Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    oww siri en justme wat spannend!!!!! Ik ga duimen voor jullie!!

Mamatien: de weken gaan voorbij meid! Hier 29 november afspraak bij gyn, want daar moeten we nu heen omdat het een tweeling is. We zijn dan 12 weken. Waarschijnlijk weer een echo, hoop het!!!

Ben blij dat jullie het niet erg vinden dat ik mijn verhaal hier ook kan vertellen! Hopelijk volgen er meer in het roze!!!!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    tuurlijk vinden we het niet erg!!! Daarvoor is dit topic toch juist?? Wij zeuren hier ook hééél wat af hoor :p dat hoort er allemaal bij!!

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @blike: nee maar het was wel heel dubbel. Ik wel zwanger, en dan ook nog van een tweeling, terwijl sommige van jullie nog langer bezig waren dan wij! Ik gun het jullie namelijk ook zo erg!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    en wij jou ook hoor meid! Onze tijd komt nog wel :) en dan mag jij al ons geklaag over misselijkheid etc aanhoren ;)

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ mamavan2: wat voor kwaaltjes heb jij??

Vanavond komt MvM bij me langs.. Ik ben benieuwd!

6. mamatien

@ Blike: idd november wordt de maand van dit topic, dus jullie voglens ons snel :)

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja klopt. Ben van plan deze maand zwanger te worden namelijk :D

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ik ben vooral erg moe! Kan niet veel doen. Ben echt heel snel doodop. Heb ik het huis gezogen moet ik daarna echt half uur rusten. Lig ook echt vaak om half 9 al te slapen.. En in vlagen misselijk. Als ik een drukke dag heb gehad ben ik sneller misselijk. Moet echt in kleine beetjes eten. En jij?

Spannend mvm! Ik heb met de zwangerschap van zoontje wel meegedaan. Maar ik was toen zo misselijk dat ik die geur van die potten niet kon verdragen. Dit keer heb ik besloten om niet mee te doen!

Blike: ik hoop het voor je!

9. mamatien

@mamavan2: ik doe bewust wel mee, omdat ikzelf volgende week de mmm in zou gaan.. Het minste wat ik dan kan doen is mvm! Maarja, mocht ik te misselijk worden dat het niet meer gaat dan gaat het niet meer he..

Ik heb alleen buikpijn.. Sochtends vroeg wakker, savonds moe. Verder voel ik me gewoon normaal. Alleen die buikpijn vind ik wel heel irritant.
    Ik vind het ook wel grappig hoor, elke maand heb ik al mn kwaaltjes gelinkt aan zw. terwijl dat gewoon met mn hormonen te maken had. Nu ben ik zwanger en heb ik weinig kwaaltjes

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pfoe, wat is hier lekker veel gekletst de laatste dagen. Gezellig. Het is hier SPANNEND :D op het moment...er hangt HCG in de lucht :D

mama van 2: uit eigen ervaring weet ik dat het je (met hulp!) zal lukken om te verhuizen terwijl je zw bent. Rustig alles laten gebeuren en 1 voor 1 beginnen, dan komt het goed. Kan me voorstellen dat je er tegn op ziet, maar het zal echt lukken. En lekker hier blijven kletsen hoor, ook ik wil alles blijven volgen. Kan me voorstellen dat je zo moe bent; iedere zw-schap is vermoeiend, maar bij jou moet je lich dubbel zo hard werken. Merk/zie je ook aan je buik dat het sneller gaat?

Babbel: heerlijk zo'n paar daagjes weg. Dan kun je er weer even tegen he.

Zonn: balen van je ongi. :( Goed van je man dat hij naar de ha is geweest en ook wel prettig dat die het ook serieus neemt; heb je dat alvast maar gehad.

Siri: ineens een week langer moeten wachten is echt heel moeilijk. Je stelt je toch in op een bep datum; ik snap precies wat je bedoelt. whahaha die opmerking van je man :D:D:D

justme: het klinkt bij jou steeds beter en beter hoor :$

Babbel: we hopen allemaal met je mee dat je geen onderzoeken nodig hebt, maar dat je een mooie positieve test hebt over een paar daagjes.

Blike: aanstekelijk zo'n kleintje he. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen; een vriendin uit de kerk heeft een dochtertje van bijna 2 maanden en ik blijf maar kijken :D

mamatien: miss "voelt" je moeder het aan? Je hoort dat soort dingen wel vaker. Ben benieuwd hoe ze reageert. Leuk dat je aan MvM mee gaat doen. (En je mag dus nog een keer testen ;)) Maar ik vond het idd ook wel stinken. Lekker tegenstrijdig, die kwaaltjes/geen kwaaltjes :D

Hier weinig te melden op het moment; ik zit nog voor mn ei dus niet zo spannend ;)

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    ja, mannen hebben die fases niet die wij hebben.....nuchter voor....opgewonden tijdens, emo na na ovulatie en gefrustreerd en verdrietig bij ongi

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Twijfel: ja ik ga ook niks doen hoor! Ben dan al rond de 24 weken zwanger dus lijkt mij niet verstandig. Ouders en broers hebben al aangeboden om te komen helpen! Dus dat is mooi. Broertje werkt in bouw, dus kan goed sjouwen. Voor mij zal het alleen het inpakken worden, maar ik vraag mijn moeder wel om te helpen. Het komt vast wel goed. Maar toch het is wel even druk.. Buikje groeit nog niet. Tenminste niet mega groot ofzo al. Maar bij mijn zoontje begon die ook pas echt te groeien bij 18 weken. Dus kan nog wel even duren denk ik.

Mamatien: tja dat vond ik ook hoor! Daarom heb ik wel meegedaan, maar ik ging het nu gewoon niet trekken die stankbussen. En we wilde het eigenlijk nog niet iedereen vertellen voor de 12 weken, en als die bussen voor je huis staan weten de meeste het toch wel. Tja ik had helemaal geen kwaaltjes op het begin, dus er is echt geen touw aan vast te knopen.

Siri: tja mannen! Zucht, die kunnen soms gewoon lekker nuchter blijven. Terwijl bij ons de hormonen door het lief gieren...

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamavan2(3) Dat zou wel een reden zijn voor mij om het niet te doen... dat je dan die flessen aan de weg moet zetten.... dan weet idd de hele buurt dat je zwanger bent.

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    :D:D Heb trouwens net weer even bij de calculator gespiekt. Jullie weten dat ik van bijzondere datums hou? Ik had nog niet alles gezien, zag ik nu. Komt 'ie:
    * vruchtbaarste dag op verjaardag van mijn man
    * NOD op 5 dec (dus ik weet al wat ik dan voor kado'tjes ga geven als het zo is ;) )
    * uitgerekend precies 1 maand voor mijn verjaardag :D:D
    Dit moet 'm "gewoon" worden!

Siri: ik herken heel die emotionele 8baan die jij beschrijft :( Voel me soms echt een zeurpiet, maar kan er niets aan doen. Maar ja, wel een teken dat onze hormonen goed werken zullen we maar zeggen ;)

15. mamatien

Dit hoeft absoluiut niet hoor! Want ik wil ook niet dat mensen het weten. Ze komen het gewoon binnen halen, of als je er niet ben kan je het idd buiten zetten. Maar je kan de flessen ook ergens naartoe brengen. (Denk dat ik dat laatste doe, want ik heb niet echt een beschut plekje waar ik het buiten kan zetten zonder dat andere het zien, en overdag werk ik dus ben ik niet thuis..)

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    weet dat je het weg kan brengen, maar dat brengt weer zo gedoe met zich mee enz. En eigenlijk ben ik blij dat ik dit keer niet mee doe, omdat ik die geur waarschijnlijk al helemaal niet trek!

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nou, dan werken die van mij extra goed, ik kan helemaal nergens tegen vandaag, ben echt in een superslecht humeur, boos, verdrietig, geirriteerd, gefrustreerd....urggggg vandaag gaat ook echt alles fout... Het begon vanochtend toen ik ontdekte dat mijn man mijn favoriete zijden top met het dekbed op 90 graden had gewassen, er is niets meer van over grrrrr wassen is mijn taak, laat hem maar de afwasmachine in en uitpakken.... Vervolgens kreeg ik een vervelend telefoontje van mijn werk....en daarna de school dat mijn zoon niet met de bus naar zijn vader wil.... Nu moet ik dus alles omzetten, kan niet naar de salsales en dat maakt me alfijd blij.... Dus ter compensatie maar lekker eten gekocht, lekker genieten van een heerlijk glaasje cava, daarna rucola en gerookte zalm, als hoofdgerecht gevulde varkenshaas, met gegrilde groenten en rode wijn en als dezert chiliananas in witte wijn en ijs en dan cafeinevrie koffie en chocolade, waarvan ik net al de helft heb opgegeten....... En dan moet het humeur och wel weer goed zijn.... Morgen is het alweer donderdag, de week gaat gelukkig wel snel.... Over precies een week ben ik of ongesteld of zwanger...

18. mamatien

Wow Siri, wat eet jij super lekker en uitgebreid voor op de woensdag!! Ik eet gewoon soep met brocolli, aardappelen en ene hamburger haha!

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    zo dat is nog een maaltijd! Moet eerlijk zeggen dat het hier niet echt hoogstandig is de afgelopen weken. Net wel gekookt, maar mijn eten ligt alweer in een emmer....zucht!!

Siri: vervelend als het niet loopt zoals je wilt dat het loopt! Chocolade doet het altijd goed! Komop meid!

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    zooo siri..wat een heerlijke maaltijd en toetje mmmmmmm....
    wij hebben vandaag 'gewoon' macaroni gegeten hahah...

mamavan2 de kwaaltjes hebben je goed te pakken zo te lezen he...miss. een tip en misschien wist je het al hoor maar kleine beetje eten vaker op een dag schijnt te helpen!

Deel Deze Pagina