ohhhhh twijfel wat super spannend...waarschijnlijk heb je vandaag je meisje in je armen heel veel succes en sterkte meid...ik zal aan je denken @siri...ahh oke...lijkt me idd een leuke baan, maar wat je zegt wel intensief...en lijkt me een goed plan om naar je lichaam te luisteren meis.. @zonn...en iets begonnen vannacht??? ik hoop het zo voor je...anders hoop ik dat je morgen meer weet als je op controle bent geweest... @blike...hoe is het bij jou meid?? begint ook al aardig op te schieten he!!!
Nee meiden ik zit hier nog gewoon tonnetje rond in de huiskamer grey's anatomy afleveringen te kijken Denk dat het dus morgen gewoon onderzoekjes voor de baby en mij word. Wil dan bespreken of ze willen kijken of ik al ontsluiting heb en eventueel Strippen. Heb een goede zwangerschap gehad en merk dat het nu op het eind zwaar word voor mijn lichaam, vind het zonder als ik uiteindelijk uitgeput aan de bevalling moet beginnen. Mijn moeder gaat morgen mee, dat is wel fijn. Twijfel....oei oei oei spannend! Hoop dat de gel snel aanslaat en je je kleine mooie meisje binnenkort in je armen kunt houden.
Och zonn, ja, uitgerust en fit aan de bevalling beginnen lijkt me een goed plan..... Ik hoop dat het niet lang meer duurt..... Ben beniuewd naar twijfel.....
ik ook zal ze haar kleine meid al in der armen hebben??? hopelijk krijgen we snel een update @zonn...achhh wat duurt het lang he meid...het kan nu nooit meer lang duren
Ik kwam ook even buurten voor Twijfel, wat had ze nu gezegt over hoelang het nu kon duren? edit: gevonden, bij de laatste bevalling duurde het na de gel nog 4dg hoop voor haar dat het nu wel sneller gaat! Zonn, fijn dat je moeder morgen meegaat naar de controle , ja wel zonde als het einde het nu zou verpesten voor je gevoel. Greys anatomy is wel leuk tijdsbedrijf had je die nog liggen, of kijk je hem al voor de 2e keer?
Twijfel succes meid!!!! (bij inleiden kan het zomaar 3 dagen duren.. Hoop dat twijfel dat niet heeft..)
Ben ook super benieuwd hoe het bij twijfel gaat! Hopelijk sneller dan de vorige keer. Babbel...we downloaden altijd films en series en zetten die dan op zo'n apparaat zodat ik het op tv kan kijken. Ik ben begonnen bij seizoen 1, dus kan nog ff vooruit Babbel, hoe issie nu? Ga je met de gyn overleggen dat je wel een positieve test had of wacht je op de volgende iui?
Zonn, oh dan heb je voorlopig nog genoeg te doen we hebben a.s donderdag afspraak bij de gyn, wil toch even bespreken hoe het nu gegaan is en kijken of hij het evt. nodig vind om toch meer hormonen erbij te gaan gebruiken Heb al wel voor IUI 4 een afspraak voor de 1e FM gemaakt, dus die staat al wel vast( willen liever niet een mnd overslaan) Weet nog niet of ik vertel van de positest, ben bang dat hij dan zegt, ja maar dat is ook te vroeg om dan al te testen
*breekt in* Dag dames, namens Twijfel mag ik het goed nieuws komen brengen dat vanacht om 00.49 uur haar dochtertje Anna Lena is geboren! Alles is goed gegaan, meisje weegt 4200 gram, maar ze verblijven nog wel even in het ziekenhuis. *breekt uit*
@Leonieke....wauuwww bedankt voor de info meid. @twijfel...meid van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Anna Lena..... Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe!!!!
Leonieke, bedankt voor de info Twijfel, jeeeh!!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter en kleine zus wat fijn dat alles is goed gegaan ( en wat een prachtige naam) Hopelijk hoeven jullie niet lang meer in het zh te blijven.
Gefeliciteerd twijfel en wat is het snel gegaan! Mooie naam. Hoop dat alles goed met jullie gaat en je haar snel mee naar huis mag nemen. Bedankt leonieke voor het snelle doorgeven! Babbel, haha ja snap we dat je het niet durft te zeggen...artsen kunnen soms ook zo nuchter op dingen reageren. Daar zit je nu ff niet op te wachten. Goed plan om geen ronde over te slaan. Succes donderdag! Vannacht heb ik best aardig goed geslapen, erg fijn. Ben heel benieuwd naar de afspraakmbij de gyn straks, ik hou jullie op de hoogte.
van harte met jullie prachtige meid!!! Geniet er straks lekker van! En is toch uiteindelijk snel gegaan..fijn!! Zonn: spannend hoor! Succes vandaag bij gyn!
Goeiemorgen allemaal, Hier was ik ook weer even. Ik heb de laatste tijd weinig puff gehad om uitgebreid mee te lezen en te reageren. Merk dat ik echt toe ben aan mijn verlof, nog een paar daagjes... zal ff wat pagina's terug gaan lezen en snel ff op iedereen reageren. Mamatien: Wat een prachtige foto's van jullie dochter, fijn dat ze het zo goed doet Siri: Jeetje meid, wat een rotsituatie, en zo oneerlijk ook... Babbel: Wat ontzettend klote voor je meis, sorry kan het even niet anders brengen Wat een klap moet dat iedere keer weer zijn, vooral omdat het er zo hoopvol uitzag voor het weekend... Sterkte meid. Twijfel: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Zonn: Succes bij de gyn!
Blike, bedankt voor je steun nog maar 4 dagen volhouden en dan kan je lekker gaan uitrusten ( of heb je nog een hele waslijst met dingen die je nog wil/moet doen)
ja er zijn nog wel 1001 dingen die ik wil gaan doen, maar ik begin met het hoognodige en dan zie ik wel hoever ik kom. We moeten in ieder geval dit weekend nog even wat dingen aanschaffen die ik in huis moet hebben als het begint. Vriendlief zit volgende week de hele week in de kost... dus zal een saai weekje worden denk ik.
@blike...gewoon volgende week veel op zp komen hahahaha, dan kom je de week wel door....nog ff doorzetten meid en dan lekker verlof @zonn...hoelaat moet je naar de gyn? spannend @weer...wat een takke weer he vandaag bahhhhh... @hier....vandaag 32 weken zwanger joehoeee...kan mij niet snel genoeg gaan, ben zo benieuwd naar ons mannetje maar begin het ook wel al zat te worden