@ justmee: balen meid!!! He gatver!!! vind het echt k*t voor je!!! Sterkte! @Siri: haha dat deed ik ook vorige ronde, en deze ronde ook omdat ik eigenlijk al vanuit ging dat ik niet zwanger was. En maar blijven prikke hee jaa ze zijn gevoeligg... @bb:Oww dat is al weer snel a.s. woensdag. En dan weer dat lange wachten oeww dat is echt een rot periode... Sterkte!! Hou ons op de hoogte! @siri, babel: tja dat is wel zo. Nee bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas bij 21 weken echt een buikje. Ik had teveel buikspieren en daardoor lukte het groeien ook niet echt. Ze hadden met de keizersnede ook echt moeite om er door heen te komen. Was wel vanaf week 6 tot week 14 mega misselijk. Dat heb ik nu gelukkig ook niet. Maar inderdaad wel die mega gevoelige borsten. Heb nu maar even mijn zwangerschaps bh aangedaan. Zit meteen een stuk fijner!
@just me, hè wat snel al dan. hopelijk kan de verjaardag je een beetje afleiden.. sterkte en als je even je hart wil luchten,weet je waar je terecht kan.. @ Siri, ik doe nu ook hetzelfde, stom hè, heb ook soort kleine bultjes erop zitten en kijk iedere keer of die er nog zijn, terwijl dat ook niets hoeft te betekenen @BB, hopelijk komt je ei op tijd en merk je zelf duidelijk dat je hem hebt,zonder dat je er al teveel last van hebt. @Mamavan2, oh maar dan heb jij wel echt goede buikspieren,ben onder de indruk Hier lekker genoten van het mooie weer, zo lekker koken en rest van de avond luieren
Ja babbel, die bultjes heb ik ook! Vond het al wat merkwaardig en ook een soort blauwe ring om de tepel, volgens mij is dat een ader hij is wat blauwig...het lijkt alsof de tepel groter is, maar volgens mij is dat die ader die zichtbaar is.
ik heb wel blauwe aderen op me borsten,maar ja die had ik vorige ronde ook,dus dat zegt niks bij mij..
Goedenavond meiden, Wat spannend zeg.. dat wachten op julliie NOD! Ik duim voor jullie! Hier alles rustig, heerrlijk genoten van het weerr! Morgen ga ik naar de HA. Ik weet zelf nog niet echt wat mn doel van t gesprek wordt, ik hoop iig dat ze me kan helpen/steunen! Hebben jullie nog tips voor me? ik heb mn tempkaartjes al uitgeprint..
Hihi woensdga me ei als deze ronde net zo gaat als de afgelopen ronde en dan dus maar 26 dagen.... Hahaha.... ja dat zeggen er veel meer op dit forum hahah... nou voor mij voelen die laatste 12 dagen als een eeuwigheid hooor8)
ikk lees net dat onder invloed van progresteron, behalve de temperatuurstijging, je borsten ook gevoelig en zwaarder kunnen worden en dat progesteron ook kan zorgen voor een tragere stofwisseling, waardoor je een vol gevoel, misselijkheid en een trage spijsvertering of obstipatie kunt krijgen..... dus maw zere borsten, obstipatie en misselijkheid kunnen zowel door de zwangerschap (aanmaak hcg) als door de aanmaak van progesteron ontstaan...... Dus ik kan prikken in mijn borsten wat ik wil....maar het zegt dus helemaal niets......
Vragen die je wil stellen,opschrijven, anders zit je daar en ben je ze al weer vergeten .Heel veel succes
, jammer hè.dus nu weten we eigenlijk nog niks.. toch nog even afwachten, er is helaas pas zekerheid als we posi testen
was nog geen ongi, 'gewoon' even bloed denk gewoon dat het geen goed teken is en dat mijn ongi deze week gaat komen. ff heerlijk buiten gewandeld en daarna op verjaardag geweest. ging best hoor maar blij dat ik nu weer thuis ben. merk dat ik wat prikkelbaar ben tja, zal de teleurstelling wel zijn. dinnetje is net 7 wk zwanger en leek me zo tof om dit helemaal samen met haar te doen. maar goed, tegen de tijd dat zij bevallen is kan ik natuurlijk allang zwanger zijn (goede moed houden he)
net een ovutestje gedaan *was vergeten vandaag hihi* maar er is amper iets te zien,, echt een heel mini streepje. Morgen rond 9uur eentje doen en kijken wat die dan aangeeft (vorgige ronde knalde die echt op dag 11 of 12....) Morgen is het dag 11 alweer.... dus ik denk dat het een laat eitje word deze ronde....
Die gedachten had ik afgelopen ronde.... mijn buuf/en vriendin had toen een posi test... (samen met mij getest) en als ik die ronde ook zwanger zou zijn zouden we maar 6 dagen schelen! Dat zou gaaf geweest zijn *zwijmel* Maar helaassssss,.,,,,,, Nu hopen hun heeeel hard met ons mee dat het snel raak mag zijn... zo lief van ze..! Ik zie dat je ook wel ns een langere cyclus hebt, dus alles kan nog hoor meis.... wel spannend zo he! Ik wacht vol spanning met je mee af
Nou bb ben benieud wanneer jij je eitje hebt, Just me, ik hoop dat het gewoon maar even bloed was en geen ongi Mama tien, gewoon op schrijven wat je wil vragen Babbel en Siri ik wacht op jullie positieve test , ik duim voor jullie Hier rustig aan mijn ongi uitzitten, ben iets minder aanwezig want ik probeer wat afstand te nemen, merk soms wel dat ik er teveel mee bezig ben door wat je hier allemaal leest. Ik blijf natuurlijk wel meelezen en reageren van tijd tot tijd.
was ook (nog) geen ongi, waar wat het wel was we zullen zien. tipje, volgens mij is het beter om ovu test na 10 uur te doen vlgs bijsluiter. zou zonde zijn dat je neg test hebt omdat je te vroeg op de dag test doet.
de cb digi is juist best met ochtendurine... (staat er) Maar die doe ik nog niet.... maar bij de zwanger&kids staat tussen 8 en 8.... maar ik had afgelopen ronde een knaller ook toen ik hem om 9.00uur deed, en omdat ik ergens gelezen heb dat je je piek meestal rond zelfde moment hebt (hij was zo knal dat ik aanneem dat toen echt me piek was) wil ik daarom weer rond 9.00uur testen.... tjah of het zo is weet ik niet, maar kan het altijd proberen
oh wat grappig, ik had op internet juist gelezen dat het na 10 uur 's ochtends moest. wel vreemd dat soort verschillen! maar als je het elke keer om die tijd test inderdaad gewoon blijven doen!
@ Denise , meelezen mag natuurlijk altijd, we zullen allemaal wel eens druk of even er wat minder mee bezig willen zijn..., ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt en bedankt voor het duimen
Vandaag getest met een 10 miu/ml test en omowit! En nadat ik door de gebruikelijke verklaringen ben gegaan.... Te veel gedronken, te vroeg getest, nog niet genoeg hcg, foute test het resultaat maar gewoon geaccepteerd. Daarna even een half uurtje voormezelf genomen en mijn gedachten de vrije loop gelaten.... En een aantal belangrijke beslissingen genomen. Ik denk niet dat het goed voor me is om er zoveel mee bezig te zijn..... Het zwanger worden begint zo'n beetje het enige te zijn waar ik tegenwoordig mee bezig ben..... Ik wil weer terug naar een jaartje geleden waar de sex spontaan was en zwanger worden leuk... Dus hoe moeilijk het ook gaat worden ik ga een pauze inlassen, even alles weer terugkrijgen wat ik kwijt ben geraakt ...vertrouwen in mijn lichaam, spontaniteit, levenslust en kunnen genieten van andere leuke dingen in het leven.... Dus mijn kinderwens gaat even op pauze. Heb een aantal leuke weekendjes weg gepland en rond de feestdagen een vakantie. Dan sluit ik dit afschuwelijke jaar af en begint er een nieuw, beter jaar....een jaar vol met leuke dingen waarvan zwanger worden een deel is, maar me niet helemaal opslokt Dus alle ovulatietesten en zwangerschapstesten heb ik net opgeborgen, thermometer gaat weer in de kast, en volgend jaar zien we wel weer verder....