Kan het nu anders zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dubbeltje, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hey hey,

1 juli heb ik mijn laatste pil geslikt en wij willen eerst een maandje kijken wat mijn cyclus doet (5 juli begon mijn ontrekkingsbloeding). Als ik deze maand zwanger mag raken is het natuurlijk ook prima :p .

Nou had ik een vraag. Bij de eerste waren mijn cyclussen altijd tussen de 34 en 44 dagen, maar ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe mijn cyclussen waren toen wij voor de tweede gingen (was de tweede maand al zwanger). Nu ben ik benieuwd of de kans dan groot is dat ik nu weer van die lange cyclussen heb... Ik was toen wel al wat jaren achter elkaar aan de pil en nu heb ik deze maar 1,5 jaar gebruikt ongeveer.
    Of zijn er hier ook vrouwen die bij de 2, 3e of 4e hele andere cyclussen hadden?

Bedankt!

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Helaas is daar nog niets over te zeggen, het kan zijn dat wat langere cyclussen ``bij jou horen`` dus dat als je de pil niet gebruikt dat je langere cyclussen hebt, maar het kan ook zijn dat je nu gwoon cyclussen van 28 dagne hebt.
    Daar is helaas nog weinig over te zeggen.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dank je voor je antwoord. Dat begrijp ik dat er voor mij nog niks over te zeggen valt nu.. Misschien dat er wel iemand is die eerst lange cyclussen had en later toch normale, daar ben ik vooral benieuwd naar :)

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik had bij de eerste (na pilgebruik) onregelmatige cyclussen van 27-35 dagen. Daarna nooit meer aan de pil gegaan, maar lette ook niet precies op wat mijn cyclus deed, bij de tweede was het in een keer raak, geen idee dus. Nu heb ik al weer een tijdje erg consequent cyclussen van 27 dagen. Net als voor ik aan de pil ging.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bedankt voor je antwoord, er is dus hoop! Blijft afwachten natuurlijk :)

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij bij de eerste altijd 26-28 dagen en nu, jaren later sinds mn mk ineens wat langer, 30-34.

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat komt wel vaker voor na een mk toch? Wel vervelend dat ie bij jou nu langer is...

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Voor de pil onregelmatig.
    Twee jaar geleden een half jaar gestopt met de pil(na 12jr) , 6 mnd a 28 dagen..
    Vorig jaar gestopt met de pil, onregelmatig , zie handtekening..

Of terwijl, geen peil op te trekken helaas... ;)

Deel Deze Pagina