ohhh babbel zie het nu pas...jullie krijgen een klein ventje...leuk leuk leuk...hoe voel je je nu?? je bent al over de helft meid
Hoi! Hier gaat alles redelijk goed, morgen weer op controle naar de VK, dan wel even aangegeven dat ik nu al last heb van dikke enkels( beetje vroeg,maar ja) en helaas ook bekkenklachten. Verder druk met de babyuitzet en manlief is met de meubeltjes begonnen Heb nog een nw buikfoto toegevoegd, die groeit nu wel erg hard( krijg ook geregeld opmerkingen over...soms wat minder leuk,maar de kleine heeft in ieder geval lekker de ruimte in me buik) Xx
...ben ik weer even... Babbel: wat heerlijk dat het zo goed met je gaat. Ik vind juist dat je een hele mooie buik hebt; niets mis mee hoor. Laat ze maar kletsen. Siri: zag van jouw kleine meid ook een hele mooie foto voorbij komen. Wat een mooi meiske zeg. Met ons gaat het ook goed. Alhoewel we op het moment (A en ik) last hebben van spruw, dus dat is wat minder. Maar verder is het volop genieten. Ze kruipt overal naartoe ls ze de kans krijgt en probeert zelfs al te gaan staan; natuurlijk niet langs de tafel, maar meteen los; als je het doet, moet je het goed doen he