Ik kom me ook weer eens melden.. *schaam* *schaam* Babbel: Zie dat je voor de eerste keer IVF gaat! Spannend allemaal meid! Dit moet gewoon lukken voor je! Siri: Wat lees ik nu?? Ben benieuwd... Zonn: Dat hebben jullie nog lang volgehouden, Nick sliep na twee weken al op zijn eigen kamertje... ik kon er heel slecht van slapen want hij is ontzettend lawaaiig in zijn slaap
ik kom me ook weer ff melden haha.. @babbel,..zooo spannend meid..ik hoop zo dat het gelijk de eerste poging raak is!! Siri...hoe is het daar?? en nog getest? @hier..het gaat eigenlijk wel goed allemaal hier..Jarey slaapt heerlijk door..vannacht van 21:30 tot 7:00 geslapen ik ben sinds afgelopen maandag weer aan het afvallen..er moet zeker 15 kilo af..dus ik heb weer een doel voor 2012 hihihi
daanquity: Doe met je mee qua afvallen... hier moet er ook zoiets af.. Wil eigenlijk voor de wintersport weer in mijn skibroek passen... nog anderhalve maand... ben benieuwd! Heerlijk hé? dat doorslapen!!
Dames, grote kans dat IVF 1 afgeblazen gaat wordenvandaag 2e FM gehad en heb nu ineens 27 follikels, dat's dus beetje veel van 7 naar 27 in 3 dagen tijd. Als ik nu de pregnyl zou zetten voor de punctie,bestaat de kans op overstimulatie en daar kan je goed ziek van worden, dus dat risico gaan ze dan niet nemen. Heb vandaag bloedgeprikt en krijg maandag te horen wat het gaat worden: stoppen of doorgaan K*t zooi!
pfff jeetje zeg babbel...wat klote meid...het zit je echt niet mee he!! @blike..moet alles eraf zijn om je skibroek weer te passen? of een gedeelte? kom op we kunnen het..al moet ik het knopje nog ff goed zoeken hahaah
Ja ik ben al begonnen met 125 i.e. ipv 150 wat meestal gegeven wordt, omdat ik met 75 i.e. al 3 groete follikels had( met IUI6),maar bljkbaar toch nog teveel gespoten. De uitslag van het bloed van zaterdag was goed, heb nu 17 grote follikels ( en nog wat kleintjes,maar die gaan afvallen) nogmaals bloedgeprikt en hopelijk rond 16.00 uur de uitslag. Als die goed is krijgen we toch woensdag de punctie, dus het is nu weer even spannend
Blike, ja gelukkig gaat het door zo blij mee! al begin ik nu langzamerhand wel op te zien tegen morgen Komt wel goed
Oei misschien toch nog goedgekomen dus babbel! Je hebt wel flink gebroed zeg met 17 follikels! Daar scheelt het iig niet aan. Ben benieuwd of jullie nu voor ivf 1 gaan. Twee collegae uit mijn team zitten ook in ivf traject...heftig hoor.
Dag Dames, bij deze mijn verslag: Om 09.30 uur moesten we aanwezig zijn, eerst manlief geholpen, dat ging gelukkig goed, vond ik toch wel erg knap ondanks de spanningen. Toen was ik aan de beurt, het liep wat uit,dus we moesten even wachten,maar ik bleef redelijk rustig. Toen mochten we naar binnen en werd alles voorbereid door een hele lieve dokter en verpleegkundige. Alles wat ze deden werd van te voren uitgelegd, erg fijn. Nadat alles schoon was gemaakt,keek ze eerst nog even hoe de eitjes eruit zagen, een mooie honinggraatje vol,dus dat was prima. Toen kwam de verdoving( daar zag ik het meeste tegenop en dat was terecht) met daarna de punctie. Het is me meegevallen tot de laatste 5, die moest ze ook iets anders aanprikken en toen heb ik wel even gescholden ( hield het nog netjes hoor). Het ging allemaal gelukkig redelijk snel, denk totaal (met voorbereiding) een half uurtje. Ik kom goed naar me buik toe ademen en dat hielp goed. Daarna naar de bijkom-kamer, lekker even warm liggen met een kruik en gelijk nog een pijnstiller genomen. Manlief moest even gaan vragen of het bij hem ook goed was, en dat was het dus ook( pak van mijn hart) en half uurtje later kwam de arts vertellen dat ze 9 mooie eitjes eruit had gehaald. Toen rustig aan naar huis en naar de bank, onder een kleedje met een warme kruik en daar lig ik nu nog steeds. Voel me redelijk goed, het vervelendste is naar de wc gaan( en dat moet ik best veel, omdat je voor een goed herstel goed moet drinken) Al met al is het me niet tegengevallen. Nu gaan aftellen naar zaterdagochtend,dan worden we gebeld of er een mooie emmy is gemaakt. Xx Babbel
fijn dat het goed is gegaan babbel! en hopelijk is het maar één keer nodig! 9 eitjes! fijn zeg!!! op naar zaterdag! Ik duim voor je!!!
Blike, ja 9 eitjes,waren we erg blij mee! van de 9 zijn er 8 bevrucht, en 7 van een goede kwaliteit om te gebruiken. Vanmiddag zou ik 1 emmy terugkrijgen en er worden er 6 ingevroren. Bij deze weer even mijn verslag( het ging nl. niet vanzelf) Nou Dames, de emmy zit in me buik!!! Normaal is dat in 10 minuten gebeurd,ging bij mij niet lukken Totaal 1.5 uur( wel met pauze hoor) en 2 artsen nodig geweest om de emmy erin te krijgen. niet omdat de 1e 2 linkerhanden heeft ofzo,maar mijn bm ligt heel raar gedraaid, dus ze kwamen de laatste 3 cm niet door met het inbrengslangetje. De hele trucendoos is opgehaald en uiteindelijk toch door een beetje geluk is het voor elkaar gekregen. Man wat deed dat zeer was bijna in staat om te zeggen:laat maar! Dus ik lig weer onder me dekentje op de bank, pfff ( nou ja kan ik extra goed broeien)
Jippie babbel, dan ben je nu gewoon zwanger?! Nu 14 dagen wachten en dan gaan testen? spannend hoor!! Mijn duimen draaien voor je!!!
Zo hier ben ik weer even. Sorry voor de lange afwezigheid. allereerst babbel, wat leuk dat je je verhaal zo uitgebreid beschreven hebt! Ik krijg helemaal kippevel, zo spannend vind ik het! dan waarschijnlijk eindelijk voor jou ook eindelijk een wondertje. Jippi Hier is het nu ook weer goed, maar ik ben niet meer zwanger. Had een echo gehad en daar was een kloppend hartje te zien, maar een week later ging het mis. Dat is nu 2 weken geleden. het was wel even moeilijk, maar nu gaat het weer. Ik concentreer me maar op ons mooie meisje en ben dan ook wel blij dat ik 100% aandacht voor haar heb. ze is zo mooi! wij genieten allemaal zo van haar en ze is zo poplair hier..... zodra we in een restaurant komen staan de mensen op om haar een mooie schaduwplaats te geven en iedereen staat dan rond de kinderwagen de dada-en en blabla-en! en zij schenkt dan haar prachtige tandenloze lach en dan smelt iedereen..... WAT EEN GENOT! De warmte helpt ook wel..... ons grootste dillemma 'sochtends is of we naar het strand gaan of bij het zwembad gaan liggen. Het is niet altijd makkelijk om op internet te kpmen, maar ik zal wel proberen alles zo goed mogelijk te blijven volgen en dan vooral Babbel!!!!
Siri, wat fijn om weer wat van je te horen Wat jammer van jullie sterretje lijkt me heftig,zeker als je al wel een hartje heb zien kloppen sterkte ermee! Zo te horen hebben jullie het daar verder erg goed en zijn jullie heerlijk van jullie mooie kleine meis aan het genieten Mooi zo! Nog een hele fijne tijd daar en leuk dat je me toch in de gaten blijft houden. Dikke kus, Babbel
Blike, bedankt voor het duimen ja, nu worden het 2 lange wk wachten en dan mag ik thuis een test doen.
Zo julle hebben je weer goed flink moeten houden om alles te doorstaan voor een wondertje. Heel fijn dat de eerste fase goed gegaan is. Ben super benieuw naar vervolg. Ik neem brownies meeop de wachtbank.... Siri je zit heerlijk in de zon! Lekker genieten Jeetje weer een sterretje erbij....heftig hoor.