Hihi, nou ALS ik nu zo misselijk ben en maagzuur heb door dat hcg in mijn lijf (ALS HE! want denk zelf dat het daar niet door komt) dan heb ik hcg voor 2 jeetje ik voel me zo beroerd! en zit pas op 8 dpo vandaag.... Hihi ja dan merken ze het snel, bij mij kan niemand het aan alcohol en koffie, roken merken
BB, ik duim voor je en mammavan2 strooien maar die hcg ik voel me gelukkig weer een beetje beter.... Ik ben voorzichtig weer begonnen met temperaturen, verwacht over 4-5 dagen mijn ovulatie en moet andere hormonen slikken na de ovulatie.... Moet zeggen dat ik het weer aardig op de rit heb in mijn hoofd. ik ben echt een ander mens, nu de pijn weg is na de operatie. Een wereld van verschil. Het is weer zoals het was voordat ik zwanger werd, toen vrijden we lekker als we zin hadden en iets meer in de vruchtbare week en als ik ongesteld werd was ik even teleurgesteld en vergat het daarna weer en die keer dat ik niet ongesteld werd was ik dolblij..... nu zijn mijn dagen weer gevuld met andere dingen en is er in mijn hoofd weer plaats voor andere gedachten.... werk, feestjes, vakantie, sporten, dansen en sex... ik ben echt weer terug heerlijk!!!!!
Super blij dit te horen meid! Hopelijk komen er nu alleen nog maar leuke dingen op je pad! Dikke knuffel voor jou!
@siri, goed dat je je weer fijn voelt! das het allerbelangrijkste! houden zo zou ik zo zeggen hier lekkere shopping middag gehad, niet veel gekocht maar was erg gezellig! nu lekker boekje lezen
Goedenavond meiden, @ bb: spannend meid, alhoewel het nog wel vroeg is om nu al zoveel klachten te hebben door zwschap! Ik duim voor je dat het er wel door komt Ik heb vandaag 2 positieve ovutesten . Eerst 1 sensitest en toen ter controle cleur bleu. Ik had 2 dagen niet geklust, dus laten we hopen dat dit goed is geweest voor sperma Hoop stiekem toch heeeeel erg dat ik mn afspraak bij de gyn af kan zeggen...
he meiden ik ben er ook weer...was gisteravond en vandaag de hele dag weg Met mij gaat alles goed geen gekke dingen ik denk dat ik gewoon ongi ga worden helaas...maar toch blijf ik af en toe het gevoel van misselijkheid hebben maar niet echt dat ik ervan moet overgegeven ofzo...ik hoop wel dat me ongi op tijd komt en niet weer later want heb nu al cyclussen gehad van 32 en 33 dagen dus liever iets korter @bb nog steeds spannend bij jou meis...sterkte de komende 4 dagen met wachten... @mamatien..veel klus plezier meis...en hopelijk is het raak deze maand @siri....fijn dat je je weer goed voelt..is ook erg belangrijk.
Ja lijkt mij ook... net als giser voel ik me sinds 17.00uur weer redelijk oke.... vanaf vanmorgen tot aan 17.00uur kotsmisselijk en buikpijn Ben benieuwd wat morgen doet! zal wel een griepje zijn helaas.....
@Siri veel beterschap meid! Hoe is t gegaan? @Mama van 2...leuk joh dat jullie t verteld hebben! Nog even geduld en daar weer naar de vk
Heej lieve meiden, vandaag is me temp helaas aardig gezakt, maar nog wel 37.00 dus we wachten af of we vandaag niet ongi worden (al lijkt dit me erg vroeg zit pas 9 dagen na me ei! en mijn kortste is 12 dagen na ei) en anders ben ik erg benieuwd wat me temp doet... maar denk dat het ronde 11 gaat worden helaas! Ik kom net terug van accupunctuur/homeopaat: Het middel werkt! Dat is zeker ik heb geen hoofdpijn/schouderpijn meer gehad sinds ik het ingenomen heb, al blijf ik nog wel beetje terughoudend, want zou natuurlijk ook toeval kunnen zijn! Maar het is erg fijn zo. Wel KAN het komen door de medicijnen dat ik misselijk ben, dus we gaan van 3x per dga naar 2x en ik hoef nog maar 4 ipv 6 keer te schudden8).... Hij heeft 2 naalden in me schouders ghedaan, daar voelde ik (en nu nog) erg weinig van.... ook deed hij er een tegen de misselijkheid in mijn piols, dat was me apart jeetje heel me arm ging tintelen en één vinger... en kort daarna voelde ik een soort van band om mijn buik heen (misselijkheid is nog niet wweg) maar vond het erg bijzonder gevoel! Het blijkt trouwens een homeopatische middel met moeder melk te zijn nou zo ruikt het dus echt niret hahah, want ik had het er niet uitgehaald en maak toch vaak zat meodermelk mee Donderdag moet ik hem weer bellen om te overleggen wat het middel nu nog doet, en heb hem ook beloofd als ik donderdag nog niet ongi ben een testje te doen, want hij vond dat het OF van het middel OF van zwanger moest zijn.... als het van het middel is heb ik wel een heel zwak spijsvertering gebied... nou update gehad Ik ga verder met misselijk en moe voelen.... en stemmingswisselingen (hoop dat ik dat niet naar de kindjes heb vanmiddag op het werk, arme kindjes dan!) en ongi rugpijn hebben Knuffel voor allemaal
@ Mamatien, fijn hè de bevestiging van een positieve ovutest! Veel succes @ BB....kan me voorstellen dat je van alles gaat denken als je zo misselijk bent. En HSG voor 2 zou helemaal leuk zijn hihi Hoop met je mee! @Daanquinty, spannend voor jou ook! Ik heb na een aantal maanden ontdekt dat ik voor NOD altijd een aantal dagen licht misselijk ben, door de hormoonwisseling denk ik...maar misschien betekent het bij jou wel iets positiefs! Ik zit in mijn vruchtbare periode......aan de ene kans denk ik nu zal t toch wel een keer raak zijn, aan de andere kant kan ik me dat totaal niet voorstellen na al die teleurstellingen...
idd 2 maanden geleden was ik ook een beetje misselijk en werd ik ongi dus ga ook nergens vanuit... jij moet aan de klus en dan is het voor jou 2 weken afwachten:x grrrr....... @bb....meis...ik duim echt voor je hopelijk ben je zo misselijk omdat je lekker zwanger bent @hier...gisteravond en vandaag ook regelmatig ongi krampjes de ene keer wat erger als de andere keer..ach nog maar 3 daagjes hoef ik te wachten dus nog heeelll even geduld...anders op naar ronde 4 en dan ga ik weer ovutesten gebruiken zodat ik in ieder geval weet of we in de juiste periode geklust hebben
@ Daanquinty en BB: spannend voor jullie hoor meiden! pijnlijke borsten en licht misselijk is bij mij ook vaak teken van ongi op komst.. Ik ben wel super nuchter geworden nu we 1 jaar verder zijn.. Maarja.. Ben t met BB en Zonn eens hoor.. Ik kan het bijna ook niet meer geloven dat ik miss straks wel een + test in mijn hand zou hebben.. Miss komt dat over 1,5 week wel, maar nu heb ik ook zoies van.. wacht het allemaal wel af, ik zie t wel..
Dag dames, daar ben ik weer sorry dat ik een tijdje niet geweest ben, druk gehad met andere dingen en misschien ook wel weer even pauze gehouden.. ben vandaag naar HA geweest omdat ik iedere cyclus zo'n pijn rond me eisprong heb en ik het gevoel heb dat het erger wordt.. en ik mag a.s donderdag bij de gyn komen,daar gaan ze waarschijnlijk een echo maken om te kijken hoe me eierstokken eruit zien. Vind het wel spannend,maar ben wel blij dat ik nu al doorverwezen ben zo einde echo berichtje @ BB en daanquintje, weer spannend bij jullie,ben hard aan het duimen!! @wachtbankje , veel geduld met afwachten! @ Zonn en mamatien en twijfel veel plezier met klussen! @Siri, hoe gaat het nu met je, al weer wat opgeknapt en de rest succes met oefenen!
bb, je voelt de naalden ook zeker niet altijd hoor, is heel erg verschillend. heb soms wel eens hele felle steken van een naald gehad en andere voelde ik helemaal niets. maar altijd helpen ze wel, heb er zelf hele goeie ervaringen mee! hier is mijn klustijd bijna aangebroken, we gaan er dus weer voor gisteren laptop gekocht mannetje is m nu aan het installeren. morgen ff muis en tas kopen, dan kan ik helemaal aan de slag op de bank
Dit is niet meer licht misselijk te noemen helaas.... ooh wat voel ik me de hele dag door beroerd, en ruik ALLES! dat maakt het nog beroerder... Verder af en toe een ongi vlaag in me rug voor de rest NIKS de hele dag... al 3 dagen is nu rond 17.00uur de misselijkheid zo goed als weg... heel apart hahaha... nu sinds uurtje of 17.00 MEGA buikpijn net boven me schaambot... doet echt gewoon pijn BAAL MOMENT DUS FF ooh en omdat me temp gezakt is denk ik niet eens meer: ben ik zwanger? das wel handig zo dat tempen hahaha
oeh bezigbijtje. dat jij nog niet een testje gewaagd hebt... Wel rot voor je trouwens, die misselijkheid en pijn....