Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik ben ook niet te genieten, kan me man beamen:) net wèl chocolade op;) en het gevoel dat ik al ongi ben,maar er is nog niets te zien, ook nog geen bruinverlies, dus ik heb nog lichte hoop..
    Duim voor jou dat het ook goed blijkt te zijn en anders knap dat je zo positief bent voor de volgende ronde:)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    op papier kan ik heel dapper zijn ;) in het eggie ietsje minder hoor! maar het erover hebben enzo helpt wel moet ik zeggen. is ook een hoop andere zooi die momenteel door mijn hoofd speelt en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. deze week maar even een pas op de plaats en even goed om mezelf denken. ongi is nog niet gekomen, maar als het dan toch moet dan maar meteen he..... ik duim voor jou hoor! nog 2 daagjes en nog geen spoortje van ongi, das goed he!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    bedankt voor het duimen en sterkte met alle andere 'zooi'. Het belangrijkste is dat je eerlijk naar jezelf toe bent en idd goed aan jezelf blijven denken. knuf.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

@Siri, ooh wat rot voor je meid..... Had het jou zo gegunt deze ronde...

@babbel, ja heb vanmorgen stiekum een testje gedaan, maar deze was helaas nog helemaal wit.. Maar idd mijn temp is nog steeds goed en nog geen tekens van ongi. Er is dus nog hoop..

@justme, balen voor je meissie :(

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ blike ,jammer van je nega.test ,maar met zo'n temp mag je nog hoop hebben:D,wanneer ga je weer testen, overmorgen?

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    als ik me morgen kan inhouden ja ;) en jij? al een testje gewaagd|?

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een spanning hier dames!! wel meteen de uitslag van de testjes hier posten he! veeeeeel te nieuwsgierig :)

ga nu lekker slapen, na deze typische maandag lijkt me dat een goed plan!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    uiteraard! :D
    trusten meid!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ justme, weltrusten, lekker slapen hè niet tobben...

@ blike, ik wil woensdag gaan testen, hopelijk is het dan nog nodig;)

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    waah spannend babbel... voel je ook iets?

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja blike, ongi gevoel laag bij me schaambeen, gevoelige/gezwollen (*)(*), warm hoofd en met vlagen moe, bultjes op me borsten + bauwe aders enz... maar ja, heb ik een aantal vorige ronde ook gehad,dus bij mij zegt dat niks;):D en jij, heb jij al last van kwaaltjes?

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nope, helemaal niets...
    Vraag elke dag of mijn vriend ff wil kijken of mijn borsten al groter zijn maar nee, dat nog niet.
    Had net na mijn eisprong wel 'héél veel witte afscheiding maar dat valt nu ook wel weer mee...
    Moe ben ik wel, maar kan ook een herfstdipje zijn.

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    een ding scheelt, wel of geen kwaaltjes zegt eigenlijk helemaal niks;) , we weten het pas zeker met een posi test!! dus daar gaan we voor en anders weer ons best doen in de volgende ronde:)

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dat is ook meteen de reden dat ik hier niet zoveel geweest ben de laatste dagen. Het is voor mij echt niet goed om hier iedere dag te kijken. Ik heb niet zoveel abbonementen, maar ik wil het niet helemaal missen ;) Helaas kan ik nu niet overal op reageren, maar ik doe mijn best.

Siri: wat een dappere beslissing. Ik denk dat je er heel goed aan doet. Sterkte.

Israe/zonn: welkom (opnieuw :D) Balen dat je weer in de volgende ronde zit. Ben benieuwd wat de ha woensdag zegt.

justme: wat vervelend voor je dat het op deze manier gaat. ALS er dan een ongi komt, dan íe dan maar komt ook dan kun je tenminste weer verder. Op deze manier krijg je toch steeds weer hoop.

mamtien: wat een supergesprek is dat geweest bij je ha. Ik hoop dat jullie heel snel bij een gyn terecht kunnen en geholpen zullen worden.

blike en babbel: SPANNEND!

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @justme: hoe is het nu met jou??

@blike/babbel: spannend!!! nja ik teste met 2 dagen overtijd negatief en 12 dagen overtijd positief. Dus het zegt nog helemaal niks een negatieve test!! Succes dames!!

@zonn: welkom terug, en jammer van je ongi.. succes bij de ha!

@daanquinty: heej meid welkom terug! jou miste ik nog! hoe is het met jou? Wachtend op je ei?

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames,

Hier nog geen tekenen van een ongi te bekennen, en mijn temp gaat nog steeds goed... afwachten maar dus :)

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ blike ,mooi zo! wel volhouden hè..:D

@ mama van 2, ik zie dat je volgende wk een afspraak( je moet het alleen even goed neerzetten;),staat nu afspraal:) ) hebt bij de VK, wat fijn, heb je iets om naar uit te kijken

@ twijfel, net zoals de rest moet je doen,waar jij het beste mee functioneer.. kletsen/meelezen wanneer je er zin in hebt en anders niet komen kijken;):)

Hier vanochtend erg veel wittige slijm met een beetje
    licht bruin erdoorheen( sorry voor de details:p), weet niet wat dat dan weer is,heb ik nog niet eerder gehad, temp. nog wel hoog:D

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend babbel! Ga echt voor je duimen, wat knap dat je nog niet getest hebt...

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @babbel: dank je, helemaal overheen gelezen. Tja geen echo of hartje luisteren. Alleen de intake. dus niet heel spannend. Maar ga er even voor zorgen om eerder een echo misschien te krijgen;)

Spannend meid! kan oud bloed zijn van de innesteling, misschien...

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Mama van 2 , graag gedaan! als je bij de vk binnen bent,krijg je het iig sneller voor elkaar voor een eerdere echo,dan via de telefoon;)

ja hoop dat het iets van innesteling is,maar kan toch ook voorbode van ongi zijn, probeer niet iedere keer naar de wc te gaan om te 'broekloeren' maar moet mezelf wel bezighouden:D

@ blike, ja ik heb er 1 in huis,maar kan ervan af blijven, verbaas mezelf er ook over.

Deel Deze Pagina