Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, ik kwam even snel kijken hoe het hier met iedereen gaat; laat me toch niet helemaal los en ik viel bijna van mn stoel van blijdschap! Babbel: wat een geweldig, fantastich nieuws meid! Ik ben echt super blij voor je. Geniet ervan, ondanks die kwaaltjes.

Leuk om te lezen dat jullie kleintjes het allemaal zo goed doen. Onze kleine meid heeft gehoord dat ik lang van het baby-zijn wil genieten want die doet het lekker op haar gemakje. Ze rolt sinds ong 1 1/2 week om en is dan al heel trots op zichzelf. Ik vind het niet erg; van mij mag ze de tijd nemen.

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Twijfel ,dankje wel voor je leuke reactie! wat leuk om weer wat van je te horen:)

fijn dat het goed gaat met jullie meisje en grappig dat ze al helemaal trots op zichzelf is,zie het al helemaal voor me.

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    He Twijfel! Leuk dat je er weer ff bent!
    Je hoort wel vaker dat kindjes die de derde of vierde in de rij zijn het allemaal lekker rustig aan doen. Schijnt ook te komen doordat als je 1 of 2 kinderen hebt je veel tijd besteed aan het stimuleren van je kind en het kan niet snel genoeg gaan. Terwijl de latere in de rij meer zelf hun ontwikkeling bepalen omdat er minder 'gepushed' wordt. Niet dat ik nu met Maysa gigantisch aan het puchen ben maar geloof wel in de theorie dat je met 1 kind veel meer op ieder ontwikkelingstapje let en je best doet om je kind te stimuleren. Alles is nieuw!

M. staat nu regelmatig in de kruiphouding, maar komt nog gen mm vooruit haha. Ze schuifelt wel op buik naar achteren en komt dan meters ver! Kortom ons huis moeten we meer kidsproof gaan maken. Ze heeft enorme kletsdagen maar is soms ook wat stiller en maakt dan maar af en toe een geluidje. Mett bijvoeding gaat het wel goed...alleen brood wil ze ineens niet meer. ach ja, komt wel weer. Genieten van ieder moment met ons kleine zonnestraaltje!

Siri...ja geniet jij nog maar ff lekker in het paradijsje! Straks ook wel weer lekker om in je eigen huisje te zijn.

Babbel, bijna twaalf weken alweer! Groeit je buikje al? Hoe voel je je verder?

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja , buikje begint al te komen, kan het nu niet lang meer verborgen houden:)..a.s donderdag de 12wk echo en dan mag iedereen het weten. Kan niet wachten!
    Voel me verder goed, energie is weer terug en de (lekkere)trek ook:D

Haha, dus jullie kleine meis kruipt achteruit,als ik het goed begrijp! Wat leuk:)

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    veel plezier vandaag babbel..geniet ervan..

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Thanks, is helemaal gelukt:D

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he babbel hoe gaat het nu met je?? voel je je goed? willen jullie eigenlijk weten wat het gaat worden? spannend hoor!!

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi!!! Ja buikje gaat al groeien, kijk maar in me fotoalbum:) 22-03 hebben we een pretecho en dan kunnen ze als het goed is het geslacht zien en dat willen we ook graag weten:D Maar we houden het dan wel voor onszelf, voor de rest is het nog een verassing!

Voel me verder goed, merk wel dat er een volksverhuizing van binnen aan de gang is, haha..dus af en toe even flinke kramp,maar die trekt gelukkig weer snel weg.

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Joehoe!

Babbel 15 weken alweer!! Je bedoeld 22-4 pretecho neem ik aan? Spannend!

Ons kleintje heeft gister voor het eerst ECHT vooruit gekropen en papa en mama zaten supertrots te kijken!!! Wat een geweldig moment, vooral omdat we net zaten te eten en het dus saampjes gezien hebben.

Ze zet vier stapjes en gaat dan weer liggen :)

Siri ben je alweer terug in Noorwegen?

Dames, hoe is het met jullie? Mamatien, Twijfel, Blike en Mamavan3?!!!

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonn, ja inderdaad dat moet 23-04 zijn, dus a.s maandag mogen we de kleine weer gaan bewonderen:D zo'n zin in!

Wat leuk dat je samen zo'n mijlpaal van jullie meis heben mogen meemaken en ach die 4 stapjes, het zal niet lang meer duren voordat je er achteraan mag, als ze het eenmaal doorhebben zijn ze er zo vandoor:)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    heyyy allemaal...

@babbel...vandaag dus spannend!!! mogen wij het ook echt niet weten??????hahhah

@zonnn....wauuwwwwwwww wat gaat dat snel joh pfff...jarey begint nu net met draaien hahaha...

@hier..gaat alles eigenlijk wel goed...de 27ste is jarey alweer een half jaar:D morgen weer naar het cb dus ben weer erg benieuwd!!

12. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    En hoe is het gegaan babbel? Ik sluit me bij dq aan...maak je voor ons geen uitzondering:p
    Lekker kunnen genieten van jullie kleine wondertje?
    Hoe gaat t met je buikie? Ga zo nog ff je album checken:)

Dq tja ieder kindje eigen tempo en misschien loopt jarey wel eerder dan mijn kleine meisje!

Zit nu op drie x borstvoeding per dag, nog maar 1 keer kolven op mijn werk, wat een verademing! Ze houdt alleen nog steeds niet echt van brood! Alleen beetje korstjes sabbelen en af en toe een hapje. Iemand nog tips? Hebal geprobeerd om t in bv te dopen maar ook dat helpt niet.

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Hoe gaat het meiden?

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, ik kwam even kijken hoe het hier met iedereen gaat, maar ik zie dat het erg rustig is. Iedereen druk met de kids zeker?

A doet het ontzetten goed. Ze is een heel lief en vrolijk meisje en groeit en ontwikkelt zich prima. Ze houdt van eten, maakt niet uit wat. Maar dan wel het liefst dat Mama het geeft of niet in zicht is. :D
    Ze heeft haar puber broers helemaal om haar kleine vingertjes gewonden en als ik die hun gang laat gaan, verwennen ze haar tot op het bot dus ik moet regelmatig tussenbeide komen.
    Ze kruipt nog niet, maar zitten kan ze al vrij goed en vindt ze echt heel leuk. Als er iets is wat niet naar haar zin is, kan ze dat ook al goed laten merken, maar ja dat moet wel in dit gezin :D

Hopelijk gaat het met jullie en jullie kids ook allemaal goed en verloopt de zw-schap van Babbel voorspoedig. :)
    Tot binnenkort weer.

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hellooo,
    Daar ben ik ook een keer weer. Weer terug in Noorwegen en ondertussen alweer 2x in nl en in portugal geweest en ook weer terug naar spanje omdat we het daar zo fijn vonden dat we een huisje hebben gekocht! dus moest ik 'even wat regelen' goed excuus he! (het begon te sneeuwen in Noorwegen en daar was ik nog niet helemaal klaar voor);)
    We genieten met volle teugen van ons gezin en I. os zo anders dan haar broer.... het is echt een 'sjarmtroll' zoals ze dat hier noemen..... ze is ontzettend rustig, lacht veel en supermakkelijk. Kan gewoon niet geloven dat er baby's bestaan die gewoon alleen maar huilen als ze moe zijn of honger hebben..... verder lacht ze de hele dag naar iedereen. Zo wil ik er nog wel 10..... maar ja.... leeftijd werkt niet echt mee he! en ik heb nu 2 dramatische bevallingen gehad en een miskraam, dus eigenlijk moet ik gewoon genieten van mijn perfecte en comålete gezin.

Ik ben ook begonnen met afvallen.... ben de zs kilo's nu wel zat, en met dat de kilo's eraf gaan ga ik ook ineens mijn buik missen..... of eigenlijk het zwanger zijn.... raar he! hebben jullie dat ook.....????? Maar ik ben wel supertrots dat ik eindelijk mijn figuur weer terugkrijg. Ik ben nu 7 kilo afgevallen en heb nu nog 8 kilo te gaan. DQ ik zie dat jij ook de strijd met de kilo's bent aangegaan en dat je resultaten boekt! Gaat het goed? voel je je lekker?

I. is nu ruim 6 maanden, raar om over te gaan op normale voeding..... dan is ze ineens niet meer helemaal afhankelijk van mij..... maar ook wel lekker..... want dan kunnen ik en mijn borsten ook eens weg zonder dat er 2 natte plekken op mijn t-shirt verschijnen.:D

leuk om ook haar karakter te zien.... ze is heel sociaal, zoekt vaak contact, lacht en 'praat' veel! ze houd van kijken naar dingen (speelgoed, mensen) en friemelen (haar broer was veel meer motorisch en auditief die rolde met 4 maanden al van buik naar rug en andersom....) I. doet echt geen moeite opm te leren van de buik weer terug draaien, hoe vaak we ook oefenen....

Babbel ik kon geen foto van je buik in je album vinden...klopt dat? ik ben zo benieuwd. Vind het nog steeds zo supergaaf dat het is gelukt!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Babbel: hie gaat het met jou??

Siri: wat vliegt de tijd alweer 6 maanden! En wat goed en fijn dat je de borstvoeding zo goed hebt volgehouden hebt! Heerlijk lijkt me dat!Rollen komt vanzelf wel! Leuk he die karakter trekjes:)

Dq: Jaery dus ook alweer 6 maanden oud.. pfff weet nog wel toen je net bevallen was! Wat gaat het snel! En wat heb je een knap mannetje!!! Trotse zus vindt het ook nog allemaal leuk?

Zonn: ook al het kruipen! Leuk!! En ook al lang de borstvoeding!! Brood uhmm hier eten ze ook nog niet altijd de korstjes...die vind ik altijd terug op de grond. Dus niet echt tips!

Hier: mn dames worden a.s. zaterdag alweer 1 jaar!!!!!!!! Jeetje wat gaat het hard en wat vliegt het voorbij. Ze hebben beide al hun eerste stapjes los gezet.. ow wat ben i trots! Los staan doen ze beide al een poos. Ze zitten nu geheel op vaste voeding en krijgen geen fles meer. Slapen gaat nu echt heel goed. Ze liggen nu beide op hun eigen kamertje en dat bevalt dus heel goed. Ze slapen nu van half 7 's avonds tot uurtje of half 8 a 8 uur. Verder zijn het echte dames.. huilen snel, en heel geniepig dingen van elkaar afpakken haha. Wel heerlijk om ze samen te zien spelen:)

Bekijk bijlage 245429

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @siri...fijn dat eht zo goed met jullie gaat..en ook al een heerlijke meid zo te lezen:D geniet er lekker van!!!

@babbel..hoe gaat het meid??

@mamavan3....jou volg ik natuurlijk veel op facebook en zie elke keer zulke leuke foto's voorbij komen van je kids:D echt lekkere kids hoor..en je meisjes alwer 1 jaar pfff gaat veel te snel...geniet ervan..1 jaar is een belangrijke leeftijd:D

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    ook maar een een fotootje toevoegen van onze mooie dame

Bijgevoegde bestanden:

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ahhhhhhhhhhhhhh wat een poepie:D

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Siri, ooh:), wat een knappe dame:)!
    Wat heerlijk, dus nu hebben jullie een huisje in spanje, wauw! Waar ergens?
    Ja de buikjes foto's stonden nog op privè-album, nu kan je ze wel zien.

Mv3, nog gefeliciteerd met jullie meisjes, wat zijn ze al groot, erg leuke foto!!

Leuk om de groei-ontwikkelingen van jullie kindjes zo te kunnen volgen.

Hier gaat alles goed, voel me weer redelijk fit, ben erg verkouden geweest, duurt nu toch wat langer eer dat je daar weer vanaf bent.
    Verder een prima zwangerschap:), heb al een flinke buik( krijg nu al commentaar..oh ben je nu pas 19wk? zo zie je er niet uit.., maar ja:p. Aanstaande donderdag hebben we de 20wk echo, dus weer even spannend, al zag ons kleine mannetje;):D:D met de 16wk er mooi en gezond uit.
    Volgende week gaan we nog een paar daagjes weg en daarna gaat manlief met de meubeltjes beginnen( hij gaat ze zelf maken:)).
    Ik heb nog een buikfoto en 2 echo-foto's toegevoegd in me album.

Xx

Deel Deze Pagina