Zwanger worden is... Leren. Leren dat niks vanzelfsprekend is, hoe onze relatie in elkaar steekt, geduld leren hebben, leren blij te zijn met wat je hebt, leren dat het altijd erger kan, leren dat je meer dierbaren hebt dan je dacht. Zo kan ik nog wel een pagina of twee doorgaan, maar wat ik zeggen wil is dat dit hele proces voor mij een wereld heeft geopend. Ik kan het negatief in zien allemaal maar er is zoveel positiefs uit te halen. Bij ons wil het, zoals een heleboel anderen hier, niet spontaan gaan dus vandaar deze overpeinzingen.
Sietske, je kunt er idd een ander mens van worden, of in elk geval, sterker en je leert jezelf kennen op een manier waarvan je niet wist dat je dat in je had. Zwanger worden is.............................. mooi
Zwanger worden is............ Je lichaam opnieuw ontdekken (wist niet dat ik zooooooooveeeeeeel kwaaltjes had en lichamelijke kenmerken (dingen die ineens groter of donkerder worden haha) tot sinds we bezig zijn met zwanger worden)
Zwanger worden is intense gevoelens die ik graag zou willen voelen, hopelijk is dit voor ons allen weggelegd