welkom Woezeltje22 hoop dat je hier een gezellige tijd tegemoed mag komen en Red heel veel beterschap wendelaa idd ik heb die krampen ook vaak rond mijn ei en vlak voor mijn ongi maar voor mijn eisprong zou het idd een beetje laat zijn en heb hem volgens mij 27 dec gevoelt en ongi kramp is het ook niet want normaal als ik die krampen heb wordt ik een paar uur later ongi en nog geen bloed te zien dus snap er niks meer van heb nu nog wel kramp maar dat zijn hele lichte krampjes snap er ook niks van maar ff aan kijkken heb gister tijden het eten koken vlink me vingers verbrand mijn pink zit nu een blaar op van af mijn knokkel tot aan mijn nagel en bij mijn ringvinger is dat precies het zelfde heb wel pech de laatste dagen
syboena, Hier ook al zo'n pech de laatste paar dagen. Ben al 2x gevallen, stoot me de hele dag door. Ik laat van alles vallen, tot gister het ergste... Liet ik gewoon een fles met vloeibare boter vallen! Nou dat is echt goor En sago dat ik ben! Nu maar hopen dat het niet van de ongi komt..
Voor alle nieuwe meiden, Welkom. En voor iedereen de BESTE WENSEN! Dat 2009 maar ons jaar mag worden! Sorry dat ik even hier niet ben geweest, maar t zijn erg drukke dagen geweest. Nog 3 dagen en dan mag ik naar het ZH toe.....zo spannend! xx Jill
@Woezeltje22 ik denk dat het niet van de ongi komt bij mij maar weet wel dat ik over 6 dagen ongi wordt dat loop ik de hele week al te zeggen me ventje loopt denk ik al 1 week te zeggen je bent zwanger en ik weet gewoon 100% van niet heb ook al gezecht ik dacht dat het wel regelmatig (onderanderen hier)voor komt dat wij vrouwen denken dat we zwanger zijn maar loos allarm is maar merk het nu ook bij mijn ventje heb al tegen hem gezecht je bent schijnzwanger lol voor hem komt de klap denk ik straks wel hard aan dat ik ongi wordt dus hoop dat die ongi snel komt ben ik teminste van zijn gezeur af maar wel balen dat je de laatste dagen ook zo veel pech hebt kom er nu net achter had de vaatwasser aan gezet dat de stop in de keuken er door is geslagen grrrrrrrrrrr alles nat van de diepvries koelkast helemaal nat grrrrrrrrrrr wat een pech @Jillsss jij ook nog de beste wensen en hoop het ook dat 2009 voor ons ook allemaal een super jaar wordt met een klein boefje op komst of zelf al geboren wordt ik 2009 denk dat je neit de enige bent die het zo druk heeft groetjes syboena
Oh jij hebt echt pech ja! Wat naar ze alles ontdooid Het is ook moeilijk, een vrouwenlichaam. Mijn lichaam houd me ook elke maand weer voor de gek word er gek van! Ik duim voor alle dames dat het nu gewoon raak is!
ag ja pech komt van zelf allemaal wel weer op zijn pootjes terecht ja idd je lichaam kan je aardig goed voor de gek houden en ja hoop ook dat voor alle dames dat het deze ronde raak is over de volgende (maar voor mij is het deze ronde niet raak dat voel ik gewoon)
trouwens ik weet ook wanneer de buikkramp heel hevig wordt heb er vandaag een beetje op gelet als ik lekker rustig op de bank ga zitten/liggen krijg ik hele hevige buikkramp snap er niks van denk dat ik echt eerder ongi wordt ow ja kennen jullie trouwens baby te huur van bnn? 25 januari komt de nieuwe weer ik ga zeker kijkken heb het de vorige keer ook helemaal gevolgt ventje zeg nu al weer ow nee he niet weer zoon vrouwen programma
@ syboena Ik weet precies wat je bedoelt Grrr.. Onze vriezer is ook 's nachts ontdooit.. ik durf het meeste ook niet meer te bewaren..dus konden we het gewoon weggooien. Beetje jammer.. laat staan hoeveel water er ligt om weer op te ruimen. Over lichaam die je voor de gek houd gesproken.. deze maand blijft vreemd. Mijn borsten doen nu meer pijn en mijn sinds 7 uur bloed ik niet meer. En dit is nog maar mijn 2e ongi dag ? En dan voel je de hoop weer opkomen.. heel flauw van dat rare lichaam.. dus ik ren maar weer naar de wc af en toe om te zien hoe het ervoor staat.. mijn rug zit ook onder de pukkels en dat heb ik alleen nog maar gezien in mijn eerste zwangerschap. Misschien dat ik er voor mijn geruststelling sowieso een testje tegenaan gooi. Baby te huur heb ik nog nooit gezien.. is het wat?
hier was alles gelukkig nog bevroren dus hoefte het niet weg te gooien gelukkig en ja als ik jou was ou ik er toch ff een testje tegen aan gooien dan weet je het zeker of je lichaam je bedriegt of je bent zwanger en ja ik vond baby te huur echt heel gaaf zal ff kort uit leggen wat het is jonge tiener stellen meiden krijgen eerste nep zwangerschap buik voor moeten zwangerschap gym doen enz dan krijgen ze een paar nachtjes een baby die ze moeten verzorgen (natuurlijk wel met toezicht voor eht geval dat het mis gaat) dan een peuter dan een kleuter en dan een tiener (dat vond ik zelf erg leuk een tiener die een tiener op moet voeden geeft leuke conflikten) en dan de uitslag welk stel er toe is aan een kind op te voeden en welk stel totaal niet en ze krijgen krietiek van de ouders waar de kids van zijn die kunnen mee kijkken 24 uur per dag je zou eht voor de grap is een aflevering moeten kijkken echt heel gaaf atans vond ik (vond dat je er ook wat van kan leren) hebben jullie trouwens op de tv gezien dat er nieuwe zw testen zijn van de clear bl die geeft aan dat je ZWANGER bent en hoeveel WEKEN je zwanger bent als ik ooit weer een positiefe test in mijn handen heb ga ik die zeker halen vind ik wel grappig maar wil het alleen doen als ik zeker weet dat ik ook zwanger ben want die testen zullen wel aardig prijzig zijn en vind zonde om zo veel geld uit te geven als ik het nog neit zeker weet dan kan ik beter bij de kruidvat 2 voor 5,- halen als die dan nega wordt is het niet zoon ramp groetjes syboena
Goedemorgen in winterwonderland Hier ligt me toch een pak sneeuw! Vandaag eigenlijk niets bijzonders, ja ik ga mijn fitness weer op pakken naar al die slechte dagen hihi. om 10 uur fitness en om 12 uur nog een uurtjer zwemmen en dat doe ik samen met een vriendin 2 keer per week nu duik ik weer effe terug, mijn vriend heeft me weer eens wakker gemaakt moest vroeg werken en hij kan niet zachtjes doen hihih
Goedemorgen Gaaf sneeuw.. hier ligt niks. We kunnen niet eens meer schaatsen. Lijkt me wel leuk lekker spelen in de sneeuw met man en dochter Ik werd vanmorgen wakker en verlies toch weer wat bloed.. mijn lichaam heeft me echt goed te pakken deze maand. Klinkt erg leuk baby te huur.. misschien dat we het hier ook wel gaan volgen.
ben ook net wakker en hier licht ook een pak met sneeuw alles is wit gaaf vanmiddag lekker met de kindjes van me ventje in de sneeuw spelen als die uit school zijn er er licht dan nog sneuuw
Zo dames ik ben weer lekker terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad ondanks mijn toch gekomen ongi. Nu maar volop aan het klussen in de eerste ronde van 2009! Nieuwe dames welkom hier en klets maar gezellig mee. Ik heb even terug gelezen maar volgens mij is er nog geen zwangere onder ons of heb ik die over het hoofd gelezen? De dames die ongi zijn geworden dit word ons rose jaar 2009!
Hallo dames, Hier ook weinig sneeuw, was wel erg glad vanmorgen.. Vandaag weer voor het eerst gewerkt, na twee weken. Moet zeggen ben best moe nu. Had me voorgenomen om te gaan sporten, maar zit nu heel erg te twijfelen of ik wel zal gaan. Ook weer met tempen gestart vandaag, ben benieuwd of mijn ei deze maand op dezelfde dag komt. Ik hoop een beetje regelmaat te kunnen ontdekken..
hier is het nog steeds wit en heel koud brrrrrrr en hoop voor jou ook dat je het regelmatig kunt ondekken help toch veel kun je er ook snel mee stoppen hihihihihihi
nou heb er net ff een testje tegen aan gegooit (weet wat jullie denken is veel te vroeg) en ja het is/was ook veel te vroeg dacht wel wat te zien maar denk dat ik dat lijntje niet mag zien als positief heb er een foto van proberen te maken maar daar zie je helemaal niks op niet eens de normale lijn over 6 dagen maar ff weer een testje doen als de ongi weg blijft
Ik duim voor je mee dat je echt wat zag.. ik gooi er ook al snel een testje tegen aan als ik denk dat het zover is.. al was het alleen maar om er niet meer aan te hoeven denken.