Wie gaan er nogmeer in juni2012 voor een kindje Ik heb op dit moment een zwangerschaps verbod van de dokter en we mogen in juni weer gaan proberen( vanwege 4 miskramen binnen 8 maanden) nu eerst lichaam tijd en rust gunnen.. Pff het liefst zou ik het nu alweer proberen mja mischien toch beter om het aankomende huisje van mijn kindje goed te verzorgen voordat het bewoond word... Dus wie nogmeer in 2012 juni/juli zwanger worden? pff duurt nog zolang als je wens heel groot is maar samen slepen we elkaar er wel doorheen!
Hoi Thea23, Ik ben nieuw op dit forum, maar wou ook graag even reageren op je berichtje. Wij gaan halverwege juli een poging doen voor ons eerste kindje! We trouwen in Oktober en ik zou het stiekem heel mooi vinden om dan al een kleintje in de buik te hebben zonder dat anderen dit weten. Ik woon nu anderhalf jaar samen met mijn toekomstige man ,we werken beiden fulltime en hij heeft een vaste baan dus we zijn er helemaal klaar voor! Kan niet wachten hihi! Liefs!
Hi, ja hier nog 1! Hoop in juli, maar liever al eerder net als jij! Ik slik medicatie waardoor het nog niet mag. Sta te trappelen, maar moet eerst afbouwen. Hoop dat dat in juli gelukt is en we ervoor kunnen gaan! Wat heftig je miskramen! OOOOOO, ik zie ineens dat je zwanger bent! Wat spannend! Wat zei je arts dan? omdat het niet mocht? Hoop heel hard dat het goed mag gaan! STerkte en veel geluk!
ik krijg nu vroege echo om alles in de gaten t ehouden+ het is door de prikpil heen dus hopen dat alles goed mag blijven gaan