Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh shit justme66, maar dat is wel heel snel na je eitje of niet??
    Zo het geen innestelingsbloed kunnen zijn?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    geen idee, denk niet dat het mijn ongi is, maar wat het wel is weet ik niet. schrok er wel van, echt ff balen. wie weet is het wel innesteling, geen idee! zoals gezegd, bij mijn 2e ronde was er ook veel bruin (nu minder) en roze. op mijn nod werd dat gewoon ongi. moet mezelf ook niet gek maken nu hoor, ff van me afkletsen werkt wel moet ik zeggen!

3. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Wat spannend allemaal... Zie wel wat belovende temkaartjes voorbijkomen.... Ben benieuwd.
    Mamma Van 2 .... Ja, die borsten groeiden bij mij ook zo hard... En oh zo gevoelig....heb al vrij snel heel mooi zwangerchapslingerie gekocht...sexy en praktisch... Hoop dat ik dat snel weer aan kan.

Ik vandaag wat op forums zitten snuffelen.... Niet goed voor mij...moet ik niet weer doen, kwam veel te veel verhalen tegen Van mensen die ervan overtuigd waren dat ze zwanger waren, misselijk, overgeven, duizelig en zere tepels gevoel dat het raak is kortom het hele rataplan...en uiteindelijk helemaal niet zwanger waren... Dus ik denk niet dat je er zo vroeg al iets Van kunt zeggen... Die kwaaltjes kunnen blijkbaar ook optreden als je niet zwanger bent en kunnen dus Van alles betekenen....dus ik schaam me een beetje dat ik me zo heb laten meeslepen.... Voel me trouwens ook weer helemaal topfit vandaag... En superveel energie dus misschien gewoon een anders reden voor de klachtjes....ach we zien wel dinsdag....

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Weet iemand of je autofill op de ipad kunt uitzetten? Wordniet goed Van die stomme verbeteringen.... Van met een hoodletter en andere wordt anders..... Uhhhhh

Gelukt!:D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik kon er vandaag weer de hele dag niet op:( hadden jullie dat ook?
    echt zooo iri:( begin het wel vervelend te vinden nu hoor..

vandaag lekker met van alles en nog wat bezig geweest... hondje gelopen in het bos, nieuwe wastafel opgehaald voor NOP en hij is echt nog nieuw!!!!!!!! zo blij ermee:D:D:D:D

Verder hier beetje hoofdpijn maar komt van de pijn in rug/schouder/nek de laatste 2 dagen al... balen dus!!!

hoe gaat het met jullie meiden?

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het roze bloed is verder vandaag weg gebleven, heel klein beetje bruin nog. er is dus nog hoop ;) wel wat rommel in de buik nu, we zullen zien wat komende week brengt!

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Spannend just me!!!!!!

@bb: hmhm minder die pijn! Hoe komt het? En ja ik kon er vandaag ook weer niet op....zucht!!

@ Siri: haha ja die heb ik ook nog liggen, vandaag zelfs even stiekem bij hm gekeken voor van die schattige pakjes:) zo lieffffff! En natuurlijk de zwangerschapsmode maar dat vond ik niet veel soeps bij hm.

@ hier. ik snap het niet meer mijn banner wil gewoon niet! Hij blijft telkens hangen op 6 weeks en 3 dagen en wil dan gewoon niet verspringen per dag... Wat doe ik verkeer?D??

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nee,ik kon er ook niet op en vind het ook vervelend.zie ook dat er een aantal van mijn favoriete onderwerpen geslotenzijn.... Jammer....

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, daarom vind ik het zo jammer dat 'show your outfit' is gesloten, vond ik zo'n leuk onderwerp....sommige mensen creerden zulke leuke outfits van hele normale mode....

Kun jij geen deel 2 openen? Als zwangere.... :D

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    jaa die bekeek ik ook altijd wel even!! Tja zoveel andere kleding heb ik nog niet aan;) buikje is nog niet gegroeid en kan mijn broeken nog gewoon aan. Was ook net 5 kilo afgevallen, dus die broeken pas ik nog wel eventjes

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    euh, mama van 2, hij staat nu op 4 dagen.... de banner klopt weer?

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ja heb er net weer een nieuwe opgezet, om te kijken of die nu wel werkt. Las net ergens dat met chroome het niet helemaal werkt dus nu met explorer gedaan..

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Nou hier kan ik dus niet meer op mijn buik slapen, zulke pijnlijke borsten heb ik nu. Maar maak mij toch wel beetje zorgen omdat ik nog geen opgezette buik heb. En daar dus totaal geen last van heb.
    Vrijdag wel contact formulier ingevuld van vk, die nemen binnen 4 werkdagen contact voor afspraak te maken dus ben benieuwd wanneer ik de echo heb..

Straks lekker familiezwemmen met zoon/man. Even lekker rustig ontspannen.

Hoe is het met justme? Nog bloed gespot? ik hoop zo van niet!!!!!

@siri: tja iedereen verheugt zich op een positieve test. Ik dacht juist dat deze ronde niet raak was. En toch is het zo. Er is gewoon geen knoop aan vast te maken. Ik hoop ook voor jou dat je gewoon zwanger bent! Wanneer ga je evt. testen?

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    mamma van 2 je hoeft natuurlijk geen last te krijgen van een opgezette buik ;)
    Had je dat wel bij de eerste?

Ik had de eerste zs nergens last van, wat misselijk na 7 weken en vorige keer juist niet misselijk maar heel opgezette buik en zere borsten

Ik ga misschien morgen testen, vorige keer had ik ook een nod op vrijdag en was de test maandag voor nod heel licht positief..... Maar de dagen erop weer negatief tot 1 dag voor nod.... Maar mijn operatie is een dag voor NOD dus als zwtest morgen nega is ga ik voor de zekerheid di een bloedtest doen.... Wil wel 100% zeker zijn.....

Maar ik voel me vandaag alweer topfit.....echt nrrgens meer last van, voel me zelfs beter dan dat ik me de afgelopen 5 maanden heb gevoeld, dus ik denk dat ik dondedag gewoon met de beentjes gespreid op de operatietafel lig:;)

Mijnman is een lekkere latte aan het maken, hoor ik dus ik ga mijn bedje maar eens uit!

Just me, hoop dat je deze week een positieve test oplevert en dat ehet bloeden niet erger wordt

Babbel, ga jij nog testen?
    En blike jij hebt toch ok NOD gauw of heb ik het mis.....
    En bijtje, hoe zit het met je ei?

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Siri, ik ga morgen ook een testje wagen, dan zit ik ook vier dagen voor NOD....

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heb gelukkig geen bloed meer gehad, wel wat bruin spul maar das niet zo erg volgens mij. wel wat tja hoe zal ik het noemen, kleine krampjes is denk ik de beste omschrijving en rommelende buik. verder afwachten wat deze week brengt! ik ken mezelf, krijg toch hoop en teleurstelling als ik ongi wordt. tja, daar komen we dan ook wel weer doorheen. daarom ga ik ook pas testen in het weekend, heb ik alle tijd voor mezelf.

straks verjaardag maar zo (na lekker rustig ontbijten) eerst even stukje wandelen en rozebottels plukken om jam van te maken (als we ze kunnen vinden)

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Goedemorgen Dames, lekker weertje:D..

@ Mama van 2 , zoals Siri al zegt, iedere zwangerschap hoeft toch niet hetzelfde te zijn, is wel een goed teken dat je zo last van je borsten hebt...

@Blike spannend, je temp. gaat nog steeds prima!!:D

@Siri, we willen allemaal graag zwanger zijn,maar voor jou duim ik het hardst.

@ Justme, veel plezier met wandelen en hopelijk kan je pas in het weekend testen:)

Ik ga zo ook lekker luchten buiten,even gedachten verzetten. Temp. doet wel raar, maar heb vrijdag/zaterdag nacht maar kort geslapen. Als het nog nodig is ga ik woensdag testen, ben wel beniewd naar vandaag of morgen,want normaal heb ik dan bruinverlies....

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    helaas vrees ik dat er niet veel te testen valt komende week, had vandaag rood bloed :( echt schrikken en flink balen, dat kan niet goed zijn. even traantjes, maar gaat nu wel weer ok. krampen worden ook wat erger nu, vrees dat als er al wat heeft gezeten het niet blijft zitten. :x:( zo even de frisse lucht in en dan naar verjaardag en een glimlach opzetten. hopen dat de volgende ronde beter is!

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Wat balen zeg, dan heb je wel een hele korte cyclus deze keer! Shit, oh ik leef mef je mee.... Niet makkelijk om dan ook nog naar een verjaardag te moeten.

Babbel, wat lief van je dat je zo hard duimt.....

Tja, ik probeer het hoofd koel te houden, maar vind het niet zo makkelijk..... Wordt wl een beetje gek van het gemaal in mijn hoofd. Ben net naar de sportschool gegaan... Hoopte dat ik mijn hoofd dan leeg kon maken, maar het malen gaat gewoon door.... En zo stom vind ik het van mezelf, want ik word er niet zwangerder of minder zwanger door...;)

Zit de hele tijd in mijn borstem te prikken om te controleren of ze nog gevoelig zijn.... Stom he... Als ik maar hard genoeg prik, worden ze alleen daardoor gevoelig.... En dan nog..... Wat zegt dat dan? Kan net zo goed iets anders hormonaal zijn.....tssst snappen jullie mijn dilema, ik wordt knettergek van mezelf.....;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi ik deed dat afgelopen ronde ook....;):)
    stom zijn wij vrouwen he:p

hier niks bijzonders, wachtend op me ei.... denk/hoop woensdag!
    liefs...

Deel Deze Pagina