zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Balen aphrodite!
    Ik ken dat, ik had het in ronde 3 heel erg, voelde van alles, ik wist gewoon zeker dat het zo was. En toch ongi geworden. Achteraf heb ik die maand waarschijnlijk geen eens een eisprong gehad..
    Je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Ik let nergens meer op voordat ik een positieve test in handen heb.

Op een ander forum zaten ook twee meiden die echt totaal niks voelde en toch zwanger waren die maand, het zegt dus allemaal niet zo veel volgens mij.

Gebruiken jullie iets van ovulatie testen of tempen?

x

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee debozoe ik gebruik geen ovulatie testen en aan tempen doe ik ook niet
    vind het een beetje onzin :$ vroeger hadden ze dat ook niet maar ja dat is mijn mening
    wij doen het gewoon klussen wanneer we zin hebben en natuurlijk in de vruchtbare dagen en als ik de ei heb :)
    zo werkte dat vroeger ook

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik gebruik het wel. Ik vind het persoonlijk wel prettig om te weten wanneer ik mijn ei ongeveer heb.
    Zo ben ik er dus achter gekomen dat ik in ronde 3 en 4 geen ei heb gehad (misschien nog door ontpillen). In ronde 5 heb ik eindelijk een ei gevonden. Vond het toch wel een geruststelling om dit te weten.
    Deze maand ben ik het niet meer zo actief van plan hoor, wil alleen rond mijn ei tempen.

Maar ik begrijp ook heel goed dat je hier juist bewust niet voor kiest, ieder op z'n eigen manier natuurlijk, was gewoon nieuwsgierig...

x

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd we hebben allemaal onze eigen manier

vind die testen zonde van me geld :oops:
    en met tempen vind ik gewoon alsje dan merkt dat je je ei hebt vind ik gewoon dat de lol er van af gaat met het klussen want dan heb ik het gevoel van HET MOET (komt mis ook door mijn verlede dat ik zo denk) en daar hou ik niet echt van heb dat ook rond mijn ei dat ik dan het gevoel heb ik MOET en dan vind ik het klusen al niet echt fijn meer
    wij hebben nu zo iets van we klussen wanner we zelf willen of het nu rond mijn ei is of in de vruchtbare periode als we geen zin hebben doen we het niet dan duurt het mis wat langer voor dat ik zwanger raak maar dan geniet je er wel van :) en dat vind ik wel zo fijn

5. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Nou gelukkig liggen de testen nog ongeopend in de envelop ;)
    Maar mijn lichaam is echt heel erg goed in mij voor de gek houden.. ik geloofde het echt..
    Van mijn dochter was ik in 3 maanden zwanger dus verwacht (hoop) je dat de tweede net zo snel gaat. Maarja we zijn nu precies een jaar verder en dat is wel even een slik moment.

Ach nieuwe ronde nieuwe kansen (wat hebben we zonder hoop ;) ) Alleen jammer dat die ronde een maand moet duren.

Nou ik ga mijn eten in de oven zetten.

6. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik heb deze ronde trouwens voor het eerst ovu testen gebruikt. Ook vanwege de laatste MK omdat ik steeds bij de ongi maanden daarna stolsels in mijn bloed vond en ik vond het wel een geruststelling om een beetje het gevoel te hebben dat alles loopt zoals het hoort te gaan. Tot nu toe heb ik geen stolsels gevonden.. dus daar ben ik wel blij mee.
    Maar ik voel de eisprong best sterk dus denk dat ik het vervolg daar op ga vertrouwen.
    Ovu testen maken mij toch een beetje gestressed.

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hoop voor je dat de volgende ronde raak is voor je
    en natuurlijk voor alle meiden die druk aan het klussen zijn
    en ja ik vind het ook jammer dat je maar 1x in de maand een kans heb had van mij wel elke week gemogen :oops:
    maar ja daar kunnen we niks aan veranderen

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    T lijkt me ook dat ovu testen je nog gestressder maken, ik bedoel maar, dat zwangerschapstesten al. Laat staan nog meer testen per maand;)

Volgens sommige sites is de 9e mijn vruchtbaarste dag en mijn eisprong de 10e, maar ga gewoon vanaf maandag om de dag klussen, weer ik zeker dat t we een keer op de goede dag bezig zijn toch hahaha....nu alleen maar hopen dat het dan ook raak zal zijn.
    Manlief vond het niet erg toen ik t zei:))

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hahahahahaha welke man vind het wel erg

hier vind het mannetje het ook geen ramp hoor
    die wil het liefst elke dag wel 3x maar daar heb ik geen zin in en ook helemaal geen tijd voor :)

mannetje loopt nu ook al te zeggen kun je niet alvat testen hoop dat je zwanger bent volgens mij is die vent echt schijnzwanger :oops:

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb deze ronde ook voor het eerst ovutesten gebruikt.
    Vond het wel handig. Bleek dus dat mijn ei een a twee dagen later was dan voorspeld.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    blackeyedgirl dat is dan wel weer fijn

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey

ik kom ff klagen :oops:
    ik heb vandaag zoon buikkramp dacht vanmorgen gaat wel weer over maar ja heb er nu nog last van :oops:
    echt het gevoel dat er een hele hevige ongi aan zit te komen maar is nog wel erg vroeg voor ongi krampen
    snap er helemaal niks van weten jullie mis wat het is?

groetjes syboena

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb geen idee.....zelf heb ik met mijn eisprong ook vaak een dag of 2 verschrikkelijk krampen.
    Maar dan zou je wel een heel laat ei hebben.....
    Hoop dat t snel zakt

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kom even heel snel en ga ook weer... heb flinke griep te pakken, heb me 2 dagen echt heel bagger gevoeld, begin nu weer 'n beetje op te knappen.
    Maar zit alweer te langer achter de pc dus ga weer.

Groetjes

15. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Heeey hallo!

Mag ik hier meekletsen?
    :D
    Wij zijn nu in de 8e ronde voor een beebje..
    Ik ben ook een 'nieuweling' hier. Wel een tijdje geleden aangemeld maar een tijd niet meer geweest.

Ben benieuwd of het hier in dit topic gezellig is!

Groetjes Woezeltje22

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Red, beterschap!

@Woezeltje, welkom hier!
    En ik zie dat je in afwachting bent om te testen.......spannend dus

17. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    @Wendelaa,
    Dankjewel!
    Klopt ja, blijft altijd weer spannend, maar toch ga ik er weer vanuit dat ik ongi word.

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ZO hallo! Daar zijn we weer! Het heeft even geduurd maar... Drukke dagen achter de rug. Hebben 2 basset honden te logee gehad en de wekte ons elke morgen om 7 uur gaaaaaaaaaaap...
    Maar goed, welkom voor de nieuwe in de groep, Balen voor de gene die weer ongesteld zijn geworden en we duimen voor degene die nog mogen testen!

Ik zelf ben weer van mijn periode af en gaan weer tegen de vruchtbare periode aan....
    Mijn vriend zij al toen ik met zoveel buikpijn op de bank zat we moeten maar goed klussen deze maand :p dan is de buikpijn weg hahaha.
    Hij kijkt er eindelijk iets meer naar uit :) voorheen was het meer mijn wens maar nu blijkt het echt onze wens te zijn :)

19. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Morgen meiden!

Syboena: Wat vervelend die krampen, geen idee wat het zou kunnen zijn. Hopelijk s het vandaag al minder.

Klopt ook wel hoor vind ik dat tempen en ovu testen stress met zich mee brengen. Ik heb het ook puur gedaan om te checken of alles goed loopt en om te zien wanneer mijn ei ongeveer is.

Klussen vinden wij doordeweeks altijd best pittig door drukke baan enzo, dus wij vinden dit wel fijn.

Daarom temp ik deze maand alleen rond ei en daarna stop ik er weer mee.. ovutesten is natuurlijk al maar een paar dagen..

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Klussen door de weeks vind ik ook een ramp..nou ja ramp hihih....
    manlief voetbalt op dinsdag en donderdag en is dan niet voor 22.00 thuis en aangezien ik die dagen erna werk, heb ik er dan geen zin meer in.
    En maandagavond moet ik werken....

Maar ja, aangezien vrijdag volgens de berekening de vruchtbaarste dag is en zaterdag mijn eisprong, moet ik me toch maar ff opofferen en om de dag gezellig vroeg t bed in duiken hahahaha....
    En volgende week zondag vieren we de verjaardag van Eva, dus de dag na de eisprong wordt er niet geklust...

Weet je wat ik wel moeilijk vind, normaal heb ik nie tzo vaak behoefte aan sex.
    2 maal per week vind ik echt wel genoeg....
    Maar ja, voor een kindje moet je t toch iets meer doen.
    Maar vind dat dan weer zo lullig tegenover mijn man. Nu we een kindje willen wil ik wel vaker en daarvoor en daarna is t weer in t oude ritme.
    En als t gaat zoals in de vorige zwangerschap, dan is t maanden niet.
    Maar goed toen zat ik niet lekker in mijn vel en ging t tussen ons ook niet altijd ff lekker.
    Dus hoop dat t deze keer anders zal zijn.
    En ach....anders offer ik me maar eens per week op;)

Deel Deze Pagina