zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik heb een foto in mijn album gezet.. er zit echt een duidelijk streepje of niet?
    ik zit gewoon tussen het blij en onzeker in

2. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja Aphrodite ik zie echt een streepje :)
    net wat wendelaa tegen mij zij test over 2 dagen nog is of als je dat niet vol kunt houden morgen nog 1x en over morgen als streepje donkerder wordt (moet wel als je zwanger bent) kun je er van uit gaan dat je zwanger bent ik ga duimen voor je

ik had 5 jan nog een veel lichtere streep kijk maar in mijn album en gister weer test gedaan en die was veel beter te zien dan atans die streep
    vandaag komt moeders voor moeders en als die ook posi test dan ben ik echt zwanger maar kan het nog niet helemaal geloven

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Aphrodite: Ik zie ook echt een streepje!
    Gefeliciteerd meid! Wat goed...

Syboena: Spannend vandaag, ook wel leuk. Lijkt me allemaal best onwerkelijk in het begin..

x

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja idd debozoe ze komt om 10 uur hihihihihihihihi
    is nog half uur maar zit al helemaal in stress als die test maar niet nega wordt :oops: hoe zo is zwanger zijn toch zo stressen de eerste 3 maand pffffffffff
    kon het maar altijd goed gaan dan had je je gelijk bij de test helemaal happy gevoelt hihihihihihi

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ja dat lijkt me ook..
    Ik lees in je onderschrift dat jij ook al 3 miskramen hebt gehad, wat vreselijk, was je toen al ver in je zwangerschap?
    Wel heerlijk voor je zeg dat je na 17 rondes eindelijk zwanger bent.

Aphrodite: Hoe gaat het? Al bekomen van de schrik?

x

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb totaal al 4x een mk gehad 1x van me exs vriend met 12 wk
    en 3x van me huidige vriendje 1x met 9 wk 1x met 7 wk en 1x met ongeveer 5 wk
    heb nu de dagen er niet bij gezet
    en de test was van moeders voor moeders ook posi alleen wel heel licht maar ja wat wil je ook met 3weken en 5 dagen

7. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Goh wel heftig zeg...
    Ik duim voor je dat het nu goed blijft gaan...
    Fijn dat die test ook positief was, geniet ervan!

x

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou genieten wil ik heel graag maar kan ik niet zo goed :oops: ben best wel onzeker
    maar ja ik blijf positief en in sept is er een kleine baby hihihihihihihihihihi alleen zal vaak me moet bij elkaar moeten pakken om me schouders overal weer onder te zetten :( maar zal vast goed komen als ik de eerste 12 weken maar voor bij ben dan ben ik vast neit meer zo onzeker

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    JAAAAA ook Aphrodite een streepje!
    Meiden wat goed zeg, ben echt onwijs blij voor jullie.
    Wel hier blijven hangen he, zodat jullie ook ons uit de onzekerheid kunnen helpen met een test...

Ik wil dit keer ook graag meedoen aan moeders voor moeder, de vorige keer had ik daar gewoon geen erg in.
    Maar nu zie ik van dichtbij(een vriendin) hoe t er aan toe gaat via de MMM, dus he, betere motivatie kan er niet zijn toch!

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja ik vind het wel belangrijk om mee te doen
    moet je kijkken hoe erg wij het vinden als het zo lang duurt voor dat we zwanger raken :(
    maar moet je is voorstellen als je helemaal niet zwanger zou kunnen raken zonder die pillen die MMM maken en niemand doet daar aan mee nou dan voel je je pas rot :(
    ja en kijk het is van deze kant wat doe je nu met je urine door de wc spoelen :) waarom zou je het dan niet met een kannetje opvangen en er andere vrouwen een heel groot plezier mee doen

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Aphrodite weet je al meer

12. Aphrodite

Zo we zijn weer thuis.. dank jullie wel :D
    ja ik ben weer aardig van de schik bekomen
    Ik ben super blij maar tegelijkertijd nog erg onzeker omdat ik gewoon nog wel wat bloed.
    Ik heb vandaag nog een test gehaald en als die morgen ook JAAH zegt ben ik echt super blij.
    Maar ik voel me zo zwanger al vanaf de eisprong voelde ik me zwanger.. dus ben ik wel blij dat ik me niet heb laten ontmoedigen door een beetje bloed maar vanmorgen gewoon een testje heb gedaan.
    Ik hoop zo dat hij morgen ook zwanger zegt zodat het genieten kan gaan beginnen! ( en ik een goede verklaring heb voor de
    misselijkheid, vermoeidheid, hoofdpijn en gespannen borsten ;))

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    Aphrodite ik hoop met je mee zou wel erg leuk zijn
    dan gaan we samen een nieuwe topic openen als je ook zwanger bent oke :) l;aat je het ons moprgen gelijk weten

14. Aphrodite

Is goed ;) Jullie horen het zo snel ik kan :D

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik weeet wat het is al die spanging ik heb het de laatste dagen ook gehad

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En al getest;)

Hoop dat ik snel me mag aansluiten bij jullie nieuwe topic.
    Denk zelf dat dat trouwens nog wel een paar rondes duurt, denk dat wij weer een echt winterkindje zullen krijgen

17. Aphrodite

Niet echt goed nieuws hier. Ik heb vanmorgen
    een digitale test gedaan en die gaf aan niet zwanger. Dus ben ik toch even naar de huisarts gegaan voor een gewone test.
    Ze hebben daar voor me getest niet met ochtend urine maar urine van 9 - 11 uur. Weer negatief.
    Waarschijnlijk is het een vroege miskraam geweest.
    Ik heb nog steeds de kwalen, dus het is gewoon erg verwarrend.
    Ik had toch echt veel hoop dit keer.

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wendelaa als ik kon toveren he had ik dit hele groepje zwanger getovert konden we samen kletsen

wat naar Aphrodite
    ja ik had ook best wel goede hoop na die test van gister :( wat balen zeg

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Aphrodite, dat is echt enorm balen.
    Had na de foto die je liet zien echt de overtuiging dat je zwanger zou zijn :(

Zelf heb ik steeds meer de overtuiging dat t bij ons in Maart raak zal zijn.
    Heb nl de 3e pendel binnen met die maand.
    Ach, dat zou dan raak zijn in ronde 4, ook netjes toch ;)

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hallo, ben ik weer! heb gisteren gesprek gehad voor werk en

roffel roffel!

Ik mag maandag beginnen! maar moet nog veel regelen voordat ik aan werk kan zit nog inz iektewet namelijk bij een baas en bij uwv

nog geen gekke dingen verder.. Alles is wer in ritme en binnen paar dagen aan de klus ;)

Deel Deze Pagina