temp is gezakt, dus niet echt reden tot testen... gelukkig is hij nog wel boven de 36.90 dus het KAN nog, maar me hoop is weg! jeetje er gebeurd van alles in mijn buik, trekt kij hard samen lijkt het wel en rommelt flink wat lucht enzo.... lijkt niet op een ongi gevoel... maarjah we zullen af moeten wachten... vriendje is nu ook wel erg nieuwschierig hoor
Ja, ik ben weer helemaal nieuw.... pfffft lastig hoor, ik weet niet of het door de narcose kwam of doordat ik op reis wat verkeerds heb gegeten, maar nu ben ik in ieder geval weer opgeknapt. het gaat supergoed hier. ben lekker druk met van alles en nog wat en vergeet bijna dat ik zwanger wil worden. Ben me natuurlijk wel beswust van de vruchtbare week enzo, maar er veranderd niet zoveel hier. ;.)
Dat is fijn, nu proberen te houden zo, zo heb ik het ook ervaren deze ronde, tot dit gedoe vrijdag begon ben benieuwd.... af wachten.... vanaf de volgende ronde hoop
Ach jeetje BB. Je weet, ik geloof niet meer zo in kwaaltjes, maar t klinkt allemaal wel super hoopvol bij jou zeg!! Ik hoop het echt voor je! En je temp is nog steeds mooi, idd jammer van de verlaging, maar tis nog steeds hoog!
ik vertrouw me lichaam niks meer.... dus ben ook nog heel relaxt opzich... zeker nu die daling er is. Alleen die misselijkheid zo heftig dat ken ik niet en is erg raar... en deze buikpijn nu, NIET NORMAAL! er word gezegd inn. deze pijn maar dat lijkt me sterk op 9dpo en met al wel die 3 dagen zo misselijk.
@ bb: Je kan nu alles wel gaan invullen, maar als ik jou was zou ik het gewoon afwachten tot je NIET ongi wordt! want dan weet je het pas zeker.. Het blijft zo gissen he..
ik ga indd niet testen en blijf tempen, daar zie je het vanzelf aan.... als ik nou donderdag niet ongi ben (do of vrij NOD) dan moest ik ff testen van de homeopaat omdat hij dat moet weten... maar ook dan kan er nog van alles gebeuren... we wachten (niet rustig maar wel..) af
@BB: pff meid wat moet je toch wel in de zenuwen zitten zeg! Ik duim ook nog steeds met je mee, en probeer wat hcg naar je toe te sturen Tja je lichaam is wel heel raar aan het doen. Ben echt benieuwd wat er gaat komen voor je.. @Siri: fijn dat je je zo goed voelt. Een nieuwe start aan het maken. Geniet ervan dat je weer lekker in je vel zit! @blike: aan het wachten op je ei zo te zien. Duurt nog even.. Helaas. Maar dan mag je ook weer klussen! @mamatien: hoe is het met jou? @Daanquinty: wanneer mag je weer testen? Of tenminste wanneer komt jou nod? Snel toch al? We zijn benieuwd! @hier: vandaag alweer 9 weken!! Gaat echt heel snel! Voel mij eigenlijk nog wel goed. Af en toe in vlagen misselijk maar niet de hele dag door gelukkig. Afgelopen zaterdag voor het eerst 1x overgegeven iets minder. Maar bij mijn vorige zwangerschap was ik dag in dag uit misselijk en aan het overgegeven. Dus dit is iets prettiger. Vind eigenlijk wel lang duren 8 november pas mijn eerste echo. Zit nu echt stel dat er iets is, of er zit helemaal niks. Ben je nu iedereen aan het vertellen en dan kan je straks vertellen dat het mis is....zucht.
Ja indd, en ook nog eens 3kwartier eerder getempt dan anders, dus wie weet was die "normale tijd" wel nog iets hoger Dat kaartje van jou maakt er maar iets raars van hihi.... hooop dat FF er een eitje uit kan halen straks!
Ik zelf ben heel vreemd relaxt, helemaal naar die daling van gister, nu ik ook niet echt meer wat voel en/of heel misselijk ben denk ik dat het niet raak is... en veraqcht ik dat we ronde 11 ingaan helaas. maar we zullen het gaan zien binnen 1-4 dagen
@ Mama van 2, pff lijkt me ook moeilijk hoor, afwachten op de 1e echo,maar het feit dat je wel misselijk bent is toch een goed teken? Sterkte nog met afwachten en probeer er wel van te genieten hoor! @ BB mooie temp! wie weet houd je gevoel je voor de gek,maar blijf maar zo relaxt,is niks mis mee
@mamavan2, jaah idd duurt nog ff.. ben gisteren al wel begonnen met ovulatietesten, wil mijn eitje niet missen aangezien ik deze absoluut niet voel. We zijn alweer druk aan het klussen geslagen Ben je eindelijk zwanger, zit je nog in onzekerheid hé?... duurt lang dan het wachten.... @BB, Ja idd mijn temp doet een beetje gek... maar dat was vorige cyclus ook al zo... nouja we zien wel.
@Babbel...goed dat je naar de HA bent gegaan en fijn dat je meteen door kon naar de gyn. Wel spannend ja, maar hopelijk vooral voor duidelijkheid. Als ik vragen mag, hoe pijnlijk is het dan? Ik heb namelijk rond mijn eisprong (de ene cyclus meer dan de andere) een dof drukkend gevoel en soms wat feller rond het gebied van mijn eierstokken. Is dit wel normaal? Echt pijn kan ik het niet noemen, maar voel het wel. Sorry, ben ff een onzeker miepje. Ik doe ook soms accupunctuur, inderdaad de ene keer voel je de naald super scherp en wordt minder of je voelt helemaal niets. Apart he. Heb er ook goede ervaring mee.
@ Zonn, de krampen beginnen rond cd 10 en vorige keer was me ei pas op cd 21.. het wordt elke dag wat erger en op het moment van de eisprong kon ik vorige cyclus niet meer zitten of lopen van de pijn en dat heeft zo'n 5 uur geduurd, het zijn soms steken en soms doet me hele onderlichaam pijn.. het feit dat ik in me jeugd buikvliesontsteking ( ontstoken + gesprongen blindendarmonsteking) heb gehad,gaf denk ik wel de doorslag voor me verwijzing. Het is volgens mij wel normaal dat je rond je ei wat voelt,omdat je eitje eerst aan het groeien is en dat kan je ook voelen, dus niet teveel over inzitten
De HA zei nog wel dat als er niets bijzonders te zien is dat de gyn dan zal zeggen dat ik het ermee moet doen.., denk dat we dan ook gewoon weer zelf moeten proberen,omdat we nog maar 8 mnd aan het proberen zijn