Meiden gezocht //* steun en support *//

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Q1987, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Hoi allen.

omdat ik graag een frisse start wil
    (en ik zelf niet zo ben van midden in een topic te plonsen dit ook omdat je dan meteen 6blz. moet lezen :p )

Om zo te kunnen kletsen over wat je bezig houdt. hier onder een stukje over mezelf, ben benieuwd als er meiden zijn die het leuk vinden mee te kletsen en zich zelf voor te stellen. :)

Gr. Q

2. Q1987

Q1987 Niet meer actief

#2 Q1987, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2012
    :).

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi Q1987

Niet zo veel reacties.. Maar het lijkt mij gezellig om te kletsen!

Hoe gaat het met je? Wat ben je al lang bezig zeg, respect!

4. Q1987

Q1987 Niet meer actief

zie dat jij pas begonnen bent, leuk dat je gereageerd hebt, ik begin deze maart met eerste iui, alleen moet ik nog even wachten tot mijn menstruatie aanbreekt :O (liever niet natuurlijk) maar even afwachten nu :)

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi Q,

wat zijn jullie allang bezig...
    Is er ook al duidelijk waarom het niet wil lukken bij jullie?

wij zijn in november de mmm in gegaan en hebben afgelopen maand onze eerste iui gehad, helaas afgelopen woensdag ongi geworden. Nu hebben we waarschijnlijk aankomend weekend de 2de inseminatie.

Liefs

6. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Nee geen aantoonbare reden, bijmij is "alles" goed, en mijn vriend's zaadjes zijn ook goed!
    momenteel heb ik best last van zwangerschapskwaaltjes :p en dus over 4dagen mag ik testen!! :D i hope so!

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ik hoop het ook voor jullie...
    knap dat je nog geen test hebt gedaan...

8. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi Q, ja klopt, ben net begonnen. Ik mag eigenlijk niet zwanger worden omdat ik medicijnen slik.. moet dus flink aan de bak om hier vanaf te komen. Ben gestopt met anticonceptie om niet nog langer het verlangen naar een kindje te hoeven uitstellen als ik mijn medicijnen op orde heb. Wil niet het risico lopen dat ik dan nog moet ontpillen..
    Spannend, je ongi! Ik hoop datie niet komt en dat er een klein wondertje in je buik groeit. Heb je het gevoel dat dat zo kan zijn of denk je ongi te worden. Dan je eerste iui, heftig! zie je daar tegen op?of kijk je er juist naar uit?

Deb27: Jij ook al zo lang bezig! Ook voor jou respect, wat heftig zeg! Wat rot dat je ongi ben geworden. Ben je er erg van slag van? Ik hoop dat je 2e inseminatie een heel mooi kindje op mag leveren! sterkte!

9. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    ooo, je hebt kwaaltjes!! spannen! Hoop het voor je!!

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ja helaas wel van slag ja...doordat je nu hulp krijgt van het ziekenhuis heb ik toch wel meer hoop, en komt het harder aan als het niet lukt...

Jij bent net gestopt met de nuvaring zie ik, hoe oud ben je als ik vragen mag? wat voor medicijnen slik je?

Leuk dat je tante bent geworden!!
    Ik ben vorig jaar ook tante geworden en eind augustus word ik weer tante, erg leuk maar ook wat confronterend....

11. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Heftig hoor voor je! Kan me voorstellen dat je meer hoopt omdat je hulp heb! Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn! Kan je er met mensen in je omgeving over praten? Krijg je begrip voor je situatie of voel je je vaak onbegrepen?

Ik ben 25, bijna 3 jaar getrouwd. Ik slik slaapmedicatie en antidepresiva. De antidepresiva is ook bedoeld om neter te slapen.. Themazepam en Seroquel. Heb last van slapeloosheid..

Ja, tante worden is fantastisch, zo mooi en fijn dat het zo dichtbij is. En 2 van die mooie wondertjes in 1 week is echt bijzonder! Maar ja, ook wel confroterend. Gister nog een nare ervaring mee gehad wat nog steeds telkens door mijn hoofd spookt.

Wij zouden gaan eten bij mijn schoonouders en op het laatste moment is dat verzet naar het huis van mijn zwager en schoonzus met kleintje. Voor mij prima, gezelligheid!

Maar mijn schoonvader zei toen even dat hij er eigenlijk geen zin in had dat wij kwamen eten want hij was moe en zat.
    Maar nu was het goed omdat hij het kleine mannetje vast kon houden. Dat was toch veel leuker?
    Mijn mond zakte open en kheb niet meer gezegt. Snap er niets van. Ik begrijp dat hij dat kleine mannetje erg leuk vind, ik ben ook heeeeel gek op hem. Maar om nou te zeggen dat je dan geen zin meer heb om met je zoon en schoondochter zondeer kinder af te spreken?! Hij heeft nog nooit eerder zoiets gezegt..

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    jeetje zeg belachelijk ja van je schoonouders...dat kan toch niet? wat een onzin...
    al moet ik zeggen dat mijn schoonouders ook helemaal gek zijn met hun kleinkind, soms tot vervelens toe maar nu ze weten van ons is het wel iets anders...

Eigenlijk weten heel veel mensen in onze omgeving ervan af en kan ik ook bij iedereen terecht, dat is wel heel erg fijn..

13. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ah, fijn dat je veel steun hebt in je omgeving! Dat kan je wel gebruiken!

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    nou echt wel, moet wel zeggen dat ik ook heel veel steun krijg hier op het forum, erg fijn!!

15. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ja, heerlijk he, het forum! Ben er ook erg blij mee, praat er alleen met mijn man over en wil dat niet tevel doen dus het forum helpt echt wel dan!
    De mensen om mij heen weten wel dat ik ga stoppen met medicijnen enzo, maar ze hebben geen idee waarom. Ik zeg elke keer maar dat ik niet nog 60 jaar aan de medicijnen kan...
    Hier kan ik dan lekker erover babbelen :D

Deel Deze Pagina