Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dank!
    Ja Jari heb ik ook wel eens gehoord....wat bijzonder dat jullie zelf nu de naam bedacht hebben. Mooi hoor!

2. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    dank je wel meid:D:D

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    E hoe voel je je nu dq? Al weer iets meer energie?
    Hoe doet jare.y het?

Wij zijn nog op vakantie, drie weken totaal.
    Nog een weekje nu.
    Het is heerlijk hier!
    Mays.a is zo'n dotje, ben echt helemaal in love!
    Ze slaapt als een roosje...van elf tot acht uur in de ochtend...heerlijk!
    Ik stop haar stevig in met armpjes onder de deken.
    Als ik dat niet doe dan wordt ze wakker in de nacht van eigen armpjes die bewegen heb ik het idee.
    Dus een aanrader dames, stevig instoppen die kleintjes en ze slapen als engeltjes!

Voel me zelf ook steeds beter, kan me zelfs al wel weer voorstellen dat ik straks, over een kleine vier weken ga werken.
    Zal wel vreselijk zijn om maysa bij de opvang achter te laten, kan daar nu al om janken.
    Mamatien, hoe ging dat bij jou?

Mama vandrie, heb jij fijne opvang voor je kids?

Babbel, wat fijn dat jullie er nu al een beter gevoel bij hebben. Positieve gedachten zijn krachten!
    Wens jullie alle succes van de hele wereld deze ronde!

Siri, heftig verhaal joh je bevallig, vooral die enge bloedbal!
    Knap van je dat je je door alle pijn geworsteld hebt.

Borstvoeding gaat erg goed, ben daar zoooo blij mee!
    Ik kolf hier op vakantie veel zodat ze goed kan oefenen met de fles en ze pakt m nu meteen steeds!
    Lekker filmpje kijken tijdens kolven, dus een prima momentje voor mezelf meteen.

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Babbel, wat fijn dat je er weer bent. Ik heb tijdens mijn bevalling nog even aan je gedacht. Daar had ik dan ook ruim de tijd voor. Ik hoop dat ik het stokje kan doorgeven.

Hier begint alles weer op gang te komen. Gaat wel lekker snel. Isabe l is heel rustig.....Ik pak zo langzamerhand weer wat dingen op. Maar probeer wel mijn rust te krijgen. Raar hoor dat niemand meer mijn boodschappen naar de auto brengt....... Ben weer helemaal anoniem geworden.....;)

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Rustig hier:D

Isa bel heeft nog niet helemaal door hoe het zit met dag en nacht. Dus wij hebben ook een beetje een verdraaid dag en nachtritme. maar ach.... who needs the daylight anyway! Levertraan zorgt oog voor voldoende vit D. En hier 'moeten' zelfs baby's aan de levertraan! Vandaag thuisbezoek gehad van het consultatieburo. Morgen naar de kinderarts voor controle van Isa bel en vrijdag naar de huisarts voor controle voor mezelf.... en zo blijf je bezig.;)

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zo moet wel weer even wennen dat ik hier weer lekker kan komen kletsen,maandje onthouding heeft ervoor gezorgd dat ik het soort van vergeet:).

Siri, wat lief dat je zelfs tijdens je bevalling nog aan mij moest denken:). Hoop dat I.sabel toch wel haar goede ritme gaat vinden.
    Was alles goed met haar bij de controle?

Hier weer junkie aan het spelen, sinds zondag weer aan het spuiten. Maandag weer voor een 1e FM, ben zo benieuwd of er nu wel 2 follikels aan het groeien zijn. Morgen eerst heerlijk beautydagje met me schoonzus, even lekker bijtanken:D

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag dames, vanaf morgenmiddag mogen jullie weer voor ons gaan duimen. Dan gaan er geprobeerd worden om de 2 (en misschien wel 3) gesprongen follikels te bevruchten :D hoop zo dat dit ons nodige extra zetje is! Xx

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Duimen draaien nu al! Succes deze ronde en hopelijk nu echt de laatste!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Thanks!:D

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik duim ook mee!!!! Hier dubbel aan het duimen voor je meid!!! Jullie kunnen het, en ik gun het jullie zo van harte!!

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dank. Wat lief:j)

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he lieve babbel...ik ga ook weer keihard voor jullie duimen:) het moet nu gewoon gaan lukken meid...spannend!!!!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ff een updatetje vanuit hier...

Jarey doet het op zich erg goed, alleen de afgelopen 2 dagen tot nu is hij veel aan het klagen pfff...wil eigenlijk alleen maar bij ons op schoot, dan is hij rustig, maar ja dat gaat niet de hele dag!!! ook eet hij de laatste fles en de fles s'nachts slecht...meestal maar de helft ofzo zo iriitant en hij eet dan ook zo onrustig..herkent iemand dat?? dan ligt hij maar te zwaaien met die armen en te kreunen!!! volgende week dinsdag moet ik voor het eerst naar het cb, dus dan ga ik het zo en zo ff vragen!!

ik voel me verder wel goed...mijn mannetje is gister weer gaan werken na 3,5 week, dus mis hem wel erg nu hahah moet ineens alles weer alleen doen en mis me aanspraak:D:D maar ja is ook weer een kwestie van wennen!!!

hoe gaat het met jullie allemaal??? en de kids?

14. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Moest even aan spruw denken dq, toen dronk maysa ook heel onrustig. Kijk ff in zijn mondje anders.
    Soms heeft ze krampjes bij mij als ze onrustig is met armpjes. Heel irritant inderdaad een kleintje die de hele dag op schoot wil, hoe lief en schattig ze ook zijn hahaha.

Babbel, woehoe misschien wel drie follikels! Duim mee met de rest!

Hier alles goed, nog twee weken verlof.
    Lekker genieten van thuis zijn met mijn kleine meisje dus.

Hoe is het met de rest?

Ligt er al sneeuw bij jullie siri?

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hei, ik ben maandag voor het eerst naar een 'bevallingsclubje' geweest. Deze keer geleid door een verpleegkundige van het cb en daar kwam precies dat te sprake. Alle dames hadden de ervaring dat hun baby's savonds minder en vaker drinken en meer onrustig zijn. Een combi van vermoeidheid door alle orikkels en het wennen aan dat de darmen werken. Lastig, maar dat wordt vanzelf betrr! I.sabel heeft het elfde, ook dat zwaaien met de armpjes en graag getroost willen worden. Ik heb haar dan in de draagzaak, zodat ze di ht bij mij is, maar ik ook mijn handen vrij heb. Ook heb ik een nacht op haar lakentje geslapen. Ze ruikt mij dan en accepteerd haar bedje beter.....

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ DQ: zou ook goed sprongetje kunnen zijn!

@ Babbel: duim voor je!!!!!! Hoop zoo dat het deze x raak bij je is!!

@ Zon: ohh bijna je verlof op zn eind... Mijn verlof lijkt al eeuwen geleden ;) Ben nu alweer 4 weken aan het werk! Went echt snel zeg..! Maar het is ook wel weer echt leuk!

Ik merk, doordat ik nu weer 3 dagen werk, dat ik de dagen dat ik thuis ben veel leuker voor fleur ben. Ik heb dan veel meer aandacht voor haar omdat ik weet dat ik haar weer 3 dagen moet missen.
    Verder gaat het hier helemaal goed!

Fleur wordt helaas snachts par x per nacht wakker voor haar speen. Als we dan speen geven slaapt ze gelijk weer door.. Iemand tips hoe we hier vanaf kunnen komen? Als het echt zo blijft ga ik haar maar leren duimen ;) Maar daar ben ik eigenlijk helemaal geen voorstander van haha!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    *breekt in*
    Twijfel smste mij met de vraag of ik hier wilde vertellen dat haar vader vannacht is overleden.
    Ze zijn er bij geweest en hebben samen met hem gebeden.
    Het was mooi zei twijfeltje...
    *breekt uit*

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Dank nanette voor t doorgeven!!

Twijffel,nwat ontzettend erg.... Woorden schieten tekort!!! Gecondoleerd!! Veel sterkte en liefde toegewenst!!!!!!!

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Ach twijfel...heel veel sterkte meid met dit grote verlies!! Gecondoleerd.

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Twijfel, heel veel sterkte om dit grote verlies te dragen. Fijn dat jullie met elkaar afscheid hebben kunnen nemen. Gecondoleerd .

Deel Deze Pagina