heey heey meiden ik kom ff klagen wordt gek van me lichaam ben al 2 dagen zo misseluk als ik weet niet wat moet om de haverklap plassen en heb hele kleine steekjes in mijn buik en heb het zo warm lijkt wel of ik in een turks stoombad zit mijn gevoel zecht heel sterk niet zwanger maar mijn lichaam maakt me zo in de war mijn ventje zecht dat ik zwanger ben maar ik heb het gevoel van niet maar wil me zelf ook geen valse hoop geven moet nog 9 dagen wachten pfffff voordat ik kan testen wie oh wie heeft tips of denkt dat ik niet zwanger ben of juist wel ik weet het niet groetjes syboena
Vervelend is dat he, als je lichaam je zo in de war maakt. Ik was er ook een aantal keren van overtuigd dat het raak was, had allerlei kwaaltjes. Aangezien je nog 9 dagen moet tot je NOD kun je denk ik niks anders doen dan afwachten. Misschien innesteling? x
ja idd debozoe veel meer dan afwachten kan ik nu toch niet maar mijn gevoel zecht heel sterk niet zwanger maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar me lichaam geeft me denk ik valse hoop maar heb net ff gekeken bij de calculator en dit kwam er uit 1 Januari 2009 Innesteldag 10 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 19 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum dus het zou mis een innesteling kunnen zijn maar wil nog niet te veel gaan hopen en hoop gewoon dat me lichaam me niet bedriegt groetjes syboena
Om te beginnen Iedereen een gezond, gelukkig en vooral een vruchtbaar 2009! @debozoe; Welkom! Kan me voorstellen dat het heel vervelend is als daar ineens iedereen zwanger is en er over niks anders gepraat wordt. Logisch natuurlijk, maar ook erg confronterend. Hoop dat je snel over dezelfde dingen kunt praten. @Syboena, lastig als je lichaam zo doet. Wat jij beschrijft had ik dus afgelopen maand ook, alleen was t bij mij dus helaas niet zo. Wat niet wil zeggen dat t bij jou ook zo is. Hoop dat je over 9 dagen een positieve test hebt. Ik kan niet wachten tot t mijn vruchtbare periode is Alleen heb ik wel met mezelf afgesproken echt pas te testen na mijn NOD. Zal moeilijk zijn, maar ja scheelt wel geld
nou wendelaa denk dat het bij mij ook loos alarm is heb de testen hier ook lichen hoor wil nu ook testen lol maar weet dat hij nega zal worden(en is idd zonde van het geld) mijn gevoel zecht gewoon dat ik niet zwanger ben en over het algemeen heeft mijn gevoel gelijk maar het is zo iri als je zeker van je zaak bent en je lichaam laat je zo in de steek dat brengt je gewoon in twijfel maar ja we wachten gewoon lekker rustig af (kan toch niks anders) dikke kus syboena
Vanmorgen weer gewerkt en heb nu lekker weekend! Eva zit lekker naast me op de bank naar Ketnet te kijken en op een appel te knagen en de hond ligt aan de andere kant te snurken. Buiten zijn ze de straten aan t vegen, was wel nodig wat een zooi van al dat vuurwerk. Trouwens, hebben jullie ook gemerkt dat t vanmorgen zo glad was! Snapte uit de auto en lag bijna op de grond:-O
ja hier zijn ze de straten ook aan het vegen ik doe het lekker niet heb die rotzooi niet gemaakt en ja hier was het ook zo glad dacht ff op me slippers de vuilnis in de klikko te gooien maar ik lag met vuilnis zak op de rond
nee ik viel niet hard kon me nog redelijk goed opvangen en op me kond zit genoeg spek dus het viel wel mee
pffffffffffff nog 8 dagen wachten voor dat ik kan testen ik wil nu (dan weet ik of ik goed zit met mijn gevoel of dat me ventje gelijk heeft) maar ja dan wordt hij nega als ik nu test waarom duurt wachten zo lang
Ik werk in het onderwijs, dus hoef maandag pas weer te beginnen, niks gemerkt van de glad heid dus.. Vegen doe ik ook niet hoor, ik heb ook niks afgestoken.. ik hoop voor jou dat de komende 8 dagen snel zullen gaan..
ja hoop ik ook debozoe maar het ergste is heb altijd testen in huis normaal nooit geen moeite mee om te wachten maar omdat mijn ventje de hele dag loopt te zeuren schatje ik doe dit wel en dat wel ga jij aar rusten je moet om de baby denken grrrrrrrrrrrrrr maar ik zelf weet zeker dat hij spoken ziet dus als die 8 dagen om zijn kan ik hem die test onder zijn neus drukken en dan kan ik weer lekker doen wat ik altijd doe ze zeggen altijd vrouwen halen zich soms dingen in hun hoofd (schijzwanger bijvoorbeeld) maar mannen kunnen er ook wat van heb ik nu gemerkt
Oww wie duimt met me mee Ik voel me zo zwanger deze maand.. vanaf de eisprong al een licht ongi achtig gevoel.. pijnlijke borsten.. maar nu kreeg ik vanmorgen om 11 uur wat waterig rozig bloedverlies.. en vanmiddag nog wat bij het afvegen. Mijn buik en borsten voelen nog net als de laatste paar weken. En mijn smaak is ook anders.. en pukkels en mijn haar is vutloos. Maarja dat kan ook mijn eetgedrag van deze maand zijn en de winter kou 8) Als morgen de komen geloof ik nooit meer in mijn lichaam.. Ik voel me gewoon echt zwanger maar ben wel bang voor de beruchte ..
Gelukkig nieuwjaar allemaal ! Heeft iedereen een leuke jaarwisseling gehad ;D zo nu ga ik even teruglezen..
@ debozoe Welkom! Gezellig dat je hier meekletst. @ syboena ik voelde na de eisprong ook allemaal steekjes en een raar gezwollen gevoel in mijn buik.. misschien dat ik morgen weet of het een teken was. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben en maar aan de andere kant ook dat ik gewoon ongi word zodat de teleurstelling niet zo groot is. Dus misschien is van een ongesteldheid uit gaan wel beter tegen teleurstellingen. Al denk ik dat de hoop stiekem sterker is Ik hoop dat de tijd voor je lekker snel gaat. Ik heb al wel testen besteld.. dus mocht het morgen uitblijven ga ik zondag testen. Ik vind het gewoon eng om naar de wc te gaan.. bang dat ik toch meer vind dan me lief is.
ik duim met je mee hoor Aphrodite ik hoop voor je dat je zwanger bent maar van mij weet ik zeker dat ik niet zwanger ben voel me niet zwanger dus ik ga er gewoon van uit dat me ongi komt over 8 dagen dan weet me ventje ook dat ik niet zwanger ben hij gelooft me nu niet echt maar goed ga nu lekker me bedje in spreek jullie morgen en trouwens jij ook nog gelukkig nieuwjaar
Nou niet dus.. ben net toch ongi geworden. Ik snap niks meer van mijn lichaam. Volgende keer denk ik niks meer totdat ik een test in handen heb.
Balen Aphrodite, wat kan een lichaam je toch voor de gek houden. Ik had t dus oook vorige maand, dacht canalles te voelen. Maar weet je wat grappig is, de vorige keer voelde ik ook de eerste 5 weken helemaal niks! nog geen steekje in mijn borsten. Deze ronde wacht ik dan ook echt tot ik 1 dag overtijd ben
echt balen Aphrodite ik wacht denk ik tot dat ik 3 dagen overtijd ben is echt zonde al dat geld wat we steeds in die testen stoppen