Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ justme, ja gezellig hè. We lopen nu bijna gelijk op:D voor kwaaltjes is het voor ons nog te vroeg,maar die zeggen idd ook niet alles,dus ik ga er ook niet teveel naar luisteren.Ga nu ook stoppen met temp.;):)

@ mamatien, je gaat dus ook pas over 6 dagen testen,denk ik ? succes nog met afwachten,zou heel mooi zijn als je de afspraak met de gyn zou af mogen zeggen:)

@ blike, ja was er al bang voor:( dit moet wel een heeeel goed eitje gaan worden..

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    mag jij op het wacht-wachtbankje gaan zitten, geven we je wel een stukje taart hoor! lekkere chocolade taart :D

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Babbel: Eigelijk wil ik het liefst pas testen als ik echt merk dat ik niet ongi ben, dus dat is woe of do. Maarja, dat kan zomaar morgen ineens omgeslagen zijn bij mij haha!

Gelukkig heb ik alleen sensitest zwtest en daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. En ik ga nog geen andere kopen, want anders hou ik het sowieso niet kopen.

Wanneer gaan jullie testen?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha lekkere chocoladetaart :D jummie!!!

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    ff ego :) vanmorgen uitgegleden in de tuin en nu zit ik met mn voet in verband en moet 2 (!) dagen met voet omhoog en liefst niet lopen. (Uh...hoe doe je dat met 3 kids?) Daarna mag ik met krukken gaan proberen;zit dus ff in de lappenmand en BAAL STEVIG!:)
    Nou ja, vanavond hebben mijn mannen me goed in de watten gelegd (letterlijk :D) en ik hoefde alleen maar op te staan als ik naar de wc moest. Hihi en dan iedere keer van dat kleine stukje hardstikke moe :D. Het ziet er simpel uit als anderen op krukken lopen, maar dat is het dus echt niet! Is nog eens mijn rechtervoet ook en op links heb ik dus totaal geen even wicht; ik zwabber maar wat. (Ziet er vast leuk uit...)

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    blike: jouw eitje neemt er deze maand wel echt alle tijd voor zeg. ;) Het moet nu toch echt maar eens op gaan schieten. *EITJE VAN BLIKE: KOM OP, WE WACHTEN OP JE!* Zou dat duidelijk genoeg zijn?

Babbel, justme en mamatien: geen ruzie maken op het wachtbankje he? :D Spannend hoor meiden, we hopen op een posi test van jullie allemaal. Wanneer gaan jullie testen?

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @Twijfel, hè wat een pech. nou laat je maar lekker in de watten leggen :D

ik ben aan het pakken voor ons weekendje weg, dus ik ben maandagavond pas weer online, doei!:)

8. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Veel plezier Babbel!! Geniet er lekker van!:)

Ik test niet voor nod...heb t vaak zat gedaan hoor maar voel me daar alleen maar ongelukkiger door. Vanaf zondag breekt de spanning weer los "voel ik al een ongikrampje, is er al rood te zien?" vreselijk vind ik die fase:x

Dinsdag is mijn nod in principe....kan altijd een dagje eerder of later....HOPELIJK KOMT ER HELEMAAL NIETS:p

oei twijfel wat vervelend, wel lachen met die krukken zeker...of lachen ze vooral om jou;)
    beterschap!

blike, die chocotaart heb je helemaal verdiend, maar hoop dat je eitje dit weekend komt zodat je ook op de wachtbank kan.

BB al tijdje niks van gehoord hè? Zij is op de wachtbank altijd mega actief en daarna ff bijkomen hihi ze zal binnenkort wel weer aanschuiven.

Bijna weekend...jippie!!!:):):)

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    zoo ik was gister ff een dagje druk pfff....maar goed

veel dames op de wachtbank zie ik leukkk...ben benieuwd hoor naar jullie testjes...

@twijfel...meid wat een pech joh...hopelijk gaat het snel beter maar tot die tijd genieten van de verwennerij he hahaha....

@blike...en al een posiovutest??? hij laat lang op zich wachten he grrr....KOM OP NOU EITJE!!!!!!!!!!

@babbel...fijn weekend meid geniet ervan en als je terug komt kan je bijna testen:D

@mamavan2...hoe is het met jou?? en met de kwaaltjes?? bijna mag je voor de echo toch?

@bb...nog steeds niet gespot hier?? hopelijk ben je er snel weer.

@ andere meiden hoe is het met jullie?

@hier...nog lekekr rustig haha me ongi is weer bijna voorbij dus nu weer wachten op me ei...ik was goed begonnen met tempen maar nu al 2 dagen vergeten *bloos*...ik ga in ieder geval weer met ovutesten aan de gang binnekort...hoop op een roze maand hiero:)

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hoi Dames,

Er komen weer spannende dagen voor een paar, de rest nog iets langer wachten! Het duimen draaien is hier begonnen voor jullie!!!

Als ik het goed heb zij de eerste volgende week aan de beurt toch? Ben benieuwd! Ik volg jullie wel maar het is deze week allemaal beetje druk! We zijn opzoek naar nieuw huis, ik ben op zoek naar een bbl plek en daarnaast mijn studie nog. En tussendoor nog ergens verzorging van zoonlief en dan ergens achteraan het huishouden nog. En om dan nog maar even te zwijgen over het overgeven en het extreme moe zijn... Maar we hebben het er voor over. Het valt zwaar het moe zijn, kan niet veel doen merk ik.

En daanquinty: inderdaad a.s. maandag om 11 uur hebben we de echo. Ben zo benieuwd! En hoop zo dat alles goed is!! Het is toch nog even spannend...

Meiden die lekker een weekend weg gaan: veel plezier!!!!!

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    heb gelukkig toch een eisprong gehad, maar 4 dagen later dan de eerste positieve ovutest..... Nu lekker met mijn man een weekendje in een hotel, lekker genieten..... Ik wens jullie een vruchtbaar weekend! Ben benieuwd of er + komen!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    helaas dames, hier weer een negatieve ovu-test... snap er echt niets meer van...

Lekker zeg! Al die weekendjes weg :) geniet ervan dames...

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh siri ook een weekendje weg heerlijk hoor meis geniet ervan:D

@blike..meid wat rot zeg...ik zie dat je vorige cyclus ook langer was als de eerste dus miss. is deze ook langer? het is ff afwachten..

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @twijfel, wat balen zeg! ongeluk zit in een klein hoekje he..... hoop dat het snel beter gaat!

het worden spannende dagen voor een paar meiden zeg, de nod's komen er weer aan! ik duim al hard hoor!

het wachtbankje is een hele ruime lounge sofa hoor! met aan elke kant taart, scones, bonbons, lekkere drankjes (vers geperste vruchtendrankjes voor de vitamientjes) en nog veeel meer ;) heerlijk vertoeven daar hoor :D

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    hahaha kon ik de 'wachtsofa' maar zo ervaren blike....heb vanmiddag wat traantjes gelaten....heb zo'nnnnn hekel aan de dagen voor NOD....mezelf voorbereiden op de zoveelste teleurstelling en al die zwangeren om me heen, echt confronterend.

Hoop morgen de knop om te kunnen zetten...en me beter te voelen.

Ben vanaf vandaag weer licht misselijk, heb ik meestal bij naderende ongi...dus die zal wel komen ben ik bang.

Sorry voor mijn depri bericht hihi

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    no problem, kom maar gezellig bij mij op de sofa!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Zonn: lastig he.. die dagen voor NOD.. Heel erg herkenbaar.. Ik heb nu ook het ene moment denk ik.. ja het zal raak zijn.. volgende moment denk ik.. gaat nooit lukken bij ons.. Pff en we moeten nog paar dagen. Maar ik heb echt afgesproken met mezelf dat ik niet ga testen! (haha dit heb ik echter al vaak met mezelf afgesproken, tot nu toe elke maand getest ;))

Kom op meid.. nog paar dagen moed houden!

18. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    thnx voor jullie lieve reacties....ik moet echt weer ff nuchter worden inderdaad.
    Morgen kom ik weer op de gezellige verwen wacht sofa;):)

haha mamatien, erg hè die drang!
    Heb die drang laatste maanden niet meer, was er goed klaar mee na die vage posi testen en ongi daarna.

ik ben er nogal goed in om het mijn 'leven te laten beheersen'...vooral als nod net na weekend valt, dan heb ik teveel tijd om te malen denk ik.

Voelen jullie iets opvallend inmiddels?

Mama van 2, hoe is t met jou? las ik nou dat je bezig bent met een studie en een BBL plek zoekt? Zo drukke dame ben jij, knap hoor!

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meisjes kom op he, en die misselijkheid kan ook van iets anders komen...ik weet het..het is zooo moeilijk maar kom op we trekken elkaar er doorheen...mijn duimpjes draaien

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee dames, willen jullie allemaal even een stukje opschuiven op die wachsofa van jullie??
    IK KOM DER NAMELIJK OOK FF BIJ :D :D :D

Bekijk bijlage 106254

toen was die net gemaakt... is nu zelfs nog donkerderder!!

Deel Deze Pagina