Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee babbel, succes in het ziekenhuis!!

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zo weer terug van het zh, we krijgen zaterdag de IUI,dus weer lekker korte cyclus( zit dan op cd14:)) kan manlief ook een keer mee, vind ik wel fijn. hij wil alleen niet mee in het kamertje:p maar ja dat geeft niks:)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goed nieuws babbel! fijn dat jullie zaterdag alweer terecht kunnen!

Vanmorgen bij de VK geweest, alles was weer goed. Hij denkt alleen nog wel dat het een groot kindje wordt. Krijg volgende week weer een groeiecho, als het dan nog weer gegroeit is gaat hij ovderleggen met de gyn en wordt ik misschien zelfs wel eerder ingeleid.... Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.. wacht volgende week wel af.

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    DQ: ik hoop voor je dat hij toch nog gaat draaien.

Babbel: o, spannend weer zaterdag. Ik zal aan je denken meid.

Blike: ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen en dat je gewoon af mag wachten wanneer je kleintje uit zichzelf een verjaardagsdatum kiest. ;)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    morgen allemaal,

Jeej vandaag 37 weken!! :D de kleine mag wat mij bereft komen...
    Begin nu echt last van mijn ribben/middenrif te krijgen, komt omdat het nog zo hoog in mijn baarmoeder zit... hopenlijk daalt het snel in.
    Heb ook al twee dagen rugpijn, echt balen want wil nog zoveel dingen in huis doen maar mijn rug belemmerd me echt!
    Zal in ieder geval vandaag mijn ziekenhuistas even klaarzetten, ook komen vandaag de klossen, die kunnen we dan dit weekend onder het bed gaan zetten.

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    yeahhhhh blike 37 weken vandaag:D:D heerlijk meid...hopelijk zakt je rugpijn snel een beetje....

@babbel...ohh meid spannend weer zaterdag...en dan worden het weer 2 lange weken meid, maar we gaan je er doorheen helpen hoor:D

@twijfel....ja meid ik hoop ook nog dat die nog ff gaat draaien...hij is ongelovelijk druk in mijn buik, soms doet het echt pijn gewoon...

@andere meiden...hoe gaat het met jullie??

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Dames, in mijn fotoalbum staat een foto van Maysa!
    Heb 'm daar gezet, zodat ik 'm ook weer kan verwijderen.
    Eenmaal in bericht kan dat niet toch?

Binnenkort kom ik meer kletsen (is mijn voornemen) maar wordt nog steeds geleefd.
    Heb best pijn rond wond keizersnede en energie-level begint langzaam aan beetje op te klimmen. Alles kost me erg veel moeite, maar krijg gelukkig extra lang kraamzorg.

Hoop dat alles goed met jullie gaat!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonn , wat een lief poppetje zo:)

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zonn: wat een mooi meisje!!!! Geniet er maar lekker van! (jawel je kan foto's in je berichten verwijderen;) )

Blike: wat goed 37 weken! Fijn lekker thuis bevallen!!! Spannend hoor!

Dq: jij gaat ook hard hoor!! Ga je draaipogingen proberen als hij nog in stuit ligt?

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    echt een poppetje hoor zonn:D:D

@mamavan3,....ja het gaat hard ook hier:) ik weet echt niet of ik een draaipoging wil doen als hij nog in stuit ligt...ik lees er niet echt goede dingen over namelijk..bv navelstreng kan om het nekje gaan of het kindje kan weer terug draaien, er zitten gewoon wat risico's aan en moet ik die wel opzoeken?? geen idee...ik ga het dan eventueel goed overleggen met de vk...ik heb ook wel zoiets van hij ligt niet voor niets in stuit snap je?

@babbel...ik ga de komende twee weken weer hard voor je duimen meid...ik hoop zo dat het nu raak is..

@siri...hoe is het met jou meid?

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Och zonn wat een schatje. Ja het duurt even voordat je je leven weer op de rit hebt na een bevalling en vooral een keizersnee heeft gewoon tijd nodig. Het is best een behoorlijke ingreep.

Dq, ik dacht hetzelde als jij.... het ligt niet voor niets in een stuit en ik zou het ook het liefst aan de natuur overlaten, denk ik .

Babbel weer op de wachtbank? Ik duim extra extra hard!

Blike oefff, dat gaat hard nu......

Ik zit weer eens in het buitenland. Zuid frankrijk. Was daar de eerste paar dagen voor mijn werk en nu een paar dagen ontspannkng met mijn man. Maar het valt me vies tegen. Loop ondertussen met een kruk, die we op elke foto verstoppen... Ik kan daardoor ietsje verder lopen, maar nog steeds heel beperkt. Dus niet veel te doen en superslecht weer.... Normaal zie ik overal de zonnige kant van in, maar deze keer lukt me dat niet. Dus begon vanmiddag midden op straat te janken, elke stap doet zeer en alle spieren zijn pijnlijk, brandend maagzuur, restless legs Al een paar wekrn amper geslapen.....

Dus nu liggen we al een paar uur in bed en zometeen maar weer eens eten.... We gaan een dag eerder naar huis, want de weersvoorspelling blijft slecht en zo is er niets aan. Woensdag weer controle en smiddags een gesprek met de kinderpsychiatrer, de kindersrts, de schoolpsych, de pedagoog, de juf, mijn man en ex-man tav medicijnbehandeling voor mijn zoon. Laatste normale poging om mijn man te bekeren! Heb een gaatje in de noorse wet gevonden.... Ben ik best trots op, waardoor ik denk dat we doorkunnen gaan met de behandeling, ookal is mijn ex het daar niet mee eens. Maar beter dat hij gewoon instemt.

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames,

Week twee van mijn verlof is begonnen, hoop stiekum dat het deze week gaat beginnen! maar tot nu toe is alles nog rustig in mijn buik.
    Vannacht met een kraammatrasje onder mijn laken geslapen, wat een drama zeg... draaide alle kanten op, het kraakte verschrikkelijk en toen ik vanmogen wakker werdt lag het hele plasticje alleen bij mijn voeteneind... geen succes dus. Zal dus vandaag even wat anders moeten verzinnen!

zonn:
    Wat een prachtig kindje!! Doe maar lekker rustig aan hoor meid, geniet van je gezinnetje! fijn dat je wat extra kraamzorg krijgt!

Daanquinty:
    Hopenlijk gaat je kleine zich nog wel ff omdraaien, maar kan me voorstellen da je bedenkingen hebt bij een draaipoging!

Siri:
    Aah wat naar meid.. waarom loop je met een kruk? heb je zo'n last van je benen?? Maagzuur heb ik ook nog steeds veel last van, eet een heleboel rennies...
    Hopenlijk trekt je ex nog bij en anders is het fijn dat je toch door kan gaan met de behandeling zonder zijn goedkeuring! Succes woensdag!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @blike....ik lees veel over een waterdichte molton van de action die je kan gebruiken ipv dat plasticding uit het kraampakket...miss. is dat een idee?? ik ga er ook voor kijken...ik kan me voorstellen dat je hoopt dat eht deze week begint...wie weet meid...ik ga voor je duimen:D:D

@siri....ik hoop gewoon dat de kleine volgende week gedraaid is en vast ligt..maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in..maar goed je wet het nooit, bij een tweede kan het langer duren en ze hebben langer de tijd tot 36 weken.
    Lekker thuis weer nu??? hopelijk krijg je het voor elkaar dat je ex man mee gaat werken, zou wel zo fijn zijn...

@zonn en twijfell...hoe gaat het met jullie meiden?? al veel kraamvisite gehad?? en hoe gaat het met de kleine meisjes?

@mamavan3...las op hyves dat het ff niet lekker ging met Timo? hopelijk valt het allemaal mee meid...hoe gaat het met jou meisjes? slapen ze al een beetje door s'nachts?

@hier....ik merk dat ik nu last ga hebben van stemmingswisslingen..de ene dag voel ik me goed en de andere dag voel ik me sip en heb ik het gevoel dat ik in janken kan uitbarsten, alles irriteert me dan ook zo erg bah..hebben jullie dit ook gehad?? bv mijn oma pfff ze wordt 80 dit jaar maar ze is nog heel erg modern en goed bij de tijd...ik irriteer me al maanden aan haar...ze is zo opdringerig...ze woont een eind bij mij vandaan (zo'n half uur met de auto) en nu de bevalling dichterbij komt, wil ze ineens vaker langskomen, terwijl ze hier al een jaaar niet geweest is....en ik heb er helemaal geen zin in, ze heeft altijd iets te zeuren..en nu heb ik echt zoiets van als ik bevallen ben dan komt ze hier 3 keer per week ofzo en ik wil dat niett maar ja hoe maak ik dat duidelijk zonder dat ze boos wordt pffff......ze zegt nu ook al van ja als je bevallen ben wil ik gelijk komen hoor dezelfde dag..neeeeeeeeeeeee ik wil dat niet maar durf het niet te zeggen..ik wordt er gewoon depri van en zit me er nu al druk om te maken...sorry hoor voor me geklaag maar moest het ff kwijt.

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden ik kom ff voorbij zwaaien.. Zit hier niet zo vaak meer...

Zonn en twijfel van harte gefeliciteerd met jullie kindjes :) hoop dat alles goed met jullie en jullie kleintjes gaat.. Ben benieuwd naar jullie bevallingsverhaal!

Siri, dq, en blike.. Laatste weken alweer voir jullie.. Spannend zeg!!

Babbel, zaterdag iui toch?! Spannend meid!!

Mv3 hoe is t bij jou

Hier gaat t goed, alleen snotverkouden.. Fleur vandaag ook uit haar doen, al hele dag aan t huilen, maar is nu eindelijk stil... ZE is ruim 8weken dus zou sprongetje kunnen zijn, maar ze kan ook,net als ik, gewoon niet lekker zijn.. Best lastig soms dat ze nog niet praat ;)

Gelukkig heeft ze niet vaak zulke dagen!!!:)

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oh my god!!!

Mijn vliezen zijn zojuist geknapt!!!!

whaaaa stuiterdestuiter.....

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff nou weeën zijn begonnen, volgen al best snel op elkaar maar duren niet zo heel lang... vind ze al best pijn doen, maar kan ze goed wegpuffen...

Vriendlief staat trouwens de lakentjes van het ledikantje te strijken haha, hoezo lekker voorbereid ;)

Tsja... houd maar ff een monoloog... wat moet je anders om half drie 's nachts... ;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Net bezoek van de VK gehad, weeën komen om de 2-3 minuten en houden 30-50 minuten aan... ze worden nu toch wel behoorlijk heftig...
    Heb nog maar twee cm ontsluiting, gaat dus een lang dagje worden...
    houd jullie op de hoogte

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ooohhhhh blike spannend....ga voor je duimen dat het snel door gaat zetten, kan ineens opschieten hoor meid....en ik denk dat je tussen de 30-50 seconde bedoeld:D:D maar kom op meid, je kan het...en ik ga je vandaag goed volgend....

jeejjj blike gaat bevallen.....

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha ja tussen de 30 en 50 sec... haha minuten Oh my god, dat zou echt niet te doen zijn ;)
    Vind het wel echt pittig, de weeën doen zeer (dûûh ;)) maar ze komen zoo snel achter elkaar... naja, als het dan maar wat opschiet, straks komt de VK weer ergens, hoop dat ik dan al heel wat cm verder ben!

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hahahhaa nee denk niet dat iemand overleeft tussen de 30-50 minuten hihihi....maar kom op meid, goed zuchten helpt!!! hopelijk ben je dadelijk een cm of 4 verder, dat zou fijn zijn:D

Deel Deze Pagina