Babbel, wat fijn dat jullie weer iets nieuws erbij kunnen proberen, ook een teken dat de gyn jullie heel serieus neemt en niet maanden lang laat aanmodderen zoals je ook weleens leest. Succes met de pen 'zetten', het is voor een super goed doel! Blike, inderdaad morgen weer een afspraak bij de gyn. Ik hou jullie op de hoogte! Nu kan het echt niet lang meer duren Sorry, buikfoto maken kwam er vandaag ff niet van, maybe morgen. Ga er sowieso nog eentje maken als de bevalling begonnen is.
Zonn, ja ik ben ook met blij met onze gyn. heel veel succes morgen bij de gyn, weet je al wat je gaat zeggen over evt. inleiden? ( of ga je er nog een nachtje over slapen) Hopelijk krijg je vannacht wel je nodige rust
Ik had in mijn vorige zs ook geen voedingsbh's. Ik schoof gewoon de BH omhoog en dat werkte prima! En inderdaad zijn ze veel leuker.... Tja, die mannen..... die zitten echt op een roze wolk..... die van mij denkt echt dat ik op 11.11.11 om 11 uur ga bevallen! Blike, ik loop inderdaad ook voor, maar ik vind het alleen maar positief, dat betekent dat hijzij het goed heeft in je buik..... misschien betekent het gewoon dat de baby 1-1,5 week eerder 'klaar' is. Dat je dus eerder gaat bevallen..... morgen laatste dag he? Babbel.... ik hoop dat je niet al te lang meer in de mallemolen zit.... lijkt me vreselijk..... maar als het lukt, dan ook wel de moeite waard!
Siri: Dat zou inderdaad wel heel fijn zijn... moet er niet aan denken dat ik dan ook nog overtijd ga, maar we zullen het allemaal wel zien. Laat het allemaal over me heen komen. Jaaah vandaag laatste werkdag... wel een beetje met gemengde gevoelens, ga mijn collega's en het werk wel missen... Zonn: Succes vandaag bij de Gyn (als het nog nodig is en niet uit zichzelf begonnen )
Ja, meer kun je ook niet doen he..... De baby komt wanneer hij zij dat wil...... en soms wanneer de docter het wil...... Vanacht alleen in een hotel geslapen, na mijn 3e zakendiner deze week (nu snap ik ook waarom ik zoveel ben aangekomen) en naast de minibar, gevuld met chocolade..... niet handig...... maar wel lekker...... Dit weekend lekker home alone..... zoon is bij pappa en mijn man is een weekendje weg met zijn werk...... mmmmmmmmm ga lekker een heel weekend NIETS doen.......
Spannend Zonn heel vee succes hoop dat je snel je meisje in je armen mag houden! Siri: bij jou schiet het ook al lekker op! Haha choclade heerlijk!!! Blike: fijn lekker thuis bevallen en boven scheelt een hoop geregel!Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen! Babbel: ik hoop het zo dat dit het duwtje voor jullie wordt!!! Mamatien: zie leuke foto's voorbij komen op fb.. leuk jullie dame doet het goed!! Twijfel: hoe is het met jou en je meid? Ben benieuwd naar de foto!! Hier is echt even mega druk. Dames komen telkens eerder voor de voedingen dan normaal waardoor alles een beetje raar loopt.. En ze slapen zo slecht!! Dus echt kapot hier ben blij dat het bijna weekend is en manlief de nachtvoeding even doet!! Maar veder is het genieten hoor!!
Meiden ik word gek! Heb echt een super slechte nacht gehad Kon moeilijk inslapen, vind het steeds spannender worden. Daarna vanaf vijf uur klaar wakker! Hd zo'n enorme rugpijn die constant aanhield en soms net even wat heviger werd. Af en toe buikkrampen erbij, maar alleen onderin buik. Wat is dit nou weer? Grrr laat het gewoon beginnen! Straks dus naar de gyn en ga duidelijk mijn twijfel neerleggen 1. Als ik vannacht weer zo slecht slaap dan vrees ik dat ik uitgeput moet gaan bevallen straks...dus misschien toch het weekend al inleiden? 2. Hopen dat ik vannacht beter slaap en er morgen weer tegenaan kan en dan maandag inleiden. Sowieso straks checken of er al ontsluiting is, zo ja dat scheelt uren met inleiden omdat ze dan meteen de vliezen kunnen breken. En als klapper op de vuurpijl, ontdekte ik gister dat de huid van mijn rechter lies helemaal geirriteerd is! allemaal rode schale plekjes...lekker dat dit nu komt als ik straks uren met mijn benen wijd te kijk lig. Heb echt gehuild vanmorgen en ben bij mijn man gekropen, die nog steeds in de logeerkamer slaapt Als ik maar niet ga huiken bij de gyn straks, bah voel me echt een wrak en word daar nogal labiel van. Sorry ff een ego zeikbericht hahaha maar het lucht wel ff op!
Zonn: logisch meid hoef je je niet voor te schamen!! Hoevaak ik niet huilend savonds bij mn kroop toen ik zwanger was. Vondt het allemaal zo spannend en elke keer als ik ze even niet voelde kroop de angst voorbij dat er 1tje niet meer leefde.. En mn huid pff praat er niet over het is een rampgebied geworden.. Maar gyn ziet wel elke dag 20 meiden voorbij komen met straie, schrale plekken enz.. Meid nog heel eventjes en dan even hard werken en dan kan je echt gaan genieten meid! Kom op nog eventjes doorzetten!! En goed aangeven bij de gyn dat je er echt doorheen zit hoor.. misschien wil die je dan eerder wel een gel geven of iets anders..
Nou wel fijn om ff te horen dat ik niet de enige ben...voelde me echt ff verloren. Heb nog maar ff lekker gejankt in mijn eentje en nu gaat het op zich wel weer. Ik denk er sterk aan om morgen met inleiding te beginnen. Maar wil vooral weten of de kleine het nog goed heeft en dus ook placenta en vruchtwater of dat nog voldoende is. Zwanger zijn is echt geweldig maar ook een enorme verantwoordelijkheid die soms ff teveel wordt. Ik hou jullie op de hoogte!
ik herken helemaal je gevoel hoor Zonn! Hier echt de laatste weken behoorlijk emotioneel zwaar! Was ook heel erg blij dat er bij 36 weken actie werd ondernomen want ik trokk het echt niet meer! Echt je gevoel uiten tegenover gyn. Je hebt er niks aan dat jij straks helemaal uitgeput de bevalling in gaat dat werkt ook niet! Succes! Moet je vandaag naar de gyn?
ach meis toch...het is ook heel erg zwaar zonn...en dan loop jij ook al eens ruim een week overtijd...als ik jou zo hoor zal ik idd goed gaan nadenken over inleiden, want geloof me hoe uitgeruster je bent voor de bevalling hoe beter, je hebt je energie erg hard nodig...laat je niet gek maken...je kan het!!! en je bent zeker niet de enige die deze gevoelens heeft hoor...ik ben het soms ook al zat en dan ben ik pas 32 weken hahahha...maar ben nog niet zover dat ik erom moet huilen maar goed ik heb nog een week of 8 om dat te doen komt goed...
He zonn, ik kan helemaal (nog) niet meepraten over die laatste weken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je echt enorm veel emoties hebt de laatste weken/ dagen. En dan ook nog overtijd. En die hormonene he.... Die je overal de schuld van kan geven, maken het er ook niet gemakkelijker op. En dan ook nog eens slecgt slapen maakt het allemaal nog veel moeilijker. Maar volgens mij is uithuilen goed..... Dat werkt soms echt stressverlagend..... En proberen je sterk te houden, ook bij de gyn. kost alleen maar meer energie..... Dus laat je lekker gaan. Dat zijn ze wel gewend! Ik hoop echt dat je een goede nacht hebt vanacht en dat je niet uitgeput aan de bevalling hoeft te beginnen..... Een knuffel vanuit noorwegen!
Thnx voor jullie super lieve reacties, doet me goed. Nou we zijn echt uren in het ziekenhuis geweest want het was mega druk. Heb een uur!!! Aan de ctg gelegen, ze waren te druk om me eraf te halen. Maar het goede nieuws is dat de kleine het nog goed heeft in mijn buik Voldoende vruchtwater op de echo, goede hartslag en beweeglijkheid. Gyn zei dat veel vrouwen eenmaal overtijd moedeloos worden en denken dat de kans klein is dat het nog spontaan begint, maar de kans is nu juist groot volgens hem. We hebben dus besloten om het weekend nog een kans te geven. Maandag om half tien weer controle. Als de baby het nog goed maakt en er is niks spontaan begonnen dan dinsdag inleiding. Het word weer even flink doorbikkelen, maar het idee dat de baby het echt nog goed heeft, heeft mij en ook mijn man veel rust gegeven. Daarnaast ben ik gewoon bang dat als ik voor sneller inleiden kies ik er mogelijk complicaties komen terwijl de baby het nog goed maakte. Kortom alle hersenspinsels bij elkaar: voelt goed om toch nog maar langer af te wachten en te hopen op natuurlijk verloop. Heb wel inslaappillen gekregen zodat ik niet uiteput raak, want daar was ik ook erg bang voor. De rugpijn kan een voorteken zijn, maar hoeft niet. Het verdoofde gevoel in mijn been, best pijnlijk, is mijn baarmoeder die op zenuwen drukt waarschijnlijk. Ach ja, het is allemaal niet niks en verwacht nog wel een dip dit weekend maar de hoop dat het alsnog op gang komt trekt me er wel doorheen. Pfff ben wel op nu van alle emotie. Heb net heerlijke zure haring gegeten hahaha met spa rood. De laatste weken heb ik ineens een spa rood verslaving en trek in alles wat zuur is
Zonn, fijn dat je kleine meis het nog goed heeft in je buik nu vannacht eerst maar weer eens lekker slapen en dan komt ze ms wel( heeft ze gewoon gewacht totdat mama lekker uitgerust is)
Hee allemaal, Na een drukke werkdag is mijn verlof aangebroken! Heerlijk heb er echt naar uitgekeken, maar nu het zover is moet het nog wel even doordringen zeg maar. Heb van mijn collega's allemaal leuke cadeautjes gekregen, superlief! en woensdag hebben ze een kindermiddag op de praktijk waar ik bij ga helpen, dus ze zijn nog niet helemaal van me af Siri: oeh lekker, krijg ineens héél erg veel zin in chocolade.. moet echt oppassen, anders komt er tijdens mijn verlof zo nog 10 kg aan mamavan3: Kan me inderdaad voorstellen dat het erg druk is met drie kids, waarvan twee nog de fles krijgen... Doe het weekend maar lekker rustig aan zodat je weer kan opladen voor volgende week! Zonn: Dikke knuffel voor je lieverd! Tis ook niet niks, kan me voorstellen dat je inderdaad wat moedeloos wordt en bang bent dat je uitgeput raakt door het slechte slapen. Gelukkig doet jullie kleine het goed meid, dat is het belangrijkst. Hopenlijk kun je dit weekend even lekker uitrusten en misschien begint het nog wel spontaan... En anders hopenlijk volgende week uitgerust aan de bevalling beginnen!
Ach siri what the heck, eet je lekker rond aan die chocobar! Binnenkort geen zakenreisjes en etentjes meer dus geniet nog ff van de luxe! Blike, heeeeerlijk dat je verlof begonnen is! Is inderdaad onwerkelijkmin het begin, dan heb je zeeen van tijd om lekker te doen waar je zin in het. Ik vond het genieten de eerste weken! Kindermiddag, krijgen de kids dan een rondleiding op de praktijk? Babbel, ben je al begonnen met die pen zetten of is dat pas later in je cyclus? Weten naasten om je heen dat jullie nu bij de gyn onder behandeling zijn? Ik hoop zo heerlijk te gaan slapen op mijn slaappil. Jeetje, dat het ooit zover zou komen dat ik een slaapmiddel zou gebruiken hahaha. En ze zijn duur! Drie tabletjesmvoor twaalf euro!!!
En zonn, hoe heb je geslapen??? Babbel, nog een week of zo en dan wordt het voor jou ook weer spannend! Ik ga zo sporten, valt voor mij ook in de category ontspannen! Heb gisterenavond een krente-noten- mueslibrood gebakken en daar heerlijk gisteren voor het naar bed gaan van gesmikkeld. Nu dus ook lekker genieten van heerlijk brood, nederlandse kaas met een latte... Mmmm let the day begin!
Siri, klinkt lekker Ja volgende wk ws wel weer een behandeling, ga morgen pas beginnen met de puregon, was niet op voorraad bij de apotheek:x Dan dinsdag weer 1e FM, ben benieuwd of me eitje weer net zo snel komt als de vorige ronde Zonn, meldplicht of ben je stiekem al begonnen? hoop dat alles goed gaat met jullie. Ja dichtbije omgeving weet van dat we in de MMM zitten, scheelt een hoop vragen die je soms liever niet wil krijgen en als we willen kunnen we erover praten
namens zonn geef ik jullie het leuke nieuws dat zaterdag om vier uur maysa is geboren. de vliezen braken vrijdag nacht maar ontsluiting kwam niet verder. uiteindelijk met keizersnee geboren. het gaat super goed met haar!! ze is komende dagen in het ziekenhuis zonder wifi. later meer nieuws als ze het zelf weer kan. groetjes en succes voor iedereen.
Gefeliciteerd zonn! Ik ben ontzettend benieuwd naar je verhaal. En foto van jullie meisje! Hopelijk ben je lekker aan het genieten en ben je een beetje bijgekomen. Een keizersnee is natuurlijk niet leuk, maar ZE IS Er! JIPPI!!!!!