jij staat daar niet alleen in hoor!! ik zeg dat we heeeeeel hard gaan roepen om alle hcg die hier rondwaart om onze kant op te komen, deal?!
nou idd BB, viel me echt op dat er zoveel zijn in oktober @justme..oke we gaan heell hard roepen HCGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG kom even hier langs!!!!!
als we in deze ronde zwanger worden is het eigenlijk ook in oktober he! dan horen we er stiekem ook bij! zal ff broeden op een soort hcg dans (ala regendans ) oh, hcgtje, oh hcgtje, hier komen, kom maar kom maar kom maar.....
Ik heb nog een pendel staan voor oktober, die kan nog, mijn ei is in oktober, nou nog positief testen in november hihi
Ook dat zegt niks hoor, heb er een keer 5(!) gehad in een maand, maar niks hoor.... ook ik geloof dr niet in, vind het wel leuk om binnen te krijgen
mamvan2: wat fijn dat ze jullie begrijpen en serieus nemen. Siri: dat wordt dus even een paar daagjes lekker genieten. Jullie hebben het verdiend. BB: wat een vervelend telefoontje. Hopelijk toch nog goed nieuws gehad? Weet je echt helemaal zeker dat je je ei al gehad hebt? Klinkt een beetje als vruchtbaar slijm nl. Je geeft 2 feestjes nog wel; gezellig! Alvast veel plezier. Pendels heb ik geen ervaring mee en hecht er eerlijk gezegd persoonlijk ook geen waarde aan, maar wel toevallig dat je 3 dezelfde hebt. Al zie ik dat dat niet zo bijzonder is. daanquinty: het aftellen is dus begonnen. GEDULD-GEDULD-GEDULD (moeilijk-moeilijk-moeilijk ) blike: bij jou thuis glimt alles dus weer lekker? whahaha die fohn Ik moest zo lachen dat mijn man zich al afvroeg wat er aan de hand was Ja, dat wordt wel eens tijd. Het duurt hier veel te lang bij iedereen. Justme: ook ik sluit me bij jullie aan oktober/november...Of ik moet toch niet kunnen wachten en op cd 28 toch stiekem al een testje wagen; dat is 28 okt; makkelijk he. We zijn dan met het gezin een dagje naar Slagharen; zou wel leuk zijn eigenlijk. NEE, NEE, NEE GA JEZELF NOU NIET GEK ZITTEN MAKEN EN WACHT "GEWOON" TOT 5 NOVEMBER!!!! Help het ongeduldig zijn begint nu al en ik moet nog zo lang wachten Denise: alles kan nog; we kunnen nog alle kanten op.
Mijn ei is nog niet geweest en ovutesten zijn opvallend licht dus ik hoop dat ik mijn nod ook nog heb op 5 november, anders schuift ie gewoon een paar dagen op hihi. Geduld is een schone zaak
ik heb 2 pendels voor oktober en 2 voor november...ik geloof er ook niet zo in maar ben dan toch benieuwd of ze uitkomen.... En jaaa weer een dag minder om te wachten hahaha....en we gaan gewoon voor oktober/november
Ik heb dat ook dat mijn cyclus dagen nu gelijk lopen met de dagen van de maand IDEAAL hhahaa.... Ik weet 100% zeker dat me ei geweest is (eerst door ovutestjes de piek gevonden zeer knaller 2dagen! en daarna door me temp en FF zelf vast gesteld op de dag dat ik het dacht.) Ik heb ook altijd de dag na ei en 2 dagen verder raar gevoel in rechter eierstok, net of ik de weg van me eitje voel ofzo hahaha.... En ik heb al 10 rondes lang een ei, en ik heb t nog nooit gehad Anders zou ik dr niet zo van schrikken.... gister en de avond/nacht ervoor niks, en vandaag ineens weer heel veel... Had verlosk. van deze site gesproken en die zei verandering van zeep (maar dat is niet heb al JAREN dezelfde, heel saai hahaha) of een eventuele innesteling die aan de gang kan zijn.... dus ja afwachten! Maar ik voel NIKS helemeaal NIKS....nog niet en hoop dat het zoblijft wel zo fijn hihihi.... zal ook wel beteken dt wre ronde 11 in gaan maar daar was ik al op voorbereid...
vraagje, wat is dat toch met die pendels???? ik wel het principe van pendelen, maar via de mail ofzo??
pendels kan je vinden als je op de zwangerschapspagina helemaal naar beneden gaat daar zie je een topic pendelen en daar zitten verschillende mensen die pendelen en die kan je pben...soms moet je wel geduld hebben het kan ff duren @hier..ik voel me vreemd ik zit nog 7 dagen voor me nod maar het zal wel aan mij liggen maar zou zweren dat ik ongi klachten heb beetje krampen in me buik en voel me onderrug enzo en dat is bij mij een slecht teken, maar ja ik zit nog 7 dagen voor me nod als het de zelfde cyclus als vorige maand is natuurlijk...ik ben ook wel maanden op de 23ste ongi geworden maar dat was nog voordat we voor het echie gingen en de laatste 2 maanden was het de 24ste en de 25ste van de maand..kortom ik snap er niks van....ik heb af en toe ook wel zo iets van ben ik nu misselijk of verbeeld ik het me?? geen idee...durf niet meer te hopen...af en toe ook steken in me borsten enzo..ik weet eht niet heb er een slecht gevoel over...sorry voor me klaag verhaal maar moest het ff kwijt.