Lekker joh samen op vakantie, geniet maar goed van deze chillmodus mamavan3! Babbel...woehoe nog vier dagen tot testen! Heb je een bepaald voorgevoel? Ben zooooo benieuwd! Maak me beetje zorgen om Twijfel...is week geleden dat ze weer aan de CTG moest voor de kleine en we hebben nog niks gehoord. Hoop maar dat geen nieuws goed nieuws is.
Zonn, heb net bij twijfel op de blijewuppiesite gekeken en ze is wel thuis, daar krijg ze om de dag een ctg( dus gewoon thuis) ,maar ze moet wel rust houden,vandaar dat ze zich, denk ik, nog niet gemeld heeft. Met de suikergehalte gaat het nu ook een stuk beter, dus dat is goed nieuws Ja en over mezelf, ik weet het niet, denk dat ik het ook niet durf te hopen ga wel morgenochtend een testje wagen, ben dan 10dpo en 12 dagen na de pregnyl, dus kan geen vals-posi test krijgen. Dus nog even afwachten.
Oei spannend morgen een testje wagen! Succes alvast! Oh fijn dat je ff op haar site gekeken hebt, ze is in ieder geval thuis. Dat wilde ze graag.
Helaas, omowitte test weet dat het nog vroeg is op 10 dpo,maar ga er zelf niet meer vanuit dat het gelukt is....nu nog aan manlief vertellen( vind ik nog het ergste)
nou babbel ik had zo'n goede hoop voor je deze ronde en je was zelf ook zo positief....hopelijk was het toch nog te vroeg meid...
Jakkes dat is zooooo pijnlijk confronterend. Is vreselijk dat je als vrouw altijd het slechte nieuws moet vertellen...had dan altijd nog sterker t gevoel dat mijn lichaam faalde. Je zit wel ruim voor nod...er is nog wel hoop maar snap dat je je nu maar weer voorbereid op het ergste. Hele dikke knuffel!!!
Hee allemaal Ohnee Babbel wat ontzettend klote hoop voor je dat het toch te vroeg was om te testen!!! sterkte met het vertellen... das altijd rot... Kamertje, ja ben druk bezig om de kastjes in elkaar te zettten, valt nog niet mee.... als het af is krijgen jullie natuurlijk een foto te zien Daanquinty: Yeah, jullie babykamer komt er ook bijna aan!! fijn gevoel hé? Fijn dat alles weer goed was bij de VK, mijn kindje ligt ook al met de hoofd naar beneden, hopenlijk blijft het zo liggen Zonn: Gelukkig voel je je weer goed, ik heb een aantal weken terug ook een paar dagen flinke buikpijn gehad, niet leuk!! Wat grappig dat je al kon zien welke kin jullie kindje heeft...
Hallo allemaal, sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd. Maar de burostoel zit niet zo prettig en comfortabel meer. Mn buik begint toch wel wat in de weg te zitten en voor mn heupen/bekken zit het ook niet prettig meer. Ook hebben we afgelopen week veel stress en "gedoe" gehad met de suikers, maar gelukkig gaat dat nu de goede kant op. Voor wie wil; op de babysite staat het uitgereider. Maar ik ga nu even snel teruglezen. Gelukkig was er plaats in de thuis-monitoring dus ik hoef niet opgenomen te worden. Er komt om de dag iemand hier om een CTG te maken en bloeddruk op te meten, dus ik kan lekker blijven genieten. Moet wel rustig aan doen omdat ik teveel harde buiken had. Dus nu hebben we de kids een extra zakcentje beloofd als ze om de week voor mij schoonmaken en ze zijn allemaal enthousiast; het zijn echt schatten.
Hmmm, ik had gisteren al aardig wat gelezen en toen viel ineens internet weg (balen!) en nu moet ik dus weer opnieuw beginnen. Sorry, ik zie dat jullie je nogal ongerust hebben gemaakt. Het spijt me. mamatien: jeetje wat heftig allemaal zeg. Bij onze oudste moest ik ook binnen een kwartier bevallen en was er dus ook niet "zelf" bij. Ik vond dat ook heel wat om te verwerken, vooral omdat er niemand leek te zijn die me begreep. Dus, als je wilt kun je me pb-en. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis en van elkaar genieten. Maar dat zal wel lukken; wat een schatje zeg. Jammer van de bv. Babbel: balen zeg van die neg. test. Ik had zo gehoopt dat ook jij van een 1 april kindje zou mogen genieten. Bedankt voor je samenvatting door te geven aan de anderen hier. Nu ik alles wat meer verdeel gaat het gelukkig beter en kan ik hier ook weer even "mn gezicht laten zien". Zonn: gelukkig heeft de magnesium gewerkt en voel je je weer beter. Over 1 weekje mag je meisje komen; spannend hoor. Mv3: heerlijk dat je zo geniet van de vakantie. DQ: wat fijn dat met de controle alles weer goed was.
Twijfel: jeetje ook heftig meid. wel fijn dat je gewoon thuis kan blijven en niet opgenomen hoeft te worden of telkens naar het ziekenhuis te gaan Dq: spannend de meubeltjes!!! (hadden jullie alles verkocht van je dochter?) Gaat goed met je he, tenminste zie ik op hyves!) Babbel: wat balen meid, ik hoop toch dat je nog te vroeg hebt getest en er als nog een posi test volgt! Blike: jeej kamertje inrichten en inelkaar zetten leuk!!! Ik heb uren erover gedaan om de commode helemaal in te richten zoals ik het wilde haha. Dus succes!! En inderdaad foto's!!! Mamatien: Hoe gaat het met jou en Fleur? Al beetje hersteld van de ks? En hoe is het om mama te zijn? (nog steeds raar om jou foto's te zien van Fleur,.. Terwijl mijn Fleur op schoot ligt haha). Zonn: Waauw je mag ook al bijna, wat gaat het snel!!!Hoe gaat het met jou?? Hier inderdaad heerlijk een weekje op vakantie geweest. Naar ons vakantiehuisje in Duitsland. We hebben genoten en even eruit geweest voelde fijn! De kids deden het prima, al was het wel een hele onderneming om met 3 kleine kinderen weg te gaan! Man voordat ik alles had ingepakt haha! Luiers, Luiers en nog eens luiers en dan nog voedingen, flesjes, magnetronsterilisator enz.. Jeej wat een gesjouw! Maar het was het waard! Nu lekker thuis en mogen meteen wassen want tja 5 man is veel was Ik zal eens vaker buurten bij jullie want vaak vergeet ik jullie...schaaam!!!!
achhh wat een poppetjes weer mamavan3...echt super sweet Ja het gaat wel redelijk met me hoor...ben wel snel moe en me buik wordt ook wel zwaar hahah maar goed nog ff door bikkelen.... @siri...hoe is het bij jou in noorwegen??? hopelijk zitten jullie niet in de buurt van die aanslagen....het is echt vreselijk sterkte ermee...
Ja, we wonen er tegenover (utoya), dit is echt vreselijk....... Zitten nu in Portugal en zien de hele dag ons thuis als een terrorgebied op CNN.... Utoya is een heel vredig eiland, waar niemand woont, maar dat af en toe verhuurd word voor evenementen (wij hebben het gehuurd voor ons huwelijksfeest vorig jaar) dus dit is echt ongelovelijk...... Babbel ik hoop dat het goed gaat voor je.....
Siri, oh wat een verschrikkelijke gebeuren bij jullie in noorwegen en je woont er ook nog vlakbij sterkte met het verwerken. weet verder gewoon niet wat ik erover moet zeggen, zo erg! Helaas is voor ons gisteren de 17e ronde begonnen...dus zwaar k*T!!!!:x:x...we mogen niet klagen, we zijn gezond ,zijn gelukkig samen, hebben een leuke huis , leuke baan ...maar we willen zo graag een kindje...al vind ik de weg ernaar toe wel erg zwaar worden zo...dus moet mezelf wel weer even gaan opladen...ga me dus even rustig houden op ZP...lees wel mee,maar zal even wat minder reageren.
potverdorie babbel...dit is echt balen vind het echt zo kl*te voor je dat het maar niet wil lukken nog...hopelijk kan je het snel weer oppakken meid...ik blijd keihard duimen voor je. hoe gaat het hier met de andere meiden???? het is zo rustig hier? @hier...pfff hier een druk weekend gehad met gevolg nu pijn aan me hele onderkantje het voelt zo beurs aan down under pfff nu de komende dagen ff rustig aan doen...
Moet even ego..... Onze buurvrouw is de eerste die gedood is door die vreselijke gek! Voor de ogen van haar man en dochter. Zij zijn de eigenaren van utoya en hebben de valse politieman overgezet. Ze vroeg hem naar de bomexplosie in oslo en hij had nogal vreemd gereageerd. Vervolgens is ze naar de echte politieman gegaan op utoya om aan te geven dat ze de man nogal verdacht vond en is dus door hem doodgeschoten..... ik weet dat het helemaal niets met zwanger worden te maken heeft maar ik vind het zao erg..... er zijn nog veel meer mensen die wij kennen doodgeschoten en gewond..... gelukkig zijn er ook veel mensen die wij kennen, waaronder de familie van van mijn man (eigenaar van de camping er tegenover) die veel mensen gered hebben door met boten uit te varen en mensen uit het water te plukken. Op deze camping zitten ook veel nederlanders die ook geholpen helpen met het in veiligheid brengen van slachtoffers...... Ik ben trots op mijn mede-nederlanders. Mijn auto staat ook op de camping (de opa van mijn man, die op de camping woont heeft ons naar het vliegveld gebracht) en was even in beeld op CNN en het NOS journaal..... raar hoor.... ik heb er vanacht de hele nacht over gedroomd..... nu dus echt superslecht te pasen dan is het ook nog eens 40 graden hier....
Jeetje Siri! Wat erg van je buurvrouw maar vooral voor man en dochter!!! Wat een gekken lopen er toch op deze aardkloot getver!!!!!! Ja die bootjes geweldig dat die mensen hun leven wagten voor de kids aan de overkant!! Wat een man alleen wel niet voor verdriet kan zorgen 91 doodden en nog wat vermisten! Moeten er toch niet aan denken dat het straks ook hier in Nl gebeurd! Siri ik wens jou en alle vrienden en familie heel veel sterkte met dit grote verdriet!!!
Dank je..... Het blijft ongelooflijk dat dit kan gebeuren (of kan beginnen, zoals sommigen denken) in Noorwegen..... het veiligste land ter wereld, vredig en tolerant naar iedereen.... en dan blijkt ineens dat er mensen zijn die al jarenlang op zo'n afgrijselijk plan aan het broeden zijn en zomaar koelbloedig onschuldige kinderen met de meest dodelijke kogels kunnen doodschieten..... Ja hij heeft echt het idee dat hij europa kan verlossen van de moslims bah, ik wordt er gewoon misselijk van, zo verdraaid zijn ideeen zijn en zo gedetaileerd uitgewerkt.... eng gewoon............ hij heeft waarschijnlijk contacten met ''aanhangers' overal in Europa, dus dit krijgt waarschijnlijk nog wel een staartje in de rest van europa. Dit is volgens mij echt een psychopaat die aan grootheidswaanzin leid.... ik hoop echt dat hij gedegradeert wordt tot een 'doodgewone massamoordenaar', en niet tot een soort martelaar en daarmee een voorbeeld voor de rest van de neonazies..... maar goed..... einde ego..... Babbel ik las ook dat jij weer eens die ellende en teleurstelling van een nieuwe ronde mee moet maken..... dat was de reden dat ik eigenlijk even zp keek.... ik had toch zogehoopt dat het eindelijk voor jou weggelegd is..... 17 rondes, dat is echt vreselijk lang om op een kindje te moeten wachten...
Woww siri wat komt het letterlijk dichtbij jullie! Echt afschuwelijk!!! Je buurvrouw doodgeschoten...en dan zie je ook steeds je huis, auto, camping van familir op tv terwijl je zelf in portugal zit. Of ben je misschien wel blij dat je er niet middenin zit? Het erge is, toen mijn man en ik de aanslag in oslo op tv zagen, toen dachten we oh nee laat het geem Moslim zijn! En nu is het een autochtoon die zwaar anti Islam is...waar gaa de wereld toch heen. Soms maak ik me wel zorgen over de toekomst van ons kindje...hoe zal zij leven als Moslim in Europa? Als ik de beelden van Utoya zie dan gaat wat daar gebeurt is echt ieder voorstellingvermogen te boven, walgelijker dan de ergste film of gewelddadig schietspel. Sterkte siri voor jou en de mensen die je kent die nu zoveel leed hebben meegemaakt of hebben moeten aanschouwen. Hier alles goed, gister super verrast met babyshower! Echt zo niet verwacht! Erg leuk en super verwend. Ben vandaag wel moe maar voel me voor de rest best prima. Heb soms wat vermoeide dagen maar ook prima actieve dagen. Ben heeeel benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Babbel, weet ff niet wat ik moet zeggen.....dit is zooooooo frustrerend voor jullie. Mooi dat je kunt zien wat je wel hebt en ik hoop echt oprecht dat jullie zo gewenste kindje in dat rijtje komt binnen niet al te lange tijd. Veel sterkte me jezelf weer opbeuren, hoop dat je wat leuke dingen gepland hebt. Of lekker veel taart en chocolade mag eten van jezelf. Snap dat je ff wat rustiger aan doet wat zp.nl... Neem je tijd en we denken aan je.