Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    haha spannend hoor, wanneer wil je de test gebruiken? morgen?? Ik ga duimen voor je!!!

tja ook met het medisch verleden van mijn zoontje vind ik het nu spannender en onrustiger dan bij de zwangerschap van hem. Zit telkens maar te denken, stel dat er nu dit is, of dat.....

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja , snap dat het nu extra spannend voor je is en dat je nu meer zorgen maakt

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Spannend Babbel!!! Temp is nog mooi hoog....je hebt zeker 'zin' om morgenochtend te tempen en dat ie dan nog mooi hoog is :)

Blike, ook spannend voor jou.

Justme....is je ongi nu echt al doorgebroken?

Mamatien....zoooo fijn zeg zo'n aardige huisarts!:) Goeie actie dat je alle ziekenhuizen afbelt! Hopelijk kun je snel ergens terecht. En als het langer duurt, kun je dan wel op de wachtlijst maar in tussen vast zaadonderzoek bij de ha doen?

Ik ben er ook wel blij mee dat ik het woensdag vast aankaart....mijn man waarschijnlijk ook voor zaadonderzoek...hij denkt er nog ff over. Hij heeft namelijk een andere huisarts dus zal er zelf voor moeten gaan. ff afwachten.

hahahah Babbel BROEKLOEREN daar doe ik ook altijd aan:p

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Spannend, keek even of er nieuws is... kijk morgen weer. Succes met testen!:D

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    #125 Babbel81, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
    Ja, ga eerst temp.afwachten en als hij nog hoog is,ga ik testen..
    Goed dat je het iig samen besproken hebt, snap dat het voor een man wel moeilijk is zo'n zaadonderzoek, is dan voor het eerst dat ze er zelf ook wat mee te maken hebben..., beetje rare zin,maar je snap me denk wel.

oh en ik ben ook schuldig aan wc-papiertje loeren: 'afvegen, kijken..hmm niets, nog maar een keer afvegen, nee echt niks';):);)

Ha Siri, nee nog geen nieuws hier te melden!:D

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi... zoooo herkenbaar ;)

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ blike, oh fijn,dacht dat ik het toch wel erg bont maakte:):D

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    broekkoekeloeren heb ik ook nog steeds hier hoor!! Ben echt nog steeds bang dat het mis kan gaan! Maar we zijn al op 7 weken gaat snel!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jeeh, 7 weken, gaat idd hard:D

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #130 Mama van 3, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
    Het is hier rustig mensen.... Wanneer gaan jullie daadwerkelijk testen blike, justme, babbel????

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, nou dat koekeloeren herken ik ook wel hoor, we maken ons daar allemaal schuldig aan :) maar spannend babbel en blike zeg! ik verwacht morgen testresultaten met veel roze hoor!

hier nog niets doorgebroken. wel koud gehad vandaag dus ga er nog steeds vanuit dat ongi komt. we zullen zien! humeur is al iets beter, straks lekker warm kopje thee op de bank drinken met mijn mannetje.

gister iets (voor mijn doen) heel ergs gedaan, mijn ma belde, had geen zin om te kletsen dus gewoon niet opgenomen :):) zondag haar verjaardag gehad en wij waren naar haar zin uiteraard te vroeg weg gegaan dus ze wilde me vast vertellen wat er die avond allemaal besproken is etc, nou daar had ik ff geen zin in! ben benieuwd of ze vandaag weer belt.....

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dat wordt spannend hier de komende dagen!

mamtien: grote kans dat alles nu helemaal in orde is met je ukkie, toch? Het was toch niet iets erfelijks bij je zoontje?

Broeloeren? Schuldig! :D

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ twijfel: nee het was niet erfelijks maar toch.. Ik maak me toch wel zorgen of alles wel goed is. Maar leg het volgende week even uit bij verloskundige hoe en wat. Ook omdat hij in stuit lag, en ze dit helemaal niet hadden opgemerkt. Dus deels vertrouwen ook iets weg

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @justme, hihi geeft niet hoor. Heb soms ook niet zo'n zin om te kletsen...

Hier wat krampen vandaag.... zou het een voorteken zijn? Ben bang van wel :(

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Twijfel: ik ben niet zwanger hoor, je bedoelt vast mama van 2 :)

Ik denk ik update jullie even...
    Hello meiden,
    Heb net het medisch centrum kinderwens bij ons in de buurt gebeld. We kunnen 13 november terecht. Ze hebben verder geen wachtlijsten voor onderzoeken en behandeling, alleen voor de intake staat paar weken wachtlijst.. Maar ik vind het eigenljik wel lekker om me nog even een maand voor te bereiden :)
    Dus heb besloten om de andere ziekenhuizen te laten voor wat ze zijn...

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ok, gister niet opnemen van de telefoon resulteerde erin dat ze vandaag al weer belde..... weer niet opgenomen, sms..... of ik ff terug wilde bellen..... ik denk, iets dringends, ging het om de kleur sjaal die een tante voor me zou maken :x:x alsof dat zo dringend is!! was beetje kortaf, meteen de vraag is er iets....... JAAAAA maar dat vertel ik je niet (uiteraard niet gezegd) pffffff ma is best lief hoor maar heb ff genoeg zooi van mezelf die ik ff niet met haar wil delen.

einde ego bericht van een hele slechte dochter ;)......

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    :) volgens mij kan jij wel een knuffel gebruiken justme.... bij deze *knuffelt justme66*

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ mamatien, oh dat is toch wel snel al,maar idd lang genoeg om jezelf aan het idee te laten wennen, fijn voor jullie. Krijg je dan al wel een vragenlijst opgestuurd,of begin je 13 nov.echt pas?

@Justme, ik neem ook wel eens niet op hoor, vaak bel ik dan later wel terug,maar ook niet altijd:) dat heet dan weer even aan jezelf denken, is niet altijd egoistisch;)

@blike, heb ook al 2 dagen last van kramp,maar zie nog niks, dus het hoeft niets te betekenen:)

@mamavan2, wat een mooie foto heb jij als avatar!Goed om wel met je vk erover te praten,je moet haar nu wel kunnen vertrouwen,anders misschien toch iemand anders gaan zoeken?

Ik wacht dus morgenochtend me temp af, is hij nog hoog,dan ga ik testen:D

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend babbel, ga voor je duimen!!!

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @just me: oww dat heb ik ook zo vaak. Even geen zin om de telefoon op te nemen en dan laat ik hem ook lekker gaan!! Dat heeft iedereen hoor.. Voel je niet schuldig!

@ babbel: haha dank je. Was deze zomer in Frankrijk. Meneer was dol op stokbrood. Gaf hem een helft stokbrood en hij ging eten. Maar het bijten was iets lastiger.
    Tja ik moet toch op het einde naar de gyn. Dus ze mogen mij niet begeleiden in mijn bevalling. Bij 34 weken ongeveer wordt ik overgedragen. Ds dat geeft ook wel beetje rust.

SPANNEND!!!!!! ik ga voor je duimen en houd het hier goed in de gaten!!!

@ blike: nog geen bloed is nog geen bloed en blijven we positief!

@mamatien: wat spannend meid! 13 november. Maar inderdaad heb je even de tijd en rust om je voor te bereiden op wat er gaat komen.

@hier: beetje mot met mijn man, en verder erg vroeg wakker maar dat ben ik al paar nachten, want kan gewoon weg niet slapen zucht!

Deel Deze Pagina