Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Wat een pokkeweer hé? :( bah vind er niets meer aan!!!

Siri:
    Mooie foto meis, en mooie 3d echo :D
    Wauw je hebt een mooi kamertje, vind die commode echt supergaaf!!!
    Siri, zo'n bad lijkt me eerlijk gezegt niets... maar kan me voorstellen dat het wel lekker is.

Zonn:
    Nee, we hebben juist helemaal niet o'n bijzondere trap! En nu kwam ik erachter dat één van mijn buurvrouwen ook gewoon boven is bevallen, en die heeft dezelfde trap. Dus hier is het laatste woord nog niet over gezegt. Hoe langer ik erover nadenk hoe naarder het me lijkt om beneden te bevallen, in het volle zicht.. pffff
    Zit er zelfs aan te denken dat, als het echt persé moet dat ik dan misschien nog liever in het ziekenhuis beval dan in de woonkamer...

Gewicht:
    Ik prijs mezelf echt supergelukkig, was deze controle ook niets aangekomen sinds de vorige controle en zit nog steeds op +7 kg! :) Zal heus nog wel wat bijkomen, vooral in mijn verlof, maar dit heb ik in ieder geval alvast ;) Zit nu op 97 kg en hoop zooo dat ik onder de 100 blijf!!

2. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Heb je geen gordijnen in huiskamer dan blike? Misschien toch beter in ziekenhuis al, al die moeite bij een huiskamerbevalling.
    Woww je bent echt super weinig aangekomen! Netjes hoor!
    Ik zit nu op 16 kilo en weeg dus 90 kilo...blehhh ben er zo klaar mee om zo big te zijn! Het vocht wordt ook steeds erger...mijn voeten zijn gewoom compleet ingekapselt met vocht! Gister iets te drukke dag gehad en heb nu nog steeds pijn aan mijn benen.
    Maar ja, nog ff zeg ik maar tegen mezelf.
    Mijn buik is echt mega, maar gelukkig nog geen striae op mijn buik. Check nog steeds elke dag hahaha:D Alleen beetje op mijn heupen:)

Gaat inderdaad snel dq, zomervakantie alweer voorbij. Werkte jij nou wel of niet? Weet het ff niet meer.
    Ik raad je aan om een leuke, makkelijke, hobby te zoeken...straks als je veel alleen bent en niet veel meer kunt zijn de dagen best eenzaam en saai. Ik ben wat oude meubeleptjes gaan opknappen...maar helaas lukt dat nu niet meer met mijn dikke buikske;)

Vannacht een mega rot nacht gehad...dus zit nu lekker bed het mezelf gemakkelijk te maken:)

Voor babbel breekt de laatste week voor nod weer aan, hoop dat de week voorbij vliegt meid en dat je nu gewoon echttttt positief gaat testen! Maar dat hoop je zelf natuurlijk ook giantisch.

Iemand nog iets van mamatien gehoord, fleur is alweer een maand oud! Tijd vliegt zeg!

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    heeeyy meiden,

@blike....knap hoor pas 7 kilo wauwww...ik hoop met je mee dat je onder de 100 blijft meid..ik zit nu op 100 kilo hahaha ben 10 kilo aangekomen...met de eerste ben ik 25 kilo aangekomen, toen woog ik op het laatst 115 kilo hopelijk ga ik dat nu niet halen:)

@zonn....het wordt wel steeds spannender bij jou he meid..nog geen gerommel aan de gang???
    Ik werkte niet dus ik kan rustig naar me bevalling toewerken, dus het alleen thuis zitten was ik al gewend dus zal me niet snel vervelen hoor:) ga elke middag ff slapen en dan is de dag zo om:D

@mamatien....ik zie haar wel op facebook voorbij komen en volgens mij gaat het goed met haar en Fleur...hopelijk komt ze snel weer meeschrijven hier:D

@babbel...en meid hoe voel je je?? ik duim zo hard voor jullie...

@hier....woensdag kan ik naar de fysio, ben erg benieuwd of ze nog iets voor me kunnen doen....we zullen het zien...verder voel ik me redelijk, af en toe nog wat slapjes maar dat komt nog steeds door die bloeddruk die wat laag is, maar het gaat al beter...

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag lieve Dames,

zal ook weer wat meeschrijven, heb wel meegelezen de afgelopen week, bedankt voor alle lieve woorden en steun:).
    Ik probeer positief te blijven, gaat de ene keer beter dan de andere keer:p Heb, zoals Zonn ook heeft gedaan, tegen mezelf gezegd: 'ik ben zwanger' en herhaal het nu af en toe in mezelf als een soort mantra....we zullen volgende wk weten of het heeft geholpen;):D
    Het lijkt of de symtomen anders zijn, heb normaal meer kramp aan de zijkanten van me onderbuik, nu meer in het midden;)

Zonn, oh nu gaat het echt niet lang meer duren voor je..kan je het je wel voorstelllen dat je je kleine meis zeer binnekort gewoon lekker kan vasthouden?:D hoe is je man eronder?

DQ, hopelijk kan de fysio je helpen met je bekkenklachten.
    En dochterlief weer naar school? Ze had er vast wel weer zin in:)

Blike, zo nog maar 7+ kilo, erug netjes:D nu lekker aftellen naar je verlof, nog 2wkjes toch? is het nu nog wel te doen op je werk, of begint het nu wel zwaar te worden?
    Leuk kamertje trouwens, is weer wat anders in het zwartwit:)

Siri, mooie foto van jezelf en ook ik snap niet waar die 20+ kilo zit;)
    Oh en een schattige echofoto, zwijmel:p
    Kamertje ziet er ook mooi en gezellig uit..en ik begrijp uit de reactie van Mv3 dat ze dezelfde commode heeft..wat grappig:)

Twijfel, wat lastig dat je met de controles niet elke keer dezelfde gyn hebt...weet je inmiddels al wel ongeveer een datum dat je gaat bevallen?
    Gaat het verder goed met je?

Mv3, je schreef dat je eigenlijk wel weer zou gaan willen werken, wat voor werk heb je eerst dan gedaan? staan je wel nu ergens ingeschreven voor werk?

5. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Hiiii babbel, leuk dat je weer meeschrijft.
    Goed zo, je gebruikt de mantra;):D
    Spannend dat je nu op andere plek wat voelt...ik voelde ook duidelijke ongi krampen rond nod...hele hevige zelfs! Net zoals de dag dat ik het meest bloed normaal gesproken.
    Duim voor je!

Dq oh ja, jij werkte dus niet. Nou dan kun je lekker rustig aan doen. Moet ook wel met de bi denk ik.

Merk nog geen ander gerommel. Wel regelmatig ongipijn en rugpijn en veel meer slijmverlies. Maar verder niks. Afwachen dus maar...woensdag is de uitgerekede dag, wel apart dat die nu zo dichtbij is.
    En ben nog steeds een uberhuismus:D
    Denk dat dat niet meer weggaat tot het moment dat ik met de kleine naar buiten ga...euhh met de kinderwagen dus.:D

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Oh ja siri...heb je die breivik gezien, hij was dit weekend toch op utoya voor de reconstructie?
    Best bizar dat hij daar dan weer, weliswaar aan een tuigje, rondloopt!:$

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, bizar he. Wij reden er niets vermoedend een paar keer langs zaterdag. utoya is precies tussen ons huis en het huis van mijn schoonouders. We zagen dat de halfstok vlag weg was en dat er veel boten op de fjord lagen en helicopters. Vrijdag zijn de vooronderzoeken begonnen dus we dachten aan een alleen een reconstructie en media. Maar dat hij er ook in levende lijfe zou zijn..... Bizar.... Hij was dus maar een km van ons vandaan....... Ik durf het niet aan mijn zoon te vertellen, hij slaapt net weer een beetje. Nadat wij hem op het hart gedrukt hebben dat hij voorlopig wel achter slot en grendel zit en Utøya de veiligste plaats is waar je momenteel kunt zijn.

Mijn gewicht is nu al 2 weken niet gestegen. Sinds ik aan de 'poeppillen' ben ( probiotica, darmvriendelijke bacterieen, geen laxeerpillen, hoor!) en ik voel me veeeeel fitter nu ik een keer per dag naar de wc kan ipv 1x per week. De eerste 3 maanden ben ik een paar kilo afgevallen, daarna is mijn gewicht elke week 1-2 kilo gestegen. Ik wou dat ik er veel eerder aan was begonnen. Ik ben nu dus 87 kilo en was 68. Dus 19 kilo aangekomen. Ik denk dat ik wel weer op 25 kilo eindig.....maar ach, ik weet ook dat het allemaal weer goed komt.

Mijn ouders zijn geweest met de laatste babyspullen en babycadeaus. Dus nu hoef ik alleen maar te wachten op haar komst. Maar ik geniet nog steeds.

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hello meiden,
    Ik bedacht me vannacht ineens dat Zonn wel eens bevallen kon zijn dus kom ik weer ff buurten.. Ik verwaarloos jullie wel zeg....

Ik zie dat zonn nog niet bevallen is..(tenzij vannacht)

Siri, toen ik dat van die emgerd las moest ik meteen aan je denken.. Slim dat je t niet tegen je zoon vertelt, hoort hij het niet van vriendjs?!?(die t verhaal miss nog enger maken)

Dq alweer 31 weken.. Welk zkhuis ga je?

Blike, begrijp ik nou goed dat je in de huiskamer gaat bevallen :) zet je bed neer daar ofzo?(sorry heb niet heel goed teruggelezen,miss heb je t gezegd)

Twijfel hoe is het bij jou?

Babbel, bij jou? Weer spannend zo te lezen, wanneer is nod??

Gewicht; hier zit ik nog 1kg boven mn startgewicht, helemaal super al zeg ik het zelf, aangezien ik 5wrken amper bewogen heb, ivm wond en ik geen borstvoeding gaf...
    Ben wek blij als ik buikspieroefeningen mag gaan doen want vind t wel btje blub hihi.. Maar dat komt helemaal goed als ik volgende week weer alles mag :)

Hier gqat het goed, fleur is alweer ruim 1 maand.. Gaat zo bizar snel! Volgende week faan we paar dagen op vakantie in de buurt van appelscha, midden in de bossen :) lekker burgelijk hihi

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he mamatien...ik ga ik het langeland ziekenhuis bevallen:) dat is 2 minuten rijden van me huis dus heerlijk dichtbij met weeen:D:D

fijn dat alles goed gaat met jullie....

10. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Foutje...dubbel geplaatst

11. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ja kan me voorstellen dat je zoon bang wordt van zoiets heftigs vlak in de buurt.
    Sper joh dat alle spullen uit hollanda zijn aangekomen, kun je lekker alles een plekje geven.
    Goed idee om aan de probiotica te gaan...je hield gewoon een paar kilo ..... Vast hahaha.;)
    Komt vast weer goed straks!

Mamatien, nee ze zit nog in mijn buikje en duurt nog wel paar dagen minimaal heb ik het idee. Maar ja, je weet nooit.
    Fjn joh dat de kilo's er zo snel alweer af zijn.
    Heerlijk ff met je gezinnetje een paar dagen weg, goed geregeld!
    Geniet ervan! En als je terugkomt is er hopelijk babynieuws;)

Vannacht goed geslapen gelukkig na een horrornacht gisteren. Straks gaan we nog een huis bezichtigen hahaha hoop niet dat mijn vliezen daar breken:D

Ik blijf maar gewoon dingen doen wanr dagen in huis zitten maakt me ook niet echt happy.

Babbel, hoe is het met je krampen in midden van buik? Misschien nog andere tekens of durf je niet meer te hopen?
    Wij hopen en duimen allemaal voor je!

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamatien , fijn dat het zo goed gaat me jullie gezinnetje:) en je gewicht is nu al heel netjes:$ dat is snel!( of valt dat wel mee?)
    Haha ja , nu mag je burgelijke dingen gaan doen;):D
    Me NOD is 21-08:)

Zonn, de krampen zitten nu wel weer meer aan een kant,maar lijken wel erger dan anders te zijn. Gisteren en vandaag wel erg last van dorst:( zal wel weer wat nieuws zijn..., vandaag weer even bij de kruidvat ingeslagen, ga morgen 1e testje wagen

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohhh spannend zeg babbel.....ik hoop morgen een mooie test te zien meid:)

@zonn....he ga jij eens bevallen:D:D het wordt nu wel tijd dat je meisje zich gaat laten zien:)

14. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ja joh dq merk dat ik tot vandaag best veel geduld had maar ben het nu wel zat eigenlijk hahaha.
    Morgen naar de gyn voor controle...hoop stiekem dat ze vast gaat kijken of ik ontsluiting heb en maybe strippen?
    Of doen ze dat pas na 41 weken ofzo?

Babbel, oei spannend morgen een testje! Ben echt super benieuwd!
    Heel veel sterkte en succes met testen, is altijd weer zenuwslopend.

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonn, oh dan kan het voor jou ook een spannende dag morgen worden!!:D nou hup dan, vroeg naar bed jij:D :D

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames, gisterenavond erge kramp gehad, leek op mijn eisprong( dus ms innesteling?) vandaag getest en het is een twijfelstreepje, krijg hem eigenlijk niet op de foto..maar ben er niet echt ontdaan van, omdat ik nu voor het eerst wel echt het idee hebt dat ik zwanger ben...dus nog maar even afwachten en zaterdag( of morgen:p) nog een testje wagen:)

Zonn, veel succes bij de gyn vandaag:)

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    whahahhahaha babbel...spannend meid...ik ga nog harder voor je duimen hoor meid...heb je geen foto van je testje?? ben wel erg benieuwd:D:D

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    #3218 Babbel81, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010