nou dames volgens mij is het hier game over Had gisteravond al steeds van die ongikrampjes en vanmorgen wat bruine afveeg.... Ook is mijn temp weer iets gezakt.. Nu wachten tot mijn ongi doorzet en dan op naar de volgende ronde. @babbel, al getest?? Spannend voor jou!!
dag dames kom even snel posten,want ik moet naar me werk, temp.iets gezakt,maar wel getest, omo-wit dus maar weer verder afwachten, als bruinverlies zo blijft, en temp. zakt niet verder morgenochtend ga ik nw test halen voor vrijdag,anders wachten op me ongi. Kom vanavond na me werk wel weer even buurten
@ Blike, hè dat zou jammer zijn,maar hij is bij jou ook nog maar iets gezakt,dus hij kan toch nog hoog blijven...
f.ckerdi-f.ck-f.ck!!!! babbel en blike..... hopelijk komt er nog goed nieuws maar een omowitte test op NOD is geen goed teken
grrrrrrrrr blike wat vervelend, weer een volgende ronde! Sterkte met je ongi! Babbel.....temp daling van 0,1 is minimaal, maar pas als er bloed is, is t game over...duim duim duim Hahaha zelfs als ik beetje bloed zie, denk ik nog "misschien stopt t wel en ben ik toch zwanger" Ik zit meestal aardig lang in de ontkennigsfase Jeetje waarom is er zo weinig roze in ons clubje!! Ik ga vanmiddag naar de huisarts, vind t best een beetje spannend eigenlijk Ze is soms wat bot, ben bang dat ze zegt: wil je naar de gyn ofzo? je bent pas net bezig. En ik weet niet of ik dat wel wil...raar hè? De ene dag wil ik alle onderzoeken van de wereld om te weten of alles wel goed zit, het volgende moment steek ik liever mijn kop in t zand Kan me steeds beter voorstellen dat mensen psychisch onderdoor gaan aan hun niet vervulde kinderwens. Niet dat ik op t randje van een inzinking zit hoor hahaha gelukkig niet, maar het kan je leven zo beheersen. Het is zo'n vurige wens!
@ Zonn: Wat spannend joh, dat je ook naar de HA gaat! Dat wist ik helemaal neit (zal dr wel overheen gelezen hebben.. sorry) Ik hoop voor je dat ze beetje begripvol reageert! Als ze zo lomp vrraagt of je naar de gyn wil, zou ik als ik jou was gewoon aangeven wat je voelt.. Dus dat het je frustreert dat het na bijna een jaar nog steeds niet lukt.. Dus dat je graag wil weten of er meer aan de hand is. Ik hoop voor je dat je HA net zo reageert als dat de mijne reageerde!
@Mamatien: nou ik heb eigenlijk een afspraak ergens anders voor, maar ga dit ook bespreekbaar maken. Omdat mijn cyclus en eisprong normaal lijken te gaan, wil ik namelijk vragen of een doorverwijzing al nodig is. Inderdaad errug spannend! Hoop ook dat ze zo vriendelijk is als de jouwe
@ Zonn: Bij mij gaf ze aan dat mijn cyclus ook regelmatig is, maar dat na 1 jaar wel handig is om naar gyn te gaan, omdat kans dat het natuurlijk lukt steeds minder groot wordt...
ohhh dat klinkt eng!!! De kans dat het natuurlijk lukt steeds minder groot wordt Zit nu bijna op 9 maanden pilloos....dus ik verwacht eigenlijk dat ze gaat zeggen, als het in januari nog niet gelukt is kom dan maar terug. Wil het nu wel vast zeggen omdat ze me dan met 1 jaar hopelijk sowieso meteen doorstuurt. en misschien stuurt ze nu al we door? Ik zal t vanmiddag zien... Manlief gaat wel ff test vragen aan huisarts, dat is relatief 'makkelijk' en kan een boel duidelijkheid geven. hij zegt gewoon dat we bijna een jaar bezig zijn en hopelijk werkt zijn ha dan ff mee. aan de ene kant fijn om het bij de ha bespreekbaar te maken, aan de andere kant zo eng voor wat ons maybe allemaal te wachten staat. hoe voel jij je nu, over een maand heb je de eerste afspraak bij de gyn toch?
Zonn sucses bij de dokter vanmiddag hopelijk reageren ze begripvol... deze maand is er echt niks van klussen terecht gekomen..heb ook geen ovutesten gebruikt maar volgens me banner is vandaag me vruchtbaarste dag dus vanavond toch maar een keer klussen miss. is het te laat maar ja miss. ook niet je weet het nooit. en anders gaan wij er de volgende maand weer voor
@ Daanquinty: zegt niets hoor.. Maarre.. De banner van internet kan niet aangeven wanneer je meest vruchtbare dag is hoor.. Dat is maar een gemiddelde indicatie..
ja dat bedoel ik ook vorige maand klopte die ook met me ovutesten hihi maar ja we wachten wel af ga deze maand nergens vanuit...
@zonn, hoe was het bij de huisarts? Kan me heel goed voorstellen dat je soms liever niet die aanvullende onderzoeken wilt... @daaquinty, jaa joh baat het niet dan schaad het niet klusze!
mamavan2: goed dat je meteen gaat praten met je vk om het vertrouwen weer terug te krijgen. Dat heb je kei-hard nodig in je zw-schap mamtien: sorry voor de pijnlijke naamsverandering. Prettig dat je zo snel terecht kunt en nog in de buurt ook. blike en Babbel: dit is echt niet leuk meer. Maar .... misschien over een paar dagen een mooi streepje??? (zeg ik heel voorzichtig) Zonn: hoe was het bij de ha? daanquinty: hopelijk is die ene keer dan toch genoeg; je weet maar nooit. Ik ben deze maand aan het rekenen gegaan nav mn ei pijn afgelopen maanden. We zijn niet om de dag aan het klussen, maar om de 2 dagen. Omdat je schijnbaar iets meer kans hebt op een meisje als je 2 tot 3 dagen voor je eisprong klust; vindt het wel eng hoor op deze manier maar we kijken een paar maanden of het werkt. (Begrijp me niet verkeerd, ook met nog een jongetje zouden we blij zijn, maar een kleine meid ter afwisseling zou ik erg leuk vinden) Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets als ik het zo zeg, maar dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel. Als het niet werkt, dan gaan we terug naar het om de dag schema. Tempen en ovu testen zijn helaas niets voor mij, dan ben ik er echt de hele dag mee bezig.
Dat is heel begrijpelijk hoor twijfel, ergens hoop ik zo dat dit ook een meisje wordt!!!!! Wordt dan de eerste kleindochter van beide opa's en oma's lijkt mij zo mooi! Even spits hier dus ben weer weg!
he bah blike en babbel, had zo gehoopt dat jullie een roze testje hadden, maar geen bloed is goed he! @zonn, je weet maar nooit wat je HA zegt en proberen kan geen kwaad! hier geen nieuws, nog geen ongi en ook geen krampen meer..... snap echt helemaal niets meer van mijn lijf zal wel snel genoeg duidelijkheid komen lijkt me. maar ff een thermometer gekocht, volgende ronde maar eens aan het tempen slaan