Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    tuurlijk mag je "klagen" we luistern graag naar je:)
    En ik DENK dat het voor misselijkheid echt nog te vroeg is als ik eerlijk mag zijn (wat ik zoal lees op deze site dan he hihi, helaas nog niet mogen ervaren) Ik voel me ook " anders" maar dat kan ook komen door dat middel van de homeopaat...;) sinds gister om 17.00uur begonnen hihi....dus of dat zo snel al kan.
    Maar ik ga er niet vanuit dat het raak is, want wij hebben pas hoop vanaf de ronde hierna;)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij had ik hier even geleden mijn gal gespuwd over mijn promotie die in gevaar was.... nou dat lijkt nu misschien wel goed te komen! details zijn onbelangrijk maar heb er goed gevoel over! maar nu voel ik me schuldig dat ze niet weten dat ik met zwanger worden bezig ben..... tja, wel een dilemma hoor! wil best eerlijk zijn, maar denk dat dat alles enorm in de weg gaat staan, dat ik dan alles wel op mijn buik kan schrijven zeg maar..... maar ja, wil ook straks geen boze gezichten, maar ja wie weet duurt het nog een hele tijd voor ik zwanger ben. pffff wat een gedoe zeg, vrouw zijn :);) zelf denk ik dat ik die functie ook wel parttime kan doen, maar denk niet dat ze het voor het deel willen dat ik wil zeg maar....

einde ego berichtje

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

nou ja als je een innesteling hebt gehad kan je volgens mij redelijk snel misselijk worden door het hcg dacht ik te snappen hoor;) kan het ook fout hebben hahha...als me berekening zou kloppen heb ik 14 oktober me eisprong gehad, dan zit ik nu op 7/8 dpo dus de innesteling zou dan toch wel geweest moeten zijn...ik weet dat het tot 10 dagen kan duren na je ei maar bij de meeste vrouwen is het geloof ik vaker 5 a 6 dagen na je ei:(
    maar goed we zullen moeten afwachten maar heb er ineens gewoon geen goed gevoel over...

wat voor middeltje gebruik je dan?

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hahaha ja ik weet het ook niet:p
    Ik heb de nacht van 15/16e me ei gehad:)

Ik gebruik een of ander goedje van de homeopaat om le lichaam in balans te krijgen.... maandag moet ik naar hem toe om te kijken of het al werkt....;)

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @daanquinty: Spannend meid! Ik voelde eigenlijk helemaal niks en dacht dat ik gewoon weer laat ongesteld zou worden. Ik begin zo af en toe ochendmisselijkheid te krijgen en in de auto voel ik mij niet fijn. Maar echt overgeven heb ik gelukkig nog niet gedaan! Ik hoop het voor je meid!!! Wanneer zou je evt gaan testen?

@BB: bij jou ook al zo spannend.. Fijn dat dat middeltje zo goed werkt bij je! Hopen dat het ook effect heeft op het zwanger worden. Want ook jou gun ik het echt van harte!

@justme: tja dat is het nadeel van vrouw zijn. Maar als werkgever moeten ze daar rekening meehouden als ze een vrouw een hogere functie geven dat deze ook een keer zwanger kan worden. Dat los je dan wel op meid! Maak je daar nou niet te veel zorgen om!

@twijfel: soms is het lastig om te wachten he! Maar misschien toch beter om teleurstelling te voorkomen. Ben benieuwd...

Ik ben benieuwd wie er als eerste in oktober/november zwanger is..... Kan niet wachten!!

@hier: heb erg last van vieze geurtjes... Mijn man rookt en als die naar binnen komt ga ik echt bijna over mijn nek. Maar ook als ik in de stad loop en dan van die vieze patat geur raak BLEEEGH! Verder gaat het zijn gangetje. Mijn onderbuikje begint iets op te zetten, maar dat zullen mijn darmen nog zijn. En ik kan niet wachten tot 8 november...zucht duuurt nog zo lang...

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Denise: ik heb inmiddels gemerkt dat als je graag zw wilt worden, dan moet je wel leren om geduldig zijn. Heb het alleen nog niet zo goed onder de knie ;) Nou ja, dat maakt het wonder alleen maar groter ;)

daanquinty: :( 2 voor oktober en 2 voor november? Dan heeft de helft iig ongelijk...laten we hopen die van november. (Sorry ben een beetje sceptisch hierover.) Als je wilt klagen, ga gerust je gang hoor. Dat hebben we allemaal wel eens. Het is soms erg moeilijk om het los te laten en geduld te blijven houden. Hier kun je lekker spuien, omdat we allemaal begrijpen waar het vandaan komt.

BB: hopelijk krijg je niet veel bijwerkingen van dat middel van de homeopaat, maar zijn ze van een zw-schap. :)

justme: ik zou me niet schuldig voelen naar je baas toe. Je bent immers nog niet zwanger. Als jij die promotie kunt krijgen dan ben je de juiste persoon ervoor en dan maakt het niet uit of je zwanger probeert te raken.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

gister avond in bed super ongi gevoel in me rug gekregen:$
    die er nu nog is..... en een kei trekkerig gevoel in me buik....:(
    ik WIL niks voelen, want heb juist het idee dat als ik NIKS voel het bij mijn lijf raak zal zijn.....;)

vandaag druk dagje want me mannetje is jarig dus hoop dingen regelen:D(hij is 25 en wilde liever niet aan zwanger worden beginnen voor dat hij 25 is... nu is hij het dus laat maar komen die posi test:p)

ik voel me sinds gister anders, fijn, vrolijk:D

denk dat het door dat middeltje komt...;)

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @mamavan 2: je gaat lekker last van de zwangerschapskwaaltjes krijgen he meid:) hopeljk wordt de misselijkheid niet te erg..nog even geduld tot 8 november...je zal we erg benieuwd zijn:D

@twijfel: ja idd 2 oktober en 2 november....ik geloof er ook niet in hoor maar vind eht wel grappig of ze uit gaat komen heb er namelijk ook nog 1 voor januari staan...

@BB: meid gefeliciteerd met je mannetje...wat een mooie leeftijd:D nou ik hoop dat het nog raak is deze maand voor jullie anders gaan we er volgende maand samen tegen aan he...en met de rest natuurlijk iedereen zwanger in oktober of november:)

@hier...krijg steeds meer het gevoel dat ik een deze dagen ongi ga worden..maakt niet uit had er deze maand al niet veel van verwacht..maar laat het dan maar snel komen dan is me cyclus in ieder geval wat korter..

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @justme...snap je dilemma. Ik denk zolang het nog niet raak is, niets zeggen want wie weet duurt t nog wel langer. En als het wel raak is en je hebt net je promotie binnen dan kun je dan altijd nog bedenken hoe je t gaat brengen.
    Hopelijk krijg je allebei:D

@mama van 2...irri joh die geuren zo sterk, kan me er niets bij voorstellen maar zal erg lastig zijn! 8 november komt steeds dichter bij.

Spannend voor de dames voor NOD...veel succes en ik doe de HCG-dans mee:p

Bijna weekend, heerlijk! Ben lekker aan t hobbyen, in de 101wooonideeen stond een leuke tissuedoos ontwerp. voor de geinteresseerden: 101woonideeen.nl en dan onderaan die roze doos mat hatsjoe erop. ga me vanavond ff uitleven:p

Denk dat mijn ei-symtomen dit weekend gaan komen...woensdag ofzo eisprond, altijd weer spannend;)

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou idd wat meer roze:D dat hebben we nodig en dan kunnen we lekker kletsen over onze zwangerschap:) maken we gewoon een nieuw topic aan bevallen in de hete zomer 2011?? hahaha ik vind hem wel mooi..dus kom op dames!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    goed idee! aan onze inspanningen zal het zekers niet liggen! heb ook pendel gevraagd, ben heel benieuwd!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja ben ook benieuwd justeme..ik wil alleen wel zeggen hou je er niet teveel aan vast...ik kreeg een pendel voor januari 2011 dat was in augustus en toen dacht ik echt wat jeeeee dat duurt nog heel lang...dus je moet ook in je achterhoofd houden dat het ook een pendel kan zijn wat nog lang duurt...zag bij sommige mensen zelfs pendels voorbij komen voor 2012...nou daar zou ik dus niet tegen kunnen he...

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik heb ook al aardag wat pendels gehad, en ik ben jammer genoeg nog steeds niet zwanger.
    Ze waren wel allemaal voor een jongen, hoop dat ze daar allemaal wel gelijk in hadden hihi

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het is ook meer voor de fun hoor! geloof er niet heilig in ofzo maar leek me wel leuk.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    is idd leuk voor de fun, collega van mij gaat binnenkort een kaart voor mij leggen (van tarotdingen ofzo) lijkt me ook wel leuk om te zien wat die zeggen

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik vind het ook altijd leuke dingen hoor:)

uhh denise...is klus tijd he zie ik??

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, das ook leuk! ik heb laatst een bloemenreading laten doen (met soort bloemen tarot kaarten) was wel errug accuraat moet ik zeggen.... ze zij dat ik alle wijsheid in huis had voor de toekomst..... nou, dat was wel fijn om te horen omdat ik me daar wel zorgen over maak, of ik een kindje wel goed kan opvoeden en of ik wel genoeg weet enzo.

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    haha dat is idd prettig om te horen. Soms is het eng om te horen wat ze te zeggen hebben maar met specifieke vragen heb ik dit wel minder.

@daanquinty, doen we ook wel maar ik heb nog geen posi ovutest dus....

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh oke hopelijk dient het eitje zich snel aan dan;)

Deel Deze Pagina