Dag Dames, net terug van het zh, eitje is goed gegroeid, nu 14mm. Mag vrijdag voor de 3e FM en dan denk ik zelf dat ik a.s maandag de 2e IUI ga krijgen. We wachten het maar af. Siri, zo lekker hoor zo'n verlof en wijs om het nog een beetje te verdelen. Waarom krijg de man meer dan de vrouw? Omdat hij het zwaarder te verduren heeft gehad met zijn zwangere vrouw? Twijfel, hoe was het op kraamvisite? lekker geknufffeld met de kleine beeb? Lastig hoor met je suiker, moet je nu ook vaker op controle bij de vk? Mamatien, ik ben a.s zondag jarig en moet 12juli nog werken en heb dan 3wk vakantie Oh wat een gekke dromen zal er wel bij horen, hi hi Hoe was het bij de vk? Ja snap dat je nu onderhand ongeduldig begint te worden, succes nog met afwachten.
Hi meiden, ben er weer! Zal proberem ff op iedereen te reageren. Twijfel, balen dat je insuline moet spuiten en bijzonder dat je al weet dat de kleine meid met 38 weken gehaald wordt! Blike, lekker weekje vrij gehad dus. Heerlijk joh. Siri aka taxidriver...klinkt goed jullie verlofplan! Babbel...je eitje houdt dus rekening met je planning Dq alsnog gefeliciteerd!!! Mamatien...woehoeeee wat spannend dat het misschien aan het beginnen is! Heeeeel veeeeel succes als het inderdaad zover is! Vandaag eerste verlofdag ben helemaal gesloopt hahaha intensiee dag gister en vannacht werd mijn man geteisterd door een mug en ik door hem die de lamp steeds aandeed om op muggenjacht te gaan Maar het heerlijke is, het geeft niet dat ik moe ben want ik MOET niets hihihi! Ga zo ff shoppen voor mijn ziekenhuis tas en ook naar de gyn voor comtrole. Toch ff mijn olifantenvoeten bespreken
Zonn, jeeeh je verlof is begonnen, succes met je proberen niks te doen Hopelijk kan de gyn je een goede tip geven voor je voeten. Ja me eitje heeft goed naar me geluisterd
Ha meiden, germmel is weer minder geworden en heb weer honger.. Slecht teken dus... Net uitslag van urine-uitstrijkje Hier kwam uit dat het niet helemaal schoon was en dat het mogelijk (een lichte) blaasontsteking zou kunnen zijn. Er is een spoortje eiwitten en een spoortje luikosieten (witte bloedlichaampjes) gevonden. De huisarts wil echter geen Ab geven omdat het zo weinig is en ik al meer dan 38 weken zwanger ben. Dus tja..
Ha meiden, omdat buikpijn minder werd ben ik toch gaan lunchen met vriendin.. Tuurlijk kwam daar de pijn weer volop terug.. Alleen heb ik nu t idee dat.t door blaasontst komt ipv voorwerk... Naja, we zullen zien. Heb net(op aanrade van de vk) vit C gehaald.. Lig nu op de bank is de pijn iets beter te behappen.. (ps. Sorry vor de ego berichten)
Beterschap mamatien! Leuk juist dat je ons op de hoogte houdt, het is zo spannend op het einde! Gyn zei dat het vocht geen kwaad kan, alleen hinderlijk is. Steunkousen zitten niet echt comfi dus ik laat t maar zo voorlopig. Baby is mooi ingedaald achter schaambeen, kans dat ze nog 'loskomt' is erg klein, fijn! Ben nu alle kleertjes, dekentjes, ontelbaar hydrofiele doeken aan het wassen hahaha kon het niet laten.
Zonn mijn zwgymjuf zei dat de kniekousen vd hema ook heel veel steun bieden als je vocht vast houdt.. Miss is dat iets minder 'zwaar' dan steunkousen!?! Schattig he, al die kleine babtspulletjes wasseb.. Babbel, fijn dat eitje goed gegroeid is
spannend hoor mamatien...hopelijk is de pijn een beetje vol te houden meis... @babbel...wat mooi dat je eitje goed gegroeit is nu op naar een plakkertje he.
Mamatien, nee het zijn geen ego berichtjes hoor! denk dat we allemaal erg graag op de hoogte willen blijven hoe het met je gaat Balen van de blaasontsteking,maar misschien wel fijn dat je nu weet waar de buikpijn vandaag komt. Dringen waar cranberry in zit is toch ook goed tegen blaasontsteking? of helpt dat het alleen maar voorkomen?hmmm weet het zelf nu niet meer, heb je dus niet zoveel aan Hopelijk gaat het snel over. Zonn, ja dat is wel waar over de Hema steunkousen, die zijn niet heel duur en werken goed. Heb je nu allemaal klein spul aan de waslijn hangen? zie het al helemaal voor me Wat fijn dat je kleine meis al in de goede houding ligt ( en dat ws ook blijft)
Gisteravond 2 paraceamol genomen toen werd t beter.. Nou hiet rustige nacht gehad en goed geslapen.. Nu wel weer lichte buikpijn maar dat heb ik bijna elke ochtend.. Moeten darmen enzo nof ff op gang komen denk... Helaas heeft t dus niet doorgezet... Denk dat t dan toch door blaasontst kwam.. nou maar hopen dat er wel wat verweekt is...
oww dames door alle drukte en hectiek ben ik jullie kwijt geraakt!! Mamatien: wat spannend zeg!!! die laatste weken zijn zo vermoeiend vond ik bij elk krampje ga je denken zal het nu beginnen...sterkte en succes!! Twijfel: woow alweer 30 weken, wat gaat het snel zeg. Weet nog heel goed toen jij zwanger testen zeg! Dq: nog gefeliciteerd! probeer toch je rust te pakken hoor! Die heb je nodig voor de groei van je kindje! Anders je dochtertje even tv laten kijken en zelf op de bank gaan liggen..oid babbel: spannend voor jou! Ik hoop zo dat jullie nu aan de beurt zijn! Ik gun het jullie echt van harte!!! Kom op...eicel en sperma maak er eens iets moois van daar in babbels mooie buik!!! Zonn en siri: jeetje voor jullie begint het ook al lekker op te schieten zeg! Siri lekker he in noorwegen heb je vbeel meer verlof ook voor de man weet het van mn nicht die er woont! Blike: volg je ook op facebook.. dus hou je in de gaten Tja en hoe is het hier. Het gaat beter. Sinds we flesvoeding gheven zijn de dames wat rustiger. Maar merk nu dat ze de ene dag wat relaxeder zijn en de volgende dag heel onrustig. Dat wisselt dus elke dag.Gelukkig heeft mn man nu 6 weken vakantie en is het voor mij ook wat rustiger. We delen nu de nacht en ochtendvoeding zodat wij beide meer slaap kunnen pakken. Verder zijn we erg druk met ons zoontje. Die wordt nu helemaal opnieuw onderzocht in een revalidatiecentrum. Hij krijgt nu een brace voor zijn voet en hand en daarbij gaan ze kijken waar die staat op elk gebied(fysiek, motorisch en cognitief) dat zijn dus erg spannende dingen die veel ernergie kosten) Met mij zelf gaat het ook wel. Merk wel dat ik echt op was. 4 weken in mn eentje alles gedaan natuurlijk en ook nog herstelend van de ks was best pittig. En begin nu pas te merken wat voor gevolgen dat heeft gehad op mn lichaam. Ik ben gigantisch afgevallen, zit onder mn begingewicht voor de zwangerschap en was zo moe dat ik de eerste 2 dagen van de vakantie die kids niet heb gehoord snachts! Terwijl ik normaal meteen overeind kom. De dames doen het verder erg goed. Ze groeien hard, kan ze amper nog met zn 2en tegelijk naar boven brengen. Ben erg benieuwd hoe zwaar ze nu zijn, moeten volgende week voor het eerst naar het cb. Maar het is flink genieten 2 van die hele mooie dames! Ze liggen nu ook heerlijk op mn buik te slapen na de fles te hebben gehad. Het is en blijft een wonder! bij deze nog even een foto'tje (Fleur links, Lieke rechts) Bekijk bijlage 165194
*zwijmel* Oh wat een lieve foto, weer! fijn zo'n update Ik moet racen naar mijn werk, ben een beetje laat..... heb de hele nacht wakker gelegen doordat ik zo'n jeuk had en vanmorgen had ik het ultieme schrikscenario van zwangere frouwen.....EEN ZEBRA OP MIJN BUIK! oh, vorige kee helemaal niet gehad, dus ik had gehoopt dat ik er niet de 'aanleg voor had' maar helaas, striae voor mij ook, dus!
Voor de meiden die ik niet op facebook heb... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37533-albums7264.html staan foto's die ik vanmorgen heb laten maken door mn zusje. Ben dr trots op hihi
Siri he bah een zebra, dat is niet fijn!! Doe je helaas weinig aan... babbel, cranberry klopt trouwens wel! Alleen zeggen ze dat je dan liters ervan moet drinken, omdat het anders niet werkt.. Daarom heb ik pillen genomen, zit gelijk grote hoeveelheid in en werkt beter..
Mv3, fijn dat je nu weer zelf een beetje tot rust kan komen en wat een mooi foto heb je weer bijgevoegd 'zwijmel' wat heerlijk dat de dames zo goed groeien. ik hoop dat ze bij mij van binnen naar jouw advies gaan luisteren Veel succes met alle onderzoeken met je zoontje, wat is de reden dat ze dat nu weer gaan bekijken, of moet dat gewoon eens in de zoveel tijd? Raakt hij daar niet door van streek, al die onderzoekjes en bezoekjes in het revalidatiecentrum? Siri, hè wat balen, dat is dan weer een van de niet-leuke dingen van zwanger zijn
Goeiemiddag allemaal!! Nou de zolder is eindelijk af, en we kunnen nu dus eindelijk met de babykamer beginnen jeeeuj!!! Werd ook wel tijd moet ik zeggen....'' Daanquinty: Nog gefeliciteerd met je verjaardag Mamatien: haha moest wel lachen om dat verhaal met die grijze kwal en ruzie met de VK's Wat rot van de blaasontsteking, en dat je er niets voor mag krijgen Siri: 12 maanden verlof!! WOW! das echt lekker lang! En fijn dat de man daar in ieder geval ook lekker verlof krijgt! Dat vind ik hier in Nederland zo waardeloos geregeld, wat is nou 2 dagen Ik ben ook al een zebra vreselijk is dat hé? Twijfel: Wat rot zeg die suiker heeft het verder nog concequenties voor de kleine dan? Geloof dat de kindjes dan wat groter zijn toch? vandaar dat ze je met 38 weken gaan inleiden? Ze hebben er bij mij ook op getest omdat mijn baarmoeder wat aan de grote kant was, maar het blijkt gelukkig niet zo te zijn, ons kindje heeft gewoon een lekker groot huisje! Babbel: Ga voor je duimen maandag Zonn: aaah heerlijk verlof Geniet ervan meid!!! mamavan3: Jaah volg jou ook op facebook Wat heerlijk dat je man nu vakantie heeft en jij dus ook wat meer aan je rust toekomt!! Jeetje spannend met je zoontje. Kan me voorstellen dat je even helemaal op bent.. tis ook niet niets! Hopenlijk kan je nu tijdens de vakantie van je man even helemaal bijkomen zodat je er weer volop tegenaan kunt! Prachtige foto's trouwens