borstvoeding, meiden dronken niet goed. Dus nu opnieuw een ritme vinden met de flesvoeding. Is even schipperen..

18. mamatien

Jeetje mv3 pas je nu je oude broeken al!! Dat doe je goeddd :)
    Ohh overstap naar fv.. Is altijd even lastig.. Maar denk dat het daarna wel makkelijker voor je wordt.. dan kan je man meehelpen met drinken geven!

Mijn broertje en zusje zijn tweeling en hebben om die reden nooiti bv gehad, dat vergde teveel energie van mn moeder

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Het koste ook heel veel energie. ben ook flink afgevallen hierdoor!

maar de voornaamste reden was dat de dames te onrustig bleven na de borst en wilde vaak nog flesje na hierdoor bleef ik bezig. En ze sliepen erg slecht, ze slapen nu al een stuk beter, alleen hebben ze last van de overstap en hebben ze moeite met poepen maar denk als dat over is ze nog beter gaan slapen

het begint voor jou nu echt op te schieten!! geniet je van je verlof?

20. mamatien

@ mv3: wel fijn dat ze nu dan beter slapen.. Tis anders ook geen doen! en fv is bijna net zo goed als bv hoor!!
    Ja ik geniet heerlijk van mn verlof! Ben nu mn babywas aant strijken hihi.. Wel een rot werk, maar ook kwel weer heel leuk om alles in mn handen te hebben.. Ga zo ff leuke combinaties met die kleertjes maken :):)

Gister bevallingsgesprek gehad en vanmorgen intake kraamzorg.. dus komt nu echt allemala in de buurt hihi :) Ik kan niet wachten tot die kleine meid er is!!

Deel Deze Pagina