hallo meiden.... @blike...wat een super mooi kamertje meid en nog ff volhouden he tot je verlof... @zonn...oh spannend meid....het kan echt elk moment gebeuren nu @twijfel....voor jou ook spannende weken nu...en 8 pond is nog wel te doen toch?? mijn kleine was ook 8 pond toen ze geboren werd...ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat verlopen bij je ivm miss. een keizersnede.... @siri....zooo nu nog sporten hahahah ik moet er niet aan denken leuk vanavond een 4d echo...we willen wel foto's zien he @babbel...meis hoe is het met je?? hopelijk kunnen jullie de kracht vinden om door te zetten.... @hier....de babykamer staat ik zal van de week foto's maken...ga het vanmiddag ff uitsoppen en dan kan ik langzamerhand de kleertjes gaan strijken en wassen en dan gaan we op zoek naar wat aankleding anders is het wel kaal hahahha......verder voel ik me goed...kan alleen moeilijk slapen ik weet niet wat dat is...dan ben ik zo moe maar slaap dan gewoon niet lekker...hopelijk is dat ook weer een fase die snel weer weg is.... Me mannetje heeft nu ook lekker vakantie tot 15 augustus dus kom wel iets meer tot rust nu....we zijn bezig met de kamer van Quinty die moest ook echt een nieuw behangetje hebben As. dinsdag weer naar de VK...ben benieuwd weer allemaal Nou hopelijk worden we weer iets actiever hier hahahaha...was wel werg stil de laatste tijd.
Super mooi kamertje blike! Echt lekker rustig met mooi detail op de muur. Slim ook die loungestoel. Heerlijk, nu kjn je steeds lekker het kamertje binnenlopen en je verheugen op het moment dat he bedje gevuld is. Doen jullie ook een wiegje op jullie kamer de eerste periode? Siri...wat apart 20 kilo terwijl je zo oplet! Is dus echt zwangerschapskilo's en je bent super slank van jezelf dus dan gaat het harder. Maar natuurlijk ken ik barbapappa! Geweldige serie vroeger en natuurlijk ook het speelgoed ervan. Zie je al voor me in de bp versie Babbeltje, lees je nog mee? Hoop dat je ei lekker aan het groeien is en je binnenkort weer mag meten. Veel succes! Twijfel, hoe issie nu? Hier wel prima...gezellig leren breien van mijn moeder...tja na vier weken verlof is het huis cht wel schoon en is er genoeg soepvoorraad in de vriezer en staat mijn bankrekening niet toe dat ik nog meer ga shoppen hahaha. Ben een eenvoudig vestje aan het breiden hihihi Dq jij ook lekker het kamertje aan het inrichten dus. Leuk joh dit keer een jongenskamer! Ben benieuwd naar het resultaat. Inderdaad, we hebben elkaar beetje verwaarloosd laatste tijd...dus meiden: deel ff je lief en leed dat houden we het lekker levend hier. Mamatien, lees je misschien mee? Hoop dat alles goed met jou en fleur gaat. Mama van drie, heeft je man nu nog vakantie of moet ie alweer aan het werk?
Oh ja en siri, heel veel plezier met de 4d echo!!! Wanneer ga je weer naar huis? Zoooo vreemd om dan op de plaats van een terreurdaad te komem...hoop voor jou en de anderen daar dat de rust ook weer zal terugkeren en mensen weer mooie dingen op het eiland gaan beleven.
Zonn: Dankje Ja we doen ook een wiegje, we hebben een mooie schommelwieg gekregen van mijn ouders, die staat al op de slaapkamer. Vind het echt heerlijk om af en toe even naar binnen te lopen ja, heb van die geurzakjes van zwitsal opgehangen in de kledingkast dus het hele kamertje ruikt er al lekker naar! Daanquinty: Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Heerlijk dat jullie nu samen vakantie hebben! alweer bijna 30 weken, schiet ook op bij jou!!
Die geurbuiltjes heb ik ook, in commode gelegd en eentje in de luiertas gedaan leuk joh een schommelwieg, kun je je al voorstellen dat er straks een kleintje in ligt? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen! Heb zooooo'n zin om te zien hoe ons meisje eruit ziet!!!
@siri...hoe was je echo ben echt benieuwd naar de foto's @blike....ja gaat idd voor mij ook wel opschieten nu @zonn....we moeten idd iets actiever zijn weer hier er gaan nu weer spannende weken aankomen....kan me voorstellen dat je nu wel erg nieuwsgierig aan het worden bent naar jullie kleine meisje meid...
Zonn: ik wordt sowieso met 38 weken ingeleid, dus echt nog maar een paar weekjes. Volgende week krijg ik weer een groei-echo en dan gaan ze een schatting maken en hoogstwaarschijnlijk een datum prikken, dus het wordt spannend. Vind je man het nu moeilijker om te vasten, nu jij niet mee kan doen? Mijn man vond het echt een stuk lastiger vol te houden afgelopen keer. Idd spaanend als je ineens denkt dat het grote moment dan toch daar is...en miss ook teleurstellend als het niet zo blijkt te zijn? Blike: het aftellen tot je verlof is dus begonnen; nog eventjes en je kunt lekker gaan genieten. Fijn ook dat het kamertje nu klaar is, geeft een hoop rust he. Leuk kamertje hebben jullie ervan gemaakt. DQ: leuk! Jullie kunnen gewoon 2 kamertjes gaan opknappen. Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik moet zeggen dat ik daar deze keer ook wat meer moeite mee heb. Siri: wat appart dat je zo aankomt. Heb je miss ook zw-schaps suiker? De controles blijven steeds weer verrassend; afgelopen dinsdag was het erg spannend of ik wel naar huis mocht. De hartslag van de baby was continu erg hoog, mn bloeddruk was te hoog en toch nog wat wisselingen in mn suikers. Ik mocht naar huis, maar moest er rekening mee houden dat als het zo bleef, dat ik dan toch opgenomen zou moeten worden, maar gisteren was alles weer keurig. Mn buik was ook al wat aan het rommelen afgelopen week, dus dat was wel spannend, maar helaas niet doorgezet. Gelukkig is het niet voor niets geweest, want ze ligt niet meer in een stuit en is mooi ingedaald.
Twijfel...wow voor jou duurt het inderdaad echt niet lang meer! Misschien wel eerder dan de mijne haha als mijn beebje tot 42 weken blijft zitten. Mijn man zegt het niet zwaarder te vinden nu ik niet meevast. We een wel samen om 21.30u...ik probeer vooraf minder te eten zodat ik dan honger he. Het is wel een extra bijzondere vastenmaand omdat we elk moment ons kindje verwachten. Pfoe je hebt echt een boel onderzoeken joh! Steeds maar weer spannend. Je zal vast blij zijn als je straks een gezonde dochter hebt.
Twijfel: jeejte blijft spannend bij jou! Nog minder dan 3 weekjes en dan heb je haar in je handen!! Zonn: die van jou mag nu ook wel komen he! Alweer 38 weken wat gaat het snel!! Blike: wat een super leuk kamertje heel neutraal maar elegant!! Super!! En wat een rust he als die klaar is. al hoewel ik echt tig keer de commode in en uit heb geruimd met kleertjes haha het lag nooit naar mn zin.. Dq: fijn dat het allemaal is opgelost met jullie plank die verkeerd was! Nu kamertje bijna klaar? Ben benieuwd naar je kamertje!! Siri: wanneer gaan jullie weer terug naar Noorwegen>? En belangrijker hoe was jullie 4d echo? Wat vondt je familie er van?? Babbel: hoe gaat het met jou? Al een eitje? Wat voor testen krijgen jullie nu? Hoop en gun het jullie zo!!!!! Hier erg druk maar vooral genieten hoor!! Dames doen het super.. Lieke rolt sinsds vannacht om. Ze slapen op hun buikjes en vond er vanmorgen tot 4 keer toe op der ruggetje.. En lachen wat ze dan doet.. Mn heeft nog 1 weekje vakantie en dan sta ik er alleen voor. Ach ik wil ook weer gaan werken, maar er is gewoon geen werk... Dus ga ik nog maar genieten van mn 3 hummels..
Zonn: Nee ik kan me ook haast niet voorstellen dat er straks een kleintje inligt.... Begin zoooo naar ons kindje uit te kijken Twijfel: Aftellen is inderdaad begonnen, nog drie weekjes werken... Ben er ook wel haast aan toe hoor, werken wordt echt zwaarder! Ohhh wat fijn dat jullie kleine toch is gedraaid en ingedaald zal echt een pak van je hart zijn of niet? Mamavan3: Wat voor werk deed je of wil je gaan doen?
he meiden, hoe gaat het ondertussen met jullie??? @zonn...al wat begonnen of nog lekker rustig??? je hebt nu wel meldplicht hoor @siri...hoe was je echo meid?? @twijfel...hoe gaat het met jou?? al een datum bekend voor eventuele inleiding? @mamatien...hoe gaat het met jou en Fleur?? @mamavan3.....ja ben blij dat die plank geruild is...de kamer is nu in elkaar alleen de aankleding nog doen nog even geduld voor de foto's @babbel...alweer een eitje in aantocht?? of nog niet! ben benieuwd hoe het met je gaat... @blike...lekker aftellen naar je verlof meid....
Dag lieve Dames, kom me ook weer even melden, heb af en toe wel mee gelezen,maar verder dus even wat afstand genomen van ZP( weet alleen niet of het geholpen heeft,maar ja) Vandaag 3e IUI gehad, dus nu weer afwachten en heeeel hard hopen dat het nu wel raak mag zijn.
Sorry, wilde gaan reageren op jullie laatste berichtjes,maar het lukt even niet kan nu alleen maar denken ...dat wil ik ook Ik gun jullie natuurlijk alle goeds tijdens jullie zwangerschap en met jullie lieve kindjes. Moet even omschakelen, omdat ik al even niet gereageerd hebt.( en een stoot hormonen in me lijf heb van de pregnyl en mezelf, wordt ik altijd erg emo van, zucht ) Gaat wel weer over, dan zal het wel weer lukken om direct te kunnen reageren. Dikke kus.
ohh meissie..echt logisch hoor dat je het moeilijk heb...doe maar lekekr zoals jij het wilt....wel fijn dat je even laat weten hoe het er nu voor staat..... mijn duimen gaan op zijn allerhardst duimen voor jullie!!!!
Och babbel dat is echt super begrijpelijk joh! Vervelend dat die hormonen je ook lekker emo maken, daar zit je nu al helemaal niet op te wachten. Ben niet bijgelovig, maar nu ff wel...ik zeg: drie maal scheepsrecht voor babbel!!! Vind het wel erg leuk als je bij club blijft, maar neem je tijd. Heel veel succes en sterkte! Mijn moeder zei tegen mij, toen ik weer eens een enorme dip had omdat ik iedere keer maar weer ongi werd, dat ik tegen mezelf in de spiegel moest zeggen 'ik ben zwanger' en die maand was het raak! Positieve gedachten kunnen alleen maar bijdragen denk ik...hoop dat je snel de knop weer vindt om 'm om te zetten en in je kracht te komen, gekukkig lukt je dat steeds weer opnieuw, dat is echt knap.
Oh ja en dq...ik doe mijn best om aan de meldplicht te voldoen! Hoop dat ze wifi hebben op de verloskamer Dan neem ik de ipad mee en blijven jullie goed op de hoogte....zeg ik als onwetende en niet realiserende dat je tijdens je weeeen echt niet vrolijk op zp.nl gaat zitten schrijven hahaha. Siri, hoe issie?
Nou dames. Ben weer terug in Noorwegen. Het allereerste wat we gedaan hebben is een kaarsje en een bos bloemen bij de gedenkplaats voor utøya gelegd. Mijn zoon heeft ook nog een mooie tekening gemaakt. Vandaag halen ze alle bloemen op. In oslo hebben ze alles al weggehaald. Hier maken ze compost van en dat wordt dan weer op Utøya gedeponeerd. Mooi he! alle kaarten en tekeningen worden verzameld en opgenomen in een boek over de gebeurtenissen. Babbel ik snap je goed hoor. Ik wou dat ik je zwanger kon denken...... Maar dat lukt helaas niet, dus ik zal heeel hard duimen voor je deze ronde! Nog harder dan anders Zonn, nog geen tekenenen dat het spoedig komt? Ach, dat zal iedereen wel vragen...... Twijfel, 2 weken, dat is lekker snel..... Althans vind ik....maar voor mij gaat de tijd nog snel..... Nee ik ben wel geprikt op suiker, maar dat is voiralsnog nog normaal. Maar ondanks dat ik nubeen groeispurt heb gehad ben ik in gewicht iets minder aangekomen de laatste weken. Maar ik ben begonnen met probiotica te slikken en nu kan ik weer normaal naar de wc. Volgens mij hangt dat samen. Maar in totaal toch nog 20 kilo..... En verder met iedereen? Met mij gaat het verder zijn gangetje. Heb een enorme groeispurt gehad. Dat zie je toch het beste in mijn eigen spiegel.... Maar ik merk ook dat het moeilijker gaat worden. Vliegreis was vermoeiend. Kon bijna niet meer zitten en in de rij staan was helemaal een hel. Maar goed. We hebben het overleefd. Morgen controle. Voor het eerst bij de verloskundige. Daarna een groeiecho. Maar dat zit wel goed denk ik. Ik ga gauw mijn koffer uitpakken en dan lekker mijn schoonheidsslaapje doen.