Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    maar ik heb de afgelopen 2 jaar al 2 x keer een ongi overgeslagen dus niet echt vaak maar werd de volgende maand gewoon weer ongi..dus zou wel heel wrang wezen als dat nu toevallig zou zijn hahah

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    NOD-LIJSTJE:
    Siri: Noorwegen - 38 - 11 november - ronde 2
    Blike1987: Friesland - 23 - 15 november - ronde 3

Zwanger - ongi - vruchtbaar - over tijd

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    NOD-LIJSTJE:
    Babbel81: Zuidholland-zuid - 29 - 16 november - ronde 8

4. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Meiden, ik keek ff bij 'ik ben zwanger!', vind t altijd leuk om die positieve berichtjes te lezen (vooral als iemand ook al een tijdje bezig was, geeft hoop;))

Maar...toen zag ik de test van pindakoek, de eerste test. Die + test van CB en de lijn die zij daar op de eerste test had lijkt precies op de lijn die ik toen eerst had toen ik even dacht dat ik zwanger was (in augustus):$:$:$. Omdat k2v5 ook licht posi testte toen dacht ik het echt! Maar de volgend dag werd ik ongi...

vind t zo raar, misschien was er toen wel iets maar is t misgegaan???
    Aan de ene kant fijn idee dat ik dan dus misschien wel zwanger kan worden, maar wel gek idee dat het dus wel een echte posi test is geweest misschien maar dat t niet is blijven plakken;)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    tsja, ik denk het inderdaad ook wel.
    Naar mijn mening kan een zwangerschaptest niet twee streepjes aangeven zonder dat er iets gezeten heeft.... Maar das inderdaad wel een vreemd idee ja....

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ daanquinty, oh dat zou wel heel gemeen zijn nu. zou idd kunnen dat je toch een later ei heb gehad, hopelijk heb je snel wat duidelijkheid

@blike, ben ook op me eitje aan het wachten, gyn dacht a.s dinsdag dus dan zou ik vandaag of morgen posi ovutest moeten hebben,maar vandaag weer geen vruchtbaar slijm:( , vond het wel lastig hoe ik vandaag me temp in moest vullen vanwege tijdverschil..
    Je feestje klinkt gezellig,gelukkig is het nu zondag,kan je rustig aan doen;):D

@ justme, goed bezig!

@ mama van 2 , en zat er wel een leuk huis tussen? dat zou wat zijn als je droom uitkomt;) hopelijk gaat aankomende week snel voorbij

@ twijfel,succes met afwachten,nu wordt het voor jou ook spannend:)

@ Siri, oeh saw 3D, dat's wel pittig denk ik, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

@ Zonn, ja dat is wel een dubbel idee, als het zo geweest is. Probeer toch de positieve kant ervan te zien..dat er wel iets goed is gegaan..

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, moet t maar zien als 'er heeft misschien wel iets gezeten'.
    wel jammer dat ik dit soort dingen niet goed met mijn man kan delen (nu nog terugkomen op die vage positest van toen)....hij is veeeeel te nuchter en dit soort dingen is toch echt vrouwenpraat hahaha!
    Maar aan de andere kant, anders was ie weer een softie:p

Gelukkig heb ik jullie:):):)

8. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    SAW 3D bestaat dat? zoooo dat zal freaky zijn!
    Vond saw wel gaaf, wel erruggg bloederig!

Oh ja Siri, apart zeg die zink test! Ik slik sowieso zink, omdat ik er inderdaad anders een tekort aan heb.

Babbel, jij zit ook weer voor je eisprong...succes;)

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    brrr, SAW, ben niet zo van de griezelfilms... slaap ik niet meer.
    Wat dat betreft ben ik echt een schijterd...

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    nou meiden heb net getest en de test was weer omowit...het geeft verder niet want me gevoel zei toch al dat eht neit raak was...maar nu wil ik wel heelll graaggg ongesteld worden zodat we weer verder kunnen....ik zit nu wel te dubben of ik naar de huisarts moet omdat het niet komt?? of zal ik maar gewoon afwachten tot volgende maand?? dan ga ik gewoon met ovutesten beginnen en kijken of ik me ei kan vinden en dan hopen dat het raak gaat zijn:)

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hè nou heb je nog geen duidelijkheid, je kan het natuurlijk altijd even navragen bij de HA.. denk dat hij zegt dat je nog een paar dagen moet afwachten. als je de volgende ronde wel in gaat wens ik je heel veel geluk in je nieuwe ronde en succes met temp. en ovu-testen.

13. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @Daanquinty, irri joh! Ik zou komende maand tempen...dan weet je iig of en wanneer je eisprong is.

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja moet ik dan nu gewoon al beginnen met tempen??

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @daanquinty..... shit meid :( rot voor je. Je kan in ieder geval altijd ff bellen naar de huisarts.

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Twijfel: N-Brabant - 36 - 5 november? - ronde 1 (na pauze dan)
    Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10

Siri: ik had eigenlijk bedacht dat ik na mn ei neit meer zou gaan tempen en afwachten, maar het is miss ook wel een idee om weer te beginnen op 10 dpo zodat je idd niet bij alles wat je voelt te denken dat je zw bent. (Heb ik weer iets waar ik over kan twijfelen: wat past het beste bij mij mbt tempen? :D) Als het nog nodig is dan he.

mamavan2: nu maar even lekker uitrusten dan. Heb je je droomhuis gezien? Ik droom regelmatig dat de volgende een 2-ling is; 2 meisjes :$ Dan zouden we er ineens 5 hebben! Ben benieuwd of je 2 hartjes zult zien op de echo.

justme: je hebt iig lekker weer uitgekozen om in de tuin te werken. Ben je ver gekomen?

blike: lekker uitgerust?

Zonn: de bruiloft was super gezellig! Het was ook meteen een soort afscheid want ze is getrouwd met iemand uit Capelle a/d IJsel en ze gaan daar dus ook wonen. Ik zal mn best doen om die tsunami met/voor jullie op te starten :D

daanquinty: balen zeg, maar miss test je pas later positief? Bij een ander topic iemand gehoord bij wie dat ook was omdat ze laag HCG had, dussss het kan nog.

Vandaag toch even getest (heb nl wel mn ei gevoeld op dag 14 en 15, dus het had gekund) maar helaas... Ben er best rustig onder dit keer, maar ook/vooral omdat ik nog hoop hou dat het nog kan (geen bloed=goed). Nog maar even afwachten.

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    je kunt ookal vast beginnen met tempen en je cyclus laten beginnen bij je laatste menstruatie...als je temp omlaag gaat wordt je gauw ongi, als-ie het zelfde blijft kun je een nieuwe zstest doen en als-ie omhoog gaat heb je je eisprong gehad en heb je dus een menstruatie overgeslagen....in dat geval zou ik zowiezo contact opnemen met de HA..... dat is niet normaal.... (verschil is dat je bij een lange cyclus gewoon lang in de follikelfase of LF fase zit en dat je bij het wegblijven van een menstruatuie hormonaal we in de folikkelfase komt, maar dus niet ongesteld wordt. Meestal is de folikkelfase lang of verlengd (door pilstop, stress, ziekte, jetlag of gewoon 'aangeboren' etc). in dat geval kun je dus nog steeds zwanger zijn. (als je follikelfase langer is is je ei later en dus je NOD ook)...of niet en dan wordt je gauw ongesteld.

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb besloten dat omo witte testen verboden moeten worden :x niet leuk en je schiet er niets mee op! zo, ook weer gezegd.

hier een omo witte ovu test.... denk dat ik of te veel thee gehad heb vandaag of mijn lh piek is al geweest. voelde gister wel iets links, dus denk dat dat mijn ei was. marge nog een beetje ruim nemen en dan maar afwachten. de tuin is een klein stukje leger, de groene bak vol en die van de buurman..... morgen wordt ie geleeg dus als ik zin heb morgen ook nog even. had vrij ivm plannen van vandaag, maar die gingen dus niet door..... altijd jammer!

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja idd!! verbied omo witte testen. Had er vandaag ook één :( wanneer zou mijn eitje toch ploppen...

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    euh, over 4 dagen...... nee das flauw, wanneer was het vorige ronde?

Deel Deze Pagina