Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    en een testje wagen just me???

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee, daar wacht ik nog even mee. ga er namelijk niet vanuit dat ik zwanger ben. als ik in het weekend nog niet ongi ben waag ik wel een testje.

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Spannend meid! Ik gun het je!

Zo ik ga even lekker sporten! Tot morgen!!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Justme, nou jij kan ook wel wat positief gebruiken,volgens mij,dus wie weet;):D dan moet jij maar roze hier brengen..

@ Twijfel,tuurlijk mag je dat hier zeggen..weet alleen niet of het ook echt zo werkt,maar je kan het iig proberen

@ daanquinty,veel plezier met klussen:D

@ blike, hè ik zie dat het bij jou echt al doorgebroken is,balen joh:(
    dat is dus het gevaar aan tempen,eigenlijk zegt een hoge temp helemaal niks:x

@zonn, en hoe was het bij de HA? reageerde ze een beetje positief?
    ik ben ook niet helemaal overtuigd als ik bloed zie, heb ook al eens na me ongi toch nog een testje gedaan,omdat je toch ook wel lees dat er dames zijn die wel gewoon zwanger zijn + ongi worden , stom hè:);)

@ mama van 2 , ja hou jouw verhaal wel in me achterhoofd,maar ga van het ergste uit..

@ all , hier bruinverlies met vlagen, wel wat licht krampjes,maar het zet nog niet door, toch nog maar weer afwachten. Als me ongi komt is me cyclus wel een stukje langer geworden:(

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jah das waar babbel, want mijn temp was vanmorgen maar 0,1 graad gezakt en ben toch echt superongi nu... auw... veel buikkrampen.
    Maar aan de andere kant vind ik dat wel fijn, geen vage testjes of lang bruinverlies. Als de ongi dan toch komt, dan maar meteen duidelijk!

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ blike, ja dat is wel fijn die duidelijkheid. Hopelijk kan je wel slapen ondanks je ongi-pijn.
    hier nog geen duidelijkheid,maar krampen worden wel wat erger,dus denkt dat ik morgen wel ongi wordt. Dan liever maar morgen,dan dat ik er nog op moet wachten... Ik ga wel weer tempen,maar stop als FF met ei gaat markeren,want van tempen nà me ei ga ik alleen maar valse hoop krijgen:(

Veel succes en geluk in deze ronde!:)

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Heey dames, bij de ha geweest en ze was zowaar AARDIG hahaha!

Ze heeft naar mijn drie tempschema's gekeken en zei dat het er wel goed uit ziet: normale cyclus en eisprong. Ze zei dat je in het eerste jaar juist op het einde meer kans hebt dat het alsnog raak is. Statistisch gezien dus;)
    Na een jaar is er wel een kans dat er iets niet werkt zoals het moet (bij man of vrouw of een combi)...dus als ik in januari nog niet zwanger ben dan krijg ik de verwijzing voor de gyn (net zoals de ha van mamatien dus zei).

Ging dus eigenlijk zoals ik verwachtte, maar wel fijn dat ik in januari de verwijzing krijg als het nodig is:).

Ze zei ook, na drie keer tempen heb je wel inzicht, dus beter niet meer doen want dan ben je er erg mee bezig. Ze bevestigde weer dat loslaten erg belangrijk is. DAT MOET IK DUS VAN MEZELF GAAN DOEN (euhmmm MOET, shit dat is weer zo gedwongen en bewust hahaha):D:D:D

@Babbel...hahaha jij bent dus net zo'n sjaakie als ik....ontkenningsfase tot en met :) Komt ook omdat je ook zoveel rare verhalen hoort (ongi en toch zwanger inderdaad).

@Twijfel....hahaha heel voorzichtig je voorkeur voor een meisje, pas maar op ja met ons als hormoonbommetjes die graag uberhaupt een kind willen hahaha nee hoor meid, snap het helemaal! Succes met je meisjesstrategie!!!

@BB je ei alweer bijna? Je hebt het deze maand nog meer losgelaten of niet?

@mama van 2, hoop dat je snel weer meer vertrouwen krijgt bij de vk en wens je heeeeel veeeel geniet plezier op je roze (of blauwe?) wolk:)

@Siri, hoe is t nu met jou?

@Blike: sterkte meid en op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Hoop dat ongipijn snel voorbij is!

@Just me en Babbel: weg ongi weg ongi!

Dames op een dag zijn we allemaal zwanger en dan kijken we terug op deze onzekere miepjes fase waar we toenu inzitten....komt vast goed allemaal!:):):):):):)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee zonn, wat fijn dat je HA zo aardig was en je zo gerustgesteld heeft :) Kun je iig weer met iets minder zorgen de volgende ronde in gaan!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Zonn, fijn dat je HA je wel wat gerustgesteld heeft en dat je nu wel weet, mocht het nodig zijn, hopelijk dus niet;), ze je in jan. doorstuurd

Hier ongi doorgekomen, dus ook begonnen aan nieuwe ronde:( heb alleen nog wel gevoelige borsten, dat is normaal ook gelijk over:( herkent iemand dat?

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    aah k%t voor je babbel :( met die gevoelige borsten kan ik je helaas niet helpen, dat heb ik eigenlijk nooit...

11. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @Babbel, balen meid! Borstpijn herken ik zeker. Lijkt wel of t de laatste maanden erger wordt. Normaal voor ongi stopt het, nu had ik het op dag drie nog!
    Onze hormomen werken in ieder geval goed;)
    Mijn ongi is bijna voorbij....pfff ronde 10 nu.

Welke rond zit jij nu Babbel?

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Zonn, nu ronde 8,pfff ik weet wel dat dat helemaal nog niet zo lang is,maar zo voelt het vandaag even niet zo, ben erg emo vandaag,zit om de gekste dingen te janken:(:) leuk voor me man,die zo thuis komt,maar ja..dat zijn waarschijnlijk ook hormonen;) fijn dat je ongi bijna voorbij is, hopelijk voorlopig de laatste!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he wat een nare berichten allemaal vandaag...wat jammer dat jullie ongi zijn geworden:(

nou gisteravond niet geklust grrr...manlief was te moe ook wel logisch had van s'morgens half 7 tot 17:00 gewerkt..heb ook verder niet door gezeurd hoor..ik dacht gewoon volgende maand maar weer...als het goed is is vandaag mijn eisprong...miss. kan ik hem nog overhalen voor vanavond dat is zo'n beetje de laatste kans deze maand...kreeg net een pendel haha en die zei zwanger oktober 2010 pff!!

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nu net terug van het ziekenhuis....operatie is geslaagd, maar wat een lange dag... alles is nu schoon. Vandaag begonnen met hormoonpreparaten, en dan moet het over 3 maanden allemaal goed zijn. Ben nu helemaal stuk.... duizelig en misselijk na de narcose. even een hete douche en dan letterlijk mijn roes uitslapen....

Babbel ik zag dat vanuit mijn ooghoek dat je een nieuwe ronde bent begonnen. Balen.....

Just me, succes met testen

blike? was je nou ook ongi???

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ Siri: heel veel stertke de aankomende dagen meid! Wens je erg veel beterschap en sterkte!!! Hopelijk dat er betere tijden voor jullie komen!

@ Babbel: balen meid!!!

@zonn: gelukkig dat ongi bijna weg is! Hopen op betere tijden!

@BB: hoe is het inmiddels met jou? Je bent erg stil...

@Daanquinty: tja mannen en klussen op tijd werkt niet altijd. Hopen dat die vanavond nog even wilt klussen... Hoe is het verder met jou zelf??

@hier: de moeheid begint steeds sneller toe te slaan. Kan niet veel meer doen of ik ben echt kapot. Borsten zijn nog steeds erg gevoelig. Maar gelukkig nog steeds niet misselijk! Daar ben ik wel erg blij om..! We hebben het hier nog niemand vertelt en willen we ook nog niet doen. Op mijn mans verjaardag willen we waarschijnlijk cakejes maken en dan roze/blauwe muisjes op doen ofzo. Tenminste als alles goed gaat natuurlijk. We hebben dan ook al een echo gehad dus dan weten we het zeker. Ben wel benieuwd of ik het verborgen kan houden, geen idee wanneer mijn buikje gaat groeien....

Zo en nu eerst eens even mijn kleine man naar bed doen, die zit me een partij te gapen!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ zonn, fijn dat je HA zo goed reageerde! weet je nu waar je aan toe bent en hoe het verder zal gaan.

@babbel, balen van je ongi, niet leuk! maar nu weer op naar de volgende ronde he!

@blike, ook balen voor jou, maar ook hier telt, nieuwe ronde nieuwe kansen!

hier vanochtend bloed dus ik dacht mijn ongi is er, nee hoor...... rest van de dag alleen maar bruin :( snap er helemaal niets meer van :( paar dagen wachten en als ik dan nog niet ongi ben maar eens een testje wagen.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja was echt mijn ongi :) maar ben opzich wel blij dat die zo snel en duidelijk is gekomen, geen vage testjes of lang bruinverlies! Dan ook maar gewoon zekerheid! Op naar ronde 3!!

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, fijn dat je operatie nu achter de rug is, heel veel beterschap gewenst en hopelijk knap je snel weer op

@ justme, bij mij loopt het er ook nog niet echt aan,maar ik hou toch vandaag maar aan als begin,zal bij mij morgen wel 'losbreken'
    Duim voor jou dat het hier bij blijft en dan mooi posi testje!

@ Daanquinty, succes met het verleiden van je mannetje;):D

@mama van 2, alles rustig aan doen en wel ondertussen genieten hè:)

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    met mijzelf gaat het goed hoor:) lief dat je dat vraagt;)

wat en gaaf idee om die cakejes te gaan maken echt super leuk...je hebt me gelijk op een idee gebracht hahah...nu maar hopen dat ik voor 5 december zwanger mag zijn:p hopelijk wordt je vermoeiheid snel wat minder meis.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    als het morgen bij mij ook losbreekt hou ik vandaag ook aan hoor, heb ik weer een mooie cyclus achter de rug ;)

Deel Deze Pagina