Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat is een heel mooi streven. Ik wil je heel veel succes en plezier wensen in deze pauze en hoop ook dat je hierdoor op een prettigere (geen wood volgensij :D) zwanger

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Siri: Succes meid! En ik denk dat je hier heel goed aan doet! Je was er wel errug veel mee bezig. Meid, ik hoop dat het je goed gaat en dat het snel raak mag zijn bij je!

Meiden, Vanaf nu ben ik ook hier minder te vinden. Denk er zelfs aan om mn account op te heven.. (maar weet i nog niet zeker want vind het wel gezellig hier haha) Ik wil er minder mee bezig zijn en door hier te blijven praten, ben je er sowieso meer mee bezig..

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ siri: wat een moedige beslissing! Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger bent. En wie weet doordat je het meer los laat, dat je snel zwanger bent! Het is je gegunt!

@bb: ben benieuwd wanneer je eitje komt hoor!!

@mamatien: succes vandaag bij de ha. En ik zou het jammer vinden als je je account opheeft, maar aan de andere kant kan ik het ook begrijpen.

@justme: je maakt het spannend!! Heb je al getest? of wil je daarmee nog even wachten?

hier is alles rustig eigenlijk. Borsten beginnen minder pijnlijk te worden, of dit een goed teken is of niet geen idee! Hoop deze week de verloskundige te kunnen spreken voor een afspraak te maken.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Meissiej, heel veel succes en neem je tijd&rust....
    Ikzelf heb deze behoeften ronde 7/8 ook gehad, maar ik kon het hier niet missen hihi... Dus ik probeer dit maar niet meer;):p

Dikke knuffel, en hopelijk heb je snel een goed nieuwtje voor ons:D

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Wat balen meissiej als jij ook al weg gaat:(
    maar ik begrijp het natuurlijk wel! Ikzelf merk nu ik in ronde 10 zit dat ik er echt stukken minder mee bezig ben, alleen de laatste week voor NOD, maar mijn huisarts zegt ook: dat is niet meer als normaal...;) Dus IK VIND dat ik er niet teveel (meer) mee bezig ben... goed van mezlef he:D:D:D:D8)

6. mamatien

Als ik elke dag op ZP schrijf, ben ik er sowieso elke dag mee bezig. (dat heeft iedereen die hier schrijft, want anders zouden we wel op een andere site zitten :))
    Afgelopen dagen heb ik hier niet gepost, en toen was ik er dus ook 0,0 mee bezig.. vandaar dat ik hier minder/tot niet ga schrijven. Verder ben ik er ook zeker niet veel mee bezig, maar ik wil er gewoon 'niet' mee bezig zijn (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk..)

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, voor jezelf en ( voor je man) een goede beslissing, je leven kan niet alleen maar uit zwanger willen worden bestaan. Als je dat gevoel hebt,is een pauze alleen maar goed. Knap dat je die beslissing kan maken. We zullen je hier missen en ik wens je heel veel geluk toe voor 2011, liefs Babbel

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Juist , dat is logisch. Uitschrijven moet je natuurlijk zelf weten, je kan ook niet komen kijken,maar als je een keer ergens mee zit,weet je wel dat je terecht kan met je vragen..,
    succes bij de HA, daar ging je vandaag ,volgens mij, heen?

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ blike, je temp gaat nog steeds goed!! kan je nog wachten met testen, of heb je al een testje gewaagt? ben nieuwsgierig!!:D:D

@BB, in ronde 10 weet je er inmiddels zoveel over, zeker als je op ZP zit;) , dat je elke dag wel even eraan kan denken,maar als het geen obsessie wordt en volgens mij is dat niet bij jou, geeft dat toch niet..

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Natuurlijk, ik begrijp het, en als je dat zo ervaart moet je dat zeker ook doen hoor meid. :)
    Maar ik kom hier eink niet met die reden, en ook niet omdat ik er dan mee bezig ben, ik ben maar geaboneerd op 3 topics waar ik dus de hele dag door gezellig op klets..... Eink kom ik verder niet op de hele site, ik vind het leuk om op het forum met (vooral) de meiden uit de andere 2 topics te kletsen over mijn leventje, de dingen die we die dag gedaan hebben enzo... dus ik kom niet naar deze site alleen voor het bezig zijn met zwanger raken/zijn;)

Maar rond me ei en einde van me cyclus vind ik het wel heel fijn om hier de dingen te bespreken, dus dan indd wel een beetje;)

Maar ieder zijn mening en keus natuurlijk, en ik begrijp je/jullie keus volledig.... hopelijk mag het wekren lieve schatten...

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    zo meiden ik heb het nieuwe topic gevonden...ik ben naar disney geweest dus vandaar dat ik nu pas reageer...ik heb een paar super leuke dag gehad...

van klussen is niet veel terecht gekomen maar volgens mij is me ei nog niet geweest vanmiddag ff ovutest doen kijken wat ie doet...

ik heb niet alles gelezen hier maar hoop dat alles goed gaat met iedereen...

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

heej meissiej,,, welkom terug!
    Fijn dat je een aantal mooie en leuke dagen gehad hebt, volgens mij heb je ook erg mooi weer gehad:D:D

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dit is bijna hetzelfde als ik gister schreef hihi, ik denk er ook zo over. Ik kom wel nog lekker meelezen en schrijven maar niet meer zo regelmatig.

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

zoo jaa het was 27 graden 4 dagen lang pff gewoon heet haahahha..had er niet op gerekend dat het zo warm zou zijn hahah gelukkig hadden we genoeg shirtjes met korte mouwen bij ons:)

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Heey dames, ik heb 'm gelukkig ook weer gevonden:)

Jullie denken vast, euhhh we kennen jou niet hoor:$
    Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt; een nieuwe account....een frisse start zeg maar haha:p
    Mijn vorige accountnaam was Israe.....vanaf nu dus zonn!

Justme....nog best spannend of je ongi echt doorzet toch?
    Blike...voor jou zeker spannend, misschien was t n innestelling!

Ik ben weer ongi geworden....BAHHHHHHHHH:x:x:x
    Kan er dit keer beter mee omgaan, amper moodwings!!! Zou t komen door die teunisbloemcapsules die de hormonen en moodswings reguleren?:)

Siri, inderdaad Progesteron zorgt voor veel lichamelijke veranderingen in de wondere wereld van t vrouwelichaam.
    Ik heb ook pijnlijke borsten en obstipatie voor ongi en ben vier dagen voorafgaand al misselijk, hele dag door. Nu nog...als ongi goed doorzet gaat de misselijkheid weg.

Babbel wat spannend weer! Duim voor je!

Wat kwaaltjes betreft ga ik nergens meer op af, bij mij is het echt ongi afwachten. En tot nu toe kwam ie vanzelf:(

Voel me toch weer ff heel onzeker, we doen toch alles zoals het moet, regelmatige cyclus met eisprong. Waarom lukt t dan niet?
    Deze maand vier(!!!) vriendinnen die bevallen zijn, ikke wil ook!:D
    Woensdag moet ik toch ff naar de huisarts, dan maak ik meteen ff bespreekbaar dat we al acht maanden bezig zijn zonder resultaat.

Mamatien, ben jij al bij de ha geweest?

Mama van 2: je gek hè, nu ik nog niet zwanger ben denk ik 'ALS ik maar zwanger bent', terwijl jij nu zwanger BENT en weer met de onzekerheid zit omdat je nog niets ziet of vanuit de Baby voelt.
    Het hele babymaakproces is één en al onzekerheid blijkt maar weer!

16. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Oh Mamatien ik lees je berichtje dat je er minder zult zijn nu pas.....net als Denise en jou probeer ik er ook minder mee bezig te blijven.

Heb m ook al een paar keer willen opheffen, maar is toch wel leuk om soms met elkaar het wel en wee rondom zwanger worden te bespreken.

Wens je toe dat je er minder mee bezig zult zijn en dat het natuurlijk positief effect heeft :)

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    mmm, idem hier, schrijven betekend toch er mee bezig zijn, en ik kreeg een beetje valse hoop..... mijn lichaam is er gewoon nog niet klaar voor! en dan gaat elke maand een teleurstelling worden en dan duurt het alleen maar langer, dus die energie ga ik nu even anders gebruiken... en als mijn lichaam er klaar voor is ga ik het weer proberen.....

ik vind het heel gezellig hier en dit is ook de enige topic waar ik mijn abbo niet heb opgezegd.... dus zal af en toe wel lezen en een berichtje schrijven, maar neem nu pauze van zwanger worden..... niet van jullie hoor! laat mijn lichaam even herstellen van alles, Abortus, hormoondisbalans en heroperatie en dan pak ik het weer op zoals het was.... gewoon lekker vrijen, niet klussen enzo! wij zijn net getrouwd en nog lekker in de wittebroodsweken.....
    zo ben ik beide keren heel snel zwanger geworden, dus er is helemaal geen reden tot paniek en ik ben nog jong.... nog maar 38...:D

dus ik ga het van me afzetten, maar verdwijn niet helemaal hoor....

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    geloof dat mijn ongi gaat doorzetten, heb rothumeur en krampen :x in de pauze even van het zonnetje genoten, was goed voor me. niet langs winkel geweest, was bang om allemaal chocola enzo te kopen :) heb gelukkig nog eten in huis dus hoefde ook niet. ga nu maar zitten wachten tot mijn ongi komt en we weer verder kunnen. deze ronde zonder ovu testen, ei was prachtig op schema dus dat zit in ieder geval wel goed.

19. mamatien

Hey meiden,

Maar goed, gesprek bij HA ging erg goed. Ze vond het super goed van ons dat we nu een stap verder willen. Ze gaf ons de keuze of we sperma willen laten testen via ha, of dat we naar de gyn willen zodat we beide onderzocht kunnen worden. We hebben voor het laatste gekozen. De HA vond dit ook de verstandigste keuze!

Mn vriend zit bij andere dokter, dus die moet morgen ff naar zijn HA bellen voor verwijsbrief, want dat kon zij niet doen. Dus morgen ga ik ff alle ziekenhuizen en 1 MC kinderwens afbellen wie het snelste zijn haha!

Ben benieuwd...

Ohja, ze zei dat het leek dat mn tempkaartje uit een boekje kwam, zo mooi vond ze hem, dat mn ei echt uber duidelijk te zien is. En als er gem. meer dan 7 dagen zit in lengte van cyclussen, dan praat je pas over onregelmatig. Ik heb paar uitschieters, maar over algemeen is die regelmatig zei ze. Ze begreep wel dat het frustrerend is dat het iets langer als normaal is, omdat ik op deze manier minder kanze had.

Al met al.. Mijn HA is echt super :) (maar dat wist ik al!)

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Zonn( mooie naam:)) balen dat je weer ongi ben geworden:( fijn dat je er zelf wat minder last van hebt... ja ik ken dat van vriendinnen, er zijn er nu 3 zwanger , 1 net bevallen en buurvroew 2 huizen verder ook net bevallen,dus ik kijk constant tegen ''hoera een meisje' aan. ik gun het ze wel, daar niet van. Maar ik wil inderdaad nu ook! Bespreken bij de Ha is nooit verkeerd.

@ Siri, leuk dat je wel af toe bij ons komt buurten, gezellig:)

@ Mamatien,klinkt positief, fijn zo'n HA! Hopelijk kan je snel ergens terecht,zodat jullie snel wat meer duidelijk krijgen.

@ daanquinty, zo dat's zijn beste temperaturen!Welkom terug

Deel Deze Pagina