Nog niet getest.... maar heb nu beetje donkerbruin verlies maar heel weinig.. HEb net test gehaald voor morgenvroeg maar denk dat ongi vanavond wel doorzet hoor...
Als ik jou was zou ik wachten tot morgenvroeg, heb je gelijk ochtendurine. En dan weet je denk ik wel zeker of t toch niet door heeft gezet. Heel spannend in ieder geval en ik duim voor je!
@Lan Jammer dat je ongi is gekomen. Nieuw jaar .. nieuwe kansen Ik vind het zelf toch wel spannend, mijn lichaam speelt toch wel met me.. ik heb witte afscheiding (ik heb het al vanaf de eisprong, volgens mij heb ik dat nooit!?) harde ontlasting (sorry) ook, raar vol gevoel in mijn onderbuik met af een toe een steekje ( beetje heel licht ongi gevoel, die ik ook al heb sinds de eisprong) en zelfs mijn borsten doen soms een beetje pijn. Mijn lichaam is wel gemeen hoor, ik vertel mezelf steeds om maar negatief te denken, want mijn ongi is er begin volgend jaar wel.. maar stiekem... zal wel door de ovulatie testen komen en het precies goed vrijen dat ik mezelf van alles indenk..
ja jammer maar volgend jaar nieuwe kansen.. iemand tips voor de buikpijn ben niet meer gewend zeg... pfff lig op de bank met kruik... aphrodite wie weet we duimen dat het niet de ongi is maar ..
heey lan neem een asprintje/iburofen als je dat nog niet hebt gedaan en anders een beker warme melk met anijs als je dat lust want daar wordt je buik rustig van warm bad of douche kan ook nog helpen en verder zou ik het niet weten maar dat zijn de dingen die mijn gyneceloog voor schreef tijdens/na de miskraam omdat je dan ook zo veel buikpijn hebt hoop dat je er wat aan hebt
thanks, ben niet gewend die buikpijn zeg weet nu weer waarom ik aan de pil was...... als beetje gezakt is zal ik dadelijk ook waeme melk pakken thanks
Lan, balen dat t toch doorgezet is. Is dit de eerste x sins het stoppen van de pil? De buikpijn is heel herkenbaar, heb ik ook sinds de spiraal eruit. oke daarvoor werd ik t gewoon niet Maar ga mee met de tips hierboven.... @Aphrodite, ookal houden we ons voor dat t niet zo kan zijn, toch die hoop he!
ik heb het ook altijd hoor zoon buikpijn als ik ongi ben was al aan de pil toen ik 11 was niet omdat ik al aan het klussen was maar had altijd zoon buikpijn dat me moeder met me naar de ha was gegaan en gevraagt wat we er aan konden doen kon niet eens lopen van de pijn toen zij de ha ga het is met de pil proberen en ik had nergens geen last meer van nu slik ik al 3 jaar geen pil meer maar heb nog regelmatig van die hevige buikpijn als ik ongi ben maar ja wat doen we er aan we kunnen moeilijk zwanger worden en aan de pil blijven dus ja dan maar pijn hebben en dan hopen dat we snel zwanger raken en dan na de bevalling weer aan de pil hahahahahahahahaha
Ik had ook altijd erge buikpijn en flink ongesteld. 'k Ben 2 jaar aan de pil geweest en weinig last gehad. Wel dat ik sneller emotioneel was, wat aangekomen ben, sneller sjaggie enzo. Dus ik weet niet wat ik in de toekomst ga doen. Nu ook nog flink buikpijn als ik ongi word, vooral de 1e dag. Maar ja, dat heb ik wel even over voor 't goeie doel!
Voor Eva ben ik aan de pil geweest. vanaf mijn 14e...na 4 jaar kwam ik er achter dat daar de hoofdpijn van kwam die ik altijd had. Toen van mijn 19e tot mijn 24e een ander geslikt. Was m toen zo zat dat ik stopte, voordat we kinderplannen hadden, en voelde me 1000x beter. Na de zwangerschap dus gekozen voor spiraal en die komt er in de toekomst weer. Voor mijn nooit meer de pil!
ja denk dat ik ook een spiraal ga nemen als ik een gezonde baby op de wereld heb gezet want heb ook zoon kluns met de pil vergeet hem vaak maar goed wou jullie allemaal ff een super 2009 wensen met veel geluk en hoop natuurlijk allemaal dat we in 2009 zwanger raken dikke kus syboena
ik ben de eerste GELUKKIG NIEUWE JAAR ALLEMAAL hoop dat we allemaal een super jaar tegemoet kunnen komen emt veel vruchtbare dagen en een goede zwangerschap dikke kus syboena
Gelukkig nieuwjaar en hopelijk voor iedereen een jaar waarin je zwanger mag worden, zijn of een kindje in je armen mag sluiten!
Hallo dames, Allemaal de beste wensen! Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen.. Ik ben 26 en wij zitten nu in ronde 6 voor ons eerste kindje.. Heb een tijdje gekletst op een ander forum maar daar zijn alle meiden op mij en een ander meisje na binnen 4 rondes zwanger geraakt. Gaat daar nu vooral over zwanger zijn, en ik vind het ook best confronterend soms ook al weet ik dat 6 maanden nog niet superlang is... x