j3eetje heftig meid!!!! Sterk maar lekker aan en rust uit en ga lekker genieten! Fijn dat alles goed is met jullie beide! PFf alweer een ks... Veel meisjes hier en ks!
jeetje blike wat heftig joh....gelukkig gaat alles nu goed met jullie en ik krijg zo'n gevoel dat hier niemand 'normaal' gaat bevallen!!! tot nu toe allemaal met een keizersnede pfff...
Oh Blike, toch niet lekker thuis bevallen, klinkt heftig zo! Fijn dat alles goed gaat met jullie, sterkte met het herstel van de ks
Woehoe blike, je bent gewoon al bevallen! Heb niet eens online kunnen meeleven Gefeliciteerd met nick! Heftig joh, zo lang weeen...en ja ik ken de rugweeen die zijn echt afschuwelijk? knap dat je het zonder ruggeprik zolang volgehouden hebt. Spoedkeizersnede, apart zeg dat alle kindjes hier met een keizersnede geboren worden inderdaad! Beterschap voor nick na deze pittige start op de wereld en heel veel herstel voor jou gewenst. En doe wat iedereen zegt: laat alles los en rust goed uit dan ben je sneller opgeknapt. Dq nu ben jij de volgende Balen van die emowisselingen joh! Er zijn wel homeopatische middelen die mogen tijdens zwangerschap dacht ik. Google anders ff want emo zijn is echt niet leuk die laatste weken. Ik heb ook wel een paar dipdagen gehad, hoort Wel bij de laatste loodjes. Ik zit op twee kilo na op mijn oude gewicht en dat binnen twee weken voel me zo licht als een veertje! Mijn buik trekt ook goed weg. Ben hier zoooo blij mee want was echt bang dat ik met kilo's vet zou blijven zitten hahaha. Vanaag voor het eerst naar het winkelcentrum gewandeld met de kinderwagen met man samen. Zo leuk! De kleine heeft spruw en ik heb schimmel in mijn lies...bah bah! Heel gedoe met hygiene voorschriften nu en medicatie voor ons beiden. Ze was paar dagen niet lekker, zo sneu. Beterschap mamatien, en inderdaad lastig dat ze nog niet kunnen zeggen wat er aan scheelt. Hopelijk gaan we onze kleintjes steeds beter aanvoelen. Siri, jij mag nu ook in de rustig aan modus dus. En geweldig dat je een mogelijkeid hebt gevonden waardoor het toch kan! Hopelijk heeft je zoontje er bat bij. Is twijfel nog langs geweest? Nog geen foto of heb ik iets gemist? Nou babbel helemaal niet raar dat je met nod berekening kijkt wanneer het valt, deed ik ook en was ook altijd bang dat het slechte nieuws dan dingen zou verpesten. Was soms ook wel. Ahoewel iets leuks in de planning geeft soms ook de nodige afleiding. Wens je een mooi ingenestelt eitje toe!!! Mamavandrie, hoe is het met jou?
Oh, ik zie dat mijn vorige berichtje helemaal niet geplaatst is..... Gebeurt wel vaker als ik vanaf mijn iphone een berochtje stuur.... Maar goed.... Even blike-je opnieuw feliciteren: Gefeliciteerd met NICK!!! inderdaad gaat het tot nu toe bij iedereen anders dan verwacht...... DQ, mischien moet je maar op een ks rekenen, dan gaat het bij jou wel zoals je wil...... Zonn, wat snel weer op je oude gewicht! Lekker genieten of niet! Gisteren vroeg iemand mij of ok al klaar was voor de bevalling. Daar moest ik eigenlijk even over nadenken.... Nee, ik geniet nog met volle teugen. Vind het wel frustrerend dat mijn wereld steeds kleiner wordt doordat ok steeds minder ver kan lopen. Ik moet steeds meer aan anderen overlaten en dat is moeilijk. Vooral dingen die ik leuk vind, zoals koken.... Maar met bekkeninstabiliteit is het zo makkelijk om over je grens te gaan.... Als het een dag wat beter gaat, ga ik gelijk weer van alles doen en dan is het de volgende dag dubbel zo erg. Heb zelfs dat ik mijn benen niet meer voel als ikuit de auto wil stappen.... Ach ja zo heeft iedereen wel wat. Maar ik blijf maar zeggen, dat als het mentaal nog goed gaat dan ben ik dik tevreden en ik zit nog steeds lekker in een roes....
Fijn dat je nog wel lekker kunt genieten van je zwangerschap siri ondanks de bi. Lijkt me heel vreemd als je je benen niet meer voelt als je uit de auto stapt! Inderdaad dq, bereid je voor op een spoedkeizersnede dan ga jij dit rijtje ks ff doorbreken. Babbel, hoe is t met jou? Altijd weer spannend die laatste week voor nod. Veel succes op de wachtbank en ik vind het wel tijd voor weer eens een lekkere chocoladetaart om het wachten aangenamer te maken
Babbel, de laatste moeilijke week voor NOD. Ik duim weer heel hard voor je. En ik hoop echt dat dit je allerlaatste keer op het wachtbankje is! Saai eigenlijk, zo in de ziekte wet. Kan niet veel anders bedenken dan eten en slapen......heb nog niet echt de rust gevnden, maar dat komt wel...... Ik ben nu aan het uittesten hoe lang het me lukt om een beetje stof op de salontafel niet schoon te maken. Is me al een dag gelukt........ zal maar eens in een boek beginnen..... is misschien nuttiger......
Hee dames, ff snel een berichtje. Gisteren zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis. Vond de bevalling erg heftig... merk ook dat het me best wat moeite kost om het te verwerken... Het was echt een heftige dag en eigenlijk heb ik twee bevallinen in één gehad... Heb nog erg veel pijn aan mijn operatiewond en het zal nog wel even duren voordat ik hersteld ben, hoe was dat bij de andere dames die een keizersnede hebben gehad? Zal vanmiddag mijn bevallingsverhaal even opschrijven en die bij bevallingsverhalen posten. Zal dan ook even bijlezen en reageren op de rest. Liefs Blike
@zonn...ja ik ga er idd maar gewoon vanuit dat ik ook een kz krijg...dan kan het alleen maar meevallen @siri....ben benieuwd hoelang die stof dan op je salontafel blijft liggen hahahha....en ik zou zeggen geef lekker toe aan je rust die je nu hebt.. @blike...ik heb de foto gezien van je mannetje op hyves..wauwwww wat een plaatje hopelijk knap jij snel weer op en gaat je wond minder pijn doen..ik ga zo eens even kijken of ik je bevallingsverhaal kan vinden! @hier....pff ben de laatste dagen wel weer misselijk bah ik dacht dat wel gehad te hebben...gelukkig is het nog met vlagen en niet de hele dag...morgen mag ik weer naar de vk...ben erg benieuwd hoe het mannetje ligt en of em bloeddruk nog meer gezakt is...voel me namelijk weer snel moe en slapjes dus spannend weer...
Hi blike, ja de wond is in het begin super pijnlijk! Maar geloof me, na een week is het stukken minder. Althans bij mij en bij de meesten die ik erover spreek. In het begin heb je ook nog spierpijn van de weeen, alles is nog vers en dan doet bijna iedere beweging pijn. Ik kreeg uitgelegd dat de wond aan de oppervlakte minder breed is als de wond binnenin. Ik had namelijk enorm scherpe pijn tien cm. boven de wond terwijl er van buiten niks te zien was. Daar bleek de knoop van de hechting te zitten en dit kan pijnlijk zijn. Is nu over gelukkig! Ik heb nu wel schouderklachten, heb te lang ineengedoken gelopen door de pijn. Gespannen gezeten omdat het voeden pijn deed aan mijn tepels. Dus een tip: let op je houding! ...voor zover dat lukt. Dq ik werd op het eind ook misselijk. Check ff of je ontlastig nog regelmatig komt, kun je misselijk van zijn en eet kleine porties verdeeld over de dag. Dan komt je maag niet zo in de verdrukking. Vandaag mijn eerste dag alleen thuis met de kleine. Cb intake is wel langsgeweest, fijn om ff wat uitleg te krijgen. Is toch zoeken met zo'n kleintje. Heb naast huishoudelijke klusjes, de kleine voeden en verzorgen nu pas beetje tijd voor mezelf. Jeetje de dag vliegt! Als dit zo doorgaat dan is het zo december en moet ik weer aan het werk! Hellup!!!
Hee allemaal, Bedankt voor jullie medeleven en jullie lieve berichtjes, Zal er nu ff lekker voor gaan zitten en op iedereen reageren. Voor diegene die het willen lezen ik heb mijn bevallinsverhaal hier geplaatst... Siri: Fijn dat alle controles weer goed waren, 31 weken alweer schiet echt op meid, heerlijk! Wat een supergoed nieuws dat je mag beginnen met de medicijnen! Petje af meid! Je mag idd trots zijn op jezelf, fijn dat het zo goed heeft uitgepakt!! Ennuh, lekker om zo lang verlof te hebben!! Zonn: Wat goed meid! Dat je al zo snel bijna op je oude gewicht zit!! Ik stond vanmorgen voor het eerst na de bevalling op de weegschaal, vlak voor de bevalling woog ik 99 kg (haha net onder de 100 gebleven) en vanmorgen 90,7!! Waar al die kilo's zo snel gebleven zijn is voor mij de vraag maar ben er erg blij mee! Heerlijk om lekker met de kinderwagen eruit te gaan, kijk ik ook naar uit maar ben bang dat het nog wel even gaat duren vanwege de wond. De pijn valt me echt tegen, als ik te lang sta gaat het zoooo enorm trekken en MOET ik echt gaan zitten of liggen, verga dan echt van de pijn.
ahh blike het is echt een schatje zeg ik heb je verhaal gelezen en meid wat heb jij een hoop meegemaakt tijdens je bevalling pfff...kan me voorstellen dat je ff de tijd nodig hebt om alles te verwerken... @zonn...en hoe is je eerste dag alleen verlopen met je kleine meisje?? en hoe is het met jou wond? geneest het goed? @babbel...spannend de laatste daagjes!!! heb je zelf een bepaald gevoel? ik ben hard voor je aan het duimen hoor meid. @mamatien en mamavan3....hoe gaat het met jullie?? @hier...vandaag 35 weken vanmiddag naar de vk..dus vanavond kom ik weer ff updaten hier
Ahhh wat een snoepie, zo vredig ligt hij te slapen. Ja die pijn is echt horror! Maar echt zal over paar dagen wel minder zijn. Ik slikte elke zes uur twee paracetamol de eerste twaalf dagen. Ik kon ook niks en had het idee dat mijn ingewanden scheurden als ik liep of douchte enzo. Komt goed hoor blike! Heb er nu geen last mee van! Las je bevallingsverhaal, heftig joh! Neem inderdaad de tijd om het te verwerken want dit is niet niks. En dan die snee op nick zijn hoofdje, jeetje! Gelukkig genezen babys snel. Fijn dat hij nu helemaal gezond is verklaard. Die banden had ik ook en ook zemdertje op hoofdje baby, werd er gek van dat ik steeds op mijn zij moest liggen voor de doorbloeding en dat tijdens weeen. Brrrr gelukkig ben ik de pijn nu wel vergeten.
Daanquinty: wauw 35 weken alweer!! jij bent ook bijna aan de beurt! Spannend meid! Zonn: Ja inderdaad, dat gevoel, dat je oingewanden uit elkaar scheuren... Vind het zoo lastig om bijna niets te kunnen doen, kan Nick zelf niet eens in bad doen omdat ik dan te lang moet staan.. hopenlijk wordt dat snel beter. Jah die snee is inderdaad wel sneu, hopenlijk blijft het geen litteken.. gelukkig zit het onder het haar en ach... hij heeft later iig wel een heel stoer verhaal te vertellen
Ha blike, ik heb je bv verhaal gelezen.. Heftig meid!!! Fleur is ook in dr hoofd gesneden met de keizersede! Heeft paar weken geduurd maar nu zie je alleen streepje(litteken) maar komt toch haar over... De wond: ik vond de pijn reuze meevallen, maar kwam ook ómdat ik al weken extreme pijn had in mn bui, dat alles in verhouding meeviel..l je MOET wel echt 6wkn rustig aan doen!!!!!!! Anders doet t wel pijn ja... Badderen deed ik bijv met iemand samen, als ik moe werd nam de ander t over.. Zo merk je langzaam dat je steeds meer kan, maar heeft bij mij echt wel 6wkn geduurd eer ik zwaardere dingen (vb boodsch) kon tillen of pijnloos stofzuigen, of alleen badderen (incl bad vol en leeg laten lopen) Rustig aan doen is mijn enige advies!!! Ohja en braaf je paracetamol blijven slikken!heb ik ook 2wkn gedaan ofzo...
@hier....ff een update van mijn vk bezoekje...mijn bloeddruk was weer omhoog geschoten 136/78 dus dat was goed in orde gelukkig had het niet verwacht want ben me niet bepaald beter gaan voelen....spannendste voor ons was of de kleine man gedraaid was...nou ze kon het niet goed voelen...ze neigt naar wel maar ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen, dus as. maandag krijg ik een extra echo om te kijken hoe die ligt! het ligt wel al ingedaald wat het dan ook is dus laten we hopen dat het gewoon zijn hoofdje is!
DQ, oh... wat spannend maakt de kleine man het dan zo, dan nog maar weer afwachten tot maandag. Fijn dat je bloedruk weer wat beter is, ook al merk je er dan niet zoveel van Blike, pfff ja snap dat he wel even van de bevalling moet gaan bijkomen, goed luisteren naar het adviezen van de andere dames hè en verder wel proberen te genieten van je mooie kleine mannetje Lieve foto's! Siri, oei jou laatste loodjes worden wel echt zwaar zo! jammer van de zw.wet,maar het is niet anders toch? Zonn, wow netjes, je bent al bijna weer op je goede gewicht, knap hoor fijn je weer wat opgeknapt bent Mamatien, Mv3, Twijfel alles goed dames? Hier aftellen, symtomen zijn hetzelfde als anders en gevoel durf ik niet meer naar te luisteren, was vorige keer ook niet goed, moest deze wk ma.di.wo werken, dus wel voldoende afleiding,dat's dan wel fijn.