Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Blike:: Jeehhh jou zien we vandaag niet, lig hele tijd in bed met je mannetje :p veel plezier :) En tot snel op de wachtbank haha!

Vanmorgen dacht ik even.. zal ik toch testje doen. Maar heb het niet gedaan, wil niet nog eens een - test in handen.. Dan nog maar even paar dagen in spanning, maar (ik weet niet hoe zwanger zijn voelt) maar ik voel me niet zo haha! dus wacht mn ongi af.. OF eigenlijk.. mn niet ongi hihi..

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    super blike!!! eerst nog ff klussen en dan mag je plaatsnemen op de bank! ik bak vandaag wel een lekkere ouderwetse appeltaart voor je, gaan we die lekker opeten met slagroom ;):D

ik zit nog lekker relaxed op de sofa, heb wel een vol gevoel maar kan echt alle kanten op. nog niet echt stress, maar dat komt volgende week wel!

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zonn: ik denk dat iedereen wel eens van die baaldagen heeft op ht wachtbankje, lekker hier spuien en je laten troosten door al dat lekkers van justme ;). Het is toch iedere maand weer spannend he.

mamatien: verwarrend zijn die gedachten...wel testen...niet testen...wel...niet... Maar hou vol tot je NOD meid, eerder testen heeft echt geen zin en het maakt je alleen maar onzekerder. Nog even volhouden.

blike: Yesssss :p Nu eerst ff hard aan het werk en dan aanschuiven op het wachtbankje.

Hier weinig nieuws...ik verveel me :)

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier vandaag wat lichte bruine afscheiding, gezien mijn cyclus zou het best wel eens innesteling kunnen zijn..... duim duim duim

verder relaxed, heerlijk naar de kapper geweest, heel tevreden! was de vorige keer niet tevreden en nu naar mijn oude kapper geweest, good move!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ooeeeaaah spannend justme!!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    best wel, maar wil mezelf niet gek maken met dingen die helemaal niet waar zijn.... een vrouwenlijf, en zeker dit lijf, kan soms rare dingen doen :x maar gaan maar ff van het positieve uit hoor, maar wacht lekker mijn nod af.

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    spannende berichten just me:D

@blike...meis het kan aan mij liggen maar ik vind deze test niet heleemaaaaalll posi:( of hij moet in het echt donkerder zijn? dus dat de testlijn donkerder is dan de controle lijn? maar goed maakt verder niet uit jij moet klussen vandaag hahaha...want je ei gaat zeker wel komen binnen 48 uur.

hier nog alles rustig heerlijk hoor ff...even geen spannende dagen gewoon lekker ff relaxen...maar ben er ook klaar voor om goed aa de klus te gaan hahaa en daar gaan we vanavond maar ff mee beginnen hahah ff de zaadcelletjes op gang brengen voor het goede werk dadelijk.

nou meiden fijne avond miss. kom ik strakjes nog ff kijken.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nee, ik weet het daanquinty.... vanavond was de test wel knalpositief trouwens ;)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    super blike! nu klussen en dan gezellig bij mij op de wachtbank!

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    YEAHHHH klus ze:D

11. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Blike....heerlijk dat je je ei gespot hebt! En dan nu eindelijk naar die langverwachte wachtbank:p

Twijfel...ja is saai he als je weinig mag!

Mamatien...spannend!!! je symptomen duiden dus nog niet duidelijk op een naderende ongi?

Bij mij denk ik dat t weer ongi wordt...voel niks bijzonders namelijk en denk dat ik al beetje naderende ongi dingen voel.

Beetje raar praatje misschien, maar ik voel voor ongi meestal een licht zeurend gevoel bij mijn schede zeg maar....is dat heel vreemd? Of herkenbaar?

Maybe innesteling inderdaad just me, vooral rond 6-7 dpo! Spannend joh!

12. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Weet je wat trouwens errug leuk is?
    Wegzwijmelen en ideeen opdoen bij leuke babykamertjes.

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    neee zonnn je gaat niet ongi worden hoor:(....

ik kijk op dit forum ook bij babyuitzet staan ook leuke kamertjes:D

14. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    hihi ben dus niet de enige daanquinty!
    kga daar ook maar es kijken.

hoop ook dan ik niet ongi wordt....maar alles wijst erop....zo jammer weer.
    Misschien heb ik mij ei wel een dag eerder gehad (dag 16) en wordt ik morgen al ongi.

15. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    is ff afwachten meid...duim voor je dat je niet ongi wordt hoor...

ja hier staan ook echt leuke kamertjes leuk om te zien hoor...dus je bent niet de enige hoor hahah...ik kijk ook altijd bij de babynamen ff kijken wat er allemaal langs komt hihiihih..

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ zon: Niet ongi worden hoor!!!!!!!! LAat dat nog maar een maand of 10 wegblijven :) (kweet niet hoelang je na je zwschap weer ongi wordt?!)

Babykamertjes.. heerlijk om naar te kijken! Doe ik ook wel eens om mezelf te kwellen haha! Heerlijk!

Ja hoe ik me voel.. Ik voel me eigenlijk niet anders dan anders, dus ik heb geen idee.. Tot nu toe lukt het me vrij goed om wat afstand ervan te houden.. laat ik dat nog ff paar dagen vol houden haha!
    Morgen is dpo 14, maar denk dat ik pas di of woe ongi moet worden (want word meestal pas op dpo 15 ongi en ik weet niet zeker of mn ei nou maandag of dinsdag was..)

Merk wel, dat ik het wel erg spannend vind... (nu ik hier schijf ben ik er uiteraard weer mee bezig hihi :))

17. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    zou ook willen dat ik NIET ongi wordt, maar alles duidt erop...ongi pijn wordt erger:(

Mamatien...jij hebt dus nog een paar spannende dagen voor de boeg! Succes joh! En er niet mee bezig zijn, tja als dat eens zou lukken...

Ik kan haast niet meer tegen zwangeren, baby's en krijg bijna een 'ik heb een nieuwtje, ben zwanger'-fobie hahaha
    Hoop dat ik na de hoos van de afgelopen maanden er nu ff vanaf ben.
    Probeer me zelfs al in te dekken: zo van 'hou er maar rekening dat die en die binnenkort ook zwanger zullen zijn'. dan is de klap minder hard ofzo;)

jeetje ik lijk wel een vette narcist (alleen met mezelf bezig en de wereld draait om mij)...sorrieeee ben natuurlijk ook erg blij voor de mensen die een kindje verwachten;):)

ongelofelijk waar je als mama to be wel niet door heen gaat als het langer duurt dan je verwacht...had ik echt nooit gedacht!

maak me ook een beetje zorgen om mijn LF, deze is maar 12 dagen en op dag 11 al pijn, is er dan wel genoeg tijd om in te nestellen als het al bevrucht zou zijn?:(

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij is de innesteling zo rond 5 dagen na je ei.

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ik heb dat ook hoor zonn..... ben gewoon stikjaloers op iedereen die zwanger is. :p Maar onze tijd komt nog wel hoor! en dan zullen er vast weer meiden jaloers op ons zijn ;)

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    en zo geeft iedereen weer het stokje door he!

Deel Deze Pagina