Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, je temp. is nog wel mooi laag, kan hij een van de komende dagen mooi gaan stijgen;) goed van je dat je nog maar zo weinig ovu-testen hebt gebruikt..

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    suc6 bij de gyn, Babbel.

Ik weet dat ik niet zo moet denken, maar ik ben doodsbang dat de Narcose mijn cyclus weer heeft verstoord.....zou blij zijn als mijn temp stijgt.... weer een cyclus van 116 dagen heb ik geen zin in...;) dus ik hoop dat mijn laatste test vandaag positief is... ik heb laag sensitieve ovutesten, dus dan gaat het van omowit naar positief en dus niet geleidelijk zoals bij de normale testen en dat is voor mij wel goed....geen turen of hij positief of negatief is, gewoon het een of het andere.:)

Nu me maar weer van mijn beste kant laten zien op kantoor....

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, heb je het niet gevraagd aan de gyn of de narcose invloed heeft?
    Werkse, goed om je aandacht even af te leiden;):D

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    succes bij de gyn babbel!!
    Heb dat ook gehad bij mijn ovutesten, van de één op de andere dag van negatief naar knalpositief.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @babbel: sterkte meid straks bij de gyn! Heb je alleen een gesprek of ook al een onderzoek?

@bb: balen meid! Ongesteld geworden of temp gedaalt? En idd wat Siri zegt hopen op geen kwaaltjes volgende maand, want dan is het gewoon RAAAK!!

@ Siri: pff je zit ook vaak in een onzekerheid zeg! Zou het zo maar kunnen dat je nu weer zo lange cyclus krijgt? Hoop het zo van niet meid!

@Daanquinty: hoe is die met jou? Was je nou ongesteld geworden of niet? Weet het even niet meer...

Hier: net weer even lekker boven de emmer gehangen. Zucht. Moet nu toch vaak wel 1 x op een dag overgegeven. Als het daar bij blijft vind ik het niet zo erg. En we zijn de dagen aan het aftellen nog 11 dagen dan hebben we de echo!!

Maar eerst zaterdag huisje bekijken met makelaar, spannend! We hebben zo mooi huis gezien. Nu hopen dat het in het echt ook leuk is! Kinderboerderij om de hoek en speeltuin voor de deur. Ideaal!

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

nog geen tekenen van ongi, maar temp wel flink gedaald... vanaaf of morgen ongi denk ilk...

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Potverdorie BB...ik kwam hier online ik dacht ga eerst ff kijken hoe het met jou is:( wat balen meid...ik baal ff met je mee hoor!!!

@babbel hoe was het bij de gyn?

@blike..hoop dat je ovutest vandaag posi is meid...in ieder geval goed klussen he hahah...

@ mamavan 2...ja dat overgeven is echt flink balen weet eht nog goed van mijn zwangerschap bah...ik heb er echt 3 maanden lang elke dag last van gehad om gek van te worden maar ja we moeten eht er maar voor over hebben he meid.

@hier....nog steeds geen ongi grrr ik zit nu op dag 34 dus weer veeelll te lang naar me zin verdorie....ik heb nog steeds pijn me onderrug maar niet echt meer ongi krampen...hopelijk komt het vandaag nog vorige keer werd ik ook sávonds ongi....als het niet komt sla ik miss. weer een cyclus over dat heb ik namelijk al 2 keer gehad..dan ga ik toch eens langs de huisarts om te vragen hoe dat kan...ik heb een nega test gehad dus ga er echt niet vanuit dat ik alsnog zwanger ben...voel me ook echt niet zwanger dus tja lastig...ik hoop eigenlijk gewoon dat me ongi vandaag nog komt.

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ daanquinty, hè meid wat vervelend die onzekerheid, jammer dat je lichaam het zo moeilijk maakt voor je:(

@ mama van 2, hopelijk blijft het overgeven hierbij, zou fijn zijn.
    Leuk huissie kijken! moet je je huidige huis dan ook nog verkopen of zit je nu in een huurhuis?

Bij de gyn geweest, uur moeten wachten voordat we aan de beurt waren, 2 naar de wc geweest van de zenuwen:p;) ,intake, inwendig onderzoek + inwendige cho gehad, over 5 dagen verwachte eisprong, na me ei moet ik bloed laten prikken en als het niet raak is in de 1e week HCG laten maken. Potje voor manlief al mee gekregen( vond hij niet zo leuk:) ) dus ze gaan wel alles al nakijken en als er niets uitkomt,laten ze ons zelf nog een poosje 'aanmodderen'

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he babbel wat fijn dat ze alles na willen kijken, en kan me wel voorstellen hoor dat zo'n potje toch moeilijk is voor een man..maar ja daarin tegen moeten wij als vrouwen inewendige echo's en dergelijk doen dus zo is het eerlijk verdeeld toch?

ja vind het ook erg vervelend dat me lichaam zo vervelend doet maar ja niks aan te doen we zullen moeten afwachten.

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #470 Siri, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    ja en ze zegt van niet en het is een ongegronde angst, ik heb zoveel tegenslag gehad dat ik gewoon niet kan geloven dat het zomaar ineens afgelopen is...;) ...maar nu net was de ovutest positief, dus het ziet er heel normaal uit..... Ja ik weet het, mijn angst slaat helemaal nergens op.....

Babbel, fijn dat ze alles controlleren en ook je partner... belangrijk dat bij hem ook alles goed is....:)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    net thuis van het werk, nog niks gelezen ga ik na het eten ff doen!
    maar ik MOET jullie gewoon ff wat melden/ raad vragen;):)

Ik dacht toen ik naar de wc ging rond 11.00uur met afvegen wat bruin/rose afscheiding te zien.. dus ik heb er een tampon ingedaan en niet meer naar omgekeken, nu ga ik net thuis naar de wc toe (18.00uur) en op een stipje bruin na zit er alleen maar heel rekbaar slijm in:( helemaal niks verders, met afvegen en in urine ook helemaal NIKS.....
    Me temp is toch gezakt? dan kan ik er toch niks anders zijn dan dat ik ongi word?? :) ik voel nog niks van een ongi... Snap dr niks meer van meiden....

HELLUP:p

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kom net thuis, geef mn vriend een zoen en zeg.. even kijken of er iemand zwanger is.. Maar helaas ik zie dat BB dr temp mega gezakt is.

BB, Nee ik denk niet dat je zwanger kan zijn als je temp zooo gezakt is. Kan echter wel zijn dat je ongi pas morgen ofzo komt... Wel mega jammer voor je meid, je had (alweer) zoveel kwaaltjes! :(:(

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ BB, hmm wel vreemd, denk toch wel dat je ongi eraan komt,gezien je temp. toch nog even afwachten,hopelijk heb je snel duidelijkheid

@Siri, :):):) jeeh! je hebt een posi ovutest!!!!! nou laat die temp.maar stijgen:D:D

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

BB: Zit nog ff naar je FF te kijken, maar vorige cyclus was je temp gedaalt op dpo 12, dag erna, dpo 13 nog meer en werd je ongi.. Dus zal idd wel morgen komen! want nu zit je ook op dpo 12 :(

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Daanquinty: Ja balen he! Maar ik ben niet eens teleugesteld ofzo iets, ik had vanaf begin deze ronde al zo iets van: deze ronde gaat et niet lukken... eerst maar naar de homeopaat en dieetist en dan ronde 11 gaan we ervoor:) & de miskraam van onze goede vrienden/buurtjes waardoor we het deze ronde liever niet wilde... Dus wat dat betreft, prima zo!:D

Natuurlijk wel jammer dat er weer een ronde bij komt, weer dichterbij de GYN maar wel beter zo voor deze ronde;)

Babbel81: Meid wat fijn dat er nu al wat na gekeken (gaat) word(en) fijn idee, zou het zelf ook aL wel willen:) Waarom mogen jullie ronde 8 eink al dan? * ik is niet nieuwschierig hoor:):p*
    Vriendlief schrok ook toen die hoorde dat hij dat in een potje moest doen... lijkt me ook niet fijn voor ze...

Siri: JEEJ een posi ovutest! wat goed:D Nou ook jij weer op het wachtbankje.... ik zit op een "tussen-wacht-bankje:p" tot mijn ongi eindelijk gaat komen...8)

Mamatien: Ja indd mega gezakt! Marjah had ik al op gerekend zoals ik gister al riep;) Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor:)
    Maar ik ben al vanaf dat ik ongesteld ben/word (met EN zonder pil altijd direct mega ongi en echt helder rood, nog nooit bruin ofzo vooraf gehad en dan niks en dan dag later.... maar jah me lijf doet deze ronde nog gekker als al die andere rare rondes.... dus ook dit zal wel vreemd gaan:p

Heb alleen mega steken aan de zijkanten van me borst en ze zijn erg gevoelig...:x en ook in me liezen en buik....;) Kan me lichaam nou niet snappen dat ik weet dat ik ongoi word dus daar ook mee kan stoppen??:( hihi...

zo ik heb alles weer bijgelezen;)

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ BB, ik was dus bij de HA omdat ik zo'n last had van pijn rond me eisprong en toen kwamen we ook uit op de buikvliesontsteking, wat een erg grote kans geeft op verklevingen...vandaar de doorverwijzing. Weet nu of de HA het ook zo bedoeld heeft,dat naast de inwendige echo de rest ook al gecontroleerd wordt,maar laat het maar gebeuren, we zijn er nu toch en wel fijn dat we het nu wat eerder weten,mocht er wat mis zijn

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Gelijk heb je:D

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ballel, fijn dat ze alles controleren, geeft vast wel goed gevoel.

@siri, dat wordt klussen ;) je angst slaat wel ergens op, op wat je allemaal hebt meegemaakt! maar dat wil niet zeggen dat je geen kindje kan krijgen. beetje vertrouwen krijgen in je lijf kost nu eenmaal wat tijd. tot die tijd hier alles lekker van je afkletsen!

@bb, balen dat je temp gezakt is! misschien dat je ongi deze keer wat langzaam op gang komt, had ik ook vorige ronde. op mijn nod beetje bloed maar pas paar dagen later echt ongi. heel suf en niet goed voor je zenuwen!

overgeven, moet er echt niet aan denken! maar ja, hoort er helaas meestal wel bij he.... hoop dat het snel overgaat!

hier alles nu lekker relaxed, het is weekend voor mij! heerlijk tot rust komen na een toch wel stressy weekje. hoop gedoe weer op het werk vandaag, blij dat ik er paar dagen vanaf ben!

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ justme, geniet dan maar lekker van je weekend!:)

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    BB...ik ben ook bang dat je ongi komt meis...ik heb ook wel eens een beetje bruin gehad en ineens barste het los grrr....

Juste me,....geniet lekker van je vrije daagjes..ik heb ook al weekend heerlijk hoor....

hier nog steeds geen ongi...net kreeg ik echt felle buikpijn ik dacht nou daar komt ie maar ik was erg aan de diaree (sorry)
    ik snap er niks van ik wil me ongi hahahaha....ik ben er van overtuigd dat me test anders toch al posi had moeten zijn op de dag van de gedachte nod?

Deel Deze Pagina