Zonn, ja ik ben goed aan het broeden, kijk maar: Bekijk bijlage 223200 Moeders van Moeders is net geweest en ze vond de test wel erg duidelijk voor het termijn, ze zei, het is dat ik niet beter weet,maar je zou zo 2wk verder kunnen zijn dus een goed teken! Mag gelijk beginnen
Woehoe heerlijk zo'n overduidelijke test babbel! En super goed dat je megeen met mvm bent begonnen. Een erg leuk nieuwtje...mijn collega is ook zwanger! Heeft ook nog geen echo gehad. Was tweede ivf poging, zo geweldig voor haar! Hoe voel je je verder? Last van symptomen? En met je boobs? Die waren al gevoelig toch? Hier alles goed, ons kleine meisje is echt het middelpunt in ons bestaan en dat is heeeerlijk!
Zonn, lijkt me geweldig als het belangrijkste in je leven je kleine meis( of jongen) mag zijn...denk dat er veel dingen makkelijker worden, omdat die er dan niet toch niet toe doen( of je er gewoon geen tijd meer voor hebt) Ja , ben afgelopen wk zelfs een dag thuis geweest, omdat ik zo misselijk was en moest spugen...gaat nu wel weer wat beter,maar nog wel erg moe, moe, moe. Tja en die boobies, ik heb al een maat grotere bh moeten kopen! ze blijven gevoelig. Nou ja, liever wel symtomen, dan niets Wat geweldig nieuws van je collega!!!!hoop dat ze een zorgeloze zwangerschap krijgt.
he babbel..als ik je niet meer spreek dit weekend wil ik je heel veel sucses en een mooi kloppend hartje wensen voor maandag als je je eerste echo hebt! geniet ervan meid en wel snel ff wat laten weten he??
Super veel succes mrgen! Hoop ook dat het helemaal goed zit en jullie van oor tot oor glimlachend voor t scherm zitten hihi
Babbel: heeeel veel succes vandaaag!!!!!! Duimen dat gewoon alles goed is.. hahaha zal maar niet vertellen wat ik heb gedroomd... maar je kreeg een tweeling!:O Hier erg druk! Dames beginnen langzaam hun eerste stapjes te zetten (9maanden oud).. en alles te ontdekken in huis.. de trap/keuken/kastjes/planten niks is meer veilig dus erg druk met ze overal vandaan te trekken
Mv3, ojee, hou de dames dan maar goed in de gaten, alles breekbaar goed hoog wegzetten, haha Zonn, de smile zit nu nog vast op ons gezicht Nou het was 1 hartje, dus je droom, mv3 is niet uitgekomen...was ook leuk geweest,maar we zijn hier heeeeel blij mee: Bekijk bijlage 226729 Kleine uk is nu 1,25cm, ligt mooi op schema volgens me termijn en heeft een mooi kloppend hartje Jeeeh!!!!! Xx
Snelle dames dat ze al stapjes gaan zetten mv3! Weer een intensieve fase aangebroken dus...niet eentje die je in de gaten moet houden maar twee kleine boefjes. Merk je duidelijk karakterverschik tussen fleu.r en l.ieke?
Zonn: ja heel erg verschillend.. F.leur is de rustige van de 2, stuk geduldiger en vindt alles wel goed. L.ieke daarin tegen is mevrouwtje ongeduld! En stuk drukker. F.leur is ook weer sneller in de grove motoriek en L.ieke weer in de fijne moteriek. Maar als de een optrekt kon de volgende dag de andere het ook.. Erg leuk!
Zonn, ik heb een foto in me telefoon staan, dus daar kijk ik veel na DQ, ja nu mag het zal even uitzoeken hoe ik je een uitnodiging kan sturen van facebook, op hyves zit ik niet meer. Mv3, wat leuk dat de dames zo verschillend zijn,maar het dus wel van elkaar afkijken als de ene wat nieuws heeft geleerd Kwaaltjes zijn er nog genoeg aanwezig, ergste is moeheid en een maag die snel van slag is...maar ja gaat wel weer over en nu weet ik echt waar ik het voor doe
Babbel wat moooi!!!!! geniet er maar extra van, t is zomgaaf he!!!! Mv3h bij jou zal t helemaal druk zijn, ik vind het hier al zo druk! Fleur tijgert echt van de ene kant van het huis naar de andere.. Stopt alles in dr mond en probeert alles vast te pakken! Water van katten, de kattenbak(je weet wel die met poep...) heeft ze al paar x met dr hand in gezeteb, stopcontacten zij favoriet(heb wel van die draaidingen er opzitten dus kan geen kwaad) draadjes (zoals tel opladers die in stopcontact zitten, maar ook draden van geluidboxen) in dr mond doen.., gister stond zonder dat ik het wist de comp kamer open, was ze dus heen gegaan.. Toen ik het merkte was ze net de cartridge vd printer in dr mond aan hetndoen! Dr lipjes en tong helemaal blauw!! Gelkkig had ze er niets van. Het is ooo zo leuk dat actieve van dr, maar af en toe in de box is voor mama wel fijn Zonn hoe gaat t bij jou en je uk?
Babbel, mooie echo, gefeliciteerd! Hier een superleven. Wat een perfecte start. We genieten enorm! Vandaag is ze vier maand en nu is ze dus officieel meer in spaans als nedernoors! Maar wat gaat de tijd snel! Al tweederde erop ziten. Maar ik probeer niet af te tellen.... Nou, zal snel berichtje verstiren, internet is niet je-van-het hier. Maar zo s'na hts gaat het meestal wel goed. (ben aan het voeden, ze slaPt nog steeds niet door.... Nog steeds 2-3x per nacht!
Jullie hebben drukke dametjes dus mv3 en mamatien. Schattig hoor! M. tijgert wel, maar nog heel langzaam. Sinds dit weekend komt ze af en toe in de kruiphouding, maar zakt dan weer in haha. Gaat snel zeg mamatien, zo bijzonder dat ze in nog geen jaar tijd van een hulpeloos wezentje naar een eigenwijs kruipend kindje gaan. Mama van drie, wat super schattig dat ze elkaar na doen en dus van elkaar leren. M. Heeft dit weekend eerste marokkaanse bruiloft meegemaakt, dat is nogal n beleving en ze keek haar oogjes uit. Schatje! Gelukkig kon ze goed slapen in de kinderwagenbak. Siri...tijd vliegt, jouw dametje is alweer vier maanden. Heerlijk relaxed daar in spanje dus nog steed! Wel pittig dat ze nog veel drinkt in nacht. Misschien als je papjes en hapjes gaat geven dat ze dan in nacht minder nodig heeft! Ach ja, denk maar zo...jij hebt lekker lang verlof dus kunt het wel hebben, je zou er vast niet aan moeten denken om met die gebroken nachten te moeten werken! Babbeltje...ons zwangere miepje! Tja die kwaaltjes zijn dubbel inderdaad. Heb je met twaalf weken weer een echo? Ga je nekplooimeting enzo doen? Willen jullie straks weten wat het wordt? Heb je al de neiging om helemaal los te gaan in babyzaken na het lange wachten? Zo, lijkt wel een kruisverhoor
Mamatien, ja het was heel gaaf om de echo te zien en het hartje te zien kloppen! Wat maakt jou meisje het je al lekker lastig, haha. Succes ermee om handigheidjes te bedenken waardoor ze niet overal bij kan. Want Nee, zal ze nog niet snappen Siri, oef dat is nog wel pittig..2 à 3 x per nacht,maar inderdaad zoals Zonn al zegt, gelukkig ben je daar en kan je de rest van de dag rustig bijtanken. Nu nog even lekker genieten daar met elkaar! Zonn, lijkt me mooi om te zien als je kleine meis aan het teigeren is en bijzonder dat ze haar 1e bruiloft heeft meegemaakt( en het jullie gelukkig niet te moeilijk heeft gemaakt) Zo , nu eerst het kruisverhoor beantwoorden, haha. Ja, met 12wk krijgen we weer een echo. Al heeft de vk wel gezegd, als je eerder nog een echo wil, moet je maar bellen...dus misschien vlg wk nog eentje...Combitest gaan we niet doen, we vinden de uitslag niet duidelijk genoeg, dus we nemen het risico. Ja, ik wilde heel graag wat kopen, dus we hebben al een wagen(2ehands)...maar verder houden we ons nog in. Moet er niet aan denken,maar als het mis gaat,kan zo'n wagen altijd naar zolder. Wilde zo graag al wat hebben, dan wordt het toch weer wat echter. Manlief wil het graag weten, ik heb eerst niet,maar ga nu wel twijfelen. Nou ja we hebben nog even tijd.
he meisjes. Babbel ben nog steeds zo blij voor je lekker genieten hoor meid! Mamatien...zag net op fb dat fleur ging staan super schattig en goed hoor!!! Mamavan3...jou kleine meisjes gaan ook als een trein..heel leuk om te volgen @siri..ohh meid pfff moet er niet aan denken om nog gebroken nachten te hebben menn..Jarey slaapt al 2 maanden door ben er zo blij mee!!! krijgt jou meisje al bijvoeding? @hier...Jarey is lekker aan het genieten van al de lekkere hapjes die hij krijgt hij zit dan echt helemaal te smakken hahah...heerlijk gezicht... met Quinty gaat het ook goed...ze had een super mooi rapport en de juf is erg tevreden!! ook heeft ze van de week mee getraint bij een voetbalclub in een meisjes groep en ze vind het helemaal geweldig dus die gaat op voetbal al met al ben trots op me kids
Oh babbel, ik kan me voorstellen dat je nog even wacht tot de grote risicomaanden voorbij zijn. ik vond het heel moeilijk om te wachten, maar toen bij 12 weken alles goed was ging ik helemaal los! heerlijk! Wij proberen niet af te tellen, maar we hebben het hier zo fijn, dat ik nog helemaal geen zin heb om weer naar huis te gaan. En inderdaad, als je hier zit maakt het helemaal niets uit dat je snachts vaker wakker bent. En sinds 3 dagen slaapt ze door.... en dan ook geliik goed.... van 8 uur 'savonds tot half 7 sochtends.... ze krijgt nog geen bijvoeding. ze groeit hardtikke mooi en is nog steeds tevreden met borstvoeding, dus ik wacht tot we weer thuis zijn. we laten haar wel wat smaken proeven. wat leuk om al die ontwikkelingen te volgen. ik ben blij dat we nog steeds bij elkar zijn en dat iedereen zwanger is/was!