nou Aphrodite ik wou hem net weg gooien maar zag ineens dat het streepje breeder en iets dudelijker was maar nog wel heeeeeeeeeeel erg licht hoor hoef hem nu niet eens meer in het licht te houden om het streepje te zien heb nog ff geprobeert een foto er van de maken maar dat lukt jammer genoeg niet maar zal het dan echt zo zijn of zal het het lijntje zijn die op meot kleuren weet nog neit wat ik er van moet denken vind ook nog wel beetje eng nu straks heeft mijn ventje echt gelijk dat ik wel zwanger ben hoop voor jou ook dat je een posi test in je handen mag houden
ja lan met flits en zonder zonder flits heb ik een zwarte foto en met flits is het een witte foto snap er helemaal niks van
ja lan met flits en zonder zonder flits heb ik een zwarte foto en met flits is het een witte foto snap er helemaal niks van
Dat komt door de zenuwen Over een dag of 2 gewoon weer een testje doen, is ie hopelijk wat duidelijker. Ik duim in ieder geval voor je!
ja maar had ook echt maar 1x gedaan lan snap er echt niks van denk je zou het door de zenuwen komen wendelaa ja ik denk dat ik het over 2 dagen ook maar weer is ga proberen maar denk toch dat het een voorgedrukt lijntje is maar ja hoe vaker ik ga kijkken hoe meer ik ga twijvelen heb hem nu weg gelegt (ergens waar ik hem niet zie) en als me ventje zo thuis is laat ik die ook ff kijkken die is namelijk werken
nou in de stress zit ik zeker net weer test gedaan maar weer precies het zelfde streepje dus denk dat het toch zoon lijntje is die op moet kleuren hebben jullie ervaring met die mat care strips blijven die altijd wit of kan er soms een klein lijntje komen en daqn nog een vraagje die testen van de kruidvat 2 voor 5.- kun je die ook al een paar dagen eerder doen want dan ga ik morgen naar de stad heb ze hier thuis op snap er niks van heb me nog nooit zo gevoelt als ik moest testen heb wel eerder een licht lijntje gehad toen had ik de rust wel om een paar dagen te wachten maar nu niet meer wil het nu weten hihjhihihihihihi
Pff spannend hoor syboena.. ik hoor vaak streep is streep. Maarja.. Nog 5 dagen zie ik.. Denk dat je de foto alleen kan maken van iets verder af, wat erg moeilijk is met zo'n test want dan is ie natuurlijk te klein. Als je iets verder gaat staan en dan gaat inzoomen dan? Ik had hier al iets van, ik ben er helemaal zat van.. ( ik was toch wat teleurgesteld van mijn ongi) .. we gaan niks meer plannen ik had de banner al weggehaald haha maarja zoals te zien, hij staat er alweer..
ja heb foto gemaakt is gelukt maar weet niet hoe ik hem in me album moet zetten heb dat nog nooit gedaan hier dus wie o wie helpt me kunnen jullie mee kijkken of die vals is of niet
Syboena, ik zie toch echt een heel licht streepje. En dna heb ik niet eens echt goede ogen Er zijn echt geen testen met voor gedrukte strepen hoor.....Heb er zat gedaan, negatief is ook echt negatief, dan zie je niets, niks, noppes Ik begin nu toch echt je man tegeloven hoor....denk dat als je bijv overmorgen met ochtend urine een testje doet, t donkerder zal zijn. Zo niet dan klagen we de testfabrikant aan!
hihihihihi lijkt me ook een goed idee om ze dan aan te klagen wendelaa heb het ook met de prodictor test gehad heb hun toen ook een boze mail gestuurt van hallo ik heb 3 testen gedaan van 10 euro en allemaal positief en kom bij de dokter zelfde dag en die heeft nega test bloed test gedaan zelfde dag maar nee hoor was niet zwanger maar heb wel het geld van hun terug gehad was echt boos op hun
heey heey ik ga vanmiddag maar is ff op weg naar de kruidvat ff die testen halen 2 voor 5 euro ben toch wel beetje onzeker over die andere testen en dan doe ik er vandaag nog 1tje en morgen 1 met ochtendurine dan moet het vast goed komen weten jullie trouwens of je die testen ook eerder kunt doen kan nu namelijk niet nog 4 dagen wachten hihihihihihi
Ze zeggen dat die van de kruidvat erg gevoelig zijn. Je kunt t altijd proberen, maar dat ligt er gewoon aan hoe snel en hoeveel hcg je lichaam aanmaakt. Bij Eva was ik echt een week overtijd voordat ik een echt duidelijke test had. En heb heel veel soorten geprobeerd in die week