hoop dat het zwangerschapspijntjes zijn meid.... leuk dat BB het ook even hier in het topic zegt...dat vind ik dan weer een beetje jammer..maar ja hoop dat ze snel zwanger mag zijn
mammatien: gefeliciteerd!!!! super hoor! mamavan2(3) wat super leuk zeg!!! mijn schoonzusje heeft ook een tweeling, moest ff wennen aan het idee maar uiteraard heel erg happy ermee! hier alles rustig, nog steeds bruin verlies maar zeker geen rood, dus nog geen zorgen. we zullen zien wat het weekend brengt!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd mamatien!!! Wat geweldig!! Hoe voel je je?? Helemaal super meid!! Wie volgt dames??? Wanneer heb je echo mamatien? Oeww ik kijk alleen nog maar naar mijn echo haha.... En nog leuker nieuws, ons bod is geaccepteerd van het huis!!!! drie dubbel feest!!
whaaaaaaaaaaaaaa mamatien wat leukkk Gefeliciteerd meid...zie je november gaat onze maand worden hoor... ook super goed nieuws voor jou weer mamavan2 jeetje wat een dag voor jullie....
ik help het me hopen hoor, maar voordat ik een pos test in handen heb ga ik nog niet blij worden hoor
@Justme: heel begrijpelijk.. had ik ook! Maar bruinverlies rond de innesteling is een goed hoopvol teken
YES YES YES mammatien....gefeliciteerd..... eindelijk gaat het de goede kant uit met ons clubje..... de rest volgt wel hoor!!!!!! als is het maar elke maand een, dan zijn we binnen een paar maand allemaal zwanger!!!!!!
ja just me, dat klinkt wel goed hoor spotting rond de innesteling is inderdaad een goed teken....er kan natuurlijk van alles gebeuren, maar dat kan eigenlijk de hele tijd in de zs (ook bij 13 weken zoals bij mij!) krijg helemaal kriebels hoop ook snel op een aaaaaaaaaahhhhhhhh
Pff Siri idd. daar moet ik echt niet teveel aan gaan denken.. Kan dr zo onzeker van worden, heb ook echt buikpijn.. ben zo bang dat het dan loslaat ofzo.. MAarja.. moet er maar van uit gaan dat het goed zit :}
AHHHHHHHHHHHHHHHH MAMATIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig meid! Zo super! En wat een mooie testen!! Hoe voel je je? Helemaal overdonderd zeker!!! Van harte gefeliciteerd, zo fijn dat het net voor de mmm gewoon gelukt is Ben helemaal plaatsvervangend blij haha (maar stiekem ook beetje jaloers...maar dat is logisch...wij weten dat van elkaar whahaha) En mama van 2!!!!!! Wat geweldig een tweeling. Super gaaf die echo! echt lief twee mini's naast elkaar. En ook nog een nieuwe woning, jij zit ergens heeeeeel hoog op een roze wolk! ...en waarschijnlijk ook met een boel praktische stress...twee kleintjes op komst.....een verhuizing in het verschiet! Just me....voor jou ziet het er ook erg goed uit!! Spannend joh!
En inderdaad beetje jammer van BB.....eerst intensief meekletsen en dan ineens verdwijnen. Vind dat persoonlijk zelfs voor iets anoniems als dit forum niet zo netjes. Maar ja.....wie ben ik Siri, goed plan! Iedere maand 1....dan zijn we straks allemaal zwanger in het voorjaar Oh ja, mijn man gaat morgen bij de ha bespreken dat hij een zaadonderzoek wil
vrees dat het bruine omgeslagen is in rood.... ook wat krampjes nu. erg vroeg voor ongi maar kan vast niets goeds betekenen. ff balen, maar gelukkig niet zo'n teleurstelling als vorige ronde. dus denk dat ik komend weekend ronde 6 inga (das wel mijn favoriete getal )
Wauw! mamtien: Gefeliciteerd !!!!! Wat goed zeg, zo op de valreep. Morgen lekker die afspraak afzeggen! Ik zit te stuiteren op mn stoel van blijdschap voor je. (Ben blij dat je mn advies niet hebt opgevolgd ) mama van 2: wat een supermooie echo! ...ik wil ook... Lijkt me wel apart hoor een tweeling. En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Het gaat ineens in sneltrein vaart. Supergoed! Meiden dit geeft goede moed! Wie zal de volgende zijn? Justme, jij misschien wel... O we hebben tegelijk gepost, sorry. (Maar het zou nog steeds kunnen.)