Siri: zo'n stukje relativeert ons "overspannen" en vanalles voelende wens mama's weer even. Dank je! En veel plezier op je werk vandaag. Goed van je trouwens dat je de ovu testen al een heel stuk los hebt kunnen laten. BB: nog even positief blijven, ben benieuwd hoe je temp morgen is. Als die hoog blijft, ga je dan ook testen? Ik heb mezelf voorgenomen om echt te wachten tot minimaal komend weekend als ik op dag 29 zit. mamatien: kan me voorstellen dat het moeilijker loslaten is, nu. Voelt een beetje als een soort deadline denk ik, of niet? Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen en niet te veel hier te komen (zeg ik ook tegen mezelf ) blike: wat leuk dat je mannetje zo meeleeft.
ik wil pas zatedag testen, maar als me temp morgen niet zakt krijg ik wel beetje hoop.... vooral omdat ik er echt vanuit ga dat hij morgen gezakt is! ik heb niet echt het ik-word-ongi-gevoel hoor maar ben van begin van deze ronde al erop ingesteld dat deze ronde ff een " dooie ronde" zou zijn... dus jah
nou bb ik heb ook het gevoel dat me ongi of vanavond of morgen gaat komen...dus dan gaan we beide weer op de klus en wachtbank...vanmorgen werd ik wakker en ik had nergens geen last van tot ik op het toilet zat toen kwam gelijk die vervelende rugpijn weer opzetten bah...ik weet dat deze maand voor mij al de kans heel klein was dus had nergens op gehoopt maar hoe dichter je bij je nod komt hoe meer ik toch ga balen dat het niet gelukt is. terwijl ik het eigenlijk al wist maar goed de volgende maand gaan we er weer hard tegenaan hahahha....
ik heb dat ook altijd hahaha..... als ik naar de wc ga dan voel ik het... hier echt zere liezen, koud! en misselijk
ik ga wel ziiten denken vandaag zit ik op dag 33 van me cyclus...maar mijn vorige ongi was op zaterdagavond de 25ste om 21:20 heb toen nog een hele discussie gehad hier op het forum of ik dat als dag 1 moest tellen of vanaf de volgende dag pas de 26ste dus...de meningen waren verdeeld de meeste zeiden wel de 25ste als dag 1 dan zit ik nu dus op dag 33 van de cyclus maar andere zeiden de 26ste als dag 1 dus dan zit ik pas op dag 32 van de cyclus dat is nog wel ff irri eigenlijk want eigenlijk zou ik denken dat ik of vanavond ongi wordt of morgenochtend maar als ik de 26ste als dag 1 reken kan het ook vrijdag nog zijn grrrr....snappen jullie het nog??
daarom hou ik vrijdag aan voor ongi ik heb altijd 12 dpo gehad, maar laatste keer 13dpo en dat is vrijdag... dus afwachten (overigens zakte toen me temp wel op 12dpo)
op het bericht van siri: ik voelde echt helemaal niks dat ik zwanger zou zijn dit keer. Ik had echt het gevoel ik ben straks ongesteld. Het is vaak in je hoofd dat je je zo druk maakt, waardoor je soms kwaaltjes krijgt heb ik het idee. Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook onverwacht zwanger en pas vanaf week 6 voelde ik mij misselijk. En bij deze nu pas bij 8,5 week!! Tja dus ben toch van mening dat kwaaltjes niet altijd hoeven zeggen dat je zwanger bent... BB: spannend meid! Is het niet deze ronde, dan de volgende! Fijn dat je zelf beter in je vel zit... Daanquinty:"hoe is het met jou? Morgen testen mocht je niet ongesteld zijn?? hier gaat het zijn gangetje. Manlief is helaas veel weg deze dagen wat betekent dat ik alles echt in mijn eentje moet doen. Hond, kind, was, boodschappen enz. Merk wel dat ik echt rustig alles moet doen. En als ik iets heb gedaan, daarna meteen even moet rusten.. Maar er komt al een buikje...:O! tenminste denk dat het mijn darmen zijn hoor. Maar het voelt wel goed, op de misselijkheid na dan! Pff in het juni topic zijn er al 3 dames die een leeg vruchtzakje hadden, ben nu toch wel erg bang..... bleegh moet nog 2 weken wachten..
he meid... ik zal je zegge ik heb nog 2 testen liggen hier van zwanger en kids en die beginnen nu toch aardig te roepen hahahaha..... wat naar die berichten in de juni topic...maar meis probeer positief te blijven dat wachten op die echo duurt zooo langgg...en bij mijn vorige zwangerschap kon ik pas ook echt blij zijn toen ik die eerste echo had gehad...en dat buikje is een goed teken
@Daanquinty, inderdaad fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Ik zou er wel 1 willen van 10 dagen Lekker veel kansen in een jaar @BB ik zou proberen ff wat minder op alles wat je voelt te letten, want bewust of onbewust ben je dan erg gefocused op je lichaam... Is ook altijd zo spannend na eisprong... @Babbel, vervelend dat para niet genoeg tegen de pijn helpt. En ik zou inderdaad ook geen andere pijnstillers nemen als die niet goed zijn voor eisprong. Hopelijk is de pijn weer snel voorbij! @mamatien, nee ik heb ook geen last van blaasontsteking, blijf rond vruchtbare dagen ook uren liggen, kunnen ze lekker omhoog zwemmen haha @Denise, beterschap met je blaasontsteking. Veel Granberry sap drinken helpt goed! Wat je kunt doen om blaasontsteking te voorkomen, is iedere dag een overdosis aan vit. C slikken, dan plas je dit namelijk uit en daar houden die bacterien niet van. Heb ik ook een tijd gedaan toen ik er vroeger veel last van had. zo irri een blaasontsteking.
Nou hoe graag ik ook wil door die hele erge misselijkheid die ik de laatste dagen heb kan ik niet anders dan er soms bij stil staan...
nou meiden ik ben overstag gegaan en heb getest en was negatief helaas ...op naar de volgende ronde...ik vind jammer maar ben niet uit het veld geslagen ofzo...ik wist het eigenlijk toch al maar het is die drang grrr...
balen meis, hihi die drang heeft gewonnne van je! ach nu weet je wel waar je aan toe bent Daarom ben ik blij dat ik geen testen in de hut heb! maar eerlijk gezegd ook geen behoeften
shit....ik vond het zo spannend voor je..... wanneer wordt er nou iemand hier zwanger..... als is het maar elke maand 1....mamma v 2 jij bent nog steeds de enige.......
ik hoop het ook zo voor jullie dames!!! Duim voor jullie allemaal dat jullie in ieder geval dit jaar nog zwanger worden! jammer daanquinty! op naar de klusdagen??!!
ja weet idd waar ik aan toe ben...en nu op naar de klusdagen en nu ga ik er echt voor hahahaha....hubbie heeft pech als die geen zin of kracht heeft hihihihih.... en idd de meiden die net een ei hebben gehad..ik wil zeker van 1 van jullie roze zien en dan volgende maand aan het einde van november wil ik zelf roze zien.... bb ik duim nog steeds voor je meid..hopelijk kan jij het nog goed maken deze maand