Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    altijd goed om te horen toch!!

en ik was met mijn eerste kindje ook erg onzeker van kan ik eht wel? en doe ik het wel goed allemaal en nog heb ik dat soms wel hoor en dan is ze nu bijna 6:p ik denk dat je dat altijd wel hebt...maar het gaat echt vanzelf je voelt dingen aan!

ik vind trouwens zo'n reading met mensen die je toekomst kunnen zien ook erg leuk...ben 4 jaar geleden bij een helderziende geweest en er zijn toch wel dingen uitgekomen...en die heeft ook gezegd dat ik nog een jongetje zou krijgen:) ik zou snel nog wel een keer naar zo iemand toe willen

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou mijn ei is onderweg, ik had net een posi cb, dat wordt weer wachten hihi

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    eerst klussen denise, daarna mag je pas op de wachtbank plaatsnemen ;):D misschien een tipje voor een eventuele volgende ronde, ovu testen van Z&K zijn een stuk goedkoper en prima!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meiden,

daar ben ik weer, zo het eerste feestje is achter de rug.
    En wat ben ik daar blij mee(!) Ik zag het vanaf 22.00uur niet meer zitten hoor, was KAPOT mijn benen deden zoooooo'n pijn en ik heb dat gevoel nu nog in me benend:( Alsof ik vannacht een marathon gelopen heb ipv geslapen..;) hahaha...

Nou dan heb ik nog mijn liezen ondekt:$ ik zeg gister avond tegen mijn vriend dat ik zeer heb... en wijs een plek aan, zegt hij dat zijn je liezen! ;)

Verder heb ik altijd hele sterke mooie lange nagels, maar sinds eergister is daar niks meer van over:( Ze zijn dus, heel kort en bij één mini stootje breken ze al af en ook echt heel ver ingescheurd AU!:(

En dan nog... ---> misselijk bij zuivel:$ I LOVE ZUIVEL!
    gister in de auto al van een pakje chocomel (denk komt door het drinken in een rijdende auto) maar nu net weer van gewoon melk.

En af en toe echt zo'n vlaag van ongetseldheid in me rug:x

IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEIDEN, SOMS DENK IK neeeeee NU IS HET NET RAAK:$ MAAR IK GOOI HET ELKE KEER TOCH OP DAT MIDDELTJE VAN DE HOMEOPAAT:D;)

Nog 5 dagen te gaan.....

Nou vandaag rustig dagje, alles net al opgeruimd, en dan morgen middag weer....... 8)

Hoe gaat het met jullie allemaal meiden?????
    Nog leuke plannen dit weekend?

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @bb...je bent gewoon zwanger:D duimpjes draaien voor je...hier op dit moment helemaal nergens last van dus ga er niet meer vanuit...

@denise...veel klus plezier meid...en dan idd wachten grrr...

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ik weet het niet, voel me de hele ochtend al beroerd, misselijk, raar in me buik en loom..... niet fijn!

ik denk zelf juist dat wanneer ik een keer niks voel het raak is en nu dus weer niet.... dus misschien wel hoop voor jou;)

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ooh bezigbijtje, dat klinkt stiekum allemaal wel best zwanger ;)
    Ga zóóóó voor je duimen meid!!! In ronde tien mag het nou wel eens raak zijn!!!

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    :D
    heb niets te melden, maar ff een smiley ten teken dat ik er nog ben!
    ben ziek zwak en misselijk.... of wat verkeerds gegeten of nawerking van de narcose.... ga in ieder geval mijn bedje weer in.....

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

dankje lieverd:)

Ik hoop het, maar van de andere kant heb ik juist weer geen hoop;)

nog 5 dagen:p

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

beterschap meissiej.... doe rustig aan!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    bb ik duim ook heel hard voor je hoor! maar laat je inderdaad niet gek maken, als het onverhoopt toch niet zo is, dan is de teleurstelling zo groot he (ik spreek helaas uit ervaring). maar meteen posten als je getest hebt he!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Tja het is al ronde 10... de eerste 5 rondes was ik nog blij van een kwaaltje,,, maar dat is nu allang niet meer hoor;) En ik vind dat ik de laatste tijd erg goed ermee kan omgaan... eink helemaal niet echt teleurstelling maar komt denk ik ook wel door het tempen, dan zie je het aankomen door temp daling;)

ik ga ALS temp niet gezakt is pas vrijdag testen, heb nog geen testen in huis en geen behoeften, link momenteel eink alles naar dat medicijn toe hahaha (best handig en rustgevend) ben alleen wel echt beroerd momenteel:(

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    We hebben gister goed gekluts, ik weet niet of het er vandaag nog van gaat komen, vriendlief heeft een feestje en is waarschijnlijk pas na drieen thuis, dan slaap ik natuurlijk allang :(
    Ik gebruik die Cb testen in combinatie met testpoint, ze zijn eigenlijk meer ten controle. ik hoop dat ik ze niet nodig heb volgende maand hihi ;)

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    om de dag is ook prima denise, zaadcellen leven wel ff hoor!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ach ja, we zien het wel, ik wil het klussen sowieso niet forceren, het moet wel leuk en lekker blijven

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    inderdaad, dat laatste is heel belangrijk! als het echt moeten wordt, kan niet de bedoeling zijn...

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @bb: spannend meid! Ik ga ook voor je duimen!!!

@Denise: ach elke cel is er weer 1 toch!

@just me:hoe is het met jou? Wachten op je ei?

@Siri: beterschap meid! Hoop dat je snel je beter voelt!

Hier gaat het allemaal iets minder. Misselijkheid komt nu sneller en vaker op een dag. Net even in bAd gelegen, maar toen ik eruit kwam was ik toch echt misselijk. Dus even rustig aan doen. Lig nu ook al echt in bed, ben echt zo moe!!

Verder het vandaag toch aan onze ouders en zussen vertelt. Ze waren gelukkig allemaal blij voor ons:) Nu op naar de termijnecho

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    vervelend dat je je niet lekker voelt, hopen dat het na wk 12 over is! fijn dat je het met je familie hebt gedeeld, en heel fijn dat ze zo pos gereageerd hebben!

hier inderdaad wachten op mijn ei! op zich relaxed, maar wel wat last van licht bruine afscheiding :( vorige rondes volgens mij voornamelijk na mijn ei.... vreemd hoor zo'n vrouwen lichaam ;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Goede morgen,,

bah ik heb NU al een hele was lijst aan klachten op deze vroege ochtend. Vannacht om 3.00uur wakker door kei maagzuur:(

Om 7.00uur ging de wekker voor het tempen en ik was van plan daarna weer lekker verder te slapen maar nee hoor:
    Klaar wakker, maagzuur, misselijk, en ongi rugpijn + liezen pijn:x

Beetje brand gevoel is dat bij mijn liezen en als ik me buik in trek gaat het steken:$

mijn temp is best hoog ook trouwens... (kaartje staat nu weer in me handtekeing meiden;)) Heb zitten kijken...: alle vorige keren was hij op dag 24 niet zo ghoog als dat hij nu is en zakt hij vanaf morgen, dus morgen word het spannend hahaha...Al denk ik dat ik die temp niet zoo hoog zal houden....;);)

ik denk dat het door de medicijnen kom, maar waarom dann wel hopen dat het van de eventuele zwangerschap komt:):):):)

@mamavan2: wat fijn dat ze zo leuk reageerde! En nu hopen dat jij je snel beter voelt!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @bb: pff je maakt het spannend meid!! Nog 5 dagen en dan misschien testen?? Ik stuur je wel wat hcg want ik heb het in overvloed. Gisteravond voor het eerst overgegeven...bleegh! Hoopte dat het dik keer niet zal krijgen, maar helaas!

Ja ze reageerde allemaal heel leuk. Mijn ouders hadden het al wel door. Ik dronk geen koffie meer, we gingen in een keer actief zoeken naar een huisje enz. Dus het was voor hun geen grote verassing..

Deel Deze Pagina