Geen bloed geeft hoop!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Riejantjuuh, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    dag dames..

ik ben 2 dagen overtijd.. gister getest helaas negatief!:(
    maar niks dat er op duid dat mijn mentruatie eraan komt!
    heb nog steeds witte vloei terwijl dat anders altijd ophoudt voor ik ongi moet worden..
    tis wel wat anders van structuur normaal is het dik en korrelig en nu dun en nat.. ik weet wanneer men eisprong is geweest duss het blijft spannend ondanks men negatieve zwangerschapstest!!;)

iemand ervaring tips reacties??:D

2. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik heb het zelf ook en heb echt geen idee, ben al een week overtijd en heb 1 test gedaan en negatief. Heb enorme borsten en tepels. Steeds als ik iets voel lopen en ga kijken dan is het waterig en dun maar geen bloed. Ik heb al eens ergens gelezen dat veel witte vloei ook op een zwangerschap kan duiden. Of misschien heb je een latere innesteling gehad? Meis ik weet het zelf ook niet haha.

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ja zou kunnen maar ik had de roze afscheiding gezien als innesteling.. dat was 6 dagen na mijn ei en dan had ik eergister ongi moeten worden en dat is niet gebeurd.. voel me vreemd.. negatieve test gooide me ff weer van men roze wolk maar ja geen bloed geeft hoop he.. haha fijn te weten dat er meer mensen in het zelfde schuitje zitten..

wij vrouwen hebben maar een raar lichaam haha

4. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ja idd haha. Als je zelf hebt gezien dat je een innestelingsbloeding hebt gehad dan zou ik gewoon over een weekje nog eens testen kan dat je lichaam pas laat hcg aanmaakt. Ik heb genoeg verhalen gelezen van vrouwen die pas na 2,5 week overtijd posi testen. Ik wens je in ieder geval heel veel succes hou ons op de hoogte.

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ja dat zal ik doen!!;) ik wens jou ook heel erg veel succes en hoop dat het voor jou ook zo is!!:D
    hou je mij ook op de hoogte??

Liefs...

6. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Tuurlijk haha, als het zo zou zijn dan stuur ik je een pb haha

7. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    is goed;) hoelang zijn jullie al bezig?? en hoe oud ben je??:D

8. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn in maart 1 jaar bezig en ik ben 23. En jij-jullie?

9. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    wij zijn in april 2 jaar bezig dus mag van mij nu ook wel gebeuren hoor:D
    ben 22 jaar en we zijn morgen 7 jaar samen dus schiet al op!;)

heb een beetje buikpijn.. heb niet het idee dat et bij mijn baarmoeder weg komt!!

10. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Al 2 jaar bezig? Pff meid dat is nogal wat, en ik dacht dat wij lang bezig waren. Ben je al bij de ha geweest? Het zou me echt frustrerend lijken en volgens mij had ik de moed allang opgegeven.

11. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ja ben al bij de huisarts geweest.. die wou me direct wel doorsturen
    maar ik wou eerst een dieet proberen.. ben stevig maar niet echt dik..
    ik heb een verwijsbrief gekregen voor de dietiste maar ben nooit heen gegaan:)
    ik was eigenlijk meer heen gegaan zovan nou dan weet je dat even maar ik durfde toen nog niet verder..
    als het deze cyclus niet lukt gaan manlief en ik heen en geven ons over aan het ziekenhuis leven..
    vind het allemaal zooo eng!!

12. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb wel al een echo gehad omdat de dokter dacht dat ik pcos had. Gelukkig was dat niet het geval, mijn vriend moet morgen naar het zh voor een sperma onderzoek. Als alles inorde blijkt te zijn zal ik geduld moeten hebben. Denk dat ik er dan gewoon te veel mee bezig ben. Maar als ik hoor dat je iedere maand maar 20 procent kans hebt dan denk ik dat ik nooit zwanger zal raken haha

13. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    nou indd 20% is niet heel veel.. maar ja er zijn toch genoeg oopsjes in mijn omgeving.. vind ik zo vreemd he

hoe is het afgelopen vandaag??

ik ben nog nie ongi.. nog geen gevoel dat ongi word ook dus blijft spannend..;)

14. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Heb wel links in mijn lies een paar pijnlijke steken gehad, lichte hoofdpijn en krampen, verder zijn mijn borsten gevoelig maarja, wilde eigenlijk komende vrijdag gaan testen maar ben zo bang om teleurgesteld te worden. In dat jaar dat we bezig zijn heb ik al heel wat testen versleten en altijd dus negatief daarom ga ik er nu ook telkens vanuit dat het negatief is.

15. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    tjaa hier net zo.. durf ook bijna nie meer...
    ik bedoelde eigenlijk het zaadonderzoek van je man..
    ben benieuwd wij moeten straks ook he..
    weet echt nie wat me allemaal te wachten staat..:(

16. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hier ook overtijd, terwijl ik altijd echt de klok erop gelijk kan zetten. Heb getest en had een licht streepje, alleen zo licht dat je heel goed moest kijken.Morgenochtend opnieuw testen en dan bij de huisarts. Vind het wel spannend, want we hadden maar 1 keer net na ei sex gehad omdat manlief geopereerd was en moest herstellen. We wilde eigenlijk in de nieuwe cyclus voor de 1e klusronde gaan, maar wie weet...

17. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Spannend hoor:D laat je het nog ff weten??

Deel Deze Pagina