ja vorige cyclus kwam mijn eitje op dag 22, die cyclus daarvoor op dag 19.. zit nu op dag 19 maar nog geen teken van mijn ei..
Yeahhhh meiden ik ben eindelijk na een cyclus van 38 dagen ongesteld geworden...pfff wist niet dat je zo blij kon zijn in mijn geval dan he hahaha....nu kan ik tenminste gewoon weer naar een nieuwe ronde, vanaf morgen ga ik tempen...volgens mij vertelde van de week iemand volgens mij siri?? dat je een bepaalde thermometer moet hebben?? ik heb hier thuis wel een digitale maar is die dan niet goed?? ohh meiden ik ben zo opgelucht pfff...wilde al bijna de dokter gaan bellen omdat ik echt dacht dat er iets niet goed zat omdat ik niet ongi werd....
Daanquinty, fijn joh nieuwe ronde nieuwe kansen! Je kunt gewoon een normale digi thermometer gebruiken, heb ik ook gedaan en dat ging goed. Ik heb wel een nieuwe gekocht omdat de oude (die was ook echt al jaren oud) het niet goed deed....kreeg SUPER uit elkaar liggende temperaturen. Kijk op de fertiliyfriend.com site, daar kun je het goed bijhouden. Succes!
@ daanquinty, hè wat fijn! we horen op dit forum niet blij te zijn als iemand ongi is,maar voor jou is het nu anders hopelijk is je ongi snel weer voorbij en kan je beginnen met tempen. Veel geluk in je nieuwe ronde
dank je wel meiden...idd normaal zou ik ook niet blij zijn met me ongi, maar als je 2 nega testen heb gehad en je weet dat je niet zwanger bent dan wil je graag naar de nieuwe ronde
daanquinty: kan me voorstellen dat je in dit geval blij bent dat je ongi is begonnen. Hier is vanmorgen ook in alle hevigheid mn ongi doorgekomen . Eigenlijk raar, maar zit er niet echt mee. Ik heb al gekeken naar wanneer mn NOD ong zal zijn en dat is rond (geloof het of niet) 5 december! (En mn vruchtbare dagen liggen rond verjaardag van mn man) Als dat geen voer is voor Twijfeltje die houdt van bijzondere momenten
Twijfel: N-Brabant - 36 - 5 december? - ronde 2 (na pauze dan) Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10 Siri: Noorwegen - 38 - 11 november - ronde 2 Blike1987: Friesland - 23 - 15 november - ronde 3 Babbel81: Zuidholland-zuid - 29 - 16 november - ronde 8 Zwanger - ongi - vruchtbaar - over tijd Het lijstje is weer aangepast. Maar niet iedereen staat er nog bij, zie ik. Heb ik het foute gecopieerd?
Mamatien: zuid-holland - 24- 8 november - 1 jaar (ronde 10) Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10 Siri: Noorwegen - 38 - 11 november - ronde 2 Blike1987: Friesland - 23 - 15 november - ronde 3 Babbel81: Zuidholland-zuid - 29 - 16 november - ronde 8 Twijfel: N-Brabant - 36 - 5 december? - ronde 2 (na pauze dan) Zwanger - ongi - vruchtbaar - over tijd
Daanquinty: Fijn dat je duidelijkheid heb! Hopen dat volgende ronde wel raak is! Ik heb mezelf ook even op het lijstje gezet.. We zitten weer dicht bij elkaar! Iemand nog wat van BB gehoord? Na dr ongi niets meer van dr gehoor..
Twijfel: N-Brabant - 36 - 5 december? - ronde 2 (na pauze dan) Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10 Siri: Noorwegen - 38 - 11 november - ronde 2 Blike1987: Friesland - 23 - 15 november - ronde 3 Babbel81: Zuidholland-zuid - 29 - 16 november - ronde 8 Daanquinty: Zuid-Holland - 5 december? - ronde 4 Zwanger - ongi - vruchtbaar - over tijd
Mamatien: zuid-holland - 24- 8 november - 1 jaar (ronde 10) Zonn: Utrecht - 28 - 9 november - ronde 10 Siri: Noorwegen - 38 - 11 november - ronde 2 Blike1987: Friesland - 23 - 15 november - ronde 3 Babbel81: Zuidholland-zuid - 29 - 16 november - ronde 8 Twijfel: N-Brabant - 36 - 5 december? - ronde 2 (na pauze dan) Daanquinty: Zuid-Holland - 5 december? - ronde 4 nog een keer we waren tegelijk mamatien hahaha
ik heb die van mij ook 5 dec. gezet heb geen iedee hoelang me cyclus gaat zijn...als ik me ei heb gespot pas ik hem wel aan als dat nodig is.
@BB...meid we hebben je volgens mij alweer een paar dagen gemist?? gaat alles goed met je? hoe is het met de wachters onder ons??